Συγγραφέας |
Μήνυμα |
BlitzKri3g
|
Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 13, 2009 3:11 pm |
|
|
E30 Noise ID Specialist. |
|
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:13 pm Δημοσιεύσεις: 5762 Τοποθεσία: Athens
|
Συνήθη Προβλήματα Φρένων σε Ε30.
Ι.Το αμαξι "τραβαει" προς δεξια ή αριστερα. 1.Λαθος πιεση(εις) ελαστικών. 2.Χρειαζεται ζυγοσταθμιση τροχων. 3.Διαφορετικα ελαστικα δεξια-αριστερα. 4.Βουλωμενα σωληνακια φρενων. 5.Ελαττωματικη/χαλαρη δαγκανα. 6.Χαλαρωμενα τμηματα στην αναρτηση.
ΙΙ.Ήχος μεταλλικος κατα το φρεναρισμα. Τακακια φθαρμενα που χρειαζονται αλλαγη.
ΙΙΙ.Δονησεις κατα το φρεναρισμα. 1.Φθαρμενοι/στραβωμενοι δισκοι. 2.Ανομοια δεξια αριστερα φθορα στα τακακια. 3.Δαγκανα που κολλαει και δεν ελευθερωνει πληρως τον δικο μετα απο φρεναρισμα.
ΙV.Μεγαλη διαδρομη του πενταλ. 1.Χρειαζεται συμπληρωμα υγρων φρενων. 2.Αερας στο συστημα.Χρειαζεται εξαερωση.
V.Το πενταλ χρειαζεται μεγαλυτερη δυναμη απ οτι κανονικα. 1.Ελαττωματικος/φθαρμενος σερβομηχανισμος. 2.Υπερβολικα φθαρμενα τακακια. 3.Λαδια ή γρασσα στα τακακια. 4.Κολλημενο πιστονι δαγκανας. 5.Ολοκαινουρια τακακια.Χρειαζονται "στρωσιμο".
VI.Αισθηση οτι τα φρενα ειναι παντα ελαφρως πατημενα. 1.Προβληματικος Master Cylinder (Δεν ελευθερωνει τα φρενα τελειως). 2.Βουλωμενα σωληνακια φρενων.(Ευκαιρια να βαλετε νεα μεταλλικα). 3.Λαθος ρυθμιση χειροφρενου.(Θελει λιγο λασκαρισμα).
VII.Σπογγωδης αισθηση του πενταλ.<---Αρκετα κοινο 1.Αερας στο συστημα.Χρειαζεται εξαερωση. 2.Χαλαρες βιδες του Master Cylinder. 3.Θελει αλλαγη ολος ο Master Cylinder.
VIII.Το πενταλ πιεζεται ή/και φτανει μεχρι κατω πολυ ευκολα.<---ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ! Χρειαζεται συμπληρωμα υγρων φρενων με συχνοτερη αιτια καποια διαρροη σε καποια απ τις δαγκανες ή/και τα σωληνακια.
Ν.
_________________
|
|
|
|
|
oldcarskickass
|
Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 13, 2009 11:38 pm |
|
|
Διπλωματικό Σώμα |
|
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:11 pm Δημοσιεύσεις: 3222
|
Και καλό είναι κάθε 2 - 3 χρόνια να αλλάζετε ΟΛΟ το υγρό φρένων.
Δε μπορεί κανείς να φανταστεί τι σκ@τ@ μαζεύει το κυλινδράκι μέσα.
|
|
|
|
|
GeoMar
|
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μαρ 14, 2009 5:39 pm |
|
|
Το Κακο Παιδι! |
|
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 11, 2009 8:23 pm Δημοσιεύσεις: 3514 Τοποθεσία: Ίλιον
|
Εγώ θα έλεγα και πιο συχνά ιδιαίτερα αν βάζεται racing υγρό φρένων όπως π.χ. το motul rbf 600
|
|
|
|
|
BlitzKri3g
|
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 15, 2009 1:32 pm |
|
|
E30 Noise ID Specialist. |
|
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:13 pm Δημοσιεύσεις: 5762 Τοποθεσία: Athens
|
GeoMar έγραψε: Εγώ θα έλεγα και πιο συχνά ιδιαίτερα αν βάζεται racing υγρό φρένων όπως π.χ. το motul rbf 600 Και κυριως μαζι με αυτα ελεγξτε την τρομπα σας παιδια! Πολυ βασικο! ;) Ν.
