Εγγραφή    Σύνδεση    Δ. Συζήτηση    Αναζήτηση    Συχνές Ερωτήσεις



Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 70 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μαρ 27, 2014 10:49 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Φεβ 06, 2010 2:39 pm
Δημοσιεύσεις: 644
Αν και έχει περάσει καιρός που γράφτηκα σε αυτό το γκέϊ φόρουμ......βρήκα χρόνο να γράψω λίγα πράγματα για την μπεμπούλα και να δούμε κάποιες απορίες που έχω.
Καταρχάς το αμάξι μου αυτή την στιγμή που μιλάμε έχει τα εξής :
Κινητήρα Μ20 Β20 με διαφορικό μπλοκέ 4.10 Δισκάτο και άγνωστο σασμάν (δεν το έχω δεί ποτέ τι φοράει ) το αμάξι πέρα από το κ@υλωτικό ήχο του 6κύλινδρου κατα την ταπεινή μου άποψη είναι τάφος στο δρόμο και σε επιδόσεις...επίσης ξέχασα να αναφέρω οτι στην 2πορτη καρότσα μου τα πατούμενα του είναι 4 16άρες Borbet 7,5 μπρός πίσω και με λάστιχα 205/55/16 . Η καρότσα του μέχρι τώρα (το εννοώ όμως μέχρι τώρα που μιλάμε ) έχει δείξει καλή διαγωγή στο θέμα από νερά και ταλαιπωρίες με διάφορα....αλλά είπαμε ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ που μιλάμε (γιατί από βδομάδα θα γίνουν αλλαγές και δεν ξέρω τι θα βρώ......) imgay

_________________
http://www.kartnews.gr/
http://www.racerx.eu/


Share on FacebookShare on Twitter
Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μαρ 27, 2014 11:07 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Φεβ 06, 2010 2:39 pm
Δημοσιεύσεις: 644
και συνεχίζω με την συνέχεια της ιστορίας μου που με νύχια και με δόντια κανονικότατα κράτησα τη μπεμπούλα με όλες τις αναποδιές που με βρήκανε σε πολλά θέματα από τα θέματα υγείας συν και την ιστορία με τους ΜΠΛΕ και την δήλωση του μοτέρ μου!!! Μετά από αρκετό καιρό και χωρίς να ψάχνω για μπελάδες και μετατροπές γιατί είχα αποφασίσει οτι θα έχω μόνο τον 6κύλινδρο ήχο και το ψιλοπαιχνιδάκι που βοηθάει πάρα μα πάρα πολύ το διαφορικό μου...και πρώτα από όλα το οικονομικό , έπεσε μια καρότσα 4πορτη με Μ20Β25 μη καταλυτικό (μάλλον) αποφάσισα να ανοίξω μπελάδες τις μετατροπής μπάς και ζωντανέψει λίγο η μπεμπούλα μου!!!! Κάποια στοιχεία που έχω δεί μέχρι τώρα είναι οτι όπως είπα και παραπάνω :

Κινητήρας Μ20Β25 με ακριβές τύπο 25 6Ε1
Σασμάν Getrag 260 με νούμερο 260.0.1346.90
(όποιος ξέρει πληροφορίες με το σασμάν και το μοτέρ ας ρίξει πληροφορίες με υπερ και κατά ) και για να προλάβω εχω ψάξει μες το φόρουμ για της παραπάνω πληροφορίες αλλά άκρη δεν έβγαλα !!! roulette roulette

_________________
http://www.kartnews.gr/
http://www.racerx.eu/


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μαρ 27, 2014 11:09 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ Απρ 28, 2011 4:34 pm
Δημοσιεύσεις: 119
Φωτογραφιες,αλλιως deletetopic (Pr)


