καταρχήν χαίρομαι που τα λέμε,
και αφού το βιάσαμε το θέμα (νομίζω πως θα πρέπει να αλλάξει θέση και να πάει στην γενική συζήτηση)
και επειδή δεν έχουμε γνωριστεί (ελπίζω να γίνει και αυτό)
και δεν θέλω να κάνω επίδειξη γνώσεων και γνωριμιών που έχω δεν τα έχω αναφέρει. Μην με περάσετε και για ψώνιο.... εδώ φαντάσου το κράξιμο που άκουσα μόνο που ειπα΄οτι θέλω να τρέξω ανάβαση......
όπως έχω ήδη γράψει η ομολογκασιον που θα βασιστώ είναι η Α 5401. Θα ξανά αναφέρω βέβαια ότι αν ήμουν άσχετος δεν θα το επιχειρούσα.
(ευχάριστο για τη ομολογκασιον αλλά εννοείται ότι την έχω ήδη, αν και αυτό το likn δεν κατάλαβα του οδηγεί... κάπου έχω χάσει του Μ3). Τις υποχρεώσεις τις Ε11 τις γνωρίζω πολύ καλά (εξάλλου υπάρχουν και στο σαιτ της ομοσπονδίας, όποιος θέλει του τις δίνω) καθώς και το παράρτημα J.
Για το κόστος τώρα, εδώ προκύπτει το έξεις δίλημμα τι θες να κάνεις και πόσα θες να διαθέσεις. για την ιστορία πριν κανά 4άρι χρόνια (που και η τσέπη μου ήταν πιο φουσκωτή) σκέφτηκα να ασχοληθώ και ο πρόεδρος (τότε) γνωστής λέσχης είναι φίλος μου, μου είχε πει ακριβώς αυτά που μου λέτε και εσείς, τι τι θες να μπλέξεις με αυτά ρε Μ@λ@κ@ αυτά, δεν είναι για εσένα.... και κάτι τέτοια.....
και φέτος εκεί που η ζωή μου δεν είχε νόημα...
...στα αφιλόξενα βουνά του Λουτρακίου βλέποντας τα τέρατα του ERC και τα ακόμη πιο τέρατα των Ελληνικών πληρωμάτων.... και εν μέσω ειρωνειών και υποβαζησμων από τους παρευρισκόμενους για τους ΗΡΩΕΣ
(κατά την γνώμη μου) τελευταίους Έλληνες αποφάσισα ότι μπορώ και εγώ..... εντάξει όχι ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ αλλά αναβάσεις...
έτσι λοιπόν ξεκίνησα..... το αυτοκίνητο υπάρχει, οι γνώσεις υπάρχουν (από μηχανικής άποψης γιατί οδηγικά νομίζω είμαι στο μέσο όρο), κάποια χρήματα υπάρχουν και πολύ περισσότερο υπάρχουν πολύ όρεξη και μεράκι....
ο λόγος που επέλεξα την Ε είναι γιατί επί της ουσίας δεν υπάρχουν τεχνικοί περιορισμοί καθώς επίσης ότι ο ανταγωνισμός σε αυτήν την κατηγορία είναι κυρίως τα ΜΚ ΙΙ και γενικά αυτοκίνητα της ίδιας ή και μιας γενίας αν θέλετε πιο πίσω..., εν αντίθεση με την Ν ή Α (πάντα ως 2000 κυβικά) που πρωταγωνιστούν τα rally τα οποία γράφουν χρόνους ή και ξεπερνάνε τα τετρακίνητα της Α8
επιπλέων λόγος που δεν θέλω να τρέξω στην ΕΝ, αν και το αυτοκίνητο την μέρα μηδέν θα είναι όλο μαμά σύμφωνο με την Α 5401,( αν και στα φρένα μάλλον θα ξεφύγω, θα μπορούσα να είμαι βέβαια στην ΕΑ σύμφωνα με τις επεκτάσεις του δελτίου Αναγνώρισης), είναι ότι έχω βλέψεις για κάτι παραπάνω μελλοντικά (καλά να είμαστε, να τα λέμε και θα τα δούμε όλα σιγά σιγά)...
