Εγγραφή    Σύνδεση    Δ. Συζήτηση    Αναζήτηση    Συχνές Ερωτήσεις



Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 45 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: E30 RaceCar Group EE11
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 15, 2014 6:44 am 
Χωρίς σύνδεση
E30 Noise ID Specialist.
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:13 pm
Δημοσιεύσεις: 5762
Τοποθεσία: Athens
Φίλε καλό κουράγιο!
Τι budget έχεις περίπου;
Ν.

Not sent from my xPERIA M.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: E30 RaceCar Group EE11
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 15, 2014 4:19 pm 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: Σάβ Απρ 12, 2014 12:14 pm
Δημοσιεύσεις: 22
Λοιπόν, το άμεσο μπάτζετ είναι 2.000€ (συν αν κερδίσω το λόττο…)…. Για αυτόν το λόγο τώρα προσπαθώ να την βγάλω οικονομικά (προς το παρόν). Ο στόχος του project είναι καθαρά να περναώ τον χρόνο μου με κάτι που πραγματικά μου αρέσει.

Το μεσοπρόθεσμο μπατζετ, δηλ. μέχρι του χρόνου τέτοιο καιρό (που ξεκινά το πρωτάθλημα αναβάσεων) είναι επιπλέον 4.000€ (εκτός απροόπτου φυσικά) ώστε να έχω μια αξιοπρεπή παρουσία στην ΕΕ11 ή την ΕΝ (ακόμα δεν έχω αποφασίσει, αν και κλείνω προς την ΕΕ). Στο σημείο αυτό να αναφέρω ότι τρέχει ήδη άλλο ένα Ε30 στην ΕΕ11, το όποιο έτρεξε στην ανάβαση της Κύμης. Ελπίζω να το δω και από κοντά κάποια στιγμή…., Η Κύμη μου έπεφτε μακριά, δεν περίσσευε και το 200αρι (προτερεότητα το Ε30) και Αχλαδόκαμπο τον άλλο μήνα που βόλευε, θα λείπω Τουρκία ρε γαμώτο το συγκεκριμένο ΣΚ….

Το μακροπρόθεσμο μπάτζετ όπως αντιλαμβάνεστε είναι απεριόριστο…. Μιας και η μπέμπα δεν πρόκειται να φύγει ποτέ από την κατοχή μου… Στόχος (μακροπρόθεσμος…. πχ 10ετιας) είναι ένα full race αυτοκίνητο και αν το λένε και τα χεριά μου και καμιά πρώτη θέση…. Και ένα δεύτερο Ε30 coupe πολιτικό (αν καταφέρω Μ3 Ε30 ή έστω πιστή ρεπλίκα)…
Ο Νίκος πάντως δεν έπεσε πολύ έξω από το νούμερο, με απόλυτα προσωπική εργασία (γιατί τα εργατικά δεν είναι κ φτηνά) και αγωνιστική αναβάθμιση σε όλα τα επίπεδα και όχι ότι ποιο τέλειο υπάρχει κάπου εκεί είναι…. Τώρα αν το μόνο που ξέρεις να κάνεις είναι να οδηγάς… εκεί υπάρχει πρόβλημα γιατί και 60 χιλιάρικα δεν φτάνουν.

Όλα αυτά βέβαια δεν έχουν και πολύ σημασία γιατί, στην Ελλάδα που ζούμε, θα κάτσω να φτιάξω ένα αυτοκίνητο για 6 ΣΚ τον χρόνο μιας και πίστες για προπόνηση δεν υπάρχουν. Επιπλέων όλο το κόστος συμμέτοχη-εξέλιξη αυτοκινήτου-ζημιές θα το βάζω από την τσέπη μου, μιας και με την προβολή που έχει το άθλημα είναι από δύσκολο έως αδύνατο να βρεις χορηγούς. (……)
Στην Αγγλία από την άλλη, κάθε ΣΚ μπορείς να πας και σε ένα track day. Κάθε 60-100 μίλια υπάρχει και μια πίστα. Δεν είναι όλες Σιλβερστον, παλιά αεροδρόμια, πολύ μικρές κλπ. Να φανταστείτε υπάρχει πίστα 4 στοφών αν θυμάμαι καλά με μήκος κάτω από 1 μίλι σε ένα χωριουδάκι καμιά 200 μίλια από το Λονδίνο στην οποία κάθε ΣΚ γίνεται λαϊκό προσκύνημα…. (τίγκα στα ford βέβαια…..)
Στην Αμερική από την άλλη αυτοί που τρέχουν στα τοπικά πρωταθλήματα (τοπικά πολιτείας, δηλ σαν να λέμε χώρας) είναι λαϊκοί ήρωες του ξέρει και η κουτσή Μαρία, όσο για χορηγούς, άστα να πάνε από κωλόχαρτα μέχρι καπότες και από εταιρίες πετρελαιοειδών μέχρι πολυκαταστήματα….

