Εγγραφή    Σύνδεση    Δ. Συζήτηση    Αναζήτηση    Συχνές Ερωτήσεις



Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 244 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 25  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1988 BMW E30 318i με M50TUB25.
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ Νοέμ 12, 2012 10:58 pm 
Χωρίς σύνδεση
E30 Noise ID Specialist.
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:13 pm
Δημοσιεύσεις: 5762
Τοποθεσία: Athens
PetrosD έγραψε:
Δε νομίζω ότι είναι και πολύ σωστό.


Ενω αυτα που εκαναν στ αμαξι σου επι πληρωμη ηταν σωστα; icon_winkle

Δεν ξερω τι και πως σκεφτεσαι και δικαιωμα σου 100% εννοειται.
Αλλα γενικα τα λεμε χυμα εδω μεσα και τα καλα και τα ασχημα.
Το λεω με την εννοια οτι ο οποιοσδηποτε μηχανικος θα πρεπει να
σεβεται και εμενα/εσενα και το κωλαμαξο που οδηγουμε ασχετα
με την ηλικια του,τ αλογα του και οτιδηποτε αλλο,εφοσον απο
μας πληρωνεται και γι αυτο και λεγεται επαγγελματιας.
Το προβλημα μου ειναι καθαρα με μηχανικους που δεν κανουν
καλα την δουλεια τους.
Πιστευω καταλαβες τι λεω και με τι υφος.Μην με παρεξηγησεις.
Το αν θα πεις ονοματα ή οχι ειναι καθαρα προσωπικη σου επιλογη.
Εγω απλα βρηκα ευκαιρια να πω τα δικα μου Πετρο. thumbupright

Ν.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1988 BMW E30 318i με M50TUB25.
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ Νοέμ 12, 2012 11:20 pm 
Χωρίς σύνδεση
Badass Motherfucker
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:16 pm
Δημοσιεύσεις: 2456
Συμφωνώ με τον Νικήτα.

Αν ήμασταν σε ενα καφέ και τα λέγαμε θα μας έλεγες ποιος ήταν 1000%.

Εδώ λοιπόν γιατί να διαφέρει;

Το θέμα είναι να μοιράζεται η γνώση και να επιβραβεύεται το καλό, και το όχι και τόσο καλό να επανεξετάζεται ή να αποκλείεται.

Ο καθένας και η εμπειρία που έχει με τους μηχανικούς είναι ΜΟΝΑΔΙΚΑ, δηλαδή ο μάστορας σου εμένα μπορεί να μην μου έκανε ή να με κατέστρεφε που λέει ο λόγος. Αυτό δεν σημαίνει οτι εσύ θα τον έπαυες απο μάστορα σου εφόσον σου φέρεται σωστά.

Είμαστε φόρουμ που τα μέλη του μιλάνε γενικώς πιο χύμα απο ότι συνήθως, δεν επιβάλλουμε τίποτα σε κανέναν ( 4 χρόνια τώρα δεν έχουμε σβήσει κανένα post ακόμα και όταν υπήρξε μία - η μοναδική - """διαμάχη""" - με πολλά εισαγωγικά ), και αν σου ζητάμε το όνομα του καλού ή κακού μάστορα δεν είναι γιατί το απαιτούμε αλλά γιατι και εμείς θα κάναμε το ίδιο για να προστατέψουμε κάποιον ή να επιβραβεύσουμε έναν καλό επαγγελματία.


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1988 BMW E30 318i με M50TUB25.
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ Νοέμ 12, 2012 11:39 pm 
Χωρίς σύνδεση
Technical Muthafucka

Εγγραφή: Κυρ Οκτ 28, 2012 6:39 pm
Δημοσιεύσεις: 1335
Ναι σίγουρα αν ήμασταν σε ένα καφέ θα έλεγα τα ονόματα, αλλά θα πρέπει να πω πλήρως τί έχει γίνει.
Αύριο, για να γράψω σωστά και αντικειμενικά, για να μην αδικήσω κανέναν.

_________________
(OO=[][]=OO)


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: RE: 1988 BMW E30 318i με M50TUB25.
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 13, 2012 3:48 am 
Χωρίς σύνδεση
Διπλωματικό Σώμα
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:11 pm
Δημοσιεύσεις: 3222
Ναι ρε παιδι μου σου λεω παντως οτι δεν παιζει προβλημα, και προσωπικα ( οπως πιστευω ολοι στις κατ ιδιαν συναντησεις μας λεμε ονοματα ) πιστευω οτι αυτο ειναι το σωστο.

