Εγγραφή    Σύνδεση    Δ. Συζήτηση    Αναζήτηση    Συχνές Ερωτήσεις



Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 8 Δημοσιεύσεις ] 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: YΠΆΡΧΟΥΝ "Μ3 Ε30" ΚΑΙ Μ3 Ε30!!
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 07, 2009 3:54 pm 
Χωρίς σύνδεση
Ειναι Σουπερ Δυνατοοοος!
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Ιαν 03, 2009 10:31 pm
Δημοσιεύσεις: 3236
Θα ήθελα να ανοίξουμε μια κουβεντούλα για τις μετατροπές Μ3 Ε30...
Κατά την γνώμη μου είναι το χειρότερο πράγμα που μπορεί να πάθει μια δίπορτη καρότσα ε30...
Το αυτοκίνητο πετσοκόβεται στην κυριολεξία!!!Ακόμα και ο ουρανός τρώει "σφάξιμο"..
Ποτέ δεν ενθοσιάστικα με τη ιδέα....γιατί ξέρω τι ζόρια τραβάει η καρότσα για να "φουσκώσει"...
Όοσ όμορφη και να γίνεται....όσο δυνατο μοτέρ και να έχει,όσο καλός και να ναι ο φαναρτζής,μια καρότσα απλή που έγινε Μ3 θα έχει πάντα θέματα..
Επιμένω στην άποψη μου εδώ και πολλά χρόνια.
Εσείς τι πιστεύετε?

_________________
http://i.imgur.com/VK7QkYW.gif


Share on FacebookShare on Twitter
Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YΠΆΡΧΟΥΝ "Μ3 Ε30" ΚΑΙ Μ3 Ε30!!
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 07, 2009 6:03 pm 
Χωρίς σύνδεση
Badass Motherfucker
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:16 pm
Δημοσιεύσεις: 2456
Action Man έγραψε:
Θα ήθελα να ανοίξουμε μια κουβεντούλα για τις μετατροπές Μ3 Ε30...
Κατά την γνώμη μου είναι το χειρότερο πράγμα που μπορεί να πάθει μια δίπορτη καρότσα ε30...
Το αυτοκίνητο πετσοκόβεται στην κυριολεξία!!!Ακόμα και ο ουρανός τρώει "σφάξιμο"..
Ποτέ δεν ενθοσιάστικα με τη ιδέα....γιατί ξέρω τι ζόρια τραβάει η καρότσα για να "φουσκώσει"...
Όοσ όμορφη και να γίνεται....όσο δυνατο μοτέρ και να έχει,όσο καλός και να ναι ο φαναρτζής,μια καρότσα απλή που έγινε Μ3 θα έχει πάντα θέματα..
Επιμένω στην άποψη μου εδώ και πολλά χρόνια.
Εσείς τι πιστεύετε?


Εγω το βλεπω εντελως αλλιως Παντελη...

Μονο και μονο που σκεφτομαι πως για να υπαρξει μια μετατροπη Μ3 Ε30, υπαρχει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ μια ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ Μ3 Ε30 ΚΟΜΜΕΝΗ, ΔΙΑΛΥΜΕΝΗ, ΠΑΡΑΤΗΜΕΝΗ, με πιανει κατι...

Τα αλλα δε μετρανε και τοσο, και οι μετατροπες Μ3 Ε30 δεν θα γινουν ΠΟΤΕ Μ3.- Χιλιες φορες να πας σε 24βαλβιδη λυση παρα να το κανεις αυτο το πραγμα, ειναι ντροπιαστικο για την ιστορια του αμαξιου ρε γμτ :evil:


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YΠΆΡΧΟΥΝ "Μ3 Ε30" ΚΑΙ Μ3 Ε30!!
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 07, 2009 10:30 pm 
Χωρίς σύνδεση
E30 Noise ID Specialist.
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:13 pm
Δημοσιεύσεις: 5762
Τοποθεσία: Athens
TheCondor έγραψε:
Τα αλλα δε μετρανε και τοσο, και οι μετατροπες Μ3 Ε30 δεν θα γινουν ΠΟΤΕ Μ3.

Γενικα καμμια μετατροπη δεν ειναι ποτε ιδια με το αμαξι στο οποιο θελει να μοιασει! :P
Ν.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YΠΆΡΧΟΥΝ "Μ3 Ε30" ΚΑΙ Μ3 Ε30!!
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 07, 2009 10:38 pm 
Χωρίς σύνδεση
Ειναι Σουπερ Δυνατοοοος!
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Ιαν 03, 2009 10:31 pm
Δημοσιεύσεις: 3236
Fad3.In έγραψε:
TheCondor έγραψε:
Τα αλλα δε μετρανε και τοσο, και οι μετατροπες Μ3 Ε30 δεν θα γινουν ΠΟΤΕ Μ3.

Γενικα καμμια μετατροπη δεν ειναι ποτε ιδια με το αμαξι στο οποιο θελει να μοιασει! :P
Ν.

:mrgreen:
Διαφωνώ :D
Μια καρότσα 316 Ε30 μπορει άνετα να γίνει 320-325 κτλ,αρκεί να μπουν όλα τα πράγματα πάνω στο αυτοκίνητο!

_________________
http://i.imgur.com/VK7QkYW.gif


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YΠΆΡΧΟΥΝ "Μ3 Ε30" ΚΑΙ Μ3 Ε30!!
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 07, 2009 11:08 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 9:18 pm
Δημοσιεύσεις: 490
Eμενα μια μετατροπη σε Μ3 δε μου λεει κατι απο αποψη εμφανισης αφου ποτε δε θα ειναι αυθεντικο και οπως ειπε καποιος ο κοντορας νομιζω το σασι γινεται πιο αδυναμο.