Μάλλον ξέφυγα και ίσως ξεφύγω και άλλο από το θέμα οπότε το σταματώ ….

Επιστροφή στο project…..

Θα κάνω και μια μικρή οικονομοτεχνική μελέτη για το άμεσο μπάτζετ…..

M42b18 600€ (το έχω βρει)
Μπροστά φρένα 100-150 εκτίμηση
Πίσω άκρα 150€ (τα έχω βρει)
Ζάντες 15’’ 150€ εκτίμηση
Λάστιχα 200€ εκτίμηση
Κάνα 150€ μαξξ για χρώματα, αστάρια και λοιπές φαναρτζοδουλειά
50€ γενικός ρεύματος και ηλ/κα
Σύνολο 1.400€ και τσουλάμε και αρχίζει η προπόνηση, ρέστα 600€
Μπλόκε 500€ εκτίμηση
Μπύρες σουβλάκια 100€ εκτίμηση…. Εεε οργανάκια έλεγχου ήθελα να πω (θερμοκρασία νερού, πίεση λαδιού, βολτόμετρο και λόγος λάμδα )
Σύνολο just budget 2.000€
Αν στραβώσει κάτι από τα από πάνω πχ να χρειάζεται καινούργιος δίσκος ή οι μεταχειρισμένες δισκόπλακες να μην είναι καλές απλά την γαμήσαμε….. αρά πρέπει ότι βρω να είναι σε καλή κατάσταση…
Αυτά προς δημόσια διαβούλευση…..


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απ: E30 RaceCar Group EE11
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 15, 2014 5:28 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ Αύγ 01, 2011 6:19 pm
Δημοσιεύσεις: 313
Τοποθεσία: Χανια
Μην τα υπολογιζεις Γιωργο ετσι ακριβως.
ΠΑΝΤΑ βγαινουνε περισσοτερα τα ευρω.
Ενα πραμα σημαντικο νομιζω ειναι να εχεις ενα χωρο που να εχεις το αυτοκινητο. Ενα γκαραζ κατι.

Κατι ζαντες ειναι στο καρ 15αρες με 12-13 οφσετ στα 100 ευρω.
Τι λες να κανεις πρωτο; μοτερ;
Τωρα να σου πω μηπως να κανεις το χωρο του μοτερ απο ενισχυση αν εχεις προμηθευτει τα εργαλεια μια και καλη οταν βγαλεις το μοτερ;;
Καλη αρχη!!

Στάλθηκε από το GT-S5839i μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: E30 RaceCar Group EE11
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 15, 2014 7:00 pm 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: Σάβ Απρ 12, 2014 12:14 pm
Δημοσιεύσεις: 22
Ολα θα γινουν μαζι
Το αυτοκινητο ειναι ηδη λειμενο (μηχανη, σασμαν, σαλοια-μοκετες) και σηκωμενο σε τριποδα, το προηγουμενο σκ εβγαλα ταμπλο
Και αυτο το σκ μαλλον αρχιζω φαναρτζοδουλεια......αν δεν βγω για ψωνια...
Στειλε μου το λινκ σε παρακαλω με τις ζαντες

Ρε γαμοτω μου εχει χαλασει η καμερα στο κινητο να εβγαζα κ φωτο με την προοδο....

Αν καπου πεφτω εξω... Που ελπιζω οχι,,, απλα το μπλοκε θα να παει πιο πισω...