Εν τω μεταξυ τρελε μου φαινεται απο τον τιτλο του θρεντ οτι εχεις βαλει και εσυ τις ωρες σου στο ρεβ λιμιτεντ...

Sent from my Lumia 710 using Board Express


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: RE: 1988 BMW E30 318i με M50TUB25.
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 13, 2012 3:53 am 
Χωρίς σύνδεση
Διπλωματικό Σώμα
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:11 pm
Δημοσιεύσεις: 3222
Οτι ναναι, τωρα μπηκα απο κινητο και ειδα ολες τις απαντησεις.

Να ξερεις και εσυ και ολα τα μελη μεσω αυτου του ποστ κατι ομως.

Η μονη διαφορα των κοκκινο-μπλε με τα υπολοιπα μελη ειναι απλα η διαφορα στο χρωμα των νικνειμ μας. Απλα οι κοκκινομπλε μπορουν να μεταφερουν το φορουμ σε αλλους σερβερ επειδη στους παλιους ΔΕΝ ειχαμε προβλημα σε νεους με προβληματα,ωστε να εχουμε να ασχολουμαστε ( πραγματικη ιστορια btw)

Sent from my Lumia 710 using Board Express


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απ: 1988 BMW E30 318i με M50TUB25.
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 13, 2012 9:07 am 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ Αύγ 01, 2011 6:19 pm
Δημοσιεύσεις: 313
Τοποθεσία: Χανια
μεγαλο πραμα παιδια να εχεις μαστορα εμπιστοσυνης.
εγω δε θα ειχα δυο πεμβε και αλλο ενα που πασσαρα του πατερα μου,
αν δεν ειχα καλο μηχανικο.
;-)

Στάλθηκε από το GT-S5839i μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1988 BMW E30 318i με M50TUB25.
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 14, 2012 1:03 am 
Χωρίς σύνδεση
Technical Muthafucka

Εγγραφή: Κυρ Οκτ 28, 2012 6:39 pm
Δημοσιεύσεις: 1335
Part 1.

7 Αυγούστου 2009:
Αγορά.

14 Σεπτεβρίου 2009:
Πάω με 5 κυλίνδρους. Μάστορας ο Αδάμ (δε λέω άλλα, θα επανέλθουμε εδώ). Το ακούει, πιάνει κλειδί, βγάζει πολλαπλασιαστή του 5ου έξω, αλλάζει μπουζί και πίπα και το φτιάχνει σε 5 λεπτά. Κόστος, 50 ευρώ. Αμαθής εγώ από τέτοια ποσά, τρόμαξα και δεν ξαναπήγα, μου φάνηκαν πολλά. Θα τον συναντήσουμε και στο μέλλον τον κύριο Αδάμ.

1 Οκτωβρίου 2009:
Πάω σε 2ο μάστορα, δεν ξέρω πώς τον λένε, δεν έχει σημασία μιας και δεν ακούμπησε το αυτοκίνητο. Βάζει πάνω φτηνό διαγνωστικό και δεν επικοινωνούσε με τον εγκέφαλο. Μου συστήνει τον Κόκκινο στην οδό Αγ. φανουριου (http://tinyurl.com/a2mozgh). Πράγματι μετράει τα καλώδια, ανοίγει ηλεκτρολογικά σχέδια, φτιάχνει το οικονομόμετρο, μετράει με πολύμετρο τα 3 καλώδια που είναι απαραίτητα για τη διάγνωση (τάση, γείωση και data προς κάποιο πιν του εγκεφάλου). Κόστος, 20 ευρώ. Πολύ καλά.
Ξανά στο 2ο μάστορα, ο οποίος εξηγήθηκε καλά. Ξαναβάζει τη φτηνή κεφαλή και δε συνδεόταν. Μου λέει: "Αν κάτι δεν πάει καλά με την καλωδίωση και βάλω την ακριβή κεφαλή επάνω, μπορεί να μου την κάψεις. Δεν παίρνω τέτοιο ρίσκο, κοίτα να φτιάξεις τα καλώδια." Σεβαστή η άποψή του, δουλειά όμως δεν έκανα.