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μαρ 27, 2014 11:18 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Φεβ 06, 2010 2:39 pm
Δημοσιεύσεις: 644
και ξεκινάω με κάτι μικροερωτήματα που έχω.....
1ον το 325 με το 316 αλλάζει η εσωτερική πλεξούδα? ?? ?αν ναι πως ξεχωρίζονται ???
2ον το 325 τώρα η πλεξουδα του η μέσα έχει και τσέκ κοντρόλ (αν παίζει ρόλο)
3ον το καντράν που έλυσα είχε κουμπωμένες μόνο αριστερά και δέξια ενω δεν βρήκα 3η φίσα αλλά στο δικό μου εχει κουμπωμένη και μια 3 που είναι παράλληλη με τις ενδείξεις inspections ποιό είναι το σωστό και το οικονομόμετρο πως μπορώ να το κάνω να δουλεύει ??? :JerkOff: :JerkOff: :JerkOff: :JerkOff:
αυτά για σήμερα τα υπόλοιπα αύριο..... :ougk: :ougk: :ougk: :ougk: :ougk:

_________________
http://www.kartnews.gr/
http://www.racerx.eu/


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 28, 2014 12:05 am 
Χωρίς σύνδεση
Technical Muthafucka

Εγγραφή: Κυρ Οκτ 28, 2012 6:39 pm
Δημοσιεύσεις: 1335
Το Getrag 260 έχω. Δε μπορώ να πω ότι είμαι απολύτως ευχαριστημένος από την κλιμάκωσή του (διαγράμματα όποτε βρω χρόνο, αν ενδιαφέρεσαι). Έχει 4η 1:1 και 5η 0,81:1.
Η εσωτερική πλεξούδα δε νομίζω να θέλει αλλαγή.
Το οικονομόμετρο δουλεύει, πρέπει να ψάξω να θυμηθώ ποιο καλώδιο είναι (νομίζω το μαύρο-άσπρη ρίγα)

_________________
(OO=[][]=OO)


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 28, 2014 12:54 am 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Ιαν 30, 2010 10:12 am
Δημοσιεύσεις: 5673
Τοποθεσία: Κερατσινι
Σπυρο οπως καταλαβαινεις ο ανθρωπος σου ειναι ο Γιαννης , το θεμα Μ20 το εχει πολυ καλα


ξερω οτι για να δουλεψει το ον-μποαρντ
θελεις την 3τη πλεξουδα με την φυσα στα οργανα
οποτε και σωστα την εχεις
(κιτρινη)

εαν το αλλο δεν εχει ον-μποαρντ μλκια, λογικο να μην εχει και την κιτρινη φυσα

_________________
318is loading ...........i am back!


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 28, 2014 7:13 am 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Φεβ 06, 2010 2:39 pm
Δημοσιεύσεις: 644
Αχ Γιάννη πόσο ομόρφυνες ... !!!!

Στάλθηκε από το GT-I9082 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
http://www.kartnews.gr/
http://www.racerx.eu/


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 28, 2014 7:17 am 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Φεβ 06, 2010 2:39 pm
Δημοσιεύσεις: 644
ΠέτροΝτι τι διαφορικό έχεις μήπως εμένα με το 4.10 είναι καλύτερα?

εγώ το στειλα!!!

_________________
http://www.kartnews.gr/
http://www.racerx.eu/


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 28, 2014 8:26 pm 
Χωρίς σύνδεση
Technical Muthafucka

Εγγραφή: Κυρ Οκτ 28, 2012 6:39 pm
Δημοσιεύσεις: 1335
Έχω 3,46. Αυτό για την κλιμάκωση που έλεγα, πήγαινε πιο πολύ στην αλλαγή 2ας σε 3η.

_________________
(OO=[][]=OO)


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 30, 2014 11:28 am 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Φεβ 06, 2010 2:39 pm
Δημοσιεύσεις: 644
...και συνεχίζω την απορία μου "το abs που εχω τωρα μπαίνει μετά την μετατροπή ή θέλει πατέντα?"

εγώ το στειλα!!!

_________________
http://www.kartnews.gr/
http://www.racerx.eu/


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 70 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Επόμενο


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com