Συγγραφέας |
Μήνυμα |
TheCondor
|
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιουν 20, 2010 8:53 pm |
|
|
Badass Motherfucker |
|
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:16 pm Δημοσιεύσεις: 2456
|
Καλησπέρα παιδιά.
Αλλάζουμε μορφή λιγάκι στο συγκεκριμένο section, και επειδή πρόκειται να προστεθούν νέες κατηγορίες αλλά και περισσότεροι οδηγοί DIY για τα Ε30 μας, τα πράγματα έχουν ώς εξής :
Στο subsection "Οδηγοί DIY" δεν θα μπορεί κάποιος να γράψει κάτι, θα είναι προσβάσιμο μόνο για ανάγνωση. Θα περιέχει ΜΟΝΟ οδηγούς DIY και όποιος θέλει να προσθέσει κάτι, ( κάποια φωτογραφία ή κάποια επισήμανση, ή οτιδήποτε άλλο - ακόμα και απορίες ) θα το κάνει σε αυτό εδώ το θέμα. Αυτό γίνεται έτσι ώστε να διατηρηθεί όσο το δυνατόν "καθαρότερο" απο παρεμβάσεις ή αλλα threads τα οποία δέν ανήκουν στην κατηγορία.
Έχουμε σκοπό να εμπλουτίσουμε την ενότητα αυτή και με άλλους οδηγούς, και θέλουμε να πιστεύουμε πως θα υπάρχει και ανταπόκριση απο εσάς.
***Blitzkri3g EDIT*** Οτι ποστ ειναι σχετικο/χρησιμο για καποιον απ τους οδηγους DIY που ηδη υπαρχουν, θα μεταφερεται στο αντιστοιχο θεμα για να υπαρχει ολοκληρωμενο!
|
|
|
|
|
Tolis e30
|
Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 19, 2012 8:43 pm |
|
Εγγραφή: Κυρ Ιούλ 08, 2012 8:57 pm Δημοσιεύσεις: 21
|
Φιλοι μου καλησπερα! Ηθελα να ρωτησω σχετικα με το πισω καθισμα της e30 m3. Οταν το συγκεκριμενο καθισμα το κανουμε εφαρμογη σε μια απλη e30 coupe τι μπορει να γινει με τις ζωνες ασφαλειας. Η ερωτηση μου ειναι εαν θα μπορουν να μπουν στη θεση τους, (να θηλυκωσουν δηλαδη) στις εργοστασιακες θεσεις της πλατης του καθισματος η μαμα ζωνες,οταν δεν χρησιμοποιουνται. Αραγε σε μια γνησια m3 πιανουν σε αλλο σημειο οσων αφορα το πλαισιο? Ρωτω διοτι βλεπουμε οτι στη m3 οι ζωνες καθονται ακριβως στη μεση της πλατης ενω στα απλα e30 παρακεντρα. Αραγε το εχει κανει καποιος? Σας ευχαριστω εκ τον πρωτερον και συγνωμη αν κουρασα.
|
|
|
|
|
BlitzKri3g
|
Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 19, 2012 9:44 pm |
|
|
E30 Noise ID Specialist. |
|
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:13 pm Δημοσιεύσεις: 5762 Τοποθεσία: Athens
|
Τολη δεν ξερω σιγουρα δυστυχως. BMW M3 E30 πισω καθισμα. Απλο Ε30 πισω καθισμα. Αν κοιταξεις ομως τις φωτο θα δεις οτι τα Μ3 ειναι για δυο καθισμενους. Ουσιαστικα τα βαζεις κανονικα και καταργεις μια απ τις μεσαιες ζωνες ασφαλειας. Οταν λεμε καταργεις,ειτε τις βγαζεις ειτε τις αφηνεις κρυμμενες κατω απ το καθισμα, σε περιπτωση που για οποιονδηποτε λογο χρειαστει να ξαναβαλεις το κανονικο. Ν.
_________________
|
|
|
|
|
agkikas
|
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 20, 2012 9:29 pm |
|
Εγγραφή: Σάβ Ιουν 19, 2010 9:10 pm Δημοσιεύσεις: 225
|
Tolis e30 έγραψε: Φιλοι μου καλησπερα! Ηθελα να ρωτησω σχετικα με το πισω καθισμα της e30 m3. Οταν το συγκεκριμενο καθισμα το κανουμε εφαρμογη σε μια απλη e30 coupe τι μπορει να γινει με τις ζωνες ασφαλειας. Η ερωτηση μου ειναι εαν θα μπορουν να μπουν στη θεση τους, (να θηλυκωσουν δηλαδη) στις εργοστασιακες θεσεις της πλατης του καθισματος η μαμα ζωνες,οταν δεν χρησιμοποιουνται. Αραγε σε μια γνησια m3 πιανουν σε αλλο σημειο οσων αφορα το πλαισιο? Ρωτω διοτι βλεπουμε οτι στη m3 οι ζωνες καθονται ακριβως στη μεση της πλατης ενω στα απλα e30 παρακεντρα. Αραγε το εχει κανει καποιος? Σας ευχαριστω εκ τον πρωτερον και συγνωμη αν κουρασα. Το εχω κανει εγω....Οι ζωνες μπαινουν στις θηκες που εχει το Μ3 καθισμα, απλα ειναι τσιτα...Δηλαδη αν πισω μπαινοβγαινει κοσμος τοτε θα βγαινουν απο τη θεση τους και μετα θα τις βαζεις παλι εσυ. Αν δεν μπαινει πολυ κοσμος τοτε μια χαρα καθονται...
