Χαχαχ δεν βγαζεις νοημα ρε
Στην φαση αυτη ο κανονας ειναι ο εξης :
Δεδομενο 1 : Λεφτα ΔΕΝ υπαρχουν
Δεδομενο 2 : Αμαξι ( βαση ) υπαρχει
Δεδομενο 3 : Το σασι φτιαχνεται ΕΥΚΟΛΑ για πιστα ( ελαφρωμα κλπ με πολυ μικροτερο κοστος απο φτιαξιμο μηχανης )
Δεδομενο 4 : Λογω του 1 και του 2, η μηχανη μενει οπως ειναι και εξυπηρετει το βελτιωμενο αμαξωμα για πιστα, που αν γινει οπως οριζει το Δεδομενο 3 (
) θα εχει ευκολοτερο εργο, με ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΗ αποδοση.
Και επειδη αυτο ειναι γενικος κανονας, σημαινει οτι πρωτα φτιαχνεται το σασι και μετα ο κινητηρας. Γιατι πρακτικα ο κινητηρας ειναι κατι το οποιο δεν γνωριζει ορια. Μπορει να φτασει και 1000 αλογα. Ενα σασι ομως δεν φτιαχνεται για 1000 αλογα ουτε ευκολα ουτε τιποτα.
Ετσι λοιπον ξεκινας να βελτιωσεις τον πιο αδυναμο κρικο γιατι εκει βασιζεται ολη η συνδεσμολογια και το αποτελεσμα.
Δες και τους υπολογιστες. Η επεξεργαστικη ισχυς, εδω και 7-8 χρονια ειναι ΑΠΕΙΡΩΣ πολλαπλασια σε σχεση με αυτη που χρειαζεται ενας οικιακος χρηστης. Ομως, ο σκληρος δισκος οντας το πιο αργο κομματι, τα παιρνει ολα μαζι του ριχνοντας τις επιδοσεις στο καθετι. Τωρα που βγηκαν οι ssd βλεπεις παπαδες απο pc τα οποια ειναι "μετρια" εας "ασχημα" σε επιδοσεις, με τον συμβατικο τροπο μετρησης ( επι υπαρξςη σκληρων δισκων πχ ) οποτε και δουλευουν καλυτερα γιατι στην ουσια αναβαθμιστηκε το εξαρτημα στο οποιο εξαρτωνται ολα.
ΡΟΥΦΑ ΤΟ ΤΡΟΜΠΟΝΙ ΤΩΡΑ.