Εγγραφή    Σύνδεση    Δ. Συζήτηση    Αναζήτηση    Συχνές Ερωτήσεις



Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 45 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: E30 RaceCar Group EE11
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 18, 2014 2:48 pm 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: Σάβ Απρ 12, 2014 12:14 pm
Δημοσιεύσεις: 22
φίλε Geo Mar,

αν η συμβουλή σου για το project moy είναι να το ξεχάσω απλά, ,,,, απλά λυπάμαι

αν τώρα νομίζεις ότι όλα όσα αναφέρεις δεν τα ξέρω, να σε ενημερώσω ότι κάνεις λάθος, και να σου υπενθυμίσω ότι το αυτοκίνητο για το οποίο μιλάμε θα το φτιάξω μόνος μου.... άρα λάδια θα ξέρω να αλλάζω τουλάχιστον..... δεν θα μπω σε λεπτομέρειες σχετικά με τα αναλυτικά πράγματα που έγραψες, γιατί άλλα θα γίνουν και άλλα όχι..... άλλα απαιτούνται και άλλα όχι.... για το μοτέρ πάντως σου απάντησα πριν κομπλέ ....

όσον αφορά την τις υποχρεώσεις για να αγώνες-αναβάσεις πάλι τις ξέρω επίσης πολύ καλά (ξεχνάς κάποια & δεν αναφέρει κάπου για τιμόνι...θα το ξανακοιτάξω βέβαια)

το ότι αποφάσισα να ασχοληθώ με το αντικείμενο σημαίνει ότι δεν είμαι άσχετος και το ότι γράφτηκα εδώ δεν το έκανα για να με μάθουν οι σχετικοί αλλά γιατί αφενός μεν μοιραζόμαστε την ίδια αγάπη για τα Ε30 και πιθανός να ανταλλάξουμε γνώμες και ιδέες για το πιο σωστό στήσιμο ενός αυτοκινήτου.... και γιατί όχι να τα πούμε και από κοντά σε Καπίο track day...

και όσο για το τελευταίο δεν ξέρω, θα δείξει.....


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: E30 RaceCar Group EE11
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 18, 2014 3:25 pm 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: Σάβ Απρ 03, 2010 12:30 am
Δημοσιεύσεις: 198
ο ανθρωπος σου γραφει την αποψη του για το τι θα χρειαστεις ακομα................................

_________________
bmw e30 m10 carb 1766cc facelift 1987
καταναλωση εκτος πολης 6,7/100κμ εντος πολης δεν θελω να ξερω!


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: E30 RaceCar Group EE11
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 18, 2014 5:41 pm 
Χωρίς σύνδεση
Το Κακο Παιδι!
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 11, 2009 8:23 pm
Δημοσιεύσεις: 3514
Τοποθεσία: Ίλιον
Έκατσα και έγραψα αναλυτικά τι χρειάζεσαι για να μην παρεξηγήσεις το "ΞΕΧΑΣΕ ΤΟ" αλλά απέτυχα!
Δεν εννοούσα να παρατήσεις το project σου αλλά να αλλάξεις τα δεδομένα σου.
Και για να το αναλύσω περισσότερο με τα λεφτά που διαθέτεις ή θα πρέπει να κάνεις και άλλο υπομονή και να στήσεις το αγωνιστικό που θες από την αρχή σωστά, ή θα φτιάξεις το 30άρι σου για να το χαίρεσαι στην πίστα σε κανένα trackday χωρίς να σε περιορίζει ο ομολογκέ εξοπλισμός, ή αν θες να τρέξεις να πας να πάρεις ένα έτοιμο μεταχειρισμένο αγωνιστικό.
Ξαναλέω κάτσε και γράψε αναλυτικά τι χρειάζεσαι και πόσο κοστίζουν και θα δεις ότι ο λογαριασμός δεν βγαίνει.


