επειδή το άλλο Σάββατο, λέω να βγω για ψώνια, ( σε μάντρες με μεταχειρισμένα & σκραπ) οι ερωτήσεις μου είναι οι έξεις:
1)μοτερ-σασμαν
αφού έχω καταλήξει στο Μ42 ήθελα να ξέρω αν το σασμάν μου ταιριάζει? από (316 πεντατάχυτο)
2)φρένα μπροστά
έχω καταλήξει ότι τα μεγαλύτερα φρένα που μπαίνουν χωρίς πατέντες είναι αυτά που φοράει το is - 325 με διάμετρο δίσκου 260 mm πάχος 22mm (αεριζόμενοι)
το θέμα μου είναι:
α) αν ταιριάζουν οι δαγκάνες σε έμενα επειδή έχω 45mm αμορτισέρ και όχι 52mm, όπως τα παραπάνω μοντέλα, ή πρέπει να αλλάξω όλο το σύστημα
β)αν υπάρχει κάτι από μεγαλύτερο μοντέλο (4χ100 πάντα) όπως 5 ή 7 σειρά που να ταιριάζουν ακριβώς (χωρίς ανετότερες ή πατέντες)?
γ)κάποιος που έχει βάλει άλλες δαγκάνες ποσό δύσκολο ήταν να τις ταιριάξει.
3) πίσω σύστημα - φρένα - διαφορικό άκρα
έχω καταλήξει από 325 ή is (258mm x 10)
α)αν έχω καταλάβει καλά τα BMW έχουν τρία μεγέθη μικρό (168 mm) μεσαίο (188mm) και μεγάλο (210mm)?
β)ποιο μοντέλο φοράει τι και για μπλόκε σε πολύ κοντό βήμα τι υπάρχει (πιο είναι λιγότερο σπάνιο...και οικονομικό)?
γ)αν είναι δυνατό η αλλαγή μεταξύ τους? δηλαδή αν μπορώ στο σύστημα από 325 ( που υποθέτω ότι φοράει μεσαίο) μπορώ να βάλω μικρό ή μεγάλο (με τα ημιαξόνια τι παίζει).
δ)τα ημιαξόνια στο παραινώ σύστημα είναι πιο χοντρά από του 316? ξέρει κ'αποιος διαφορές (αν ταιριάζουν να κρατήσω τα δικά ώστε να ρίξω το κόστος ή δεν αξίζει τον κόπο)
ε)τα "μπράτσα" ή όπως αλλιώς λέγονται (trailing arm) είναι ποιο χοντρά από του 318i?
ζ) έχει κάνει κάποιος μετατροπή σε Ε36 (όχι compact) ή Ζ3 ( που διαφέρουν μεταξύ τους)και αν βελτι'ωθηκε η συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε αγωνιστική (χρήση όχι ντριφτ) ή η αλλαγή της γεωμετρίας "χάλασε" τη συμπεριφορά?(το Ζ3 είναι σχεδόν ίδιο με του Ε30, έχουν κάνα δυο πόντους διαφορά, έτσι δεν είναι?)
η) αν υπάρχει κάποια άλλη επιλογή συνδυασμός όσον αφορά κυρίως τα φρένα
4) κρεμαργέρα - ?
όπως έχω είδη αναφέρει προτιμάω μηχανική κρεμαργέρα και όχι υδραυλική, ξέρει κανείς τι υπάρχει διαθέσιμο σε πιο κοντό από το μαμά?
για να μην αναρωτιέστε, λόγος είναι καθαρά θέμα αίσθησης χειρισμών πράγμά που οποίος οδήγαγε.... την Μπέμπα μου πάθαινε πλάκα και έκανε την διάφορα, γιατί από δύναμη .... δεν ήταν και τέρας,, (φίλοι με αγωνιστικά ή πολυυυυ πειραγμένα)
και επειδή ίσως δεν ξεκίνησα σωστά το παρών θέμα...
παραθέτω το λινκ της παρουσίασης του αυτοκινήτου μου:
viewtopic.php?f=5&t=1694για τις τιμες που με ρώτησες Νικο έχω μια ιδέα....
οσο για το κοστος επικευών η κατάσταση καθορίζει και την τιμή αγοράς... εξάλλου το κόστος δεν νομιζω σε κάτι απο τα παραπανω να είναι σπουδέο
αυτά προς το παρών αν κάποιος θέλει να βοηθήσει και βαριέται να γράψει ας μου στείλει με ΠΜ το κιν του να τον πάρω
αν κάποιος έχει κάτι από τα παραπάνω διαθέσιμα πάλι ΠΜ και τα βρίσκουμε....