Αυτο που λες για τον χωρο της μηχανης μου το χουν πει και αλλοι,, ειναι ´οντος ευκερια, δεν ξερω θα δω. Απ την αλλη δεν ειναι και πολυ δυσκολο το κατεβασμα της μηχανης σε ενα ε30, εμενα μου πειρε μαξ κανα τριωρο.


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: E30 RaceCar Group EE11
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 15, 2014 7:26 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ Αύγ 01, 2011 6:19 pm
Δημοσιεύσεις: 313
Τοποθεσία: Χανια
http://www.car.gr/parts/photos/5057114/

Εικόνα


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απ: E30 RaceCar Group EE11
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 15, 2014 8:47 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Ιαν 30, 2010 10:12 am
Δημοσιεύσεις: 5673
Τοποθεσία: Κερατσινι
Nice!

tapa-sfaliara talk2

_________________
318is loading ...........i am back!


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: E30 RaceCar Group EE11
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 15, 2014 11:03 pm 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: Σάβ Απρ 12, 2014 12:14 pm
Δημοσιεύσεις: 22
......δεν ειναι κακές.....


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: E30 RaceCar Group EE11
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 17, 2014 7:45 am 
Χωρίς σύνδεση
Το Κακο Παιδι!
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 11, 2009 8:23 pm
Δημοσιεύσεις: 3514
Τοποθεσία: Ίλιον
Απορίες:
1) σε τι κατάσταση είναι τώρα το αυτοκίνητο; έχει μοτέρ;
2) πόσο έχεις βρει το μοτέρ και τι περιλαμβάνει;
3) στην λίστα που έχεις πιο πάνω δεν έχεις γράψει τίποτα για ανάρτηση γιατί;
4) στα δύο χρόνια που κάθεται το αμάξι δεν έχει γίνει τίποτα;
5) ποια λάστιχα κοστίζουν 200€;


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: E30 RaceCar Group EE11
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 18, 2014 10:17 am 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: Σάβ Απρ 12, 2014 12:14 pm
Δημοσιεύσεις: 22
φίλε GEO MAR,

Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου, νομίζω ότι έχω ήδη γράψει για αυτά που ρωτάς, με μεγάλη μου χαρά όμως θα τα ξανά αναφέρω, επιγραμματικά, παραθέτω και το link με την παρουσίαση του αυτοκινήτου μου στο: Νέο Μέλος; Πέρνα Μία Βόλτα! viewtopic.php?f=5&t=1694

1)έχουν βγει: μοτέρ - σασμάν, καθίσματα - μοκέτες - ταμπλό, προφυλακτήρες μπρος - πίσω και μπροστά φτερά,
έχω εντοπίσει κάποιες σαπίλες μπροστά στο πάτωμα όχι πολύ μεγάλες και μία μεγαλύτερη στο τούνελ (μάλλον έχανε το καλοριφέρ...). περιμένω να μου έρθει αρκγόν που έχω παραγγείλει για να τα φτιάξω. το μοτέρ έσπασε πριν κάνα δυο χρόνια (Αύγουστο ή Σεπτέμβρη, δεν είμαι σίγουρος 2012)
2) 600€ κομπλέ, + 100 το σασμάν (μάλλον θα πάρω και τα δυο)
3) Νομίζω για αρχή θα με καλύψει αυτή που έχω ήδη
4)φίλε άστα, 2 χρόνια δυο βόλτες (κυριολεκτικά) έγιναν από το συνεργείο στο σπίτι μου και από το σπίτι μου πάλι στο συνεργείο....(με το μοερ σπασμένο)τιποτα άλλο.
5)είναι εδικτικο, πιο σωστά έπρεπε να γράψω ζαντολάστιχα σε καλή κατάσταση 350€ (τα αγωνιστικά που θα βάλω έχουν 300€ FIA approved, από Αγγλία, εδώ δεν έχω μπει καν στον κόπο να ρωτήσω....)

Ελπίζω να σε κάλυψα

Με χαρά θα δέχομαι ερωτήσεις και με ακόμη μεγαλύτερη χαρά παρατηρήσεις - ιδέες - προτάσεις....