Για λίγο καιρό σταμάτησα να ασχολούμαι. Απλά πήγαινα βόλτες τις Κυριακές με το αυτοκίνητο σε εθνική οδό, με κανονικές ταχύτητες.

_________________
(OO=[][]=OO)


Τελευταία επεξεργασία από PetrosD και Τετ Νοέμ 14, 2012 1:07 am, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1988 BMW E30 318i με M50TUB25.
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 14, 2012 1:06 am 
Χωρίς σύνδεση
Badass Motherfucker
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:16 pm
Δημοσιεύσεις: 2456
Μίκρυνα το url για να μην σπάει το template προς τα δεξιά thumbupright


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1988 BMW E30 318i με M50TUB25.
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 14, 2012 1:45 am 
Χωρίς σύνδεση
Technical Muthafucka

Εγγραφή: Κυρ Οκτ 28, 2012 6:39 pm
Δημοσιεύσεις: 1335
Part 2.

Απρίλιος 2011
Τον Απρίλιο 2011 αποφάσισα να δοκιμάσω την τύχη μου σε 3ο μάστορα. Την BMW CENTRAL SERVICE στην Πελασγίας στο Περιστέρι (http://tinyurl.com/cs5xtob). Συστημένος από παλικάρι με E30 M50B20 και E34 M50TUB25 (ίδιο με το δικό μου).
Πρώτη δουλειά ήταν να διαπιστώσει και ο ίδιος ότι δεν γινόταν διάγνωση.
Δεύτερη δουλειά ήταν να με ενημερώσει ότι πρέπει να αλλάξει αισθητήρα "Λ".
-Πόσο έχει Βασίλη;
-290 ευρώ.
-Γιατί τόσο ακριβός; Στο ebay έχουν αισθητήρες BOSCH με 80-120 ευρώ, καινούριους.
-Και που ξέρω εγώ αν είναι καλοί του ebay; Εγώ θα σου φέρω τον αυθεντικό από τη BMW.
Τελικά πείστηκα να μου φέρει τον αισθητήρα από τη BMW. Νόμιζα ότι θα τον πληρώσω μια φορά αλλά θα κάνω δουλειά.
Στη συνέχεια βρίσκει την καμένη πλεξούδα από τη μεριά του εγκεφάλου και μου λέει ότι πρέπει να την αλλάξουμε.
-Πόσο έχει Βασίλη;
-Άσε το πόσο έχει, κάτσε να βρούμε πρώτα!!
τελικά βρίσκει μια, εκτός Αθηνών, εντός Αττικής, δε θυμάμαι σε ποια πόλη. Η τιμή της; Πάνω από 210 ευρώ, δε θυμάμαι ακριβώς.
-Άστο, Βασίλη, θα σου φέρω εγώ.
-Πότε;
-Σε 10-12 μέρες.
-Και το αμάξι θα μείνει εδώ τόσες μέρες, να μου πιάνει και το χώρο.
-Τί να κάνω; Εγώ που θα μείνω και ολόκληρο το Πάσχα χωρίς αυτοκίνητο τί να πω...

Βρήκα από ebay Γερμανίας μια ίδια με τη δικιά μου (από αυτόματο, χειροκίνητο δεν έβρισκα με τίποτα) με 65 ευρώ συνολική τιμή, με μεταφορικά.
Του την πάω.
-Γεια σου, Βασίλη. Έφερα την πλεξούδα. Είναι από αυτόματο όπως η δικιά μου.
-Τί είναι αυτή η βλακεία που μου έφερες;
-Αυτή βρήκα, δεν κάνει;
-Κάνει αλλά έχει και τα καλώδια του αυτόματου που δε μας χρειάζονται.
-Ε, μη τα χρησιμοποιήσεις.

Όντως και αυτός έβγαλε τα σχέδια και έφτιαξε τα καλώδια σωστά από την αρχή. Ο ηλεκτρολόγος δεν τα είχε φτιάξει όλα, παρά μόνο αυτά που σχετίζονταν με τη διάγνωση και το οικονομόμετρο.

