Εγγραφή    Σύνδεση    Δ. Συζήτηση    Αναζήτηση    Συχνές Ερωτήσεις



Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 45 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: E30 RaceCar Group EE11
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 08, 2014 2:05 pm 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: Σάβ Απρ 12, 2014 12:14 pm
Δημοσιεύσεις: 22
Συμπάσχοντες “Ε30κιδες” …
Μετά από πολύ σκέψη και ψάξιμο στο νετ αποφάσισα το προτζεκτ μου να έχει ως τελικό στόχο ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο που να συμμετέχει σε αγώνες αναβάσεων κλπ. Πράγμα που αποτελεί παιδικό απωθημένο.
Η αλήθεια είναι ότι δυσκολεύτηκα πολύ να βρω πληροφορίες για το όλο εγχείρημα, (οπότε όποια βοήθεια ευπρόσδεκτη), όμως με υπομονή και επιμονή κατάφερα να βγάλω μιαν άκρη. Κατέληξα στο συμπέρασμα, πως δεν είναι πολύ πιο ακριβό από ένα TIME ATACK CAR και ίσως και φτηνότερο, ιδικά στην κατηγορία Ν (λόγο περιορισμών στις βελτιώσεις).
Εγώ βέβαια κατέληξα ότι η κατηγορία που μου ταιριάζει είναι η ΕΕ/11 μιας και το E30 δεν υπάρχει ομολογκαρισμένο με κάποιον ως 2.0l κινητήρα παρά μόνο με τα 6 κύλινδρα και φυσικά τα Μ3 πάνω από τα 2.0l, ώστε να τρέχω στη ΕΑ…
Έτσι το πρόβλημα που αντιμετώπισα είναι ότι ιδικά στην Ελλάδα και γενικά στον κόσμο δεν υπάρχουν απλά Ε30 αγωνιστικά παρα μόνο τα Μ3 τα όποια είναι και απλησίαστα στο κόστος αλλά και μη ανταγωνιστικά στην κατηγορία που συμμετέχουν (2000+).
Όποιος έχει εμπειρία από αγώνες είναι ευπρόσδεκτη…
Και γενικά οποιοδήποτε γνώμη μετράει….
Αυτά προς «δημόσια διαβούλευση» ….
Περιμένω γνώμες και ιδέες….
Υ.γ. το restoration δεν έχει ξεκινήσει ακόμη καθώς ακόμη περιμένω την αργκον από Αγγλία από όπου παρήγγειλα και ένα κουρμπαδόρο (Για κατασκευή rollcage)
Υ.Γ.2 Η ΕΕ 11 ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΕΙΝΑΙ: αυτοκίνητα ως 2000 κυβικά με (πολύ) εκτεταμένες ελευθερίες η παλιά Ε για τους γνώστες (πληροφορίες από site της ομοσπονδίας)
Υ.Γ. 3 Θα ακολουθήσει και λίστα των πραγμάτων που θα χρειαστώ…. (εκεί ελπίζω να πέσει κουβέντα…)


Share on FacebookShare on Twitter
Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απ: E30 RaceCar Group EE11
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 08, 2014 5:53 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ Αύγ 01, 2011 6:19 pm
Δημοσιεύσεις: 313
Τοποθεσία: Χανια
Φιλε μου χωρις να το εχω ψαξει αναλυτικα,
λιγο δυσκολο να φτιαξεις Ε30 αγωνιστικο και να ειναι ανταγωνιστικο.
Δηλαδη να βγαινεις ψηλα στη καταταξη σε χρονους.
Το θεμα ειναι να φτιαξεις το αμαξι οπως το θες και να κανεις με λογικο κοστος αυτο
που σου αρεσει. Και να μην εχεις δωσει ενα σπιτι σε λεφτα στο τελος και να το μετανιωσεις .


