Λοιπόν ήρθε η ώρα να πω και εγώ την ιστορία μου.
Η οποία ξεκινάει το 2007 με αυτό το τετραπορτο Μ10, αρκετά τίμιο για τα πράγματα που φορούσε (2500αρι 12βαλιδο BIlstein μπρος πίσω, ελατήρια χαμηλώματος, ζάντες, μπλόκε κ.α). και σε φοβερή τιμή οπότε δεν μπορούσα να αφήσω την ευκαιρία να πάει χαμένη.
Άλλα επειδή δεν με συγκινούσε ποτέ το τετραπορτο ούτε το Μ10 μοντέλο άρχισα να ψάχνω για 2πορτο Μ40.Το αυτοκίνητο βρέθηκε τυχαία στην θεσ\νικη και μετά από 2 μέρες αγοράστηκε.
Το πράμα ήταν τελείως ρημάδι αλλά έτσι και αλλιώς αλλάχτηκαν όλα.
Αφού συμμαζεύτηκε το 2008 και αφού μας άρεσαν οι σβούρες και οι πάντες, γίνετε ένας αγώνας στην Θεσ\νικκη (ο πρώτος) και έλαβα μέρος και το μικρόβιο του Drift μπήκε για τα καλά μέσα μου.Από τότε το αμάξι πήρε μια άλλη μορφή δλδ πήγαινε όλο και πιο πολύ προς αγωνιστικό αλλά εγώ συνέχιζα να κινούμε με αυτό καθημερινά και το γούσταρα απίστευτα.
.
Το αμάξι βελτιωνόταν σταδιακά σε όλους τους τομείς, υδραυλικό χειρόφρενο με 2πλες δαγκάνες, ρυθμιζόμενη ανάρτηση, σωστό ρεγουλάρισμα στο μπλόκε, μπουζωνια, συνεμπλοκ πολυερεθανης παντού και γενικά πολλές μοντες ώστε να έχουμε όσο τον δυνατόν καλύτερο αποτέλεσμα στο Drift.
Και αφού έχω τελειώσει με το στήσιμο, τα περιφερικά και την γεωμετρία του αυτοκινήτου ήρθε η ώρα να βάλουμε και ένα μοτέρ.
Οι επιλογές πολλές (SR20det ,RB25det VAG 20VT,CAD18ET, M20turbo, M50turbo,)
Και εκεί που είμαστε στης συζητήσεις για τα παραπάνω, τρακάρει ένας φίλος το 5αρι του (540) και Δεν μπορούσα να αφήσω την ευκαιρία να πάει χαμένη μιας και μετά από ψάξιμο κατέληξα ότι είναι ένα πολύ κάλο και σοβαρό μοτέρ το οποίο κάλυπτε πολλά από τα κριτήρια που ήθελα.(Μ60Β40, 286 άλογα 40 κιλά ροπή 32 βαλβίδες και τεχνικά πολύ αναπτυγμένο για την ηλικία του 1995.
Αφού αγοράστηκε λοιπόν το μοτέρ έπρεπε να μαζέψω μερικά πραγματάκια ακόμα πρώτου κάνω την μετατροπή.
Σασμάν (στην περίπτωση μου μπήκε ένα 6αρη από Μ5 χωρίς καμιά μετατροπή)
Χταπόδια από Χ5 (με ελαχίστη μετατροπή μπαίνουν σε Ε30)
Βάσεις μηχανής από Ebay 100Ε
Σεβρό από 540
Ένα κομμάτι κεντρικού για το σασμάν, από 540 το οποίο το παντρεύεις με το μανησιο του Ε30
Και το πιο εύκολο κομμάτι της μετατροπής που δυστυχώς πολλοί δεν γνωρίζουν είναι τα ηλεκτρικά ,τα οποία είναι γελοία, τα έκανα μόνος μου σε μια ώρα (πάντρεμα την μια πλεξούδα με την άλλη και εννοείτε πως όλες η λειτουργίες του Ε30 παραμένουν ως έχουν.
Αφού μαζευτήκαν όλα τα κομμάτια του παζλ έπρεπε να γίνει και η κατάλληλη προεργασία στο καρότσι έτσι ώστε να μην δημιουργηθεί κανένα θέμα αργότερα...
Το καρότσι πλύθηκε καθαρίστηκε, έγιναν κολλήσεις σε όλα τα σημεία τα οποία κρίθηκαν απαραίτητα και μετά βάφτηκε.
Αφού συναρμολογήθηκαν όλα μπήκαν πάνω στο αμάξι σχετικά εύκολα και αυτήν την στιγμή το αμάξι κινείτε κανονικά χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα.Δυστυχώς η μόνη φώτο που έχω είναι αυτήν με το μοτέρ πάνω στο αμάξι.(για την ώρα)
Το αμάξι αυτήν την στηγμη είναι έτοιμο να κάνει την πρώτη του δοκιμή σε πίστα.
Με το που γίνει αυτό θα έχουμε και βίντεο να δείτε τη κάνει το αμάξι.Σαν πρώτη εντύπωση πάντως φαίνεται αρκετά δυνατό.
Αν θέλετε να δείτε φωτογραφικό υλικό από το αυτοκίνητο σε δράση πατήστε GREVENA DRIFT TEAM
σε facebook και youtube.
Για οπουδήποτε απορία, είμαι στην διάθεσή σας να την απαντήσω.
Μπορείτε να με βρείτε στο Facebook Giannis Liakopoulos
Η 6936265569 Γιάννης.
Συγνώμη για το μεγάλο ποστ ελπίζω να μην σας κούρασα.