και για να μην αλλάζουμε κάθε τρις και λίγο βιβλία τεχνικών ελέγχων και κατηγορίες να πάω κατευθείαν στη ΕΕ.
Τέλος ο κυλινδρισμός μου δεν θα είναι 2.0 l (άνω όριο ΕΕ11, 1600- 2000) αλλά όπως έχω γράψει ήδη δεν με πολύ απασχολεί μιας και ξέρω ότι με ένα σχεδόν νορμάλ αυτοκίνητο δεν μπορείς να έχει βλέψεις καθώς ό λόγος που το κάνω είναι καθαρά λόγο παιδικού απωθημένου, αν θέλετε, και όπως ήδη γράφτηκε και με πατίνι τρέχεις...
κοστολογικά για να κλείσει το θέμα απλά να σας πω ότι με παίρνει απλώς θέτω όρια για να μην ξεφύγει το θέμα και γίνει επικίνδυνο.....(μην μηνούμε και άφραγκοι, τα 70.000€ εγώ τα έχω αναφέρει γιατί μάλλον κάτι ξέρω.....)
ας πάμε τώρα στα επιμέρους του κόστους
.... ο υποχρεωτικός εξοπλισμός για έναν που συμμετέχει στον θεσμό των αναβάσεων είναι
Για τα αυτοκίνητα της ομάδας Ε πρέπει να διαθέτουν:
1. (Για τα αυτοκίνητα των οποίων έχει λήξει το Δ.Α. πριν την 1 / 1 / 2003) Κλωβό ασφάλειας, όπως αναφέρεται στο Παράρτημα J του 1992, σχέδια 253.6 έως 41, ή μεταγενέστερο ή οποιοδήποτε αναγνωρισμένο κλωβό ασφάλειας (720 € τμε ΦΠΑ)
2. Φορητό πυροσβεστήρα, όπως προβλέπεται στο άρθρο 253.7.3 του Παραρτήματος J του 2005 για όλους τους αγώνες. (80€, μάλλον θα έχω δανικό)
3. (Υποχρεωτικό μόνο για αγώνες ράλι, μίνι ράλι και ράλι σπριντ, προαιρετικό για άλλους αγώνες) Aναγνωρισμένο από τη FIA εγκατεστημένο σύστημα πυρόσβεσης σύμφωνα με το άρθρο 253.7.2 του Παραρτήματος J του 2006 (άρα την γλιτώσαμε)
4. Zώνες ασφάλειας 4 τουλάχιστον σημείων σε άριστη κατάσταση, με δελτίο αναγνώρισης σε ισχύ (προδιαγραφές FIA 8853 / 98 ή 8854 / 98) συν όποια παράταση έχει δοθεί σε εθνικό επίπεδο και σύμφωνες με το Παράρτημα J του 2005 άρθρο 253.6 (140€ έξι σημείων,)
5. Καθίσματα σε άριστη κατάσταση, με δελτίο αναγνώρισης FIA 8855 / 1999 σε ισχύ συν όποια παράταση έχει δοθεί σε εθνικό επίπεδο και σύμφωνα με το Παράρτημα J του 2005 άρθρο 253.16. Οι βάσεις των καθισμάτων πρέπει επίσης να είναι είτε αναγνωρισμένες από τον κατασκευαστή είτε σύμφωνες με το Παράρτημα J του 2005 άρθρο 253.16 είτε σύμφωνες με τα αναφερόμενα στην εγκύκλιο περί τεχνικών κανονισμών (εγκάρσιες δοκοί) (220€ το φτηνότερο, μάλλον θα βρω κάνα δανικό, αλλιώς θα πάω σε κάτι καλύτερο με κάνα 300άρι...)
