johchro έγραψε:
Ρε συ Γιάννη 37 άλογα είναι "λίγες" απώλειες; Πολλά μου φαίνονται ακόμα και για πισωκίνητο. Γύρω στα 15 με 20 άλογα θα θεωρούσα το φυσιολογικό. Τι γνώμη έχεις; Πάντως τα άλογα στο μοτέρ μια χαρά είναι
Σε Leon προσθιοκίνητο που ημουν μπροστα τη περασμενη εβδομαδα, σε αλλο δυναμομετρο ειχε 20+ αλογα απωλεια.
GeoMar έγραψε:
Οι απώλειες είναι ποσοστό της δύναμης του αυτοκινήτου οπότε όσο πιο πολλά άλογα έχει το αυτοκίνητο τόσο περισσότερα άλογα είναι οι απώλειες
Το συστημα μεταδοσης θελει συγκεκριμενη δυναμη ωστε να υπερνικησεις τις τριβες του που ειναι σταθερες. Αν για παραδειγμα ειμαι λαπας-αδυναμος και για να σπρωξω ενα κουτι στο πατωμα θελω δυναμη 10Ν και μετα πλακωθω στο γυμναστηριο και τα αναβολικα και γινω πιο δυνατος, το ιδιο κουτι θα χρειαζεται παραπανω δυναμη για να μετακινηθει? Εγω αλλαξα οχι το κουτι και η τριβη του!
Αυτο που μπερδευουμε ειναι οτι συνηθως οταν φτιαχνουν προγραμμα ανεβαζουν τον κοφτη ή βγαζουμε τη μεγιστη ιπποδυναμη σε περισσοτερες στροφες (αρα χλμ αφου το δυναμομετρο χλμ μετραει και το μετατρεπει σε στροφες), οι τριβες εξαρτωνται στο τετραγωνο απο την ταχυτητα αρα μετρωντας το δυναμομετρο σε πιο πολλα χλμ ειναι φυσικο να αυξανονται οι απωλειες.
tsake30 έγραψε:
οι απωλειες στον τροχο οφειλονται στις σχεσεις μεταδοσης ...αν θες πες μας τι διαφορικο φορας κ τι σασμαν..
Σαζμαν 325 (Getrag 260 με 3,73 διαφορικο)
Και κατι ακομη για τα δυναμομετρα, του ζητησα να κανει ενα πατημα με μεγιστη αντισταση στα ραουλα για να ελεγξουμε για πυρακια. Εδειξε 195 αλογα απο 178, αυτο για να μην κολαμε στα νουμερα, το δυναμομετρο ειναι διαγνωστικο εργαλειο και μαλιστα λειτουργει συγκριτικα και οχι απολυτα, ειναι για να μετρας το πριν και το μετα ή να διαγνωσεις λαθη σε καμπυλες. Σε 5 διαφορετικα δυναμομετρα να πας 5 διαφορετικα νουμερα θα σου δειξουν.
_________________
Bassakos έγραψε:
απο τι βλεπεις, ολοι προβληματικοι ειμαστε εδω!