Συγγραφέας |
Μήνυμα |
djkostas
|
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 10, 2016 10:36 pm |
|
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 09, 2016 10:10 pm Δημοσιεύσεις: 159 Τοποθεσία: Halkida
|
|
|
|
|
PetrosD
|
Δημοσιεύτηκε: Δευτ Απρ 11, 2016 1:28 am |
|
|
Technical Muthafucka |
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 28, 2012 6:39 pm Δημοσιεύσεις: 1335
|
Να το χαίρεσαι το καμάρι σου! Όντως είναι σε πολύ καλή κατάσταση. Μου αρέσουν πολύ οι ζάντες σου. Επίσης το μπρελόκ-πιστόνι πολύ ωραίο. Αυτά τα 2-3 πράγματα που σου είπα να προσέξεις. 1. Να κλείσεις λίγο τη σύγκλιση στην αριστερή ρόδα (ή αντίστοιχα να ανοίξεις την δεξιά, αν και νομίζω το κλείσιμο στην αριστερή είναι καλύτερο). 2. Να δεις γιατί τα φρένα σου έχουν τόσο μεγάλη διαδρομή μέχρι να αρχίσουν να πιάνουν. 3. Να δεις το λάδι σου σε τί κατάσταση είναι.
_________________ (OO=[][]=OO)
|
|
|
|
|
JPS
|
Δημοσιεύτηκε: Δευτ Απρ 11, 2016 12:54 pm |
|
|
a.k.a GPS |
|
Εγγραφή: Τρί Αύγ 09, 2011 2:05 am Δημοσιεύσεις: 1417
|
Ομορφο! Καλορίζικο και καλώς ήρθες!
_________________ Bassakos έγραψε: απο τι βλεπεις, ολοι προβληματικοι ειμαστε εδω!
|
|
|
|
|
Ζαβαλης
|
Δημοσιεύτηκε: Δευτ Απρ 11, 2016 3:43 pm |
|
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 26, 2013 4:09 pm Δημοσιεύσεις: 49
|
Καλως μας ηρθες και καλοριζικο,καλοταξιδο κλπ κλπ.Οταν βλεπω διπορτο με πιανει το κατιτις μου,ωραιο φιλε μου.
|
|
|
|
|
Bassakos
|
Δημοσιεύτηκε: Δευτ Απρ 11, 2016 5:26 pm |
|
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 30, 2010 10:12 am Δημοσιεύσεις: 5673 Τοποθεσία: Κερατσινι
|
καλοριζικο! καλοταξιδο!! ελα να μαζευομαστε τα 2 πορτα dolphy grey! φαινεται σε πολυ καλη κατασταση καλως ηρθες!
_________________ 318is loading ...........i am back!
|
|
|
|
|
PetrosD
|
Δημοσιεύτηκε: Δευτ Απρ 11, 2016 8:26 pm |
|
|
Technical Muthafucka |
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 28, 2012 6:39 pm Δημοσιεύσεις: 1335
|
Bassakos έγραψε: να μαζευομαστε τα 2 πορτα dolphy grey! Χαχα, προσέχτε μη τα μπερδέψετε!
_________________ (OO=[][]=OO)
|
|
|
|
|
djkostas
|
Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 15, 2016 7:21 pm |
|
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 09, 2016 10:10 pm Δημοσιεύσεις: 159 Τοποθεσία: Halkida
|
Ευχαριστώ για το θερμό καλωσόρισμα και μπαίνω κατευθείαν στο θέμα:
Κινητήρας!!
Είναι ο τελευταίος που θα αλλαχτεί/βελτιωθεί, μετά από ανάρτηση, φρένα και δεν ξέρω τι άλλο, αλλά εκτός του ότι πρέπει να ξέρω περίπου που θα κινηθώ, θα καθορίσει και την πορεία των άλλων.
Από όσα διαβάζω, αδήλωτη αλλαγή κινητήρα σημαίνει ακύρωση ασφαλιστικής κάλυψης, οπότε και το ξεχνάμε.
Για δηλωμένο κινητήρα, εκτός του ότι δεν ξέρω τι επιλογές υπάρχουν και το ότι συνεπάγεται πολύ τρέξιμο, θα είναι το πολύ 1800cc (λόγω τελών) όποτε ο μόνος λόγος για κάτι τέτοιο είναι η βελτιωσιμότητα του νέου κινητήρα. (Μ42?)
Και ερχόμαστε στον Μ40 που φοράω τώρα. Με μια γρήγορη ματιά είδα πως δεν αξίζει να ασχοληθεί κανείς ούτε με την απειροελάχιστη βελτίωση του. Ισχύει αυτό? Με αλλαγή στροφάλου/μπιελών από 1.8 και κανα ρεκτιφιέ για υπερκυβισμό στα 2000(?) ίσως φτάσει τα 150 άλογα κι ούτε? Για turbo ούτε λόγος?
ΥΓ. Πέτρο θα μπεί συνεργείο τη Δευτέρα για λάδια/μπουζί και κάτι ηλεκτρολογικά μαζεματάκια οπότε θα πώ να κοιτάξουν και τα φρένα.
|
|
|
|
|
djkostas
|
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 17, 2016 3:51 pm |
|
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 09, 2016 10:10 pm Δημοσιεύσεις: 159 Τοποθεσία: Halkida
|
Οκ, βρήκα λίγο χρόνο να ψάξω στα forum του εξωτερικού και βρήκα κάποιες πληροφορίες. Πολύ λίγοι ασχολήθηκαν με την βελτίωση του Μ40 και συγκεκριμένα για turbo, αλλά μιλάνε για 0,6bar χωρίς άνοιγμα κινητήρα και 190hp στον τροχό για τον 1.8. Οπότε προς τα εκεί θα κινηθώ κι εγώ, αλλά με σφυρήλατα μιας και θα ανοιχθεί ο κινητήρας για να μπεί ο στρόφαλος του 1.8.
|
|
|
|
|
djkostas
|
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 24, 2016 7:51 pm |
|
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 09, 2016 10:10 pm Δημοσιεύσεις: 159 Τοποθεσία: Halkida
|
Μερικές χαμηλού κόστους μετατροπούλες (+καλύμματα καθισμάτων και πατάκια που ξέχασα να τα βγάλω φώτο) Τα μπροστά βγήκαν λίγο πιο σκούρα απότι θα τα ήθελα αλλά εφόσον φαίνονται την ημέρα θα μείνουν. Περιμένω και ένα σετάκι ασπρόμαυρα σηματάκια BMW για μπρος-πίσω, ελπίζω μέσα στην εβδομάδα να φτάσουν.
|
|
|
|
|
Bassakos
|
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 24, 2016 9:46 pm |
|
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 30, 2010 10:12 am Δημοσιεύσεις: 5673 Τοποθεσία: Κερατσινι
|
ο Μ40 δεν αξιζει για ατμοσφαιρικη βελτιωση παρα μονο για TURBO αλλα για να κανεις σωστη δουλεια θελεις αρκετα $$$
για εμενα η ποιο λογικη λυση ειναι αλλαγη με M42 , δλδ το μοτερ του Ε30 is με τα 136ps το δηλωνεις κιολας και δεν εχεις κανενα προβλημα
απλα να γνωριζεις οτι οποια μετατροπη και εαν κανεις σε μοτερ θα πρεπει να αλλαξεις φρενα μπρος - πισω οι μη αεριζομενοι δισκοι μπροστα με τα ταμπουρα πισω δεν επαρκουν
_________________ 318is loading ...........i am back!
|
|
|
|
|
|