Συγγραφέας |
Μήνυμα |
andreas_e30
|
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 12, 2013 5:40 pm |
|
Εγγραφή: Τρί Ιαν 11, 2011 11:38 pm Δημοσιεύσεις: 66
|
και εγω δεν θα συνιστουσα να κοπει η λαμαρινα τν καθισματων,το πιο σωστο ειναι κοψιμο πορτες,η θεση της ρεζερβας,αλλαγη ολα τα τζαμια εκτος του μπροστινου με πλεξιγκλας και πολυεστερικα η carbon φτερα,καπω και πορτ μπαγκαζ!
|
|
|
|
|
old school driver
|
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 13, 2013 6:12 pm |
|
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 18, 2009 1:42 pm Δημοσιεύσεις: 459 Τοποθεσία: GREVENA
|
andreas_e30 έγραψε: και εγω δεν θα συνιστουσα να κοπει η λαμαρινα τν καθισματων,το πιο σωστο ειναι κοψιμο πορτες,η θεση της ρεζερβας,αλλαγη ολα τα τζαμια εκτος του μπροστινου με πλεξιγκλας και πολυεστερικα η carbon φτερα,καπω και πορτ μπαγκαζ! Ανδρέα μες στο μυαλό μου είσαι αγόρι μου. Όλα θα γίνουν όπως ακριβώς τα περιεγραψες.
_________________ BMW 340i D-SPEC Τα πάντα για Ε30 E21
|
|
|
|
|
oldcarskickass
|
Δημοσιεύτηκε: Δευτ Ιαν 14, 2013 1:15 am |
|
|
Διπλωματικό Σώμα |
|
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:11 pm Δημοσιεύσεις: 3222
|
Να ξερεις γιαννη οτι τα κρασιμγκ ζοουνς του ε30 περιλαμβανουν και τον γεματο χωρο της ρεζερβας.
Δες καμια φωτο απο κανονικο αγωνιστικο και το πως (κ ποσο)το ενισχυουν κ πραξε παραλληλα.
νΑ ξερεις οτι ουτε οτιναναι ενισχυσεις ΟΥΤΕ ομως τερα μπετο (απο θεμα προσκρουσης οχι ακαμψιας στημ οδηγηση) ειναι σωστα.
Καλη συνεχεια και προσεξε να βγει σωστο πρωτα αποθεμα ασφαλειας και μετα ακαμψιας, γιατι τα χλμ ειναι τρελά
|
|
|
|
|
old school driver
|
Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 16, 2013 9:25 pm |
|
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 18, 2009 1:42 pm Δημοσιεύσεις: 459 Τοποθεσία: GREVENA
|
Να σου πω την αλήθεια τα Crashing Zone δεν με ενδιαφέρουν και πολύ.
Η ταχύτητα του Drift στην Ελλάδα είναι αρκετά μικρή αφού συνήθως τρέχουμε σε καρτοπιστες , μιας και οι μόνες πίστες που μπορείς να αναπτύξεις κάποια ταχύτητα είναι η Σέρρες ,που φέτος δεν θα γίνει αγώνας λόγο τάπητος και τα μέγαρα που ακόμα το Drift θεωρείτε απαγορευμένο.
Οπότε πρωτίστως με ενδιαφέρει η ασφάλεια και η ακαμψία του πλαισίου.
Το Rollbar θα είναι αρκετά φτωχό (λόγο βάρους,εννοείτε ότι θα τηρεί τους κανονισμούς ασφάλειας) άλλα θα προσπαθήσω να ενισχύσω τα καίρια σημεία του Ε30 π.χ τους θόλους.
_________________ BMW 340i D-SPEC Τα πάντα για Ε30 E21
|
|
|
|
|
BlitzKri3g
|
Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 16, 2013 9:41 pm |
|
|
E30 Noise ID Specialist. |
|
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:13 pm Δημοσιεύσεις: 5762 Τοποθεσία: Athens
|
Αφού πρωτίστως σ ενδιαφέρει η ασφάλεια πως γίνεται να μη σ ενδιαφέρουν τα crashing zones; ;-) Ν.
Not Sent From My xPERIA ST15i.
_________________
|
|
|
|
|
old school driver
|
Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 16, 2013 9:57 pm |
|
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 18, 2009 1:42 pm Δημοσιεύσεις: 459 Τοποθεσία: GREVENA
|
Ασφάλεια εννοώ μην τουμπάρω και μου έρθει ο ουρανός κολάρο...
Έτσι και αλλιώς τα μικροατυχήματα είναι σύνηθες φαινόμενο στο άθλημα μας.
Αν έρθει και η μεγάλη στουκα πολύ απλά πας σε άλλο καρότσι μετά.
_________________ BMW 340i D-SPEC Τα πάντα για Ε30 E21
|
|
|
|
|
BlitzKri3g
|
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 17, 2013 3:09 am |
|
|
E30 Noise ID Specialist. |
|
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:13 pm Δημοσιεύσεις: 5762 Τοποθεσία: Athens
|
Οκ,δεκτό.Αυτό που συμβαίνει όμως με τα σημεία των ενισχύσεων είναι ότι πιθανώς σώζεις το σασι σε χτυπήματα που σε άλλη περίπτωση θα το πήγαιναν για πέταμα.Πχ χωρίς ρεζέρβα και μεταλλική πλάτη πίσω καθίσματος ένα από πίσω χτυπημα φέρνει τον άλλον μέσα στ αμάξι για πλάκα.
Συζήτηση να γίνεται. Ελπίζω να μη σε πρήζω. :-) Ν.
Not Sent From My xPERIA ST15i.
_________________
|
|
|
|
|
andreas_e30
|
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 18, 2013 5:54 pm |
|
Εγγραφή: Τρί Ιαν 11, 2011 11:38 pm Δημοσιεύσεις: 66
|
Δν νομιζω να κοψει την πλατη αποτι καταλαβα!Αλλα το να πεσει ο αλλος απο πισω σου την ωρα που θα driftαρεις στην πιστα δν ειναι λιγο τραβηγμενο?ακομα και σε διπλο περασμα στις σερρες που ειναι πολλα τα χιλιομετρα πχ,τα αμαξια ειναι με κλιση,πιο ευκολο ειναι να περασει ατσαλα απο ενα κερμπ και να τουμπαρει παρα να τον χτυπησει καποιος απο πισω και να φτασει στα καθισματα!Ποσων σημειβων θα ειναι το κλουβι?6 η παραπανω?
|
|
|
|
|
old school driver
|
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 18, 2013 8:58 pm |
|
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 18, 2009 1:42 pm Δημοσιεύσεις: 459 Τοποθεσία: GREVENA
|
@ BlitzKri3g προς θεού φίλε δεν με πρήζεις καθόλου.
Την μεταλλική πλάτη δεν πρόκειται να την κόψω.
Το κάλυμμα της ρεζέρβας για την ώρα το έχω αφήσει όπως είναι.
@ andreas_e30
Το rollbar θα είναι 10 σημείων (6 τα κανονικά σημεία και άλλα 4 στους θολούς.)
_________________ BMW 340i D-SPEC Τα πάντα για Ε30 E21
|
|
|
|
|
old school driver
|
Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 22, 2013 10:16 pm |
|
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 18, 2009 1:42 pm Δημοσιεύσεις: 459 Τοποθεσία: GREVENA
|
_________________ BMW 340i D-SPEC Τα πάντα για Ε30 E21
|
|
|
|
|
|