6. Παρμπρίζ από γυαλί σε φύλλα (laminated)(το έχουμε όλοι)
7. Δακτύλιο ρυμούλκησης εμπρός και πίσω. (το έχουμε όλοι)
8. Γενικό διακόπτη ηλεκτρικού κυκλώματος όπως αναφέρεται στο Παράρτημα J του 2005 άρθρο 253.13. (45€ μαζί με την ντίζα το πήρα προχτές)
9. Ένα εσωτερικό καθρέπτη και τουλάχιστον ένα εξωτερικό (το έχουμε όλοι)
10. Από 2 τουλάχιστον άγκιστρα για το στερέωμα καθενός από τα καπό (εμπρόσθιο - οπίσθιο).
12. Αδιάβροχο και άφλεκτο διάφραγμα μεταξύ θαλάμου οδήγησης και χώρου αποσκευών εφόσον η δεξαμενή καυσίμου βρίσκεται εκεί.)(την γλιτώνουμε και εδώ)
13. Την αρχική δεξαμενή καυσίμου στην ίδια θέση. H αντικατάστασή της επιτρέπεται μόνο με αναγνωρισμένη δεξαμενή ασφαλείας τύπου FT3 / 1999 ή FT3.5 ή FT5 και με δελτίο αναγνώρισης σε ισχύ, οπότε μπορεί να τοποθετηθεί σε άλλο σημείο, αλλά πάντως εκτός του θαλάμου επιβατών. (παρομοίως, αν και λέω το 2035 να βάλω.....)
14. Οποιεσδήποτε σωληνώσεις υγρών (καυσίμου, λαδιού κινητήρα, υδραυλικών υγρών, νερού κοκ.) περνούν μέσα από το θάλαμο των επιβατών πρέπει να είναι αεροπορικού τύπου ή αντίστοιχης ποιότητας (με πίεση θραύσης τουλάχιστον 70 bar) και να μην διακλαδίζονται και να μην έχουν ενώσεις εντός του θαλάμου των επιβατών (????? και εδώ είμαστε ΟΚ)
άρα ένα 318 is για την ΕΝ απαιτείται το εξωφρενικό ποσό των 720+80+140+220= 1.160,00€ (διόλου ευκαταφρόνητο ποσό φυσικά, αλλά όχι απαγορευτικό)
πάμε τώρα στον οδηγό να είναι καλά και να έχει την υγεία του......
1)Κράνος (250€)
2)hans (280€)
3)φόρμα (260€)
4)μπαλακλάβα (21€)
5)κάτω εσώρουχο (45€)
6)πάνω εσώρουχο (52€)
7)κάλτσες (15€)
8)παπούτσια (120€)
9)γάντια (50€)
σούμα 1.093,00€ πες 1.100,00€ κομπλέ με ΦΠΑ και πληροφοριακά όλες οι τιμές που αναφέρω είναι με γραπτές προσφορές (αναφέρονται φυσικά τα φτηνότερα) άρα γενική σούμα για τις FIA υποχρεώσεις 2.260,00€ τα οποία όπως καταλαβαίνετε είναι πάγιο έξοδο και όχι για κάθε χρόνο.... με αυτά και τα άλλα αν κάποιος έχει ήδη ένα αξιόλογο αυτοκίνητο και θέλει να τρέχει σε δυο τρεις αγώνες τον χρόνο και αντί να πάει π.χ. ένα ΣΚ στην Σαντορίνη να πάει ένα ΣΚ στον βόλο, να διαθέσει και 300€ (το οποίο ίσως έχει πέσει πια, όποιος το έχει πληρώσει πρόσφατα ας μας πει....) παράβολο συμμετοχής και καμιά 100€ σε βενζίνη (εννοείτε ότι έχει αθλητικό δελτίο σε κάποια λέσχη) και 300€ για λάστιχα (FIA approved με οικονομία βγάζεις 5-6 αγώνες) μπορείς να κάνεις το όνειρο σου πραγματικότητα.....
