Συγγραφέας |
Μήνυμα |
faon e30
|
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 27, 2014 7:53 pm |
|
Εγγραφή: Σάβ Απρ 12, 2014 12:14 pm Δημοσιεύσεις: 22
|
Συνφορουμήτες ήρθε η ώρα να παρουσιαστώ και εγώ… Λοιπόν:
Είμαι ο Γιώργος και έχω ένα Ε30 (εννοείται…) 316 του ’87, δυστυχώς είναι πριν το face lift. Στην κατοχή μου ήρθε το 2008, είχε 1600 μοτέρ το Μ10Β16 και όλο το αμάξι ήταν σε άριστη κατάσταση μαμά. Οι μόνες ‘βελτιώσεις’ ήταν κίτρινα bilsten με κόκκινα ελατήρια eibach (νομίζω) και μια πιο ελεύθερη εξάτμιση. Αμέσως εγώ και ελλείψη χρημάτων, αφού η αγορά της αποτελεί δεύτερο αυτοκίνητο με μοναδικό σκοπό τις ελεύθερες ώρες προχώρησα σε όσο το δυνατόν ποιο οικονομικές βελτιώσεις… Από μια μάντρα βρήκε κολλητός φίλος μάστορας κάτι 40αρια delorto μησοθαμένα στο χώμα καθαριστήκαν επισκευαστήκαν αφού βρήκα και εισαγωγή από ένα 2002 τα βάλαμε πάνω…. Υπήρχε όμως προβληματάκι με την αντλία βενζίνης το οποίο λύθηκε άμεσα με ένα μπουκάλι από εμφιαλωμένο νερό στο καπό…. Μόλις πείρε μπροστά με την τετράδα μείναμε κάγκελο με τον ήχο…. Η πλάκα ήταν όταν το πήγαμε βόλτα… το αυτοκίνητο με ελάχιστες ρυθμίσεις στην τετράδα και αβανς ξύριζε. Τελικά αγόρασα μια αγωνιστική αντλία αμερικάνικη πολύ καλή (υποτίθεται) και κάναμε δουλειά. .. Και έμεινα σε αυτά…. Μέχρι και πρόπερσι το καλοκαίρι η μπέμπα μου έκανε όλα τα χατίρια όμως σε ένα πέταλο ελλειψη μπλοκε και κόφτη το μοτέρ παρέδωσε πνεύμα… ευκαιρία για 2,5 μοτέρ είπα…, έψαχνα και δικαιολογία, η άτιμη η κρίση όμως μου άλλαξε τα σχέδια… και η μπέμπα έμμεινε 1,5 παρκαρισμένη στο γκαράζ. Πριν κανά μήνα όμως, μου την βάρεσε πάλι να το κάνω πιστάδικο για time attack και γενικά weekend car,,, ξεκίνησα οικονομία (από τα πολλά που περισσεύουν), άρχισα να ψάχνω για μοτέρ (μ50β25 ήθελα), το έγδυσα όλο από ταπετσαρίες μοκέτες καθίσματα κλπ, και εκεί με βάρεσε το πρώτο εγκεφαλικό… το πάτωμα στα πόδια του συνοδηγού και λιγότερο του οδηγού είχε σαπίλες… αρχίζω ψάχνω… και το δεξί πίσω φτερό τα ίδια και από κει που είχα αποφασίσει τι να κάνω τελικά, λόγο οικονομικού πάλι ένα βήμα πίσω… το είδαν φαναριτζήδες ο καθένας μου έδωσε την προσφορά του (εκεί με βάρεσε το δεύτερο εγκεφαλικό) και εγώ αποφάσισα να το φτιάξω μόνος μου (!!!!!!). Χθες έβγαλα τα προφυλακτήρες μπροστινά φτερά και θόλους (έχω ήδη κατεβάσει μοτέρ σασμάν) Αύριο παραγγέλνω αργκόν από Αγγλία ιδική για car restoration και το ΣΚ συνεχίζω με ξήλωμα ταμπλό ,τρίψιμο (καταρχήν σε σκουριές χωρίς σαπίλες) και μετά πάμε στα πιο δύσκολα… Κάθε βοήθεια παρατήρηση και υπόδειξη είναι ευπρόσδεκτη
Ελπίζω την άλλη Κυριακή να επανέλθω με φωτογραφίες και συνέχεια επί του έργου…
Υ.Γ. Θα ήταν μεγάλη παράληψη να μην αναφέρω ότι όλα αυτά τα χρόνια περιστασιακά διάβαζα το φόρουμ και έπαιρνα πολύτιμες πληροφορίες για διάφορα θέματα… οπότε αξίζουν πολλά συγχαρητήρια σε αυτούς που το συντηρούν ! Υ.Γ. 2 να ευχαριστήσω και τον κολλητό μάστορα ( και ας μην το ξέρει) γιατί η βοήθεια του είναι καθοριστική…
|
|
|
|
|
|
PetrosD
|
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 27, 2014 9:09 pm |
|
|
Technical Muthafucka |
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 28, 2012 6:39 pm Δημοσιεύσεις: 1335
|
Καλωσήρθες στην παρέα μας. Βλέπω ότι μπήκες δυναμικά στο παιχνίδι και μάλιστα αμέσως στα βαθιά! Καλή επιτυχία σε ό,τι κάνεις και εμείς θα είμαστε εδώ να παρακολουθούμε τις εξελίξεις με φωτογραφίες και να προτείνουμε και τίποτα, αν έχεις απορίες.
