Εγγραφή    Σύνδεση    Δ. Συζήτηση    Αναζήτηση    Συχνές Ερωτήσεις



Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 85 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ΑΡΧΗ.
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιούλ 13, 2016 8:23 pm 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: Δευτ Φεβ 01, 2016 11:58 am
Δημοσιεύσεις: 98
Τοποθεσία: ΤΡΙΠΟΛΗ
Λοιπον φιλοι μου.Προχωραω σιγα σιγα μια μετατροπη απο 318ι σε 318ις απο e36 το μοτερ ομως.Οι αποριες μου ειναι οι εξης.Εχω μοτερ σασμαν πλεξουδα εγκεφαλο ξεκλειδωτο αλλα δεν εχω εξατμιση.Ο μηχανικος που θα κανει την τοποθετηση μου ειπε οτι δεν κανει η εξατμιση απο e36 στ σκαρι του e30 και οτι να βρω απο e30 318ις.Εγω βρηκα μια αλλα δεν την εχω κλεισει ακομα γιατι επιφυλασομαι μηπως δεν ταιριαζει στην πολλαπλη του m42 απο e36.Και μια αλλη ειναι εαν οι βασεις απο το m40 κανουν για να μπει το m42 απο e36 στo σκαφος του e30.Σας κουρασα.


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ΑΡΧΗ.
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιούλ 15, 2016 10:36 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ Νοέμ 26, 2012 9:25 pm
Δημοσιεύσεις: 82
Αν το μοτερ σου το 318 is ειναι πριν το 1995 τοτε κρατας μεχρι την πολλαπλη και απο εκει και κατω η ταιριαζεις πλακακι και υστερα το συνδεεις με τον καταλυτη του Μ40 η συνεχιζεις μετα την πολλαπλη με εξατμιση απο 318is E30. Οι βασεις απο το Μ40 κανουν πρεπει να μπουν στο καινουριο σου μοτερ για να ταιριαξει επανω στο σασι σου.Θα εχεις ενα μικρο θεματακι στη βαση απο την μερια του οδηγου αντι να πιασεις 4 βιδες στο βαρελακι των αναθυμιασεων θα πιασεις μονο τις 2 βιδες που το στηριζουν τη βαση του.Επισης πρεπει να βαλεις το καρτερ απο το Μ40.Το σασμαν απο το Ε36 δεν τεριαζει στο Ε30 θελει πατεντα νομιζω στραβωμα ο λεβιες.Και φυσικα παντρεμα η πλεξουδα απο Ε36 σε πλεξουδα Ε30.Διαφορετικα οτι αλλο θες μου στελνεις το κινητο σου σε μηνυμα αν εισαι Τριπολη.


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ΑΡΧΗ.
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιούλ 15, 2016 10:57 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ Νοέμ 26, 2012 9:25 pm
Δημοσιεύσεις: 82
Ξεχασα να πω οτι κρατας το πλακακι απο την σωληνα που ειναι πανω ο ΛΑΜΔΑ απλα η συγκεκριμενη θελει τεριαγμα για να ενωσει στον καταλυτη απο το Μ40.Το σασμαν απο το Μ40 σου κουμπωνει στο 318is.


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ΑΡΧΗ.
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιούλ 15, 2016 10:57 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ Νοέμ 26, 2012 9:25 pm
Δημοσιεύσεις: 82
Ξεχασα να πω οτι κρατας το πλακακι απο την σωληνα που ειναι πανω ο ΛΑΜΔΑ απλα η συγκεκριμενη θελει τεριαγμα για να ενωσει στον καταλυτη απο το Μ40.Το σασμαν απο το Μ40 σου κουμπωνει στο 318is.


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ΑΡΧΗ.
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιούλ 16, 2016 8:10 pm 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: Δευτ Φεβ 01, 2016 11:58 am
Δημοσιεύσεις: 98
Τοποθεσία: ΤΡΙΠΟΛΗ
Ευχαριστω φιλε.Το αμαξι ειναι σε συνεργειο στην Αθηνα για τις εργασιες.Τελικα πηρα την εξατμιση απο το 318 is το e30 .


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 85 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 5, 6, 7, 8, 9


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com