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: E30 RaceCar Group EE11
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ Μάιος 19, 2014 12:45 am 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Αύγ 21, 2012 8:22 pm
Δημοσιεύσεις: 140
Ευχομαι πραγματικα καλη επιτυχια στο Project που εχεις ξεκινησει οποτε και αν ολοκληωθει αυτό, αλλα θα πρεπει να επισημανω ότι μονο ο απαραιτητος ρουχισμος και αξεσουάρ του οδηγου για την συμμετοχη σε καποια κατηγορια του πρωταθλήματος με βαση την FIA σε κοστος ανερχεται κοντα στα 1500 με 2000 ευρο (με καποια υλικα εκτιμώμενα με αισιοδοξα νουμερα) χωρις καν να υπολογισω αν θελήσεις να αγορασεις κατι περαν του entry level σε επιπεδο υλικων. Και αυτά είναι μονο για τα απαραίτητα με βαση την FIA homologated κρανος (hans compatible) + φορμα + γαντια + παπούτσια + εσωφορμα πανω κατω και καλτσες + μπαλακλαβα + hans και ενδεχομενα intercom (αναλογα σε τι εβεντ θα θελήσεις να λαβεις μερος). Οποτε αμεσως αμεσως εχουμε ένα αρκετα μεγαλο νουμερο και αν συν υπολογίσουμε το κοστος των απαραιτητων βαση FIA επεμβάσεων στο αυτοκινητο όπως του κλωβου, συστηματος σταθερης πυρόσβεσης αλλα και φορητης, διακοπτων ηλεκτρολογικης φυσεως, καθισματων βαση ομολογκασιον, ζωνων βαση ομολογκασιον, φτανουμε ευκολα και ενδεχόμενος καλύπτουμε το αρχικο budget που αναφερθηκε σε προηγουμε ποστ και μαλιστα χωρις ακομα να πηραξουμε ουτε βιδα πανω στο αυτοκινητο εφόσον θεωρούμε ότι θα χρειαστεί και αυτό μηχανικες αλλα και δομικες επεμβάσεις ειτε λογο παλαιότητας ειτε και απαιτούμενες λογο της χρησης που θα γινει.

Ευχομαι πραγματικα να το τελειώσεις οσο χρονο και χρονο και αν σου παρει και πραγματικα πιστευω οτι θα σε αποζημιωσει στο τελος. Αλλα θα πρεπει να σκεφτεις σοβαρα (με την προυποθεσει ότι δεν θα κινηται το αυτοκινητο ολο αυτόν τον καιρο) ότι για ένα μεγαλοοοοοοο χρονικο διαστημα δεν εχεις το αυτοκινητο στην διαθεση σου για να το χαρεις και ενδεχόμενος θα σου κοστισει αυτό οσον αφορα την ψυχολογια και την διαθεση να το ολοκληρώσεις. Ειδικα αν το αρχικο budget είναι μικρο. Αν παλι το αρχικο budget είναι σωστα μεγαλο, τοτε όλα θα είναι ετοιμα στην ωρα τους και η απολαυση στο μάξιμουμ. Ελπιζω συντομα να εχουμε νεα και φωτο από το εργο αυτό. Καλο θα ηταν βεβαια 9χωρις να γνωριζω το ιστορικο σου γυρω από Track days κλπ motosrsport ασχολίες) να κυνηγήσεις λιγο το αυτοκινητο στην φαση που είναι τωρα ώστε να εχεις και μια εικονα του τι τελικα θα χρειαστεί και σε θεματα αναρτησης και μοτερ οπου και εκει θα βγει ένα σεβαστο κονδυλι τελικα μαζι με τα ποηγουμενα που ανεφερα. Παντως είμαι σιγουρος ότι εδώ θα βρεις αρκετη βοηθεια από τα παιδια, γιατι εχουν πραγματικα πολύ μερακι γυρω από το εν λογο αυτοκινητο (εδώ σκεψου βοηθάνε και αλλους με άλλες μαρκες εντελως :Grin: :Grin: ) και εχουν δει αρκετα success αλλα και fail stories.

_________________
Εικόνα
Εικόνα--> Omicron Technics Motorsport


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: E30 RaceCar Group EE11
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ Μάιος 19, 2014 8:17 am 
Χωρίς σύνδεση
E30 Noise ID Specialist.
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:13 pm
Δημοσιεύσεις: 5762
Τοποθεσία: Athens
Ναι ρε,μην παρεξηγείστε.Εξάλλου κάποιος που θα ήθελε να σου την πει δεν θα έχανε τον χρόνο του να σου γράψει αναλυτικά τι χρειάζεται να κάνεις είτε τα γνωρίζεις ήδη είτε όχι.
Θεωρώ πολύ φιλόδοξο το πρότζεκτ,αλλά δεν μπορώ παρά να παρατηρήσω ότι φαίνεται να βιάζεσαι και ταυτόχρονα να μην έχεις το απαραίτητο budget.Αν από την άλλη κάνεις ότι λες σε διάστημα ενός έτους πχ,τότε κάπως βγάζει ένα νόημα.Αλλιώς θα βρεθείς με μηδέν από τα 2000€ σου και πιθανώς το Ε30 να είναι απλά οκ για μία βόλτα μέχρι την Πάρνηθα ξερω'γώ.
Θέλει χρήμα να φτιάξεις αγωνιστικό,όχι αστεία.Άκου τον Νίκο από πάνω.Κάτι ξέρει παραπάνω.
Ν.

Not sent from my xPERIA M.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: E30 RaceCar Group EE11
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 30, 2014 7:37 pm 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: Σάβ Απρ 12, 2014 12:14 pm
Δημοσιεύσεις: 22
Καταρχήν ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας.

