george_e30m10 έγραψε:
Όταν λες ότι το ζέστανες δύο φορές μέχρι που το έφτασες;
Χεχε, έχει περάσει πολλά αυτό το μοτέρ στα χέρια μου, μέχρι να μάθω κάποια πράγματα τουλάχιστον.
Αρχικά τον πρώτο καιρό κυκλοφορούσα με σπασμένο καπάκι ψυγείου, γιατί έτσι το πήρα το αμάξι και κανένας από τους μάστορες δεν το είδε. Είχε σπάσει το κάτω μέρος του καπακιού, αυτό που κρατάει την πίεση στο κύκλωμα, και έψαχνα εγώ γιατί ζεσταίνεται το αμάξι. Έφτανε λίγο κάτω από τα 3/4 σε κίνηση στην εθνική.
Σε περίοδο 2 μηνών που ψαχνόμουν με το ψυγείο, κυκλοφόρησε αρκετές φορές χωρίς καπάκι ψυγείου ή στραβοβιδωμένο.
Σε αυτές τις περιπτώσεις οριακά αν άγγιξε το κόκκινο η βελόνα.
Συνήθως στα 3/4 καταλάβαινα οτι έκανα μ..κια και σταματούσα και το έφτιαχνα.
Αλλάχθηκε το ψυγείο και το καπάκι και όλα κομπλέ.
Πέρσι, τέτοια εποχή περίπου, μου έκοψε τον ιμάντα της αντλίας νερού μέσα στην κίνηση.
Αφού σταμάτησα στην άκρη να δω τι ήταν αυτό το γκάπ που άκουσα, λέω δεν γ.. κοντά είναι το σπίτι, θα το πάω.
Το πήγα σιγά σιγά, αλλά αυτό το κοντά ήταν 2km...
Εκεί ντάξει... χτύπησε κόκκινο...
Η φλάτζα όμως υπενθυμίζω, καινούρια, μπορούσα να μην την αλλάξω καν.
Υπάρχει λόγος που τα λένε σκυλιά αυτά τα μοτέρ!
ΥΓ. Ευχαριστώ για τις ευχές!!