Στάλθηκε από το GT-S5839i μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: E30 RaceCar Group EE11
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 09, 2014 11:43 am 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: Σάβ Απρ 12, 2014 12:14 pm
Δημοσιεύσεις: 22
Φίλε Νίκο
Ευχαριστώ για την γνώμη σου, τα πράγματα είναι όπως τα λές…
στόχος μου δεν είναι να χτυπήσω πρωτιά ανταγωνιζόμενος αυτοκίνητα κόστους 60-70 ως και πανω απο 100 χιλ ευρώ. Στόχος μου είναι να έχω ένα αξιοπρεπές αυτοκίνητο και όποτε έχει ανάβαση (πχ μεθαύριο Κύμη) να παίρνω την παρέα μου (αγόρια κορίτσια ) και να περνάμε καλά. Σιγά-σιγά και όσο το επιτρέπει η τσέπη μου θα κάνω τις βελτιώσεις μου και έτσι ίσως κάποια στιγμή να έχω ένα ανταγωνιστικό αυτοκίνητο. Άρα ο σκοπός δεν είναι ο προορισμός αλλά το ταξίδι

Στο παρόν φόρουμ, πάντως, υπάρχουν αυτοκίνητα (και οδηγοί) οι οποίοι θα μπορούσαν να κάνουν κάτι καλό στο πρωτάθλημα…


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: E30 RaceCar Group EE11
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 09, 2014 3:20 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Φεβ 06, 2010 2:39 pm
Δημοσιεύσεις: 644
Αχ...είναι όνειρο και δικό μου αυτό αλλά απο θέμα οικονομικά δεν ειναι εφικτό αλλά αν καταφέρω κάποια στιγμή θα το κάνω...μακάρι να το καταφέρεις και να μπορέσεις να ολοκληρώσεις την προσπάθεια σου και το ονειρό σου...

send by......tapa-tapa tapa tapa tapataaaa

_________________
http://www.kartnews.gr/
http://www.racerx.eu/


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: E30 RaceCar Group EE11
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 09, 2014 4:07 pm 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: Σάβ Απρ 12, 2014 12:14 pm
Δημοσιεύσεις: 22
Παραθέτω λίστα με τα πράγματα που θα Χρειαστούν και για το όλο εγχείρημα….
1) ΜΟΤΕΡ: M42B18 (υπάρχει κανένα διαθέσιμο?)
Μετά από πολύ ψάξιμο (πολύ όμως…) η πιο οικονομική λύση για την χρήση που το θέλω είναι ο Μ42. Το σύνολο πρέπει να παραμένει κάτω από 2000 κυβικά., να είναι ζυγισμένο αλλά και να υπάρχει προοπτική εξέλιξης.
Θα ήθελα σίγουρα τον S14B20 και ακόμη περισσότερο τον S42 αλλά όπως είπε και ο φίλος ποιο πριν δεν θα μας στοιχίσει και ένα διαμέρισμα….
2) σασμάν:
προς το παρόν αυτό που έχω νομίζω ταιριάζει (240 GETRAG)
αν υπάρχει κάποια ιδέα…?
Έχω ακούσει- διαβάσει για σασμάν με την πρώτη κάτω αλλά δεν το έχω δει…

3) πίσω σύστημα-διαφορικό – (από 325 ή Ζ3)
εδώ χρειάζομαι την βοήθεια των πιο εμπείρων…
αυτή τη στιγμή έχω το σύστημα από 316 με ταμπούρα, όποτε θέλω κάτι με δισκόφρενα, ανθεκτικό, και με όχι σπάνια κοντό μπλόκε διαφορικό (4.10 ή 4.45 από όσο έχω ψάξει)
δεν έχω μελετήσει όσο θα έπρεπε το θέμα….

4) Φρένα: ?
μπροστά ότι μεγαλύτερο βρω σε μεταχειρισμένο (ακούω προτάσεις)
πίσω ότι έχει ο πίσω άξονας που θα βρω

5) Κρεμαργίερα: από 36
Κάπου υπάρχει μία ….Είναι κοντύτερη από αυτήν που έχω αλλά είναι υδραυλική πράγμα που με χαλάει. Ξέρει κανείς κάποια επιλογή σε κοντή κρεμαργέρα χωρίς υποβοήθηση;


