Εγγραφή    Σύνδεση    Δ. Συζήτηση    Αναζήτηση    Συχνές Ερωτήσεις



Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 41 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: geia se ollous..
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 14, 2013 12:05 am 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: Σάβ Φεβ 18, 2012 10:22 pm
Δημοσιεύσεις: 19
welcomewave

_________________
Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: geia se ollous..
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 14, 2013 12:14 am 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 18, 2009 1:42 pm
Δημοσιεύσεις: 459
Τοποθεσία: GREVENA
Καλώς ήρθες φίλε.

Αν και με έχεις μπερδέψει λίγο...

Τι μοτέρ θα φοράει το αμάξι ???

Τι ζάντες ???

Πόσα άλογα έχεις σκοπό να φτάσεις ???

Ράλλη να φανταστώ ασφαλτινο ???

_________________
BMW 340i D-SPEC

Εικόνα

Τα πάντα για Ε30 E21


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: geia se ollous..
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 14, 2013 12:23 am 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: Δευτ Φεβ 11, 2013 4:44 pm
Δημοσιεύσεις: 23
ραλλυ ασφαλτινο ναι.φοραει μ10 με 130-140 αλογα.. 15ρια..σε τι σε μπερδεψα ακριβως?


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: geia se ollous..
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 14, 2013 12:40 am 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: Δευτ Φεβ 11, 2013 4:44 pm
Δημοσιεύσεις: 23
σκεφτομαι για μπλοκ απο το tii και καπακι απο το μ10 φτιαγμενο με εκκεντροφορους και και και.....σκοπος ειναι να φτασει τα 170 αλογα που τουλαχιστον αυτο ειναι σιγουρο γτ το παραπανω μοτερ το φορουσα κ το εσπασα...αυτο που με καιει ειναι οι κοντες σχεσεις οπως ανεφερα κ επειδη χρημα για ασυνχρονιστο σασμαν που κοστιζει περιπου 3500ευρω ειναι καπως δυσκολο ειπα να παρω γνωμες


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: geia se ollous..
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 14, 2013 12:55 am 
Χωρίς σύνδεση
E30 Noise ID Specialist.
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:13 pm
Δημοσιεύσεις: 5762
Τοποθεσία: Athens
Χαχα ξέρω κάποιον που το κανε αυτό με 7-8 χιλιάρικα! ΛΟΛ
Αληθινή ιστορία κιόλας! :-P

Οκ,γνώμη μου είναι Μ20,χταπόδι Alpina,Hartge,ACS (όχι no name),κοντό μπλοκέ (4.45 με γκρουπ από άλλο μπλοκέ),ανάρτηση D2 (ακριβή) ή άλλη ρυθμιζόμενη coilover κατά προτίμηση,θολόμπαρα μπρος πίσω,αντιστρεπτικες και εννοείται ελάφρωμα σασί κτλ.

Εκτός αν πας σε M42 για έξτρα ευκινησία σε απότομες αλλαγές κατεύθυνσης που θα σαι καλύτερα από Μ20.
Μιλάμε για δοκιμασμένες λύσεις που ότι χαλάει το αλλάζεις φτηνά και το βρίσκεις ευκολοτατα.

Αν θες περισσότερα άλογα αλλά κάτι πιο ακριβό,πας σε Μ50 ή M44 αντίστοιχα.

Το να κάνεις εξέλιξη τέτοια που λες σε Μ10 είναι άσκηση επί ματαίω και θα ναι σα να πετάς λεφτά σε πηγάδι.Δε στα λέω με εξυπνακίστικη διάθεση.Απλά έχω φάει στη μαπα τα Ε30 χρόνια τώρα κι ότι λέω το λέω με μία κάποια σιγουριά.

Οι άλλοι τι λέτε; :-)
Ν.

Not Sent From My ST15i.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: geia se ollous..
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 14, 2013 1:25 am 
Χωρίς σύνδεση
a.k.a GPS
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Αύγ 09, 2011 2:05 am
Δημοσιεύσεις: 1417
Ξεκινα να μαζευεις λεφτα, αφου θες Μ10.
Κοστιζει κατι παραπανω αλλα..
Εικόνα
http://www.alpinabmw2002.com/2012/08/bm ... -sale.html

_________________
Bassakos έγραψε:
απο τι βλεπεις, ολοι προβληματικοι ειμαστε εδω!


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: geia se ollous..
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 14, 2013 11:17 am 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: Δευτ Φεβ 11, 2013 4:44 pm
Δημοσιεύσεις: 23
χμμμ μ αρεσε η λυση του μ42 και απο οτι ειδα πρεπει να ειναι homologe....


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: geia se ollous..
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 14, 2013 3:36 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 18, 2009 1:42 pm
Δημοσιεύσεις: 459
Τοποθεσία: GREVENA
Γιατί δεν βάζεις S14 ???

Τουλάχιστον τα 200 άλογα σαν βάση είναι καλή αρχή.

Το μ42 θέλει της πουτάνας τα μάτια ...

Ροικη, τετραπεταλουδο, χειροποίητους εκκεντροφόρους , συμπίεση, ζύγισμα τον στρόφαλο, ελαφρωμένο βολαν, άγραφο εγκέφαλο, ανάφλεξη, πιστόνια κ.α.

Για να πας που ??? MAX 210 άλογα...

_________________
BMW 340i D-SPEC

Εικόνα

Τα πάντα για Ε30 E21


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: geia se ollous..
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 14, 2013 4:01 pm 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: Δευτ Φεβ 11, 2013 4:44 pm
Δημοσιεύσεις: 23
φιλε μου αντε να βαλω s14 με 200 αλογατα..τα 200 αλογατα ομως για να μπουν στο δρομο εκτος απο τα 3χιλιαρικακια που θελει το μοτερ θελει αλλα 4-5 για σωστη μεταδοση με ασυνχρονιστο σασμαν...σιγουρα το s14 ειναι η καλυτερη λυση..αλλα προσπαθω να φτιαξω ενα αμαξι σιγα σιγα κ προσωπικη εργασια..δεν παω για προταθλητισμο παω για την συμμετοχη την ασφαλεια κ το χαβαλε μου γτ δεν μ αρεσει ουτε η πιστα ουτε να κανω χαζομαρες σε δημοσιους δρομους..160 αλογα περιπου θελω καλες σχεσεις σασμαν διαφορικου και μετα την συλλογη εμπειριων οταν θα ειμαι ετοιμος να πω πως θελω να κανω προταθλητισμο τοτε s14 ασυνχρονιστο αγραφο και φυγαμε...οι αγωνες θελουν υπομονη πιστευω..


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: geia se ollous..
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 14, 2013 4:09 pm 
Χωρίς σύνδεση
E30 Noise ID Specialist.
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:13 pm
Δημοσιεύσεις: 5762
Τοποθεσία: Athens
Στα χαρτια οι επιλογες απειρες.
Αλλα μιλαμε για Ε30 που θα τρωει ξυλο συνεχεια.
Που θα βρει ανταλλακτικα για S14 ρε Γιαννη και σε λογικες τιμες;
Ν.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 41 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 16 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com