_________________
|
|
|
|
|
jimmakoss e30
|
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 11, 2010 2:54 pm |
|
Εγγραφή: Δευτ Μάιος 24, 2010 9:29 pm Δημοσιεύσεις: 161 Τοποθεσία: 1.Χανια, 2.Νεο Ηρακλειο
|
Προσφατα αλλαξα ψαλιδι πισω που παει κομπλε με δισκο. Απο χτες ακουω ενα χρουτς χρουτς που ειναι απο τον δισκο. Οταν παταω γκαζι ακουγεται λιγοτερο. Μετα τα 60 δεν ακουγεται καθολου. Καθε φορα που δενω χειροφρενο ο ηχος αλλαζει η σταματαει τελειως και μετα ξαναρχιζει. Οδικα δεν παρατηρω διαφορα ουτε κατα το φρεναρισμα. Ειναι κατι που λυνεται? Τι να κοιταξω?
|
|
|
|
|
oldcarskickass
|
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 11, 2010 7:47 pm |
|
|
Διπλωματικό Σώμα |
|
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:11 pm Δημοσιεύσεις: 3222
|
Περίμενε jimakos γιατί τα λες μπερδεμένα.
Τον ήχο τον ακούς όταν το αμάξι τσουλάει;
Άσχετα με το αν έχεις ή όχι ταχύτητα μέσα;
Όταν είσαι σταματημένος ΧΩΡΙΣ να πατάς συμπλέκτη ακούγεται πάλι;
Δεν κατάλαβα τι θες να πεις.
|
|
|
|
|
jimmakoss e30
|
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 11, 2010 8:17 pm |
|
Εγγραφή: Δευτ Μάιος 24, 2010 9:29 pm Δημοσιεύσεις: 161 Τοποθεσία: 1.Χανια, 2.Νεο Ηρακλειο
|
Εννοω οταν τσουλαει το αμαξι ολα αυτα. Με ταχυτητα και χωρις ταχυτητα. Σταματημενος δεν ακουω τπτ. Σαν να βρισκει κατι πανω στον δισκο. Ο ηχος ειναι σιγουρα πισω δεξια. Δεν ειναι μηχανικο το θεμα πιστευω..
|
|
|
|
|
oldcarskickass
|
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 11, 2010 10:28 pm |
|
|
Διπλωματικό Σώμα |
|
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:11 pm Δημοσιεύσεις: 3222
|
Μήπως είναι θέμα ρουλεμάν;
Ή να φράκαρε καμιά δαγκάνα;
Δες μετά από βόλτα μεγάλη (με λίγες στάσεις) αν βγάζει ζέστΑ από πίσω από τη ζάντα.
|
|
|
|
|
jimmakoss e30
|
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 11, 2010 11:37 pm |
|
Εγγραφή: Δευτ Μάιος 24, 2010 9:29 pm Δημοσιεύσεις: 161 Τοποθεσία: 1.Χανια, 2.Νεο Ηρακλειο
|
Το εκανα ηδη και με φρεναρισματα και με χιλιομετρα και ολα δειχνουν καλα. Τραβωντας χειροφρενο ο ηχος αυτος που ακουω αλλαζει και πολλες φορες σταματαει. Δεν το εχω παει στο μαστορα ακομα απο οτι μου ειπε στο τηλ. ειναι κατι με τις ντιζες.
|
|
|
|
|
oldcarskickass
|
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 12, 2010 9:48 am |
|
|
Διπλωματικό Σώμα |
|
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:11 pm Δημοσιεύσεις: 3222
|
Μήπως καμιά ντίζα από το χειρόφρενο βρίσκει πάνω στον τροχό;
Το ταμπουράκι το άνοιξες να δεις ότι είναι όλα στη θέση τους;
Για κάνε μια βόλτα με το χειρόφρενο ΕΛΑΧΙΣΤΑ τσιμπημένο (2 -3 κλικ ώστε να πάρει η ντίζα τα μπόσικά της), ακούγεται και πάλι;
|
|
|
|
|
|