Αυτά προς το παρόν για οτιδήποτε έχετε ιδέα ή πρόταση θα χαρώ να την διαβάσω…


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απ: E30 RaceCar Group EE11
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 09, 2014 5:26 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ Αύγ 01, 2011 6:19 pm
Δημοσιεύσεις: 313
Τοποθεσία: Χανια
Αυτα που λες τα βρισκεις απο αλλα μοντελα πεμβε.
Μπροστα ακρα πενταμπουλονα για να μπορεις μεχρι και φρενα να βαλεις 330 ή Μ3.
Διαφορικο μπλοκε με βημα ισως ξεχωριστη αγορα για να βρεις της αρεσκειας σου.
Ολα αυτα ομως μετχ τα οποια ισως χρειαστουνε επιπλεον λεφτα σε ανακατασκευη/επισκευη για να ειναι σε κατασταση αξιοπιστη για αγωνα.
Κρεμαγιερα Ε36. Γιατι οχι υδραυλικο;;

Τιμες εχεις υπ οψιν σου για ολα αυτα ε;;

Στάλθηκε από το GT-S5839i μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: E30 RaceCar Group EE11
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 10, 2014 12:30 pm 
Χωρίς σύνδεση
Διπλωματικό Σώμα
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:11 pm
Δημοσιεύσεις: 3222
Μια παρένθεση, αν θες πίσω άξονα από Ζ3 ή από Ε36 compact να ξέρεις δύο πράγματα.

Πρώτον ότι είναι πενταμπούλωνοι και δεύτερο και κυριότερο είναι αρκετά πιο φαρδεις από του Ε30 τόσο τους άξονες όσο και από το σασί. Δλδ θα φαίνεται και περίεργο και θα φύγει όλη η γεωμετρία εκτός.

Αν παρόλαυτά επιμένεις καλό είναι να βρεις από Ζ3Μ τα οποία έχουν και ένα Ζrod διαγώνιο.

Από την άλλη ο άξονας με τα ψαλίδια από Ε30 (από οποιοδήποτε Ε30) είναι ότι πιο γερό υπάρχει πάνω στο αμάξι, οπότε αν το σκέφτεσαι από θέμα αντοχής μη σε αγχώνει.


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: E30 RaceCar Group EE11
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 11, 2014 3:34 pm 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: Σάβ Απρ 12, 2014 12:14 pm
Δημοσιεύσεις: 22
επειδή το άλλο Σάββατο, λέω να βγω για ψώνια, ( σε μάντρες με μεταχειρισμένα & σκραπ) οι ερωτήσεις μου είναι οι έξεις:

1)μοτερ-σασμαν
αφού έχω καταλήξει στο Μ42 ήθελα να ξέρω αν το σασμάν μου ταιριάζει? από (316 πεντατάχυτο)

2)φρένα μπροστά
έχω καταλήξει ότι τα μεγαλύτερα φρένα που μπαίνουν χωρίς πατέντες είναι αυτά που φοράει το is - 325 με διάμετρο δίσκου 260 mm πάχος 22mm (αεριζόμενοι)
το θέμα μου είναι:
α) αν ταιριάζουν οι δαγκάνες σε έμενα επειδή έχω 45mm αμορτισέρ και όχι 52mm, όπως τα παραπάνω μοντέλα, ή πρέπει να αλλάξω όλο το σύστημα
β)αν υπάρχει κάτι από μεγαλύτερο μοντέλο (4χ100 πάντα) όπως 5 ή 7 σειρά που να ταιριάζουν ακριβώς (χωρίς ανετότερες ή πατέντες)?
γ)κάποιος που έχει βάλει άλλες δαγκάνες ποσό δύσκολο ήταν να τις ταιριάξει.