Από την άλλη όμως, μέχρι τώρα, δεν έχω δει κάποια πρακτική απάντηση στα ερωτήματα που έχω θέσει.

Θα τα επαναλάβω μήπως κάποιος πιο έμπυρος μου απαντήσει.

Θεμα 1
Φρένα.
α) έχει κάποιος στο αυτοκίνητο του BREMBO, WILWOOD, AP, ή κάποια άλλη μάρκα να μου πει εντυπώσεις? και πια είναι κατά τη γνώμη σας η ιδανική διάσταση φρένων συνάρτηση ζάντας ασχέτως μουαγε και λοιπών περιορισμών?

Θεμα 2
β) έχει κάποιος τα χαρτιά ομολογκαρισματος του Ε30 Μ3 σε PDF?

Θέμα 3
Το σασμάν που έχω ήδη (από 1600-Μ10Β16, πενταταχυτο) ταιριάζει σε Μ42?

Και ένα νέο ερώτημα.
Με τον επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου ξέρει κάποιος τι μπορεί να γίνει?
Μέχρι τι παίρνει ή πρέπει να πάω σε ανεξάρτητο?

Τώρα θεωρώ άσκοπο να επαναλάβω (για χιλοστή) ότι το αυτοκίνητο δεν θα φτιαχτεί σε ένα ΣΚ, ούτε καν σε ένα χρόνο, το έχω ήδη 5 χρόνια και δεν σκοπεύω να το δώσω…. Πληροφοριακά παντός του χρόνου τέτοιον καιρό πιστεύω να είναι έτοιμο για ανάβαση.

Σε κάποιο άλλο ποστ, όταν θα έχω χρόνο, θα σας παραθέσω και μια λίστα (ακομη) με τις άμεσες βελτιώσεις που θα γίνουν…. Και μια με τις πολύ μακρινές…. (ανάρτηση-φρένα-μοτερ) και να ενθαρρύνω και άλλους που νομίζουν ότι θέλει ένα τσουβάλι λεφτά.

Τώρα είμαι μπλοκαρισμένος (χρονικά) με πολλές υποχρεώσεις και το προτζεκτ έχει παγώσει (σχετικά… όλο και κάτι γίνεται…)

Τέλος δεν νομίζω ότι υπάρχει θέμα παρεξήγησης, απλώς βαρέθηκα, αντί να μου γράφετε για κάποια οικονομική πατέντα με την οποία μπορώ να αναβαθμίσω κάποιο από τα μειονεκτήματα που έχω, (και αυτό αποτελεί βοήθεια), αναλωνόμαστε αν γίνεται με 2 ή 6 ή 106 χιλιάδες ευρώ.

οψόμεθα....

φιλικά πάντα.... Faon


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: E30 RaceCar Group EE11
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 31, 2014 12:31 am 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Ιαν 30, 2010 10:12 am
Δημοσιεύσεις: 5673
Τοποθεσία: Κερατσινι
faon e30 έγραψε:
.....αντί να μου γράφετε για κάποια οικονομική πατέντα με την οποία μπορώ να αναβαθμίσω κάποιο από τα μειονεκτήματα που έχω, (και αυτό αποτελεί βοήθεια), αναλωνόμαστε αν γίνεται με 2 ή 6 ή 106 χιλιάδες ευρώ.

οψόμεθα....

φιλικά πάντα.... Faon


μεγαλα παιδια ειμαστε και χωρις ιχνος προσβολης και κινδυνευοντας
να αναλωθω και εγω (κομματια να γινει) θα σου πω τα παρακατω, εννοειται φιλικα

φιλε μου κανενας δεν αναλωθηκε, απλα τα παιδια σου εγραψαν ΤΙ θα χρειαστεες οικονομικα και πρακτικα για να ΜΠΟΡΕΣΕΙΣ να πατησεις απλα τις ροδες σου στην γραμμη εκκίνησης! πριν καν βαλεις μπροστα!
που ειναι το κακο? δεν μπορω να καταλαβω .....


σου ειπαν απλα οτι με 2-4.000 ευρω ΔΕΝ φτιαχνεται ενα αμαξι για να τρεξει σε αγωνα
πιστευω οτι κανενας δεν σε μειωσε, κανενας δεν σου ειπε να το φτιαξεις σε μια εβδομαδα
ουτε στο επαιξε εξυπνος ,ουτε σε εκρινε για την οικονομικη σου κατασταση ή οτιδηποτε
αλλο...

