BlitzKri3g έγραψε:
PetrosD You just unlocked the
Technical Muthafucka Badge!
N.
Ωωω, ευχαριστώ!!
Η διαδικασία που γεμίζω το ρεζερβουάρ είναι συγκεκριμένη. Τον πρώτο καιρό, πριν αλλάξω πίνακα οργάνων και διορθωθεί ο δείκτης βενζίνης, μόλις έδειχνε άδειο (δηλαδή είχα μισό ρεζερβουάρ, μετά από περίπου 130 χιλιόμετρα
) πήγαινα και φούλαρα μέχρι το κλακ της αντλίας και στρογγυλοποίηση στο μεγαλύτερο ευρώ. Μηδένιζα και το χιλιομετρητή.
Αυτό σήμαινε κατανάλωση 20-22 λίτρα/100Km μέσα στην πόλη. Η μικρότερη κατανάλωση όμως ήταν 12,1 λ./100Km σε ταξίδι στην εθνική οδό.
Ξεκίνησα, λοιπόν, να ψάχνω τί συμβαίνει. Η πρώτη στραβή ήταν ότι δε συνδεόταν στο διαγνωστικό. Επίσκεψη στον ηλεκτρολόγο, διόρθωση κάποιων καλωδίων στη μετατροπή καλωδίων M50->φύσα E30 (τότε έφτιαξε και το οικονομόμετρο), αλλά και πάλι δε συνδεόταν.
Αλλαγή μάστορα. Βάζει την ασύρματη κεφαλή πάνω και του την καίει.... (ενώ ο ηλεκτρολόγος 2 φορές τσέκαρε ότι τα καλώδια ήταν εντάξει, χωρίς ο ίδιος να έχει διαγνωστικό) Τσεκάρει πλεξούδα και ανακαλύπτει καμμένη μόνωση πολλών καλωδίων κοντά στη φύσα του εγκεφάλου. Θα αλλάξουμε πλεξούδα κινητήρα μου λέει. ΟΚ του λέω και του πάω μια ίδια που πήρα φτηνά από ebay (εδώ θέλανε 3,5 φορές περισσότερα χρήματα!)
Αλλαγή "Λ" που μου τον χρέωσε 290 ευρώ...........
Αυτόν δεν τον πήρα από ebay με 80, φοβήθηκα μήπως δεν κάνει.
Τελικά το έφτιαξε (και διάγνωση ΟΚ) και έπεσε η κατανάλωση. Είχα μέσα στην πόλη 18 και στην Αττική οδό 12-13. Μια φορά μόνο με προσεκτική οδήγηση με 130-160 έγραψε 9,9.
Πάλι όμως δεν ήμουν ικανοποιημένος με την κατανάλωση. Ένιωθα μέσα μου ότι το αμάξι δούλευε με πλούσιο μείγμα. Να πως ήταν τα μπουζί:
Επίσης μου μύριζαν πολύ τα καυσαέρια. 2 μήνες αφού έγινε αυτή η μεγάλη επισκευή, πήγα ΚΤΕΟ. Τα καυσαέρια ήταν υπερβολικά και το "Λ" του μηχανήματος μέτρησης έλεγε 0.89, πράγμα που σημαίνει πλούσιο μείγμα. Πάω και το λέω στο μάστορα, το βάζει στο διαγνωστικό και βλέπει "Λ"=1 από τον εγκέφαλο.
-Ναι, του λέω, αλλά στα καυσαέρια λέει "Λ"=0.8
-Δεν παίζει ρόλο μου λέει. Μια χαρά δουλεύει το αμάξι. "Ρολόι".
-Μα τα καυσαέρια μυρίζουν.
-Και τι να πάει να πει αυτό; Είναι που δεν έχεις καταλύτη, μου λέει.
Έτσι με έπεισε να μην ασχολούμαι με το θέμα.
Έλα όμως που εγώ διάβαζα συνέχεια στα φόρα ξένους με τον ίδιο κινητήρα να βγάζουν 12 στην πόλη και 8 εθνική οδό... Έτσι άλλαξα μάστορα και τελικά βρήκα την υγειά μου.
Αυτός ο μάστορας λοιπόν, πρώτη δουλειά ήταν να μετρήσει τα καυσαέρια. Είναι πολλά μου λέει, θα το φτιάξουμε.
Για να μη πολυλογώ τί έκανε, δεν μου πήρε ούτε 1 ευρώ μέχρι να τελειώσουμε με την επισκευή. Δοκιμές με άλλο MAF και εγκέφαλο που έκανε, τις έκανε με δανεικά εξαρτήματα, και όχι να τα αγοράσει και να με χρεώσει για να κάνει τις δοκιμές του (που διαβάζω αλλού ότι κάποιοι κάνουν έτσι).
Στο τέλος άλλαξε "Λ" πάλι. Αυτό ήταν. Και τα καυσαέρια ήρθαν στα επιτρεπτά όρια για μη καταλυτικό (σύμφωνα με την άδεια) και δε μυρίζουν, και τα μπουζί ξεκαρβούνιασαν και η κατανάλωση έπεσε.