Εγγραφή    Σύνδεση    Δ. Συζήτηση    Αναζήτηση    Συχνές Ερωτήσεις



Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 45 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: E30 RaceCar Group EE11
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 11, 2014 11:17 pm 
Χωρίς σύνδεση
Διπλωματικό Σώμα
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:11 pm
Δημοσιεύσεις: 3222
To λοιπόν από φρένα εγώ έχω δίσκους από Corrado G60 μαζί με δαγκάνες από RX7 πρώτης γενιάς.

Το σετ το είχα πάρει από το E30maniac. Θέλει αποστάτες περίπου 1cm για να κάτσει η 15άρα η bbs Και άλλα σωληνάκια φτιαχτά γιατί δεν ταιριάζουν.

Δύσκολα θα βρεις 4Χ100 φρένα από άλλα αυτοκίνητα ώστε να τα ταιριάξεις. Άλλη λύση είναι να πας σε Willwood αλλά ανεβαίνει το κόστος. Τα μαμά τα φρένα μην μπεις κάν στον κόπο να τα αγοράσεις. Σε μια γρήγορη βόλτα τελειώνουν εύκολα.

Πίσω οι κανονικής διάστασης δίσκοι πιστεύω θα σε καλύψουν. Υπάρχουν 2 περιπτώσεις γέφυρας πέρα της απλής με τα δισκόφρενα.

Η μια είναι από 325ix που είναι πιο φαρδιά η γέφυρα γενικά και η άλλη είναι από 325 ix Touring. Στο τελευταίο πέρα από φαρδύτερη γέφυρα είχε και αεριζόμενους δίσκους.


Τα καβούκια από τα Ε30 είναι τα Typ 168mm και Typ188. Το Ε34 φόραγε Typ188 και Typ210. To κάθε ένα έχει και τα δικά του ημιαξόνια. Το μικρό από το Ε34 μπαίνει (με πατέντες) στο Ε30. Το μεγάλο του Ε34 όχι. Ό,τι καβούκι και να πάρεις μην το φοβάσαι, στο r3v αφήνουν το μικρό μέχρι 250 - 300 άλογα. Ο Γιάννης JPS έχει κάνει και rebuild τα δισκάκια στο δικό του.

Καλή μηχανική κρεμαγιέρα, αλλά με 4παρά στροφές από άκρη σε άκρη δεν κάνουμε δουλειά Τάκη.

Θα πάρεις από Ζ3(καλύτερα) ή από κόμπακτ. Θέλει απλά δύο αποστάτες 3 - 5mm για να έρθει σωστά. Από Ζ3 επίσης θα πάρεις και το rod που συνδέει τον λεβιέ σου με το σασμάν.


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: E30 RaceCar Group EE11
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 11, 2014 11:19 pm 
Χωρίς σύνδεση
Διπλωματικό Σώμα
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:11 pm
Δημοσιεύσεις: 3222
Ο κωδικός του χρώματος του αμαξιού σου ποιος είναι;


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: E30 RaceCar Group EE11
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ Μάιος 12, 2014 12:25 am 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ Αύγ 01, 2011 6:19 pm
Δημοσιεύσεις: 313
Τοποθεσία: Χανια
δυο "παρατηρησεις".

συμφωνω με το Λευτερη για κρεμαριερα Ζ3.
το θεμα ειναι να βρεις ΑΠΟ Ζ3, και οχι καποιον να πουλαει απλη Ε36 (που κανει ΚΑΙ ΣΤΟ Ζ3).

δευτερον, τι θα κανεις με το θεμα ενισχυσεων του αμαξωματος?
διευκρινιση ρωταω απο ενδιαφερον, δεν κανω τον εξυπνο.
thumbupright


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: E30 RaceCar Group EE11
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ Μάιος 12, 2014 12:40 am 
Χωρίς σύνδεση
Διπλωματικό Σώμα
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:11 pm
Δημοσιεύσεις: 3222
Σωστός ο Νίκος περί ενισχύσεων.

Τα κλασσικά πάντως είναι μπάρες θόλων μπρος πίσω.

Μετέπειτα έχεις μπάρα ψαλιδιών, ενίσχύσεις του σασί από το κάμπριο (πέρα από την μπάρα που μπαίνει κάτω έχει και άλλες δύο αλλά πρέπει να λυθούν τα φτερά).