|
|
|
|
|
Tolis e30
|
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 23, 2012 5:58 pm |
|
Εγγραφή: Κυρ Ιούλ 08, 2012 8:57 pm Δημοσιεύσεις: 21
|
Καλησπερα φιλοι μου! Σας ευχαριστω για τις απαντησεις σας. Φιλε agkikas συμπεραινω απο το post σου πως αν με καποιο τροπο μακρυνουμε τις ζωνες (πιθανως παρεμβαλοντας καποιον ανταπτορα αναμεσα στο πλαισιο και τις ζωνες) λυνουμε το προβλημα. Τελικα ομως γιατι συμβαινει αυτο? Αραγε οι πισω ζωνες τις m3 ειναι μακρυτερες? Ειδαλλως ισως "πιανουν" σε διαφορετικο σημειο πανω στο πλαισιο. Καλη συνεχεια σε ολους!
|
|
|
|
|
Bassakos
|
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 23, 2012 6:11 pm |
|
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 30, 2010 10:12 am Δημοσιεύσεις: 5673 Τοποθεσία: Κερατσινι
|
λογικα πρεπει να ποιανουν διαφορετικα πανω στο πλαισιο, ετσι ωστε ο ιμαντας της ζωνης να ειναι καθετος με την θηκη στο καθισμα, οπως ειναι στα απλα Ε30 δλδ
_________________ 318is loading ...........i am back!
|
|
|
|
|
Tolis e30
|
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 23, 2012 7:53 pm |
|
Εγγραφή: Κυρ Ιούλ 08, 2012 8:57 pm Δημοσιεύσεις: 21
|
Φιλε Bassakos προφανως εχεις δικιο, κατι τετοιο σκεφτομουν κι εγω. Ισως καποιος φιλος με γνησια καροτσα να μας ελυνε την απορια. Ευχαριστω!
|
|
|
|
|
BlitzKri3g
|
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 23, 2012 11:05 pm |
|
|
E30 Noise ID Specialist. |
|
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:13 pm Δημοσιεύσεις: 5762 Τοποθεσία: Athens
|
Την παλευετε; Αλήθεια. Ν.
Sent Using One Of My 5 iPads.
_________________
|
|
|
|
|
petros30
|
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 09, 2014 4:48 pm |
|
Εγγραφή: Τετ Σεπ 14, 2011 9:27 am Δημοσιεύσεις: 698
|
Αφαιρέσει πλαστικού στο κάτω μέρος της πόρτας που κρατάει το στεγανοποιητικό λάστιχο θα ήθελα να κάνω ένα σύντομο DIY για το πως να αφαιρέσουμε το πλαστικό κάτω στην πόρτα που κρατάει το λάστιχο της πόρτας καθως και την μοκέτα. πολύ λένε οτι πρέπει οπωσδήποτε να σπάσεις κάποια κλιψακια οποσδιποτε για να βγει. Ευτυχώς με προσπάθεια κατάφερα να γλιτώσω το σπάσιμο και γι' αυτό σκέφτηκα να αναφέρω μερικά πράγματα. Αρχικά προσέξτε πως στο πίσω μέρος είναι δυο ποιο αραιά κλιψακια και υπάρχει ένα κενό ξεκινώντας ανασηκώνεται το μπροστά μέρος του πλαστικο που καβαλικεύει το λάστιχο της πόρτας προς τα μέσα και σκουντάτε από πίσω όλο το πλαστικό προς τα μπροστά μέχρι να βγει απο τα δυο πισο κλιψάκια. προσωπικά χρησιμοποίησα ενα λαμακι το οποίο απο την μια ακουμπουσε το πλαστικο στο πισο μερος και απο την αλλη χτυπούσε ο πατέρας μου ελαφρά με ενα σφυράκι ( με ενα ατομο πρεπει να ειναι αρκετα δυσκολο να γινει) οπότε προχορούσε προς τα μπροστα. Στην συνεχεια αφου βγει απο τα πίσω κλιψακια το τραβατε ελαφρα ωστε να μην ξανα μπει στα κλιψακια και το σκουντατε προς τα πισω. Για να βγει ολο πρεπει να σηκώσετε τα πισω καθισματα. ωστε να εχει χωρο να προχωρήση. με αυτον τον τροπο ελπιζω να καταφερετε να μην σπασετε κανενα γατζακι αλλα ουτε το πλαστικο. Το πλαστικο απο κατω ειναι σαν αυλακι οπως φενεται σε αυτην την φωτογραφία Στο πισω μερος το αυλακι στο πλαστικο δεν φτανει μεχρι την ακρι ωστε να μπορει να σηκωθεί ποιο εύκολα και να μην παει μεχρι τερμα μπροστα ελπιζω να γίνει χρήσιμο σε κάποιον.
_________________ MosTech Motorsports 318is M42b18 N/A Link G4+ engine management.
|
|
|
|
|
PetrosD
|
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 09, 2014 5:27 pm |
|
|
Technical Muthafucka |
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 28, 2012 6:39 pm Δημοσιεύσεις: 1335
|
Εγώ έχω άλλο τρόπο. Βάζω ένα φαρδύ κατσαβίδι ανάμεσά του από την εξωτερική μεριά και ανασηκώνω το πλαστικό. Τα κλιψάκια βγαίνουν από τη λαμαρίνα.
_________________ (OO=[][]=OO)
|
|
|
|
|
|