Εγγραφή    Σύνδεση    Δ. Συζήτηση    Αναζήτηση    Συχνές Ερωτήσεις



Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 1560 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154 ... 156  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ Σεπ 01, 2018 7:32 pm 
Χωρίς σύνδεση
Technical Muthafucka

Εγγραφή: Κυρ Οκτ 28, 2012 6:39 pm
Δημοσιεύσεις: 1335
Γιατί ξενέρωσα τη ζωή μου, τα λεφτά που θα βγάλουν αυτοί που μου το έκλεψαν, να τα φάνε στους γιατρούς και μετά μεσημέριασε και βαρέθηκα να πάω.
Επίσης, όπως είχα βάλει το αυτοκίνητο στο γκαράζ, έκλεινα την έξοδο στο άλλο και δεν είχα όχημα. Μένω μακριά από μαγαζιά.

_________________
(OO=[][]=OO)


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 04, 2018 6:45 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Ιαν 09, 2016 10:10 pm
Δημοσιεύσεις: 159
Τοποθεσία: Halkida
Συνεχίζοντας το σήριαλ ...
Ξαναέβγαλα το shortshift. αυτή τη φορά μόνιμα!!
Ίσως κάποια στιγμή δοκιμάσω από Ζ3, αλλά προς το παρόν μένω με τον εργοστασιακό.

Μπήκαν μπροστά καινούρια ψαλίδια και συνεμπλόκ Μ3, όλα LEMFORDER.
Εικόνα


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ Σεπ 15, 2018 9:51 am 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Ιαν 09, 2016 10:10 pm
Δημοσιεύσεις: 159
Τοποθεσία: Halkida
Εικόνα


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ Σεπ 15, 2018 10:03 am 
Χωρίς σύνδεση
Technical Muthafucka

Εγγραφή: Κυρ Οκτ 28, 2012 6:39 pm
Δημοσιεύσεις: 1335
Με Wideband "λ"; Βλέπεις τίποτα χρήσιμο σε αυτό;

_________________
(OO=[][]=OO)


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ Σεπ 15, 2018 12:36 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Ιαν 09, 2016 10:10 pm
Δημοσιεύσεις: 159
Τοποθεσία: Halkida
ofc wideband
τώρα τι να σε πω...
Διαβάζω για αναλογία 12.8 με 13.2 για μέγιστες επιδόσεις, εγώ αυτό μπορώ να το επιτύχω μόνο με ρυθμιστή καυσίμου 3.5bar αντί για τα 3 του original, αλλά το butt-dyno λέει καλύτερα με τον 3bar και αναλογίες 13 με 15, συνήθως 14 με 14.5


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ Σεπ 15, 2018 3:12 pm 
Χωρίς σύνδεση
Technical Muthafucka

Εγγραφή: Κυρ Οκτ 28, 2012 6:39 pm
Δημοσιεύσεις: 1335
Σήμερα άλλαξα μπουζί και με την ευκαιρία έβαλα τον εκκεντροφόρο εισαγωγής 5 μοίρες βραδυπορεία (retard) σε σχέση με την κανονική ρύθμιση. Με αυτό ελπίζω να μεταφέρω την καμπύλη ροπής προς τα δεξιά, σε υψηλότερες στροφές.
Η ρύθμιση μάλλον είναι αρκετά συντηρητική, μόνο 5 μοίρες. Θα μπορούσα και 6-10, αλλά ας κάνω μια δοκιμή έτσι και βλέπουμε. Ακόμα δεν έχω βάλει μπροστά.

_________________
(OO=[][]=OO)


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Κυρ Σεπ 23, 2018 11:30 am 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Ιαν 09, 2016 10:10 pm
Δημοσιεύσεις: 159
Τοποθεσία: Halkida
PetrosD έγραψε:
Σήμερα άλλαξα μπουζί και με την ευκαιρία έβαλα τον εκκεντροφόρο εισαγωγής 5 μοίρες βραδυπορεία (retard) σε σχέση με την κανονική ρύθμιση. Με αυτό ελπίζω να μεταφέρω την καμπύλη ροπής προς τα δεξιά, σε υψηλότερες στροφές.
Η ρύθμιση μάλλον είναι αρκετά συντηρητική, μόνο 5 μοίρες. Θα μπορούσα και 6-10, αλλά ας κάνω μια δοκιμή έτσι και βλέπουμε. Ακόμα δεν έχω βάλει μπροστά.


θα μας πεις εντυπώσεις ή θα μας αφήσεις σε αγωνία? sexualvlick


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Κυρ Σεπ 23, 2018 11:48 am 
Χωρίς σύνδεση
Technical Muthafucka

Εγγραφή: Κυρ Οκτ 28, 2012 6:39 pm
Δημοσιεύσεις: 1335
Περίμενα να ρωτήσετε. (Pr)

Μάλλον έκανα βλακεία. Η ροπή μάλλον γεμίζει περισσότερο τη μεσαία περιοχή τώρα. Βγάζει ωραίο ήχο εισαγωγής, η απόκριση στο γκάζι ακαριαία στις μεσαίες στροφές και ακόμα και με τρίτη, στο πάτημα το κεφάλι πάει πίσω.
Συνεχίζει να είναι πρόθυμο μέχρι τον κόφτη, αλλά μου κάνει κάτι σα σκαλοπατάκι πτώσης ισχύος στις 4500-5000 περίπου.
Επίσης με 4η από ρελανί (700κάτι στροφές) με τέρμα γκάζι επιταχύνει χωρίς δισταγμό, κομπιάσματα ή κραδασμούς.

Η πηγή που διάβασα για να κάνω το παραπάνω ήταν αυτή:
https://www.trmtuning.com/2014/04/30/ca ... ed-motors/

Διαβάστε παρακαλώ και πείτε αν ξέρετε κάτι στα σίγουρα. Από αυτά που ξέρω εγώ, μείωσα το overlap και για αυτό έχω καλύτερη απόκριση χαμηλά και στις μεσαίες.
Πρέπει να κανονίσω πάλι ένα "φιλικό άνοιγμα" με ένα Ε36 328 cabrio που έκανα πριν 3 εβδομάδες και με άφησε γύρω στα 10 μέτρα πίσω. (80-220) Αυτό έχω σαν μέτρο σύγκρισης.
Αν όντως είμαι πίσω, θα ξανανοίξω να ρυθμίσω πάλι.

_________________
(OO=[][]=OO)


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 06, 2018 1:27 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Ιαν 09, 2016 10:10 pm
Δημοσιεύσεις: 159
Τοποθεσία: Halkida
Μπήκαν και τα σινεμπλόκ πίσω, μπήκαν και τα φανάρια!! :ougk:

PS: Excuse the broma.....

Εικόνα


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ Δεκ 22, 2018 4:12 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Ιαν 09, 2016 10:10 pm
Δημοσιεύσεις: 159
Τοποθεσία: Halkida
Ο Άγιος Βασίλης ήρθε νωρίς για τη γριά!!

Εικόνα


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 1560 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154 ... 156  Επόμενο


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com