Συγγραφέας |
Μήνυμα |
petros30
|
Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 26, 2013 6:54 pm |
|
Εγγραφή: Τετ Σεπ 14, 2011 9:27 am Δημοσιεύσεις: 698
|
το Μ42 βγαίνει και στο Ε30 και στο Ε36 το 318is τωρα καλητερα πανε στο Μ44 απο Ε36 (επομενη εκδοση του Μ42)οπως ειπες καλητερα μια foul μετατροπη κρατας το σασμαν απο το Ε36 (καθως ειναι πολύ ποιο κοντο σε σχεση με του Ε30) και βαζεις διαφορικο 4.10-4.42. η τελικη δεν θα είναι πάνω απο 160-170κμ . Αν κανω καποιο λαθος ας με διορθοσει καποιος.
_________________ MosTech Motorsports 318is M42b18 N/A Link G4+ engine management.
|
|
|
|
|
e30 m40
|
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 27, 2013 4:45 pm |
|
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 13, 2013 12:55 am Δημοσιεύσεις: 84
|
περιμενουμε και αλεσ γνομεσ παιδια,ποισ χερει να μασ δοσει.
|
|
|
|
|
GeoMar
|
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 27, 2013 9:32 pm |
|
|
Το Κακο Παιδι! |
|
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 11, 2009 8:23 pm Δημοσιεύσεις: 3514 Τοποθεσία: Ίλιον
|
Ανθρωπε μου για να μπορούμε να κάνουμε μια σωστή συζήτηση θα πρέπει να μας πεις για αρχή που σκοπεύει να τρέξει το αυτοκίνητο σε track day; σε drift; σε αναβάσεις; σε ράλυ ασφάλτινα; σε ράλυ χωμάτινα ΠΟΥ;;;; Μετά θα πρέπει να μας πεις αν υπάρχει κάποιο Ε30 και αν έχει γίνει κάποια προετοιμασία σε αυτό και πόσα λεφτά σκοπεύετε να δώσετε.
|
|
|
|
|
petros30
|
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 27, 2013 9:53 pm |
|
Εγγραφή: Τετ Σεπ 14, 2011 9:27 am Δημοσιεύσεις: 698
|
ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ εχω ακουσει ατομο να θελει να φτιαξει αγωνιστικο και να βαζει τον φιλο του να ψαξει.
ΨΑΞΟΥ ΛΙΓΟ ΜΟΝΟ ΣΟΥ( η πες τον φιλο σου καλητερα να ψαχτει). υπαρχουν ενα εκατομιριο διαφορετικα πραγματα τα οποια μπορουμε να σου πουμε με ενα εκατομιριο διαφορετικες παραμετρους συναρτηση ενα εκατομιριο διαφορετικες αποψεις..........................................
απο την μια ρωτας την κινιτηρα θες κ ταυτοχρονα χωρις να εχεις καταληξη ρωτας τι διαφορικο να βαλεις ..............
_________________ MosTech Motorsports 318is M42b18 N/A Link G4+ engine management.
|
|
|
|
|
BlitzKri3g
|
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 28, 2013 12:58 am |
|
|
E30 Noise ID Specialist. |
|
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:13 pm Δημοσιεύσεις: 5762 Τοποθεσία: Athens
|
+1
Not Sent From My ST15i.
_________________
|
|
|
|
|
Bassakos
|
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 28, 2013 1:17 am |
|
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 30, 2010 10:12 am Δημοσιεύσεις: 5673 Τοποθεσία: Κερατσινι
|
+2
_________________ 318is loading ...........i am back!
|
|
|
|
|
GeoMar
|
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 28, 2013 7:14 am |
|
|
Το Κακο Παιδι! |
|
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 11, 2009 8:23 pm Δημοσιεύσεις: 3514 Τοποθεσία: Ίλιον
|
|
|
|
|
PetrosD
|
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 28, 2013 9:16 am |
|
|
Technical Muthafucka |
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 28, 2012 6:39 pm Δημοσιεύσεις: 1335
|
+3,5
_________________ (OO=[][]=OO)
|
|
|
|
|
e30 m40
|
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 28, 2013 10:06 am |
|
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 13, 2013 12:55 am Δημοσιεύσεις: 84
|
αυτο αχρειβοσ ψαχνει παιδια.να τισ πειτε το σινδιασμο σε καθε μοτερ με το σασμαν και το διαφορικο που πρεπει.για αναβασεισ θελει.μ40 4 πορτο θελει να στισει.για λευτα δεν εχει ιδεα ποσο,εσεισ να μασ πειτε.
|
|
|
|
|
taxiarhise30
|
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 28, 2013 3:47 pm |
|
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 24, 2011 3:20 pm Δημοσιεύσεις: 214
|
1ον ουτε συνεργειο ειμαστε ουτε ανταλλακτικατζιδικο (εκτος κ αν υπαρχει μαστορας εδω μεσα) για να σου πουμε τιμες..και προσωπικα δεν υπαρχει αυτο που ζητας..παρε τηλ μεσα στν μπεμβε να σου πουν τα παντα...σε καθε μοτερ να σου πουμε τι διαφορικο να βαλεις κτλ κτλ κ κουραφεξαλα...τραβα παρε πρωτα το omologation απο την ΕΛΠΑ να δεις τι χρειαζετε απο προδιαγραφες αγωνα γιατι οτι και να σου λεμε εμεις αν δεν εγκρινετε απο αυτο δεν θα μπορεσει να τρεξει.Και ασχετο αλλα ενα ελληνικο στοιχειο μας εχει μεινει πλεον..η γλωσσα μας...Μην την δολοφονεις τοσο..
|
|
|
|
|
|