επισης στους αγωνες με ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ δεν μπορεις να κανεις πατεντα! πρωτα πρεπει να μαθεις ΤΙ ακριβως προδιαγραφες πρεπει να καλυπτει το αυτοκινητο και μετα να δεις τι θα κανεις με αυτο , πιστευω εαν απευθυνθεις στον αναλογο θεσμο της EE11 θα σε ενημερωσουν
σχετικα με το τι επιτρεπετε να βελτιωσεις/αλλαξεις στο αμαξι και τι οχι

τωρα το να σου λεμε η ταδε πατεντα με φρενα απο vw (οπως και σου εγραψα ποιο πανω)
ή βαλε ακρα απο μιτσουμπισι, και σασμαν απο λεοπαρτ ....
εαν δεν μπορεις να τρεξεις αγωνα με αυτα λογο προδιαγραφων δεν εχει νοημα
να ηθελες να φτιαξεις αμαξι βολτας η πιστας ή για κανα ΣΚ εκει οκ

απο την μια ρωτας ασχετος προδιαγραφων τι να κανεις
και απο την αλλη θελεις το αμαξι να φταχτει βαση προδιαγραφων

αλλα οταν σου λενε οτι με τα χρηματα που διαθετεις ΔΕΝ θα σου φτασουν
και σου εξηγουν τους λογους (αυτο ειναι βοηθεια φιλε! )
...τοτε απλα ειναι "κακοι" ανθρωποιο αυτοι που σε ζηλευουν πχ και θελουν το κακο σου...
ή θελουν να σε προσβαλουν να σε μειωσουν κτλ κτλ.....
βοηθεια δεν ειναι να χαϊδευουμε τα αυτια αλλα να τα τραβαμε καμια φορα

το βλεπεις θεοστραβα φιλος! οσο στραβα ειναι μια citroen του 70 μετα απο πλαγιομετωπικη

ξεκαθαρισε τι θελεις να κανεις με το αμαξι πρωτα, προσωπικα εχω την εντυπωση
οτι εχεις μπερδευτει καπου....ισως να κανω λαθος!

εδω ειμαστε να βοηθησουμε , αγαπας το αμαξι σου και μπραβο για αυτο!
εαν δεν το αγαπουσες δεν θα ειμασταν ουτε εσυ , ουτε εμεις
(και εμεις το αγαπαμε προφανως, οχι το δικο σου! τα δικα μας! ο καθενας το δικο του ε!!! :rofl: )
να γραφουμε σε αυτο το φορουμ , απλα η πολυ αγαπη τυφλωνει καμια φορα! μην σου πω
σκοτωνει κιολας!
(τι λεω βραδιατικα :rofl: )

Κωστας
drinkingcheers

_________________
318is loading ...........i am back!


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: E30 RaceCar Group EE11
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 31, 2014 5:09 am 
Χωρίς σύνδεση
a.k.a GPS
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Αύγ 09, 2011 2:05 am
Δημοσιεύσεις: 1417
Ορίστε η ομολογκασιόν για Α του is, N έχω μόνο του 325, ξέρεις γερμανικά;
http://www.filedropper.com/e30gruppeahomologation

Σου επισημαίνω κι εγώ ότι αυτοί που σου είπαν 2 πράγματα τα είπαν απο ενδιαφέρον κι οχι απο ζήλια ή απαξίωση.

Αυτό που δεν κατανοώ είναι το γιατί θες να πάς στην ΕΕ11 και όχι στην ΕΝ11.
Σε αυτή τη περίπτωση θα χρειαστείς μόνο τον εξοπλισμό ασφαλείας, τακάκια-υγρά φρένων και λάστιχα.
Τότε ναι, φτάνουν τα χρήματά σου.

Δεν σε εξιτάρει αρκετά αυτό? Γουστάρεις να τρέξεις για σένα, επειδή σου αρέσει ή θές απλά να πάς να τους γ@μήσεις όλους? Ακόμη και αν είναι το δεύτερο, δικαίωμά σου αλλά πιστεύεις ότι και με τρείς φορές επάνω τα λεφτά που διαθέτεις, ότι θα έχεις ανταγωνιστικό αμάξι στην ΕΕ11? Δεν βάζω το οδηγικό ταλέντο μέσα, μπορεί να είσαι καλύτερος οπο όλους σαν οδηγός αλλά με τί αμάξι? Η κατηγορία αυτή είναι πολύ ελεύθερη και επιτρέπονται σχεδόν τέρατα (θεωρώ πώς διάβασες τους κανονισμούς).

Θεωρείς πρίν ακόμη τρέξεις οτι ο αδύναμος κρίκος θα είναι το αμάξι το οποίο θα χρήζει αναβάθμισης και όχι ο άπειρος-σε συνθήκες-αγώνα οδηγός?

Τα 70000 που ανέφερε κάποιος δεν είναι μακριά απο τα λεφτα που έχουν κοστίσει κάποια απο τα αυτοκίνητα εκεί και μην μετράμε μόνο το σύνολο των εξαρτημάτων που φοράνε αυτή τη στιγμή. Απο πόσες βερσιόν πέρασαν αυτά τα αμάξια και με τί κόστος για να φτάσουν εκεί?