3) πίσω σύστημα - φρένα - διαφορικό άκρα
έχω καταλήξει από 325 ή is (258mm x 10)
α)αν έχω καταλάβει καλά τα BMW έχουν τρία μεγέθη μικρό (168 mm) μεσαίο (188mm) και μεγάλο (210mm)?
β)ποιο μοντέλο φοράει τι και για μπλόκε σε πολύ κοντό βήμα τι υπάρχει (πιο είναι λιγότερο σπάνιο...και οικονομικό)?
γ)αν είναι δυνατό η αλλαγή μεταξύ τους? δηλαδή αν μπορώ στο σύστημα από 325 ( που υποθέτω ότι φοράει μεσαίο) μπορώ να βάλω μικρό ή μεγάλο (με τα ημιαξόνια τι παίζει).
δ)τα ημιαξόνια στο παραινώ σύστημα είναι πιο χοντρά από του 316? ξέρει κ'αποιος διαφορές (αν ταιριάζουν να κρατήσω τα δικά ώστε να ρίξω το κόστος ή δεν αξίζει τον κόπο)
ε)τα "μπράτσα" ή όπως αλλιώς λέγονται (trailing arm) είναι ποιο χοντρά από του 318i?
ζ) έχει κάνει κάποιος μετατροπή σε Ε36 (όχι compact) ή Ζ3 ( που διαφέρουν μεταξύ τους)και αν βελτι'ωθηκε η συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε αγωνιστική (χρήση όχι ντριφτ) ή η αλλαγή της γεωμετρίας "χάλασε" τη συμπεριφορά?(το Ζ3 είναι σχεδόν ίδιο με του Ε30, έχουν κάνα δυο πόντους διαφορά, έτσι δεν είναι?)
η) αν υπάρχει κάποια άλλη επιλογή συνδυασμός όσον αφορά κυρίως τα φρένα

4) κρεμαργέρα - ?
όπως έχω είδη αναφέρει προτιμάω μηχανική κρεμαργέρα και όχι υδραυλική, ξέρει κανείς τι υπάρχει διαθέσιμο σε πιο κοντό από το μαμά?
για να μην αναρωτιέστε, λόγος είναι καθαρά θέμα αίσθησης χειρισμών πράγμά που οποίος οδήγαγε.... την Μπέμπα μου πάθαινε πλάκα και έκανε την διάφορα, γιατί από δύναμη .... δεν ήταν και τέρας,, (φίλοι με αγωνιστικά ή πολυυυυ πειραγμένα)

και επειδή ίσως δεν ξεκίνησα σωστά το παρών θέμα...
παραθέτω το λινκ της παρουσίασης του αυτοκινήτου μου:
viewtopic.php?f=5&t=1694

για τις τιμες που με ρώτησες Νικο έχω μια ιδέα....
οσο για το κοστος επικευών η κατάσταση καθορίζει και την τιμή αγοράς... εξάλλου το κόστος δεν νομιζω σε κάτι απο τα παραπανω να είναι σπουδέο

αυτά προς το παρών αν κάποιος θέλει να βοηθήσει και βαριέται να γράψει ας μου στείλει με ΠΜ το κιν του να τον πάρω

αν κάποιος έχει κάτι από τα παραπάνω διαθέσιμα πάλι ΠΜ και τα βρίσκουμε....


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: E30 RaceCar Group EE11
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 11, 2014 4:26 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Ιαν 30, 2010 10:12 am
Δημοσιεύσεις: 5673
Τοποθεσία: Κερατσινι
στο θεμα των φρενων ναι μπαινουν στα δικα σου ακρα τα 260 , στα δικα σου 45αρια καλαμια δλδ , αλλα απο τωρα σου λεω οτι για αγωνες ΔΕΝ κανουν....

ειναι μικρα για τοσο σκληρη χρηση , εδω στο δρομο και με ενα βουνο, μια πεντελη πχ και μενεις απο φρενα σε ρυμους σχετικα φυλαγμενους λογο κινησης και δημοσιου δρομου
...ποσο μαλλον οταν θα πηγαινεις σε αγωνιστικους ρυθμους με ολο τον δρομο δικο σου ,

ευκολη λυση ειναι απο Golf-corrado G60 ακρα τα οποια ειναι 280mm και ειναι 4χ100
απλα θελει βαση δαγκανας για να μπει σωστα η δαγκανα + οτι οι μαμα ζαντες Ε30 14ΑΡΕς+ 15ΑΡΕς δεν μπαινουν λογο οτι θα βρισκουν στην δαγκανα αλλα αυτο ειναι μονο για της ζαντες bmw ,

λογικα με οποιαδηποτε αλλη ζαντα δεν βρισκουν ΑΠΛΑ αναλογα την ζαντα ισως χρειαστεις αποστατες μπροστα, αλλα θα εχεις πολυ καλυτερα φρενα απο τα μαμα 260mm του Ε30


διαβασε στο R3vlimited και στο Ε30-teck , εκει υπαρχουν πολυ χρηστες με πισταδικα
Ε30 μπορεις να βρεις πολλες πληροφοριες !

