Στο στρατό γνώρισα ένα παλλικάρι που είχε ένα E30 με τον 2300 το 12βάλβιδο (κατά τα λεγόμενά του, μπορεί να ήταν και ο 2500, ούτε αυτός ήξερε). Αυτός μου έβαλε την ιδέα ότι μπορώ κι εγώ να έχω ένα αυτοκίνητο με πολλά κυβικά. Το E30 είναι το αγαπημένο μου σκαρί, οπότε άρχισα να κοιτάω και από κινητήρες τί παίζει. Τελικά κατέληξα ότι ο 2500 24v με VANOS είναι αυτό που θέλω. Είχα δει και άλλα με 3200 από M3 αλλά τα φοβήθηκα, νόμιζα ότι θα ήταν πολύ δυνατά για μένα. Ήταν και πολύ ακριβά τότε...
Μετά από ψάξιμο μερικών μηνών, κατέληξα να βρω το δικό μου.
Μερικές φωτογραφίες:
Το αυτοκίνητο λοιπόν, είναι ένα δίπορτο 318i του 1988 χωρίς ηλιοροφή, αν και θα το ήθελα με, αλλά δεν έβρισκα.
Φοράει 16άρες BORBET Type A,
καθίσματα RECARO bucket ανακλινόμενα,
Έχει A/c και ABS που δε δουλεύουν.
Σασμάν GETRAG 260/5 από 325 12v (αλλά παίζει να είναι και από 318, μιας και νομίζω ότι η 2α του είναι 2.02:1 και όχι 2.20:1, αλλά θα το τσεκάρω στο δρόμο καλύτερα)
Διαφορικό 3.46:1 από Ιταλικό M3 (320iS), μπλοκέ 25% (αν και ο πωλητής μοου είπε ότι το είχε πειράξει και είναι 40%, αλλά δεν τον πιστεύω)
Υδραυλική κρεμαγιέρα με 4 στροφές από άκρη σε άκρη (θέλω να την αλλάξω με γρήγορη)
Εξάτμιση χειροποίητη με μεσαίο και τελικό καζανάκι.
Τελική μου βγάζει περίπου 220+ πραγματικά χιλιόμετρα/ώρα.
Λάστιχα πίσω 215/40/16 (θέλω μεγαλύτερα)
Λάστιχα πίσω 205/45/16
Σιγά σιγά θα γράφω τί προβλήματα αντιμετώπισα και τί του έχω αλλάξει.