Μια πληρη μετατροπη οσον αφορα τα μηχανικα μερη θα την εκανα γιατι η αναρτηση τουλαχιστον ειναι εργο τεχνης. Οσον αφορα το μοτερ-σασμαν της Μ3 ειναι πολυ καλη επιλογη αλλα εχουν μεγαλο κοστος συντηρησης, μεχρι που συμφερει το μ42 και η ατμοσφαιρικη του βελτιωση

_________________
24 hours in a day, 24 beers in a case! Coincidence? I don't think so!!!


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YΠΆΡΧΟΥΝ "Μ3 Ε30" ΚΑΙ Μ3 Ε30!!
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 08, 2009 12:43 am 
Χωρίς σύνδεση
Διπλωματικό Σώμα
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:11 pm
Δημοσιεύσεις: 3222
Και εγώ γενικά είμαι κατά του πειράγματος του σασί.

Μπορεί να βγει και πιο δυνατό, αλλά προσέξτε ΜΠΟΡΕΙ, δλδ μπορεί να βγει και πιο αδύναμο.

Το οπτικό του θέματος με κ@υλώνει, αλλά το αμάξι το ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ αμάξι το χαρακτηρίζει ο αριθμός πλαισίου του και μόνο, και όχι τα μηχανικά του. Καταλαβαίνω ότι αυτό είναι υποκειμενικό καθώς κάποιος μπορεί να πει αφού έμεινε μόνο το σασί (το οποίο σε όλα τα Ε30 έχει το ίδιο part number BTW) δεν έχει νόημα.

Στή φάση που μπαίνει κόψε ράψε πιστεύω ότι δεν πρέπει να ακολουθούμε ελληνικές νοοτροπίες και λύσεις (τις κακές, γιατί υπάρχουν και σωστές).

Όσον αφορά συγκεκριμένα τα Μ3 Ε30 όσο γνήσια ανταλλακτικά και να χρησιμοποιηθούν δε θα είναι ΠΟΤΕ Μ3 Ε30.- Είναι σα να φτιάχνουμε Μ1 από fiberglass και να περιμένουμε να έχει την ίδια αξία. Μπορεί να πηγαίνει καλύτερα και από Μ3 αλλά Μ3 δεν θα είναι.- Ναι να βάλεις όλα τα μηχανικά αλλά μέχρι εκεί, δλδ μέχρι εκεί που θα χρειαστεί να κόψεις το αμάξι.


Είναι όπως ο άλλος που πήρε ένα σκαρί Μ3 το έκοψε ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ όλο για να βάλει πάνω τον V10 από το νέο Μ5 και όλα τα υποπλαίσια και τις αναρτήσεις από το Ε90.

Γενικά πιστεύω ότι υπάρχει (και πρέπει να υπάρχει) μια λεπτή γραμμή που χωρίζει το αυτοκίνητο (ξαναλέω το ΟΠΟΙΟ αυτοκίνητο) από ένα μάτσο σίδερα, και όταν μπαίνει τροχός και κόψε ράψε (και μάλιστα ελληνικής κακής ποιότητας) η γραμμή ξεπερνιέται προς την πλευρά των σίδερων.

Βασίλη σκέψου όμως ένα τρακαρισμένο Μ3 του οποίου τα μηχανικά σώθηκαν αλλά το σασί είναι για πέταμα (πχ αγκάλιασε κωλώνα) είναι τσάμπα να πάει σε βιομηχανικό schredder (ψάξε στο νετ industrial schredder να δεις ένα 2002 να γίνεται ΚΑΠΝΟΣ).


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YΠΆΡΧΟΥΝ "Μ3 Ε30" ΚΑΙ Μ3 Ε30!!
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 08, 2009 8:26 pm 
Χωρίς σύνδεση
E30 Noise ID Specialist.
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:13 pm
Δημοσιεύσεις: 5762
Τοποθεσία: Athens
Action Man έγραψε:
Fad3.In έγραψε:
TheCondor έγραψε:
Τα αλλα δε μετρανε και τοσο, και οι μετατροπες Μ3 Ε30 δεν θα γινουν ΠΟΤΕ Μ3.

Γενικα καμμια μετατροπη δεν ειναι ποτε ιδια με το αμαξι στο οποιο θελει να μοιασει! :P
Ν.

:mrgreen:
Διαφωνώ :D
Μια καρότσα 316 Ε30 μπορει άνετα να γίνει 320-325 κτλ,αρκεί να μπουν όλα τα πράγματα πάνω στο αυτοκίνητο!

Ανετα ναι,αν το πληρωσεις (οσο ολο το 3.16 ΜΑΖΙ) και αν ξερει τι του γινεται ο μηχανικος!
Το τελευταιο ειδικα καλη τυχη να το βρεις! ;)
Ν.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YΠΆΡΧΟΥΝ "Μ3 Ε30" ΚΑΙ Μ3 Ε30!!
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 09, 2009 11:42 pm 
Χωρίς σύνδεση
Διπλωματικό Σώμα
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:11 pm
Δημοσιεύσεις: 3222
Καλό πάντως είναι να ξεκαθαρίσουμε σε ποιο επίπεδο γίνεται η συζήτηση στο φιλοσοφικό ή στο σιδερικό.

Γιατί μπορεί να μπλεχτούμε.

Στο φιλοσοφικό πάντως πιστεύω ότι τα αμάξια είναι αυτά που βγαίνουν από το εργοστάσιο, πχ το δικό μου απλά είναι ένα 316 με μοτέρ και μηχανικά από 25άρι, αλλά 325 ΔΕΝ είναι.


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 8 Δημοσιεύσεις ] 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com