_________________ (OO=[][]=OO)
|
|
|
|
|
GeoMar
|
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 27, 2014 9:28 pm |
|
|
Το Κακο Παιδι! |
|
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 11, 2009 8:23 pm Δημοσιεύσεις: 3514 Τοποθεσία: Ίλιον
|
Καλώς ήρθες συνονόματε, ωραίο project ξεκίνησες, δώσε φωτογραφίες στο λαό!
|
|
|
|
|
nikos1400
|
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 27, 2014 10:56 pm |
|
Εγγραφή: Δευτ Αύγ 01, 2011 6:19 pm Δημοσιεύσεις: 313 Τοποθεσία: Χανια
|
Καλως ηρθες Γιωργο. Δες το θρεντ του limas που ξεκινησε και αυτος παρομοιο προτζεκτ με τη δικη του προσωπικη εργ;σια.
Στάλθηκε από το GT-S5839i μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
|
|
|
|
|
Bassakos
|
Δημοσιεύτηκε: Δευτ Απρ 28, 2014 12:55 am |
|
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 30, 2010 10:12 am Δημοσιεύσεις: 5673 Τοποθεσία: Κερατσινι
|
καλως ηρθες φιλε Γιωργο! αγαπη μεγαλη βλεπω πρως το αυτοκινητο! μπραβο σου! εννοειται οτι θελεις ρωτας καλη συνεχεια με το project!
_________________ 318is loading ...........i am back!
|
|
|
|
|
JPS
|
Δημοσιεύτηκε: Δευτ Απρ 28, 2014 2:17 am |
|
|
a.k.a GPS |
|
Εγγραφή: Τρί Αύγ 09, 2011 2:05 am Δημοσιεύσεις: 1417
|
Καλώς ήρθες! Καλή συνέχεια στο project! Αναμένουμε φώτο..
_________________ Bassakos έγραψε: απο τι βλεπεις, ολοι προβληματικοι ειμαστε εδω!
|
|
|
|
|
kanonas
|
Δημοσιεύτηκε: Δευτ Απρ 28, 2014 9:52 pm |
|
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 06, 2010 2:39 pm Δημοσιεύσεις: 644
|
Καλώς τον
send by......tapa-tapa tapa tapa tapataaaa
|
|
|
|
|
faon e30
|
Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 29, 2014 3:25 pm |
|
Εγγραφή: Σάβ Απρ 12, 2014 12:14 pm Δημοσιεύσεις: 22
|
Ευχαριστώ για την θερμή υποδοχή… μάλλον έπρεπε να ήμουν στην παρέα σας νωρίτερα.
Κάποιος ας με βοηθήσει για το πώς ανεβάζουμε φωτογραφίες γιατί δεν είδα πουθενά οδηγίες…
Μάλλον ποιο σωστό θα ήταν να συνεχίσω στην ενότητα των project…
…με ερωτήσεις και το σημαντικότερο όλων, ιδέες και προτάσεις απο πιο έμπειρους!!!
|
|
|
|
|
faon e30
|
Δημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 30, 2014 3:52 pm |
|
Εγγραφή: Σάβ Απρ 12, 2014 12:14 pm Δημοσιεύσεις: 22
|
|
|
|
|
faon e30
|
Δημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 30, 2014 4:11 pm |
|
Εγγραφή: Σάβ Απρ 12, 2014 12:14 pm Δημοσιεύσεις: 22
|
Οι φωτογραφίες φυσικά είναι παλιές κάπου στο 2009. Στην πρώτη βλέπετε το μοτέρ τίγκα στο καλώδιο και την πατέντα. Φαίνεται η τετράδα και η αγωνιστική αντλία πάνω στο φτερό (facet μέχρι 6 μπαρ, νομίζω) Επίσης φαίνεται και η πατέντα που κάναμε με το ψυγείο, τοποθετήσαμε ψυγείο από Mercedes και παγουράκι από ford ή Opel, αλλά δεν δούλευε καλά ανέβαζε θερμοκρασία, και ξανά έβαλα το δικό του. Τα καλώδια, λίγο χύμα (ουδέν μονιμότερο του προσωρινού ), ήταν για την αντλία και για το στροφόμετρο που όπως βλέπετε έχω πάνω στο ταμπλό. Απ΄ όλα αυτά πλέον δεν υπάρχει τίποτα …. Η συνέχεια με την εξέληξη σε νέο topic…. Με όνομα… BMW e30 time attack race car
|
|
|
|
|
|