Επίσης δεν θυμάμαι σε ποιο site είχα δει μια πίσω μπάρα θόλων η οποία έπιανε και στο πάτωμα ακριβώς πάνω από το διαφορικό (ο θεωρητικός ο JPS αν το δει είμαι σχεδόν σίγουρος θα απαντήσει)

Για το τιμόνι δες και εδώ όλο το σετ (τσιμπάει λίγο αλλά είναι όλο κομπλέ) http://www.zionsvilleautosport.com/stor ... de/CKS.htm

ΥΓ: ξέρεις ότι ρίχνεις σε κουμπαρά δίχως πάτο έτσι;


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: E30 RaceCar Group EE11
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ Μάιος 12, 2014 2:04 am 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ Αύγ 01, 2011 6:19 pm
Δημοσιεύσεις: 313
Τοποθεσία: Χανια
Γιωργο, ριξε ενα διαβασμα σ'αυτη τη σελιδα
viewtopic.php?f=4&t=469&p=27856&hilit=%CE%B5%CE%BD%CE%B9%CF%83%CF%87%CF%85%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82#p27856
και εδω για τις ενισχυσεις
viewtopic.php?f=12&t=1058&hilit=%CE%B5%CE%BD%CE%B9%CF%83%CF%87%CF%85%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82&start=50

και το αλλο που ξεχασα:
μελετησε το θεμα "σασμαν" καλα.
εγω εχω τον Μ42. προσφατα λοιπον εβαλα εξατμιση και εχει ελαφρως "αδειασει" χαμηλα (κυριως στις 2-3,000). χωρις να εχω βαλει κατι που να ανεβασω τον κοφτη λιγο, στις αλλαγες κρεμαει ελαφρως, και αν σκοπευεις για αγωνιστικη χρηση, θα ζητας πιο σφιχτο σασμαν, νομιζω δε θα σου κανει δουλεια ΜΟΝΟ το κοντο διαφορικο.
θελω να πω, ψαξε να δεις πιο σασμαν που να μπαινει ειναι και το πιο "σφιχτο".


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: E30 RaceCar Group EE11
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 13, 2014 10:48 am 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: Σάβ Απρ 12, 2014 12:14 pm
Δημοσιεύσεις: 22
Παιδία με βομβαρδίσατε !!!! (ευτυχώς)
Για αρχή επαναλαμβάνω θέλω το αμάξι να τσουλήσει γιατί κάθετε δυο χρόνια , τον Αύγουστο νομίζω θα τα κλείσει κυριολεκτικά. Δεν μπορώ να περιμένω άλλο !!!! το Σάββατο ξύπνησα 6 το πρωί από ανυπομονησία να πάω για να το σκαλίσω. Δυο μήνες τώρα όλο αυτά σκέπτομαι…

Εν συνεχεία να επαναλάβω ότι δεν παίζει σε ένα ΣΚ ή έστω ένα μήνα να φτιαχτεί το αμάξι full DTM, όχι λόγο γνώσεων άλλα λόγο οικονομικού αλλά και χρόνου . Όλα όσα λέτε περί ορίων υλικών τα καταλαβαίνω (όλα τα αυτοκίνητα ίδια είναι), σε θεωρητικό βέβαια επίπεδο αφού δεν τα έχω δει στην πράξη για να έχω ιδία άποψη. Το αυτοκίνητο που θέλω να αντιγράψω είναι το Μ3 που έτρεχε group A (ότι καλύτερο και πιο όμορφο έχει τρέξει ράλλυ) και μόνο που το λέω βεβαία είναι ιεροσυλία…… οπότε έχω έναν οδηγό για βελτιώσεις-εξελίξεις. Και εκτός των άλλων ΟΛΑ τα κάνω μόνος μου (με βοήθεια φυσικά).
Οπότε έχω στο μυαλό μου πολλά πράγματα να δοκιμάσω….

Τώρα το θέμα είναι ότι όταν κάποιος το έχει κάνει πριν από εσένα το ‘πείραμα’ και απέτυχε κάλο είναι να σε συμβουλέψει ώστε να μην το κάνεις και εσύ και πετάς τζάμπα λεφτά. Έτσι λοιπόν με τα μπροστά φρένα, μάλλον με πείθετε ότι είναι πεταμένα λεφτά έστω και προσωρινά…(?) (επαναλαμβάνω ότι είναι υποχρεωτικά στην Ν) αλλά τι να κάνω…..?
Σε κάθε περίπτωση βεβαία αν δεν πληρώσεις δεν μαθαίνεις….

