Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Bassakos
|
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 11, 2014 10:13 pm |
|
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 30, 2010 10:12 am Δημοσιεύσεις: 5673 Τοποθεσία: Κερατσινι
|
nikos1400 έγραψε: μια απορια: ενα διαφορικο μπλοκε, εχει αντικτυπο στην καταναλωση, σε συγκριση με ιδιου βηματος απλο ??? χωρις να μπαινω σε τεχνικες λεπτωμερειες ,απλα σου λεω ΟΧΙ!
_________________ 318is loading ...........i am back!
|
|
|
|
|
taxiarhise30
|
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 11, 2014 11:17 pm |
|
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 24, 2011 3:20 pm Δημοσιεύσεις: 214
|
Bassakos έγραψε: nikos1400 έγραψε: μια απορια: ενα διαφορικο μπλοκε, εχει αντικτυπο στην καταναλωση, σε συγκριση με ιδιου βηματος απλο ??? χωρις να μπαινω σε τεχνικες λεπτωμερειες ,απλα σου λεω ΟΧΙ! Μαλλον θα διαφωνησω και ο λογος ειναι οτι πραγματικα υπαρχει μια διαφορα στην καταναλωση αλλα ειναι τοσο μικρη π δεν θα ασχοληθει κανεις
|
|
|
|
|
Bassakos
|
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 12, 2014 3:17 am |
|
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 30, 2010 10:12 am Δημοσιεύσεις: 5673 Τοποθεσία: Κερατσινι
|
η αρχη λειτουργιας του διαφορκου λεει οτι σε ευθεια κινηση οι οδρυφοροι ειναι απλα ακινητοι οποτε τι να ειναι ελευθερο τι 100% μπλοκε το ιδιο και το αυτο
παμε τωρα οταν στριβει το αμαξι, το μπλοκε διαφορικο περιοριζει την διαφορα ροπης που δημιουργειται αναμεσα στους 2 τροχους και οχι στροφες
οποτε οταν δεν υπαρχει διαφορα ροπης τετοια ωστε να δουλεψει το μπλοκε , δεν εχεις καμια επιπτωση , και μηλαμε για το μαμα 25% οποτε ουσιαστικα και πρακτικα σε απλη μετακινηση πηγαινοντας νορμαλ ειτε σε εθνικη οδο ειτε σε επαρχιακο δικτυο ειτε μεσα στην αθηνα, με μαμα μπλοκε παναλαμβανω 25% δλδ δεν υπαρχει ΚΑΜΙΑ αλλαγη σε τριβες και απωλειες και αδρανιες και δεν ξερω και εγω τι αλλο αναμεσα στο μπλοκε διαφορικο και το ελευθερο , οποτε και καμια διαφορα σε καταναλωση
τωρα ΟΤΑΝ δουλεβει το μπλοκε οπως σωστα ειπε ο Ταξιαρχης , λογικα υπαρχει διαφορα στην καταναλωση αλλα ειναι τοσο μικρη που δεν την βλεπεις καν
_________________ 318is loading ...........i am back!
|
|
|
|
|
petros30
|
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 12, 2014 12:54 pm |
|
Εγγραφή: Τετ Σεπ 14, 2011 9:27 am Δημοσιεύσεις: 698
|
Νικο το 3.45 πως σου φαίνεται σαν διαφορικο πανω στο Μ42 ,σκευτομουνα για 3.73 αλλα φοβαμε μην μου φανει τεραστιο??
_________________ MosTech Motorsports 318is M42b18 N/A Link G4+ engine management.
|
|
|
|
|
nikos1400
|
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 12, 2014 3:46 pm |
|
Εγγραφή: Δευτ Αύγ 01, 2011 6:19 pm Δημοσιεύσεις: 313 Τοποθεσία: Χανια
|
petros30 έγραψε: Νικο το 3.45 πως σου φαίνεται σαν διαφορικο πανω στο Μ42 ,σκευτομουνα για 3.73 αλλα φοβαμε μην μου φανει τεραστιο?? Θυμησου Πετρο, οσο μικραινει το νουμερο, μΑκραινει το βημα. Επισης (και γω τα μπερδευω) το 3,46 ειναι στο μεγαλο καβουκι, το 3,45 στο μικρο. Εγω εχω βαλει μεγαλο καβουκι μπλοκε, με 3,46 βημα. Καθημερινα ειναι "ενταξει", το αμαξι δε ζοριζεται πουθενα, αλλα για παιχνιδι, ειναι σχεδον παντα εξω απο τη ροπη του. Η 2α μου βγαζει 108 χλμ στο κοντερ... Το 4,27 (μικρο κουτι) που ειχα πριν παλι ητανε παλι ανετο στα καθημερινα, αλλα πολυ κοντο... Πιστευω 3,73 ή 3,91 ειναι καλα.
|
|
|
|
|
petros30
|
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 12, 2014 5:43 pm |
|
Εγγραφή: Τετ Σεπ 14, 2011 9:27 am Δημοσιεύσεις: 698
|
ναι βρε αυτό λέω, αν σου φαίνεται παρα πολύ μακρύ? μαλιστα thnks. γιατι, τωρα με το 4.10 ειμαι πολυ κομπλε
_________________ MosTech Motorsports 318is M42b18 N/A Link G4+ engine management.
|
|
|
|
|
nikos1400
|
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 12, 2014 7:45 pm |
|
Εγγραφή: Δευτ Αύγ 01, 2011 6:19 pm Δημοσιεύσεις: 313 Τοποθεσία: Χανια
|
petros30 έγραψε: ναι βρε αυτό λέω, αν σου φαίνεται παρα πολύ μακρύ? μαλιστα thnks. γιατι, τωρα με το 4.10 ειμαι πολυ κομπλε αρχηγος εισαι. και γω εννοειται δεν εψαχνα για τοσο μακρυ, απλως ειχα το γκρουπακι καμποσο καιρο, και εν τελει μου βρηκε ο γαμπρος μου το συγκεκριμενο καβουκι με το 3,46 βημα μεσα. ασε, θα το κρατησω ωστε ΟΤΑΝ αποκτησω καμμια κατοστη αλογα ακομα, να ειμαι κομπλε...
|
|
|
|
|
petros30
|
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 12, 2014 7:53 pm |
|
Εγγραφή: Τετ Σεπ 14, 2011 9:27 am Δημοσιεύσεις: 698
|
ΑΧΑΧΑΧΑΧ ετσι ετσι απλα ειχα βρει και μπλοκε με 3.91 αλλα δεν το πήρα γιατι ηθελα 4.10 τωρα με βλεπω να σημβιβαζομαι κ με μακρύτερο :) μιας κ το ελευθερο νομιζω το εμαθα αρκετά...
_________________ MosTech Motorsports 318is M42b18 N/A Link G4+ engine management.
|
|
|
|
|
|