αρά δεν είναι και τόσο απρόσιτο.........και μάλλον από τα 2000+4000= 6000€ μάλλον θα έχω και ρέστα για τεχνική εξελιξη- συντήρηση-επισκευές κάπου στα 3.740,00€ τα οποία νομίζω ότι είναι αρκετά για μπροστά 300άρια φρένα, μπλόκε διαφορικό, αγρίεμα των ίδιων εκκεντροφόρων, ανεξάρτητο εγκέφαλο και άλλα που τώρα δεν μου έρχονται.... φυσικά δεν θα πιάσω με τίποτα τα 250 άλογα που βγάζουν τα τετραπετάλουδα MKII αλλά θα είναι ένα αξιοπρεπές αυτοκίνητο και ίσως "πάνω από τις δυνατότητες μου" (για να είμαι και ειλικρινής, ερασιτέχνης γκαζάκιας είμαι...), και αρκετά καλό για να εξελίξω (σε όλους τους τομείς, βλέπε DTM...) άλλα και εξελιχτώ (εγώ οδηγικά).
Όπως έχω ήδη αναφέρει δεν με ενδιαφέρει ο προορισμός άλλα το ταξίδι. δηλαδή όσα μπορώ θα τα κάνω μόνος μου (πχ τόρνο και φρέζα δεν έχω) με το μεράκι και την όρεξη που έχω και να περνάω τον ελάχιστο βέβαια χρόνο μου. Κάποι ίσως βιαστούν να μου πουν ότι είναι αδύνατο να στήσεις ένα αγωνιστικό στο γκαράζ του σπιτιού σου και ότι θες μαστόρους με @@ (αν και τον έχω) και ότι όποιος έχει διαβάσει δυο (ή και 10.0000) περιοδικά με αυτοκίνητα δεν μπορεί να πάρει ένα κλειδί και να να αρχίσει να μαστορεύει , άπλα θα σας καλέσω στο σπίτι μου, γιατί στο γκαράζ του υπάρχει ήδη ένα (όχι δικό μου, φυσικά, και άλλη μάρκα), το οποιο ίσως, πρώτα ο θεός, να προλάβουμε να ετοιμάσουμε και τρέξει στον Αχλαδόκαμπο (εκεί έχει πέσει πολύ χρήμα παραπάνω.....και είναι πλήρως εξελιγμένο σε όλους τους τομείς, σχεδόν ταβάνι...)
αυτά τα ολίγα ελπίζω να μην κούρασα και να σας κάλυψα, λίγο πολύ όλους
και ελπίζω, αν κάποιος έχει κάποια εμπειρία σε αγώνες, από το φόρουμ μας να με βοηθήσει, ήδη έχω γνωριμίες στον χώρο άλλα κάνεις δεν έχει Ε30 απλό, και όσα E30 έχω δει σε αγώνες είναι Μ3... μόλις τελειώσω με την επισκευή του αυτοκίνητου dead line έχω τοποθετήσει τον Αύγουστο, πιστεύω ότι θα είναι πολύ γρηγορότερα αρκεί να ξεκλέψω λίγο χρόνο από μετά τις 15 Ιουνίου και σε κάνα δυο βδομάδες θα είναι κομπλέ.... τότε λοιπόν θα ποστάρω και φωτό και ανάλυση με τις βελτιώσεις που θα γίνουν..... εκεί θα χρειαστεί πολύ περισσότερο ή βοήθεια σας..... και θα αρχίσει και η προπόνηση.... ελπίζω να ανοίξουν και τα Μέγαρα κάποια στιγμή. Παρεμπιπτόντως είμαι από επαρχεία, και έχω αρκετές "πίστες", αν και δεν θα έπρεπε, αλλά τι να κάνουμε.....
όλοι είμαστε άρρωστοι,
Φιλικά Faon
Υ.Γ> ξέχασα πιο πάνω τα άγκιστρα του καπό.... καμιά 15€ αν θυμάμαι καλά....(αυτά βάζαμε σήμερα....)
Υ.Γ.2>οσον αφορά την ομοσπονδία και επιπλέον το(ν) κύκλο...(ωμα) των αγώνων απλά δεν θέλω να μπω σε σχόλια.....