Και με την ευκαιρία δυο ερωτησούλες:
α) έχει κάποιος στο αυτοκίνητο του BREMBO, WILWOOD, AP, ή κάποια άλλη μάρκα να μου πει εντυπώσεις? και πια είναι κατά τη γνώμη σας η ιδανική διάσταση φρένων συνάρτηση ζάντας ασχέτως μουαγε και λοιπών περιορισμών?

β)έχει κάποιος τα χαρτιά ομολογκαρισματος του Ε30 Μ3 σε PDF?

Y.Γ. το άλλο ΣΚ θα πάρω και φωτογραφική μηχανή μαζί μου να βγάλω καμιά φωτογραφία και να το δείτε.


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: E30 RaceCar Group EE11
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 18, 2014 1:41 pm 
Χωρίς σύνδεση
Το Κακο Παιδι!
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 11, 2009 8:23 pm
Δημοσιεύσεις: 3514
Τοποθεσία: Ίλιον
Ωραία, έχεις λοιπόν ένα κουφάρι αυτοκινήτου που θέλουν σχεδόν όλα τα μηχανικά αλλαγή, θες να το οδηγήσεις σχετικά άμεσα και μετά να τρέξεις στην ΕΕ11 και έχεις 2+4 χιλιάρικα, απλά ΞΕΧΑΣΕ ΤΟ!
Ας τα πάρουμε με την σειρά, καταρχήν αφού είναι σπασμένο το μοτέρ σου καλά θα κάνεις να πάρεις το Μ42 που έχεις βρει αλλά για να μπει επάνω αν είναι από Ε30 θα χρειαστείς εκτός από το μοτέρ και το σασμάν, πλεξούδα, εγκέφαλο, μπουζοκαλώδια, πολλαπλασιαστές, ψυγείο, κολάρα, βάσεις μοτέρ, λουφτ, φιλτροκούτι κεντρικό άξονα και εξάτμιση. Ελπίζω κάποια από αυτά να στα δώσει ο τύπος που στο πουλάει γιατί αν πρέπει να τα βρεις στο εμπόριο ανεβαίνει πολύ το ποσό. Επίσης θα πρέπει να αλλάξεις λάδια, βαλβολίνες, παραφλού, φίλτρο αέρα λαδιού και βενζίνης και μπουζί.
Στα εμπρός άκρα σου που θα βάλεις τα αεριζόμενα φρένα πιθανόν να χρειαστείς top mount, δισκόπλακες, τακάκια, συνεμπλόκ ψαλιδιών
Στα πίσω ψαλίδια με τα δισκόφρενα που θα βάλεις πιθανόν να χρειαστείς πάλι δισκόπλακες, τακάκια, συνεμπλόκ ψαλιδιών και γέφυρας.
Τα συνεμπλόκ καλό θα είναι να τα βάλεις πολυουρεθάνης και τακάκια πρέπει να πάρεις αγωνιστικά.
Για το υδραυλικό τιμόνι εκτός από την κρεμαγιέρα θα χρειαστείς ακρόμπαρα, ημίμπαρα, αντλία με την βάση της, δοχείο και σωληνώσεις, τροχαλία στροφάλου και υγρά.
Αν όλα τα παραπάνω πάνε καλά και κανείς την πρώτη βόλτα σου και θες να τρέξεις σε αγώνα το αυτοκίνητο θα χρειαστεί ομολογκέ κάθισμα, ζώνες, τιμόνι, κλουβί, πυρόσβεση και κεντρικό διακόπτη, εσύ θα χρειαστείς ομολογκέ φόρμα, κράνος, γάντια, παπούτσια και μπαλακλάβα καθώς και αγωνιστική λισάνς και την πληρωμή για την συμμετοχή στον κάθε αγώνα.
Ζαντολάστιχα αξιόλογα με 350€ δύσκολα να βρεις, οπωσδήποτε πρέπει να βάλείς εμπρός θολόμπαρα, καλό θα είναι να βάλεις και πίσω, ξεχάσαμε τις αντιστρεπτικές από 325 που θα χρειαστείς οπωσδήποτε μαζί με μπαράκια και συνεμπλόκ.
Με βάση όλα τα παραπάνω πάρε μολύβι και χαρτί και υπολόγισε πόσο θα κοστίσουν, σίγουρα κάτι έχουμε ξεχάσει αλλά εδώ είμαστε να το συζητήσουμε.


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 45 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com