Dirt-E30
http://www.dirt-e30.com/dirte30/e30_forum/

1988 BMW E30 318i με M50TUB25.
http://www.dirt-e30.com/dirte30/e30_forum/viewtopic.php?f=35&t=1360
Σελίδα 25 από 25

Συγγραφέας:  PetrosD [ Δευτ Μαρ 01, 2021 9:57 am ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: 1988 BMW E30 318i με M50TUB25.

Άλλαξα φίλτρο βενζίνης και προχτές έβγαλα τα μπεκ να τα καθαρίσω.

Συγγραφέας:  PetrosD [ Σάβ Μάιος 29, 2021 12:57 pm ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: 1988 BMW E30 318i με M50TUB25.

Τελικά το ένα μπεκ ήταν σχεδόν για πέταμα και τα υπόλοιπα έσταζαν, σύμφωνα με τον τεχνικό που τα πήγα για καθάρισμα και έτσι έβαλα μια άλλη μεταχειρισμένη εξάδα, οπότε από μπεκ είμαι καλά.
Έχω ένα ρετάρισμα κατά την επιτάχυνση όμως, που οφείλεται σε είσοδο αέρα στον 4 κύλινδρο μεταξύ πολλαπλής εισαγωγής και κυλινδροκεφαλής. Οπότε θα βγάλω την πολλαπλή, θα παραγγείλω καινούρια λάστιχα στεγανοποίησης και θα κοιτάξω όλους τους σωλήνες εκεί για διαρροές.

Συγγραφέας:  PetrosD [ Σάβ Οκτ 16, 2021 5:08 pm ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: 1988 BMW E30 318i με M50TUB25.

Έχει μήνες τώρα που έφτιαξα τη διαρροή στην εισαγωγή, το πρόβλημα όμως δεν ήταν από εκεί. Λίγες μέρες μετά, το βρήκα, ήταν μια πίπα που είχε κάνει τρύπα με αποτέλεσμα ο σπινθίρας να μη φτάνει ποτέ στο μπουζί, αλλά να βραχυκυλώνει με την κεφαλή. Άλλαξα πίπα και όλα διορθώθηκαν.

Πριν λίγες μέρες άλλαξα πίσω δισκόπλακες, μιας και μαζί με το τελείωμα των τακακιών, αυτές έφτασαν τα 4-5 χιλιοστά πάχος. Έβαλα άλλες δισκόπλακες μαζί με τακάκια EBC Yellow, γιατί ήθελα να έχω καλό πιάσιμο στο φρένο πίσω. Ακόμα δεν έχουν κάνει τα χιλιόμετρα για να πατήσουν καλά, ούτε έχω τρέξει καθόλου, οπότε δεν έχω εντυπώσεις.

Συγγραφέας:  PetrosD [ Κυρ Ιαν 16, 2022 11:46 pm ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: 1988 BMW E30 318i με M50TUB25.

Άλλαξα αισθητήρα "λ" με καινούριο BOSCH, γιατί ο παλιός τα έφτυσε εδώ και καιρό.

Σελίδα 25 από 25 Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/