Στη τελική μπορεί να μη σου αρέσει τελικά το σπόρ (πολύ πιθανό με τόσες λέρες, χλιμούτζες λιμοκοντόρους, κονιόρδους, άξεστους, τσοπάνηδες, λαμόγια, πλουσιόπαιδα,διπρόσωπους, κουτοπόνηρους, σνόμπ, γύφτους, νεοέλληνες, ξερόλες, βολεμένους, αλήτες, που αυτοαποκαλούνται και "αθλητές-φάγαμε πουλί στη κατηγορία που ήμασταν, ας πάμε στη κατηγορία "όλα επιτρέπονται-5 κρίκοι ένα τάλιρο" και να καμαρώνουμε στο facebook οτι περάσαμε αυτόν που μας γαμούσε πέρσι κι ας είναι μια κατηγορία κάτω" ή "μηχανικοί-πως θα κλέψουμε τους κανονισμούς μπάς και πάρει κανα κυπελάκι το κουλάδι-υπεύθυνοι αγωνιστικής ομάδας" ή "λέσχες-ας πάρουμε τη συμμετοχή κι ας πέσουν όλοι στο γκρεμό κι ας πάρουν και 100 θεατές μετά στο πούτσο μας", να καούνε όλοι τους) και να μη θές να συνεχίσεις, σε χαλάει να πάς με ένα σχεδόν νορμάλ αμάξι και μικρό κόστος να δοκιμάσεις?

Την έξαψη που θα έχεις στη μεγάλη κατηγορία θα έχεις και στη μικρή κατηγορία, τίθεται θέμα πρεστίζ ή μεγέθους κούπας?
Όποιος έχει μεράκι να τρέξει τρέχει και με πατίνι!

Πάρε κανα τηλέφωνο την ΟΜΑΕ, την ΑΛΑ και ζήτα να σου δώσουν τους κανονισμούς (τους έχουν και στο σαιτ) και ποιά είναι η διαδικασία για Δελτίο Αναγνώρισης του αυτοκινήτου και λισάνς για σένα.
Αντε και καλά αποτελέσματα!
Αν θιχτείς με αυτά που σου γράφω λυπάμαι για οτιδήποτε άλλο εδώ είμαστε να σε βοηθήσουμε και να έρθουμε και κερκίδα!

_________________
Bassakos έγραψε:
απο τι βλεπεις, ολοι προβληματικοι ειμαστε εδω!


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: E30 RaceCar Group EE11
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 31, 2014 6:55 am 
Χωρίς σύνδεση
E30 Noise ID Specialist.
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:13 pm
Δημοσιεύσεις: 5762
Τοποθεσία: Athens
Για φρένα τετραπίστονα ρώτα τον oldcardkickass που έχει βάλει σε 325i.
Για το θέμα 3 η απάντηση είναι όχι.
Ν.

Not sent from my Xperia.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: E30 RaceCar Group EE11
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 31, 2014 7:52 pm 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: Σάβ Απρ 12, 2014 12:14 pm
Δημοσιεύσεις: 22
καταρχήν χαίρομαι που τα λέμε, drinkingcheers
και αφού το βιάσαμε το θέμα (νομίζω πως θα πρέπει να αλλάξει θέση και να πάει στην γενική συζήτηση) (Duh)
και επειδή δεν έχουμε γνωριστεί (ελπίζω να γίνει και αυτό) grouphug
και δεν θέλω να κάνω επίδειξη γνώσεων και γνωριμιών που έχω δεν τα έχω αναφέρει. Μην με περάσετε και για ψώνιο.... εδώ φαντάσου το κράξιμο που άκουσα μόνο που ειπα΄οτι θέλω να τρέξω ανάβαση...... hammer

όπως έχω ήδη γράψει η ομολογκασιον που θα βασιστώ είναι η Α 5401. Θα ξανά αναφέρω βέβαια ότι αν ήμουν άσχετος δεν θα το επιχειρούσα. Cap_PDT_01_22 (ευχάριστο για τη ομολογκασιον αλλά εννοείται ότι την έχω ήδη, αν και αυτό το likn δεν κατάλαβα του οδηγεί... κάπου έχω χάσει του Μ3). Τις υποχρεώσεις τις Ε11 τις γνωρίζω πολύ καλά (εξάλλου υπάρχουν και στο σαιτ της ομοσπονδίας, όποιος θέλει του τις δίνω) καθώς και το παράρτημα J. :ebay:

Για το κόστος τώρα, εδώ προκύπτει το έξεις δίλημμα τι θες να κάνεις και πόσα θες να διαθέσεις. για την ιστορία πριν κανά 4άρι χρόνια (που και η τσέπη μου ήταν πιο φουσκωτή) σκέφτηκα να ασχοληθώ και ο πρόεδρος (τότε) γνωστής λέσχης είναι φίλος μου, μου είχε πει ακριβώς αυτά που μου λέτε και εσείς, τι τι θες να μπλέξεις με αυτά ρε Μ@λ@κ@ αυτά, δεν είναι για εσένα.... και κάτι τέτοια..... :JerkOff:

και φέτος εκεί που η ζωή μου δεν είχε νόημα... :Priest:
...στα αφιλόξενα βουνά του Λουτρακίου βλέποντας τα τέρατα του ERC και τα ακόμη πιο τέρατα των Ελληνικών πληρωμάτων.... και εν μέσω ειρωνειών και υποβαζησμων από τους παρευρισκόμενους για τους ΗΡΩΕΣ :yellow: (κατά την γνώμη μου) τελευταίους Έλληνες αποφάσισα ότι μπορώ και εγώ..... εντάξει όχι ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ αλλά αναβάσεις...
έτσι λοιπόν ξεκίνησα..... το αυτοκίνητο υπάρχει, οι γνώσεις υπάρχουν (από μηχανικής άποψης γιατί οδηγικά νομίζω είμαι στο μέσο όρο), κάποια χρήματα υπάρχουν και πολύ περισσότερο υπάρχουν πολύ όρεξη και μεράκι....

ο λόγος που επέλεξα την Ε είναι γιατί επί της ουσίας δεν υπάρχουν τεχνικοί περιορισμοί καθώς επίσης ότι ο ανταγωνισμός σε αυτήν την κατηγορία είναι κυρίως τα ΜΚ ΙΙ και γενικά αυτοκίνητα της ίδιας ή και μιας γενίας αν θέλετε πιο πίσω..., εν αντίθεση με την Ν ή Α (πάντα ως 2000 κυβικά) που πρωταγωνιστούν τα rally τα οποία γράφουν χρόνους ή και ξεπερνάνε τα τετρακίνητα της Α8 dirtbike


επιπλέων λόγος που δεν θέλω να τρέξω στην ΕΝ, αν και το αυτοκίνητο την μέρα μηδέν θα είναι όλο μαμά σύμφωνο με την Α 5401,( αν και στα φρένα μάλλον θα ξεφύγω, θα μπορούσα να είμαι βέβαια στην ΕΑ σύμφωνα με τις επεκτάσεις του δελτίου Αναγνώρισης), είναι ότι έχω βλέψεις για κάτι παραπάνω μελλοντικά (καλά να είμαστε, να τα λέμε και θα τα δούμε όλα σιγά σιγά)...
και για να μην αλλάζουμε κάθε τρις και λίγο βιβλία τεχνικών ελέγχων και κατηγορίες να πάω κατευθείαν στη ΕΕ. :oldtimer:

Τέλος ο κυλινδρισμός μου δεν θα είναι 2.0 l (άνω όριο ΕΕ11, 1600- 2000) αλλά όπως έχω γράψει ήδη δεν με πολύ απασχολεί μιας και ξέρω ότι με ένα σχεδόν νορμάλ αυτοκίνητο δεν μπορείς να έχει βλέψεις καθώς ό λόγος που το κάνω είναι καθαρά λόγο παιδικού απωθημένου, αν θέλετε, και όπως ήδη γράφτηκε και με πατίνι τρέχεις...

κοστολογικά για να κλείσει το θέμα απλά να σας πω ότι με παίρνει απλώς θέτω όρια για να μην ξεφύγει το θέμα και γίνει επικίνδυνο.....(μην μηνούμε και άφραγκοι, τα 70.000€ εγώ τα έχω αναφέρει γιατί μάλλον κάτι ξέρω.....)

ας πάμε τώρα στα επιμέρους του κόστους
.... ο υποχρεωτικός εξοπλισμός για έναν που συμμετέχει στον θεσμό των αναβάσεων είναι


Για τα αυτοκίνητα της ομάδας Ε πρέπει να διαθέτουν:

1. (Για τα αυτοκίνητα των οποίων έχει λήξει το Δ.Α. πριν την 1 / 1 / 2003) Κλωβό ασφάλειας, όπως αναφέρεται στο Παράρτημα J του 1992, σχέδια 253.6 έως 41, ή μεταγενέστερο ή οποιοδήποτε αναγνωρισμένο κλωβό ασφάλειας (720 € τμε ΦΠΑ)
2. Φορητό πυροσβεστήρα, όπως προβλέπεται στο άρθρο 253.7.3 του Παραρτήματος J του 2005 για όλους τους αγώνες. (80€, μάλλον θα έχω δανικό)
3. (Υποχρεωτικό μόνο για αγώνες ράλι, μίνι ράλι και ράλι σπριντ, προαιρετικό για άλλους αγώνες) Aναγνωρισμένο από τη FIA εγκατεστημένο σύστημα πυρόσβεσης σύμφωνα με το άρθρο 253.7.2 του Παραρτήματος J του 2006 (άρα την γλιτώσαμε)
4. Zώνες ασφάλειας 4 τουλάχιστον σημείων σε άριστη κατάσταση, με δελτίο αναγνώρισης σε ισχύ (προδιαγραφές FIA 8853 / 98 ή 8854 / 98) συν όποια παράταση έχει δοθεί σε εθνικό επίπεδο και σύμφωνες με το Παράρτημα J του 2005 άρθρο 253.6 (140€ έξι σημείων,)
5. Καθίσματα σε άριστη κατάσταση, με δελτίο αναγνώρισης FIA 8855 / 1999 σε ισχύ συν όποια παράταση έχει δοθεί σε εθνικό επίπεδο και σύμφωνα με το Παράρτημα J του 2005 άρθρο 253.16. Οι βάσεις των καθισμάτων πρέπει επίσης να είναι είτε αναγνωρισμένες από τον κατασκευαστή είτε σύμφωνες με το Παράρτημα J του 2005 άρθρο 253.16 είτε σύμφωνες με τα αναφερόμενα στην εγκύκλιο περί τεχνικών κανονισμών (εγκάρσιες δοκοί) (220€ το φτηνότερο, μάλλον θα βρω κάνα δανικό, αλλιώς θα πάω σε κάτι καλύτερο με κάνα 300άρι...)
6. Παρμπρίζ από γυαλί σε φύλλα (laminated)(το έχουμε όλοι)
7. Δακτύλιο ρυμούλκησης εμπρός και πίσω. (το έχουμε όλοι)
8. Γενικό διακόπτη ηλεκτρικού κυκλώματος όπως αναφέρεται στο Παράρτημα J του 2005 άρθρο 253.13. (45€ μαζί με την ντίζα το πήρα προχτές)
9. Ένα εσωτερικό καθρέπτη και τουλάχιστον ένα εξωτερικό (το έχουμε όλοι)
10. Από 2 τουλάχιστον άγκιστρα για το στερέωμα καθενός από τα καπό (εμπρόσθιο - οπίσθιο).
12. Αδιάβροχο και άφλεκτο διάφραγμα μεταξύ θαλάμου οδήγησης και χώρου αποσκευών εφόσον η δεξαμενή καυσίμου βρίσκεται εκεί.)(την γλιτώνουμε και εδώ)
13. Την αρχική δεξαμενή καυσίμου στην ίδια θέση. H αντικατάστασή της επιτρέπεται μόνο με αναγνωρισμένη δεξαμενή ασφαλείας τύπου FT3 / 1999 ή FT3.5 ή FT5 και με δελτίο αναγνώρισης σε ισχύ, οπότε μπορεί να τοποθετηθεί σε άλλο σημείο, αλλά πάντως εκτός του θαλάμου επιβατών. (παρομοίως, αν και λέω το 2035 να βάλω.....)
14. Οποιεσδήποτε σωληνώσεις υγρών (καυσίμου, λαδιού κινητήρα, υδραυλικών υγρών, νερού κοκ.) περνούν μέσα από το θάλαμο των επιβατών πρέπει να είναι αεροπορικού τύπου ή αντίστοιχης ποιότητας (με πίεση θραύσης τουλάχιστον 70 bar) και να μην διακλαδίζονται και να μην έχουν ενώσεις εντός του θαλάμου των επιβατών (????? και εδώ είμαστε ΟΚ)

άρα ένα 318 is για την ΕΝ απαιτείται το εξωφρενικό ποσό των 720+80+140+220= 1.160,00€ (διόλου ευκαταφρόνητο ποσό φυσικά, αλλά όχι απαγορευτικό)

πάμε τώρα στον οδηγό να είναι καλά και να έχει την υγεία του...... sexualvlick

1)Κράνος (250€)
2)hans (280€)
3)φόρμα (260€)
4)μπαλακλάβα (21€)
5)κάτω εσώρουχο (45€)
6)πάνω εσώρουχο (52€)
7)κάλτσες (15€)
8)παπούτσια (120€)
9)γάντια (50€)

σούμα 1.093,00€ πες 1.100,00€ κομπλέ με ΦΠΑ και πληροφοριακά όλες οι τιμές που αναφέρω είναι με γραπτές προσφορές (αναφέρονται φυσικά τα φτηνότερα) άρα γενική σούμα για τις FIA υποχρεώσεις 2.260,00€ τα οποία όπως καταλαβαίνετε είναι πάγιο έξοδο και όχι για κάθε χρόνο.... με αυτά και τα άλλα αν κάποιος έχει ήδη ένα αξιόλογο αυτοκίνητο και θέλει να τρέχει σε δυο τρεις αγώνες τον χρόνο και αντί να πάει π.χ. ένα ΣΚ στην Σαντορίνη να πάει ένα ΣΚ στον βόλο, να διαθέσει και 300€ (το οποίο ίσως έχει πέσει πια, όποιος το έχει πληρώσει πρόσφατα ας μας πει....) παράβολο συμμετοχής και καμιά 100€ σε βενζίνη (εννοείτε ότι έχει αθλητικό δελτίο σε κάποια λέσχη) και 300€ για λάστιχα (FIA approved με οικονομία βγάζεις 5-6 αγώνες) μπορείς να κάνεις το όνειρο σου πραγματικότητα.....