στο θεμα τις κρεμαριερας , ειχα μηχανικο τιμονι στου πατερα μου το Ε30 και τωρα εχω υδραυλικο
η αισθηση δεν αλλαζει πολυ μην φανταστεις, απλα το μηχανικο εκτος απο αργο σε στροφες (4,7 νομιζω) θα ειναι και πολυ βαρυ στο δρομο με σλικ λαστιχα θα παλεβεις στην κυριολεξια με το τιμονι
αργη κρεμαριερα σε στροφες + βαρος λογο ελαστικων και πιεσης του αυτοκινητου

βαλε υδραυλικο απο Ε36 , αξιζει να χασεις λιιιιγο απο αισθηση και να κερδισεις σε ευκολια (ελαφρυ τιμονι ειδικα κατω απο πιεση! ) και ποιο σημαντικο σε στροφες τιμονιου ,ποιο κοντη κρεμαριερα δλδ !

_________________
318is loading ...........i am back!


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: E30 RaceCar Group EE11
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 11, 2014 10:52 pm 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: Σάβ Απρ 12, 2014 12:14 pm
Δημοσιεύσεις: 22
γενικά το θέμα είναι το κόστος προς το παρόν,(αλλά και το μέλλον) να μην ξεφύγει γιατί δεν θα είναι πλέον εφικτό
οπότε ψάχνω λύσεις ώστε αφενός μεν το αμάξι να τσουλήσει άλλά να είναι και όσο το δυνατόν καλύτερο (προς το παρόν για προπόνηση και κάνα track day) και σιγά σιγά με λίγη οικονομία κάθε τόσο να κάνω και μια αναβάθμιση με στόχο το κάτι παραπάνω. Όπως έχω ήδη πει δεν έχω στόχο (προς το παρόν τουλάχιστον) να ανταγωνιστώ αυτοκίνητα 70-100 χιλιάδων ευρώ.
Π.χ. τα φρένα το ξέρω ότι δεν είναι αρκετά (βέβαια να ξέρετε ότι αυτά είναι υποχρεωτικά για την γκρουπ Ν σύμφωνα με την Ομολογκασιον) και για αυτόν το λόγο ρώτησα μήπως υπάρχει κάτι ανταλλάξιμο από άλλο μοντέλο η και μάρκα.
Όσον αφορά τώρα τα φόρουμ που παρέθεσες και όχι μόνο, πιστέψαμε τα έχω κάνει κουρελού στο θέμα του μοτέρ. Όμως στα υπόλοιπα θέματα δεν το έχω ψάξει και πολύ και αυτό ρώτησα εδώ ώστε σαν πιο έμπυροι στα Ε30 ίσως έχετε "έτοιμες -οικονομικες συνταγές" μιας και θα βγω για "ψώνια" και αν τα πάρω όλα μαζί χτυπήσω λίγο την τιμή....

γιά την κρεμαργέρα δεν ξέρω... προβληματίζομαι ίσως έχεις δίκιο. Αν κοντύνει πολύ θα θέλει γερά μπρατσά... αλλά αν βρω κάτι θα το δοκιμάσω (το φάι μου παντός το τρώω όλο)


ελπίζω να τα πούμε και σε καμιά πιστά πάντως και να γνωριστούμε.... αφού άκουσα ότι τα Μέγαρα άνοιξαν
...μιας και έχω κάνα δύο χρόνια να οδηγήσω .....πισωκίνητο (τα φορτηγά εξαιρούνται.....)

τέλος πάντων ευχαριστώ για τον χρόνο και χώρο που μου δίνετε, αλλά όπως λέει και ο μάστορας μου(κολλητός φίλος) το αγώι σπρώχνει τον αγωγιάτη....


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 45 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com