Πολύ καλή δουλειά και ο Βασίλης, βέβαια την πληρώθηκε και καλά. 350 ευρώ μόνο η εργασία. Άλλα 290 ο αυθεντικός "Λ" από τη BMW.
Η κατανάλωση του αυτοκινήτου έπεσε από τα 20-24 μεικτή χρήση, στα 12-17 για ίδια χρήση. Συγκεκριμένα την χαμηλότερη κατανάλωση την έκανα σε μια διαδρομή Αθήνα - Αλεποχώρι - Αθήνα, μέχρι 130 Km/h στην εθνική και 2000-3000 στρ./λ. στην υπόλοιπη διαδρομή, βουνά και επαρχιακό δίκτυο. 9,4 λ./100.
Μια ακόμα φορά, Αθήνα - Ναύπλιο - Αθήνα, 130-160 Km/h στην εθνική, έκανα 9,9 λ./100.
Μέσα στην πόλη όμως συνέχιζα να έχω κάτι 18άρια, οδηγώντας χαλαρά. Επίσης το ένιωθα να έχει πλούσιο μείγμα, από τον τρόπο που υπάκουγε στο γκάζι από ρελαντί. Πολλές φορές έβγαζε μαυρίλα από την εξάτμιση μέσα στο γκαράζ, όταν το μάρσαρα κρύο για να το βγάλω έξω. Επίσης τα καυσαέρια βρωμούσαν υπερβολικά.



Αυγούστος 2011
Ήρθε η ώρα να περάσω ΚΤΕΟ. Εκεί μου μέτρησαν τα καυσαέρια για να βγάλω και κάρτα. Στο μηχάνημα είδα στο ρελαντί "Λ"=0,89. Αυτό σημαίνει πλούσιο μείγμα.
Ξαναπήγα στο Βασίλη και του το είπα.
-Και τι πάει να πει αυτό; Να! Αφού το βάζω πάνω στο διαγνωστικό και μου λέει "Λ"=1.
-Μα τα καυσαέρια βρωμάνε!
-Είναι που δεν έχεις καταλύτη. Ρολόι δουλεύει το αμάξι.
Τέλος πάντων, με έπεισε ότι εγώ είχα το πρόβλημα στο μυαλό. Δεν μπορούσα να κάνω κάτι άλλο, σταμάτησα να προσπαθώ.

_________________
(OO=[][]=OO)


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1988 BMW E30 318i με M50TUB25.
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 14, 2012 1:59 am 
Χωρίς σύνδεση
Technical Muthafucka

Εγγραφή: Κυρ Οκτ 28, 2012 6:39 pm
Δημοσιεύσεις: 1335
Ξανασταμάτησα να ασχολούμαι με το αυτοκίνητο, μέχρι τον Αύγουστο του 2012 που πήγα στον Δημήτρη Καμπέλο στο Μπουρνάζι (http://tinyurl.com/cp4utgp).

Part 3.

Εκεί βλέπω και τον πρώτο μάστορα, τον Αδάμ, ο οποίος είχε κλείσει το μαγαζί του και είχε μεταφερθεί μαζί με το Δημήτρη.
Του είπα για τα καυσαέρια και μου λέει θα τα μετρήσουμε. Πραγματικά τα μετρήσαμε και ήταν άνω των επιτρεπτών ορίων.
Ο Δημήτρης μου είπε ότι τρία πράγματα είναι υπεύθυνα για αυτό το πρόβλημα, MAF, "Λ" ή εγκέφαλος.
Μου είπε ότι θα ψάξει να βρει και τα τρία δανεικά, ώστε να δοκιμάσει ποιο είναι χαλασμένο και δημιουργεί το πρόβλημα.

Αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να γράψω λεπτομέρειες για την πορεία των εργασιών (νυστάζω, αύριο ίσως γράψω.) αλλά κατέληξε ότι χαλασμένος ήταν ο "Λ". Κι αν όχι χαλασμένος, σίγουρα μη κατάλληλος, αφού στο διαγνωστικό έδειχνε 1 και στα καυσαέρια έδειχνε 0.89.
Έχω ακόμα μια μικρή συνέχεια να γράψω για τον Καμπέλο αύριο.


Αυτά για σήμερα! Καλή ανάγνωση :twisted: και περιμένω τις απόψεις σας.

_________________
(OO=[][]=OO)


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 244 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 25  Επόμενο


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com