Συγγραφέας |
Μήνυμα |
old school driver
|
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μαρ 02, 2013 10:42 pm |
|
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 18, 2009 1:42 pm Δημοσιεύσεις: 459 Τοποθεσία: GREVENA
|
Λοιπόν επειδή είναι Σάββατο και δεν βλέπω να βγαίνω έξω λέω να κάνουμε μια συζήτηση περί διαφορικών.
Διαφορικό κοντό VS μακρύ λοιπόν και θα ήθελα να συγκρίνουμε τα υπέρ και τα κατά του κάθε τύπου μπας και βοηθήσουμε κανέναν χριστιανό να κάνει μια σωστή επιλογή διαφορικού με κάποια στάνταρ κριτήρια.
Απόδοση (γκάζι)
Οικονομία
Αυτά πιστεύω είναι τα σημαντικότερα και οποία άλλα έχετε πείτε τα για να εμπλουτίσουμε την συζήτηση.
(Δύστυχος) το 95% των ιδιοκτητών BMW πιστεύουν ότι βάζοντας ένα κοντό διαφορικό (3,97-4,10-4,27) ασχέτως μοντέλου θα το κάνουν να ΓΑΜΑΕΙ...
Η προσωπική μου άποψη είναι ότι τα πράγματα δεν είναι ακριβός έτσι...
Έχοντας προσωπική εμπειρία με το δικό μου με 3,46 διαφορικό και Μ20 2500 ολική μετατροπή με 15αρια ζαντολαστιχα, όταν έκανα μέτρηση με το GPS απογοητεύτηκα...
1, 25χμ περίπου.
2, 65χμ περίπου
3, 125χμ περίπου.
2 αλλαγές για να πιάσω τα 100 ??? (WTF)
Έκανα ταξίδι με 120χμ GPS με κατανάλωση 11-12 λίτρα στα 100χμ.
Εχω ένα φιλαράκι με Seat ibiza Mk 3 2800 VR6 και κάναμε μια δοκιμή με αυτό το SETUP.
Από στάση που πατούσαμε στα 500μ άνετα 2 με 2,5 κενά μπροστά το Seat.
Μέτα ο μάστορας μου είπε να μακρύνουμε το αμάξι.
Και όταν λέμε να το μακρύνουμε εννοούμε να το μακρύνουμε...
Βάλαμε κάτω του τύπους και τα μαθηματικά και καταλήξαμε ότι το μόνο διαφορικό που μου κάνει και για ντριφτ και γενικότερα είναι το 2,78.(γιατην περίπτωση μου)
1, 55χ.μ
2,115χ.μ
3,180χ.μ
Το αγόρασα λοιπόν το έβαλα πάνω στο αμάξι και ξαναπατάω με το Ibiza,
από 2 κενά που ήμουν πίσω, τα μάζεψα και σχεδόν ξεμύτισα και μισό φτερό μπροστά χωρίς να ανοίξω καπό.
Δεν υπάρχει πότε περίπτωση το αμάξι μου να έφερνε αυτό το αποτέλεσμα με διαφορικό 3,97-4,10-4,27.
Επίσης πιστεύω πως και στο ταξίδι το διαφορικό θα ήταν ακόμα πιο οικονομικό από το 3,45 αφού το μοτέρ δεν κώλωνε.
Αυτά τα λέω από προσωπική εμπειρία και προς θεού δεν θέλω και δεν λέω πως είναι σωστό να βάλουν 2,78 -2,93-3,25 ,απλός ας μπουν στον κόπο να το ψάξουν λίγο γιατί με καποια άλλο βήμα στο αυτοκίνητα τους μπορεί να δουν πολύ καλύτερα αποτελέσματα από αυτά που έχουν τώρα και σε οικονομία και σε απόδοση.
_________________ BMW 340i D-SPEC Τα πάντα για Ε30 E21
|
|
|
|
|
Bassakos
|
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 03, 2013 1:34 am |
|
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 30, 2010 10:12 am Δημοσιεύσεις: 5673 Τοποθεσία: Κερατσινι
|
Δες video με, V8 με μακρή και κοντό βήμα στο you tube
sent from mobile
_________________ 318is loading ...........i am back!
|
|
|
|
|
BlitzKri3g
|
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 03, 2013 2:57 am |
|
|
E30 Noise ID Specialist. |
|
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:13 pm Δημοσιεύσεις: 5762 Τοποθεσία: Athens
|
Γιάννη,ολα αυτα για V8 σωστά; :-)
Προσωπικά επειδή τυχαίνει να χω πειραματιστεί με διάφορα νούμερα σε διαφορικό για Μ10 έχω να πω τα εξής:
1.Ξεκίνησα με τετρατάχυτο απ το εργοστάσιο Ε30 και 3.64 διαφορικό.Η κλιμάκωση ήταν 1η 50,2α 100,3η 150 και 4η 200χλμ/ω με κόφτη στις 7200rpm (λόγω μοντας στο κύκλωμα του L-Jetronic που είχε ήδη τ αμάξι).
2.Αλλαγή σε 5τάχυτο και 3.91 και έπεσα στα χιλιόμετρα ανά σχέση κιβωτίου,αλλά είδα και αισθητά χειρότερη επιτάχυνση.Ειδικά δε η 5η δε φόρτωνε πάνω απ τις 6.400-6.500rpm με τίποτα.
3.Άλλαξα σε 4.10 με συνέπεια να ζωντανέψει το Ε30 κι απ ότι θυμάμαι ήμουν 45χλμ/ω με 1η,γύρω στα 95 με 2α και τελική στα 210χλμ/ω κόφτη 5ης με δυσκολία εννοείται λόγω λίγων αλόγων αν και βοήθησε το χταπόδι που βρήκα κι έβαλα εκείνη την περίοδο.Τυχερός γιατί ήταν Alpina από Μ10 πράγμα πολύ σπάνιο.
