Dirt-E30
http://www.dirt-e30.com/dirte30/e30_forum/

1988 BMW E30 318i με M50TUB25.
http://www.dirt-e30.com/dirte30/e30_forum/viewtopic.php?f=35&t=1360
Σελίδα 1 από 25

Συγγραφέας:  PetrosD [ Παρ Νοέμ 09, 2012 4:23 pm ]
Θέμα δημοσίευσης:  1988 BMW E30 318i με M50TUB25.

Στο στρατό γνώρισα ένα παλλικάρι που είχε ένα E30 με τον 2300 το 12βάλβιδο (κατά τα λεγόμενά του, μπορεί να ήταν και ο 2500, ούτε αυτός ήξερε). Αυτός μου έβαλε την ιδέα ότι μπορώ κι εγώ να έχω ένα αυτοκίνητο με πολλά κυβικά. Το E30 είναι το αγαπημένο μου σκαρί, οπότε άρχισα να κοιτάω και από κινητήρες τί παίζει. Τελικά κατέληξα ότι ο 2500 24v με VANOS είναι αυτό που θέλω. Είχα δει και άλλα με 3200 από M3 αλλά τα φοβήθηκα, νόμιζα ότι θα ήταν πολύ δυνατά για μένα. Ήταν και πολύ ακριβά τότε...

Μετά από ψάξιμο μερικών μηνών, κατέληξα να βρω το δικό μου.
Μερικές φωτογραφίες:

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Το αυτοκίνητο λοιπόν, είναι ένα δίπορτο 318i του 1988 χωρίς ηλιοροφή, αν και θα το ήθελα με, αλλά δεν έβρισκα.
Φοράει 16άρες BORBET Type A,
καθίσματα RECARO bucket ανακλινόμενα,
Έχει A/c και ABS που δε δουλεύουν.
Σασμάν GETRAG 260/5 από 325 12v (αλλά παίζει να είναι και από 318, μιας και νομίζω ότι η 2α του είναι 2.02:1 και όχι 2.20:1, αλλά θα το τσεκάρω στο δρόμο καλύτερα)
Διαφορικό 3.46:1 από Ιταλικό M3 (320iS), μπλοκέ 25% (αν και ο πωλητής μοου είπε ότι το είχε πειράξει και είναι 40%, αλλά δεν τον πιστεύω)
Υδραυλική κρεμαγιέρα με 4 στροφές από άκρη σε άκρη (θέλω να την αλλάξω με γρήγορη)
Εξάτμιση χειροποίητη με μεσαίο και τελικό καζανάκι.
Τελική μου βγάζει περίπου 220+ πραγματικά χιλιόμετρα/ώρα.
Λάστιχα πίσω 215/40/16 (θέλω μεγαλύτερα)
Λάστιχα πίσω 205/45/16

Σιγά σιγά θα γράφω τί προβλήματα αντιμετώπισα και τί του έχω αλλάξει.

Συγγραφέας:  ε30 1984 [ Παρ Νοέμ 09, 2012 4:29 pm ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: 1988 BMW E30 318i με M50TUB25.

κουκλι το οχημα ενα πραγμα δεν μου καθεται καλα οι ζαντες. [LOL]

Συγγραφέας:  PetrosD [ Παρ Νοέμ 09, 2012 4:31 pm ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: 1988 BMW E30 318i με M50TUB25.

Γιατί; Το σχέδιο, η διάμετρος ή το πλάτος; Έκανα προσθήκη κειμένου στο πρώτο ποστ, ξαναδές το.

Συγγραφέας:  Action Man [ Παρ Νοέμ 09, 2012 4:33 pm ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: 1988 BMW E30 318i με M50TUB25.

:yellow: coolphotos

Συγγραφέας:  ε30 1984 [ Παρ Νοέμ 09, 2012 4:35 pm ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: 1988 BMW E30 318i με M50TUB25.

το σχέδιο δέν μου πολυ αρέσει. Υδραυλική κρεμαγιέρα να βάλεις απο μ3 ε36 .

Συγγραφέας:  PetrosD [ Παρ Νοέμ 09, 2012 4:39 pm ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: 1988 BMW E30 318i με M50TUB25.

Άμα βρω!
Εμένα μου αρέσει το σχέδιο. Οι πίσω είναι κάπως φαρδιές και μου δημιουργούν πρόβλημα στο τί λάστιχο μπορώ να βάλω, αλλά έχω συμβιβαστεί.

Συγγραφέας:  Bassakos [ Παρ Νοέμ 09, 2012 7:07 pm ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: 1988 BMW E30 318i με M50TUB25.

να το χαιρεσαι Πετρο! drinkingcheers
μαζι με εσενα ειμαστε 2 Ε30 με 24V μοτερ,
ηταν και ενας ακομα με ενα χρυσο αλλα το πουλησε

Συγγραφέας:  PetrosD [ Παρ Νοέμ 09, 2012 7:45 pm ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: 1988 BMW E30 318i με M50TUB25.

Ο 3ος ποιος είναι; 2500 και αυτός; Ξέρω κι εγώ έναν με 2000 24v αλλά το είχε βάλει για πούλημα γιατί θα έφευγε.

Συγγραφέας:  Bassakos [ Παρ Νοέμ 09, 2012 8:21 pm ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: 1988 BMW E30 318i με M50TUB25.

2500 ηταν , εγραφε και εδω σε μας

Συγγραφέας:  PetrosD [ Σάβ Νοέμ 10, 2012 2:22 am ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: 1988 BMW E30 318i με M50TUB25.

Το πρώτο πρόβλημα που αντιμετώπισα ήταν στον πίνακα οργάνων. Ήταν αλλαγμένος (άρα και τα χιλιόμετρα δεν ξέρω αν είναι πραγματικά). Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να μην ταιριάζει το όργανο δείκτη βενζίνης με τον sender στο ντεπόζιτο. Έτσι όταν έδειχνε άδειο, είχα ακόμα μισό ντεπόζιτο βενζίνη.
Το έμαθα και έτσι κάθε φορά που έδειχνε άδειο, πήγαινα και το γέμιζα για να έχω πάντα >μισό ντεπόζιτο βενζίνη. Όλες τις φορές που βάζω βενζίνη πάντα γεμίζω και κρατάω τα χιλιόμετρα-τιμή-λίτρα και τα περνάω σε ένα αρχείο excel για να παρακολουθώ την κατανάλωση.

Σελίδα 1 από 25 Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/