Πάντως το κόστος έχει ανέβει σε υπολογίσιμο επίπεδο. Αν τα βάλω κάτω για να τσουλήσει απλά, όχι για αγώνες, πρώτες θέσεις και πράσινα άλογα, και αν στα πράγματα που χρειάζομαι (όπως έχω γράψει πιο πριν) προσθέσουμε και ζαντολάστιχα (δυο χρόνια κάθετε), ένα (όχι δυο) κάθισμα bucket και ζώνη (FIA), ηλεκτρολογική αναδιάρθρωση (μονός μου θα την κάνω φυσικά αλλά τα ψιλολογία δεν είναι τσάμπα) γενικό διακόπτη (FIA), και τέλος roll cage…. Μάλλον δεν περισσεύουν χρήματα για πολυτέλειες….
Θα γίνουν όλα όμως σιγά-σιγά καθώς….. δεν μπορώ να χωνέψω ότι τα ΜΚΙΙ κερδίζουν την Ε11 και την F2….

Για να σας βάλω στο παιχνίδι…. Μόλις το αμάξι τσουλήσει…. Με όλα τα παραπάνω, πιστεύω Μάξιμουμ κανά δίμηνο, θα κινήσω διαδικασία αναγνώρισης αγωνιστικού αυτοκινήτου. Νομίζω και ελπίζω ότι παίρνω αναγνώριση Ν (κατηγορία production), δεν νομίζω όμως ότι αξίζει, και λέω να πάω κατευθείαν στη Ε (εκτεταμένες τροποποιήσεις), μιας και οι περιορισμοί της Α (κατηγορία με τροποποιήσεις Α) δεν μου επιτρέπουν να βάλω χέρι στο μοτέρ (δεν μπορώ να το υπερκυβήσω στα 2000 κυβικά π.χ.). Αν κάποιος μπορεί να βοήσει ευπρόσδεκτος…

Έτσι φίλες και φίλοι άρρωστοι με το Ε30 θα έχω ένα (καθόλου ανταγωνιστικό) αγωνιστικό Ε30 της της κατηγορίας Ε11, (μετά από πολύ ψάξιμο σε αρχεία αγώνων υπάρχει άλλο ένα στη Ελλάδα… έτρεξε και στην Κύμη προχτες). Καθώς ο καιρός θα προχωράει και με καθημερινή προπόνηση και δοκιμές το αυτοκίνητο θα βελτιώνεται (μαζί και εγώ) σε όλους τους τομείς.

Σε πρώτη φάση θα γίνουν μικρές βελτιώσεις στο μοτέρ (μέχρι και εκκεντροφόρους) και πιστεύω ότι έτσι θα αγγίξω τα 160 άτια…. Έχω δει διάγραμμα δυναμομέτρησης 179bhp σε track day car στην Αγγλία, τoυ οποίου τις περισσότερες βελτιώσεις θα αντιγράψω και εκει νομίζω είναι το ταβάνι για μη τεραπεταλουδο.
Μετά (άμεσα δηλαδή) θα ασχοληθώ με την οδηγική συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Έχω κάνει μια μικρή ψακτική αλλά θέλει πολύ διάβασμα και πείραμα, νομίζω πάντως η επιδόσεις του κίνητρα θα με βοηθήσουν (να έχει λιγο γκαζι)… εκεί θα ασχοληθώ διεξοδικά και με την ενίσχυση του πλαισίου.

Το θέμα με τις ενισχύσεις (του φόρουμ μας) το έχω δει, απλά θα πρέπει να γίνουν όλα αυτά (κυριολεκτικά) για να πετέχιες το άριστα και άλλα τόσα. Βεβαία, το καλό με εμένα είναι ότι (θα) έχω αργκον και θα κολλήσω-ράψω ότι υπάρχει. Το κακό (γενικά) είναι ότι αν θες το καλύτερο αποτέλεσμα πρέπει το αμάξι να διαλυθεί τελείως, ότι περισσεύει να το αφαιρέσεις να το μετρήσεις, να του τοποθετήσεις κολλητό (όχι βιδωτό) rollcage (10-12 και βάλε σημείων) συν ακόμη περισσότερες ενισχύσεις και τέλος όπου είναι πονταρισμένο να το ‘ράψεις’, καλό βάψιμο και το αμάξι θα είναι τσιμέντο (όπως λένε και οι μαστόροι….), δεν είμαι όμως διατεθειμένος για όλη αυτήν την φασαρία (ίσως και να έπρεπε) καθώς πιο πολύ με τρώει να το τσουλήσω…