4.Κατέληξα σε 4.27 απλό που μετέτρεψα σε μπλοκέ με σωθικά από Ζ3 και από τότε έμεινα εκεί.Ναι,έπεσα σε χιλιόμετρα ανά σχέση αλλά λίγο (2α κόφτης γύρω στα 90χλμ/ω και τελική 200χλμ/ω στα κόκκινα 5ης) αλλά έχω ρεπριζ ξανά εκεί που έχασα χαμηλά λόγω του χταποδιου.Από 8v χαμηλόροπο το μοτέρ με το χταπόδι δίνει πλέον ροπή ψηλά στις 5000+rpm.Σίγουρα ανέβηκε η κατανάλωση αλλά όχι όσο δραματικά θα περίμενε κάποιος αλλά όπως καταλάβατε είναι λίγο περίεργη η συμπεριφορά του όλου συνόλου με ψηλά κόφτη και ψηλά ροπή.
Σε απόλυτες επιδόσεις 0-100 θα μουν καλύτερα λογικά με το 4.10 λόγω μιας αλλαγής λιγότερης.Παρολ αυτα με GPS μέτρησα 0-100 στα 10.7-10.8" αν θυμάμαι καλά που πάλι είναι καλύτερο απ το εργοστάσιακο 11+.
Όλα αυτα φιλολογικά εννοείται.Η καλύτερη λύση θα ήταν σαφώς το 4.10 από κάθε άποψη,αλλά ούτως ή άλλως δεν επιστρέφω μιας που οδηγώ πλέον με συγκεκριμένο τρόπο το αυτοκίνητο,έχω συνηθίσει δηλαδή να οδηγώ καθημερινά με λίγες στροφές και ξέρω που δίνει επιτάχυνση όποτε χρειαστεί.
Κόντρες δεν κάνω,400αρια δεν ανοίγω (και να θελα είναι Μ10) αλλά στις στροφές μπορώ να το βάζω με φουλ γκάζι χωρίς θέμα λόγω στησιματος.Κλάιν 120άλογα. Ν.
Not Sent From My ST15i.
_________________
|
|
|
|
|
Bassakos
|
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 03, 2013 10:47 am |
|
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 30, 2010 10:12 am Δημοσιεύσεις: 5673 Τοποθεσία: Κερατσινι
|
Ότι είπε ο γιάννης ήταν με το Μ20
sent from mobile
_________________ 318is loading ...........i am back!
|
|
|
|
|
Bassakos
|
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 03, 2013 11:03 am |
|
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 30, 2010 10:12 am Δημοσιεύσεις: 5673 Τοποθεσία: Κερατσινι
|
Για 0-100, 0-400 το πολύ κοντό βήμα δεν βοηθά,
Αλλά πιστεύω για ρεπριζ, το Θελεισ το κοντό, πιστεύω δεν είναι τυχαίο ότι τα αγωνίστηκα ανάβασεων ενώ έχουν δυνατά μοτερ, έχουν και πολύ κοντό βήμα
sent from mobile
_________________ 318is loading ...........i am back!
|
|
|
|
|
BlitzKri3g
|
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 03, 2013 12:31 pm |
|
|
E30 Noise ID Specialist. |
|
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:13 pm Δημοσιεύσεις: 5762 Τοποθεσία: Athens
|
Συμφωνώ! Βασικά πιστεύω το ιδανικό για Μ10/Μ40 είναι το 4.10 και για Μ20 το 3,91.Ιδανικό all around για ρεπρίζ/κατανάλωση.Τι λετε; Ν.
Not Sent From My ST15i.
_________________
|
|
|
|
|
oldcarskickass
|
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 03, 2013 2:12 pm |
|
|
Διπλωματικό Σώμα |
|
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:11 pm Δημοσιεύσεις: 3222
|
Για το Μ20 πιστεύω ένα διαφορικό μεταξύ 3.45 και 3,73 είναι το ιδανικό all around
Τα 3.91 και 4.10 είναι πολύ κοντά για καθημερινή ή και οικονομική χρήση.
|
|
|
|
|
BlitzKri3g
|
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 03, 2013 4:14 pm |
|
|
E30 Noise ID Specialist. |
|
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:13 pm Δημοσιεύσεις: 5762 Τοποθεσία: Athens
|
Ναι,οντως λαθος το γραψα.Το 4.10 σε Μ20 ειναι σαν 4.27 σε Μ40 ουσιαστικα.Κοντο. Ν.
_________________
|
|
|
|
|
Action Man
|
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 03, 2013 6:26 pm |
|
|
Ειναι Σουπερ Δυνατοοοος! |
|
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 03, 2009 10:31 pm Δημοσιεύσεις: 3236
|
Την 318 την πήραμε το 1986 με μαμά διαφορικό 4.27.
Sent from my new rimadiPhone using FapaTapatalk
|
|
|
|
|
BlitzKri3g
|
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 03, 2013 6:41 pm |
|
|
E30 Noise ID Specialist. |
|
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:13 pm Δημοσιεύσεις: 5762 Τοποθεσία: Athens
|
Action Man έγραψε: Την 318 την πήραμε το 1986 με μαμά διαφορικό 4.27.
Sent from my new rimadiPhone using FapaTapatalk Είχε ψόφιο μοτέρ και το κάνανε για να μην πάρετε χαμπάρι ρε! :-P Ν. Not Sent From My ST15i.
_________________
|
|
|
|
|
|