αρά δεν είναι και τόσο απρόσιτο.........και μάλλον από τα 2000+4000= 6000€ μάλλον θα έχω και ρέστα για τεχνική εξελιξη- συντήρηση-επισκευές κάπου στα 3.740,00€ τα οποία νομίζω ότι είναι αρκετά για μπροστά 300άρια φρένα, μπλόκε διαφορικό, αγρίεμα των ίδιων εκκεντροφόρων, ανεξάρτητο εγκέφαλο και άλλα που τώρα δεν μου έρχονται.... φυσικά δεν θα πιάσω με τίποτα τα 250 άλογα που βγάζουν τα τετραπετάλουδα MKII αλλά θα είναι ένα αξιοπρεπές αυτοκίνητο και ίσως "πάνω από τις δυνατότητες μου" (για να είμαι και ειλικρινής, ερασιτέχνης γκαζάκιας είμαι...), και αρκετά καλό για να εξελίξω (σε όλους τους τομείς, βλέπε DTM...) άλλα και εξελιχτώ (εγώ οδηγικά).

Όπως έχω ήδη αναφέρει δεν με ενδιαφέρει ο προορισμός άλλα το ταξίδι. δηλαδή όσα μπορώ θα τα κάνω μόνος μου (πχ τόρνο και φρέζα δεν έχω) με το μεράκι και την όρεξη που έχω και να περνάω τον ελάχιστο βέβαια χρόνο μου. Κάποι ίσως βιαστούν να μου πουν ότι είναι αδύνατο να στήσεις ένα αγωνιστικό στο γκαράζ του σπιτιού σου και ότι θες μαστόρους με @@ (αν και τον έχω) και ότι όποιος έχει διαβάσει δυο (ή και 10.0000) περιοδικά με αυτοκίνητα δεν μπορεί να πάρει ένα κλειδί και να να αρχίσει να μαστορεύει , άπλα θα σας καλέσω στο σπίτι μου, γιατί στο γκαράζ του υπάρχει ήδη ένα (όχι δικό μου, φυσικά, και άλλη μάρκα), το οποιο ίσως, πρώτα ο θεός, να προλάβουμε να ετοιμάσουμε και τρέξει στον Αχλαδόκαμπο (εκεί έχει πέσει πολύ χρήμα παραπάνω.....και είναι πλήρως εξελιγμένο σε όλους τους τομείς, σχεδόν ταβάνι...)

αυτά τα ολίγα ελπίζω να μην κούρασα και να σας κάλυψα, λίγο πολύ όλους

και ελπίζω, αν κάποιος έχει κάποια εμπειρία σε αγώνες, από το φόρουμ μας να με βοηθήσει, ήδη έχω γνωριμίες στον χώρο άλλα κάνεις δεν έχει Ε30 απλό, και όσα E30 έχω δει σε αγώνες είναι Μ3... μόλις τελειώσω με την επισκευή του αυτοκίνητου dead line έχω τοποθετήσει τον Αύγουστο, πιστεύω ότι θα είναι πολύ γρηγορότερα αρκεί να ξεκλέψω λίγο χρόνο από μετά τις 15 Ιουνίου και σε κάνα δυο βδομάδες θα είναι κομπλέ.... τότε λοιπόν θα ποστάρω και φωτό και ανάλυση με τις βελτιώσεις που θα γίνουν..... εκεί θα χρειαστεί πολύ περισσότερο ή βοήθεια σας..... και θα αρχίσει και η προπόνηση.... ελπίζω να ανοίξουν και τα Μέγαρα κάποια στιγμή. Παρεμπιπτόντως είμαι από επαρχεία, και έχω αρκετές "πίστες", αν και δεν θα έπρεπε, αλλά τι να κάνουμε.....


όλοι είμαστε άρρωστοι,

Φιλικά Faon


Υ.Γ> ξέχασα πιο πάνω τα άγκιστρα του καπό.... καμιά 15€ αν θυμάμαι καλά....(αυτά βάζαμε σήμερα....)
Υ.Γ.2>οσον αφορά την ομοσπονδία και επιπλέον το(ν) κύκλο...(ωμα) των αγώνων απλά δεν θέλω να μπω σε σχόλια..... :zombie:


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 45 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com