Στο θέμα της ανάρτησης δεν ξέρω τι παίζει, μια full racing επιλογή, από Αμερική ανεβαίνει στα 12.000€ !!!!!!! καλό ε? κάτι βρούμε και εκεί, προς το παρόν τα Bilstein που έχει είναι μια χαρά.

Για σασμάν αυτό που έχω νομίζω ότι δεν ταιριάζει μιας και ο Μ10 που έχω φοράει βολάν μονής μάζας αντίθετα με τον Μ42 που φοράει διπλής. Βέβαια η πρώτη βελτίωση για τον Μ42 είναι αυτή η μετατροπή, από διπλή σε μονή αλλά θέλει αρκετές πατέντες (πχ δεν ταιριάζει η μίζα).

Ψάχνω να βρω σασμάν με την πρώτη κάτω, είναι θεόκοντο μου έχουν πει χαρακτηριστικά, γιατί για sequential πρόσθεσε άλλα τόσα στα δώδεκα της ανάρτησης. (έτσι φτάνει βέβαια ένα ΜΚΙΙ HILLCLIMB να αξίζει 70-80 χιλ. ευρώ…) Αν υπάρχει άλλη πρόταση ή ιδέα την ακούω…

Διαφορικό δεν έχω βρει…. Πουθενά…… (μάλλον θα μεταναστεύσω στην Αμερική)

Φίλε Λευτέρη την κρεμαργέρα που λες την έχω δει…. είναι στο πρόγραμμα, η ST-3 φυσικά
Για τα καβούκια που λες,,, άρα μπορώ να κρατήσω το δικό μου διαφορικό (δεν ξέρω καν τι είναι) μέχρι να βρω μπλοκέ, και να πάρω μόνο άκρα με δίσκους…

Για το χρώμα που ρωτάς που μπορώ να το κοιτάξω? Δεν έχω ιδέα, μεταχειρισμένο το έχω πάρει πριν 6 χρόνια

αυτά προς το παρόν άλλα ας αφησω τα λόγια..... γιατι ή πράξη μετράει..... και στο project αυτο εχει πλύ πραξή....


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: E30 RaceCar Group EE11
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 13, 2014 11:14 am 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Ιαν 30, 2010 10:12 am
Δημοσιεύσεις: 5673
Τοποθεσία: Κερατσινι
drinkingcheers

_________________
318is loading ...........i am back!


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απ: E30 RaceCar Group EE11
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 13, 2014 5:30 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ Αύγ 01, 2011 6:19 pm
Δημοσιεύσεις: 313
Τοποθεσία: Χανια
Γιωργο βαλε πρωτα προτεραιοτητα απο που θα ξεκινησεις. Γιατι ολα αυτα που ειπες φτανουνε τα 30,000 ευρω !!! Αχαχα!!
Σοβαρα τωρα, καταλαβαινω την καψα σου, αλλα αν το σασι σου αξιζει να το κρατησεις, ισως ειναι σωστο να το φτιαξεις αυτο πρωτο. Μια και καλη.
Γδυσε το ολο και φτιαξε οτι πρεπει απο γυμνο αμαξωμα.

Στάλθηκε από το GT-S5839i μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: E30 RaceCar Group EE11
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 14, 2014 9:47 am 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: Σάβ Απρ 12, 2014 12:14 pm
Δημοσιεύσεις: 22
,,,,,,,,,,, (BangHead)30.000,00€


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: E30 RaceCar Group EE11
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 14, 2014 11:19 am 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ Αύγ 01, 2011 6:19 pm
Δημοσιεύσεις: 313
Τοποθεσία: Χανια
faon e30 έγραψε:
,,,,,,,,,,, (BangHead)30.000,00€


:Grin: :Grin:
ε καλα, ειπα ενα νουμερο.
θελω να πω, ειναι αρκετα λεφτα.


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 45 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com