Εγγραφή    Σύνδεση    Δ. Συζήτηση    Αναζήτηση    Συχνές Ερωτήσεις



Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 45 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: E30 RaceCar Group EE11
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιουν 01, 2014 1:40 am 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ Αύγ 01, 2011 6:19 pm
Δημοσιεύσεις: 313
Τοποθεσία: Χανια
Οπότε μαλλον ΕΣΥ πρεπει να δινεις τις συμβουλες στο θεμα αυτο ! (δεν κοροϊδευω)

Αποψη μου τωρα, συμφωνα με αυτα που λες, ειναι να ξεκινησεις με το αμαξωμα,
να τελειωσει μια και καλη, ρολλ κεητζ και ενισχυσεις/"ραψιματα".
Ειπες οτι θα την κανεις εσυ τη δουλεια? Θελουμε πολλες φωτο οπωσδηποτε !!

Αν καταλαβα, στην κατηγορια σου εισαι ελευθερος για μετατροπες ??
Δες το θεμα αξονες μπρος πισω αμα θες να βαλεις πενταμπουλωνα απο πεμβε για περισσοτερες επιλογες σε φρενα απο νεοτερα μοντελα της εταιριας.
Βεβαια θα φαρδυνει υποτιθεται αρκετα.
Επισης, νομιζω τον εξοπλισμο ασφαλειας να τον προμηθευτεις τελευτιο, για να σε
κρατησουνε οι ημερομηνιες ληξης περισσοτερο.

Οι αλλαγες τωρα που λες στο μοτερ....
Θα ειναι αξιοπιστες, ή θα ανοιξεις καμμια τρυπα χωρις πατο? Οταν λες να "αγριεψεις" τους εκκεντ. εχεις κατι συγκεκριμενο??
Θα του κανεις γενικα ενα φρεσκαρισμα καλο να του εχεις εμπιστοσυνη, ή θα φτιαχνεις μονο οτι προκυπτει στην πορεια?
Πχ. εγω στο δικο μου Μ42, πριν οποιαδηποτε βελτιωση, θα ηθελα να αλλαξω καδενα/τεντωτηρες πρωτα. Αυτα κανουνε λεφτα (τα ανταλλακτικα μονο).

Φιλικα ολα αυτα, αναμενουμε νεοτερα !
thumbupright


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: E30 RaceCar Group EE11
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ Ιουν 02, 2014 6:54 pm 
Χωρίς σύνδεση
Το Κακο Παιδι!
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 11, 2009 8:23 pm
Δημοσιεύσεις: 3514
Τοποθεσία: Ίλιον
ωραία, κάνε τώρα και μία σούμα για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου που θα χρειαστείς, σε αυτά μπορούμε να σε βοηθήσουμε


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: E30 RaceCar Group EE11
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 04, 2014 4:35 pm 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: Σάβ Απρ 12, 2014 12:14 pm
Δημοσιεύσεις: 22
Την Δευτέρα, μετά χιλίων κόπων και βασάνων ήρθε η Αργκόν, τελικά αγοραστικέ από Ελλάδα μιας και με κόστος μεταφορικών ερχόταν μία ή άλλη και φυσικά προτιμήσαμε Ελλάδα…
Για να μην αναρωτιέστε για την ποιότητα της δυο επαγγελματίες (ηλεκτροσυγκολλητές) που την είδαν είπαν χαρακτηριστικά Γ@Μ@ΕΙ.... :TheFinger:
Δεν έχω κάνει προπόνηση και να πω την αλήθεια ούτε ξέρω πως δουλεύει….
Και από ότι φαίνεται ούτε και θα χρειαστεί να μάθω…… Cap_PDT_01_22


Πρώτα ο θεός μέχρι την Κυριακή πιστεύω να έχω τελειώσει με τα μπαλώματα, γιατί αν δεν γίνει ως και μέσα σε αυτό το ΣΚ, μετά πάμε για 20 -22 του μήνα. Και ο στόχος είναι μέχρι τον Αύγουστο το αμάξι να είναι δεμένο και λειτουργικότατο. Αν και θα το παλέψω ώστε στην ανάβαση Δημητσάνας (μέσα Ιουλίου) να πάω με την μπέμπα, ως θεατής-υποστήριξη φυσικά…. :yellow:

Και μια ερώτηση για όποιον ξέρει, το πάτωμα τι πάχος λαμαρίνας έχει? Έχω την εντύπωση ότι είναι 1,2mm άλλοι βέβαια μου έχουν πει ότι είναι υπερβολικά μεγάλο και μάλλον κάνω λάθος. Ξέρει κανείς υπεύθυνα?

Και μια άλλη, σε τι αμπέρ κολλάτε λαμαρίνα αυτοκινήτου?
Και μία υπόθεση, αν κάποιος ξέρει κάτι παραπάνω ας με διορθώσει….
Μόλις κολλήσω τα μπαλώματα, (εγώ ή ο βοηθός μου… hammer )
1)θα το πλύνω με κάτι (νίτρο πχ?)
2)θα το ψιλό τρίψω με γυαλόχαρτο (ποιότητας? P100 πχ? Ξυρό ή νερού)
3)θα το ξανά πλύνω
4)θα το περάσω Κόκκινο σασί αυτοκινήτου δυο χεριά
6)τριψιμο πάλι με γυαλόχαρτο (ποιότητας? P100 πχ? Ξυρό ή νερού)
7) θα το περάσω αστάρι (χεριά?, ποιότητα, μάρκα, τύπος?)
6) θα περιμένει το βάψιμο…..

Έχω δει ήδη αλλά threads με τις παραπάνω διαδικασίες, αλλά δεν αναφέρουν μάρκες και τύπους, πιθανός για να αποφύγουν την διαφήμιση… όποιος θέλει στέλνει και pm
Η παραπάνω διαδικασία θα γίνει μέσα έξω, και λέω να αποφύγω πίσσες και τέτοια κόλπα.

Όσο για αυτά που χρειάζομαι....viewtopic.php?f=16&t=1704


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: E30 RaceCar Group EE11
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 04, 2014 6:55 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Ιαν 30, 2010 10:12 am
Δημοσιεύσεις: 5673
Τοποθεσία: Κερατσινι
Καλορίζικο η Αραγκόν ,καλή συνέχεια εύχομαι


Sent from mobile using Tapatalk

_________________
318is loading ...........i am back!


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: E30 RaceCar Group EE11
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 06, 2014 7:21 pm 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: Τρί Ιαν 11, 2011 11:38 pm
Δημοσιεύσεις: 66
H homologation του Ε30 Μ3 πρεπει να ναι εδω, http://kickass.to/bmw-m3-e30-homologati ... 06658.html ,αλλα εσυ δεν εχεις Μ3.
Λογικα εκτος απο τα μπαλωματα που λες,θα ραψεις ολη την καροτσα μαζι με το rollcage,σωστα?Τις διαστασεις για τις σωληνες τις εχεις?Ξερεις οτι πρεπει να φτιαξεις ενα δειγμα και να το στειλεις για εγκριση?Κατι ακομα απο ομολογκασιον και τα λοιπα δεν ξερω ακριβως τι παιζει αλλα θα σου κανω μια απλη ερωτηση γιατι θες να τρεξεις στην Ε με το 30αρι και δεν τρεχεις στην formula salloon που ειναι τερμα ελευθερη και μπορεις να κανεις οτι θες?το σασμαν που λες παντως απο μ10 δεν κανει σε m40.Τα μπαλωματα στο πατωμα εγω τα ειχα φτιαξει με 0.6 η 0.8 παχος λαμαρινας.Με το μοτερ τι θα κανεις?βρηκες is?Ποσο θα το βελτιωσεις?Καλη συνεχεια με το καλο να το τελειωσεις αλλα και γω πιστευω οτι θα ξεφυγει πολυ σε κοστος απο τα 6χιλιαρικα!


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 45 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com