Εγγραφή    Σύνδεση    Δ. Συζήτηση    Αναζήτηση    Συχνές Ερωτήσεις



Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 244 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 25  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1988 BMW E30 318i με M50TUB25.
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ Νοέμ 12, 2012 1:37 pm 
Χωρίς σύνδεση
E30 Noise ID Specialist.
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:13 pm
Δημοσιεύσεις: 5762
Τοποθεσία: Athens
PetrosD You just unlocked the Technical Muthafucka Badge! :Grin: guntoting
N.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1988 BMW E30 318i με M50TUB25.
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ Νοέμ 12, 2012 1:47 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Ιαν 30, 2010 10:12 am
Δημοσιεύσεις: 5673
Τοποθεσία: Κερατσινι
τον "Βαφτισες" κανονικα! (Pr)

_________________
318is loading ...........i am back!


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1988 BMW E30 318i με M50TUB25.
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ Νοέμ 12, 2012 2:09 pm 
Χωρίς σύνδεση
E30 Noise ID Specialist.
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:13 pm
Δημοσιεύσεις: 5762
Τοποθεσία: Athens
Bassakos έγραψε:
το αγαπησες ομως, και με τον καιρο το εφερες στο επιπεδο που ειναι τωρα με κοπο και χρημα βεβαια ,το οτι αφαιρεσες με ξυραφακι την καπνα icon_wtf 1τη φορα το ακουω!
τοσο ποια βρομιαρης ο προηγουμενος? ελεος!


Ελα ντε! Κανει φιλμ πανω στην επιφανεια η νικοτινη οντως,
αλλα για να μην βγαινει σημαινει οτι δεν ειχε καθαρισει τζαμια
μαλλον ποτέ (!). icon_wtf

Bassakos έγραψε:
τον "Βαφτισες" κανονικα! (Pr)


Παει,δικος μας ειναι! Μπηκε στο team των φανατικων! :Grin:
Ν.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1988 BMW E30 318i με M50TUB25.
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ Νοέμ 12, 2012 5:30 pm 
Χωρίς σύνδεση
Technical Muthafucka

Εγγραφή: Κυρ Οκτ 28, 2012 6:39 pm
Δημοσιεύσεις: 1335
BlitzKri3g έγραψε:
PetrosD You just unlocked the Technical Muthafucka Badge! :Grin: guntoting
N.


Ωωω, ευχαριστώ!! thankyouyellow

Η διαδικασία που γεμίζω το ρεζερβουάρ είναι συγκεκριμένη. Τον πρώτο καιρό, πριν αλλάξω πίνακα οργάνων και διορθωθεί ο δείκτης βενζίνης, μόλις έδειχνε άδειο (δηλαδή είχα μισό ρεζερβουάρ, μετά από περίπου 130 χιλιόμετρα (BangHead)) πήγαινα και φούλαρα μέχρι το κλακ της αντλίας και στρογγυλοποίηση στο μεγαλύτερο ευρώ. Μηδένιζα και το χιλιομετρητή.
Αυτό σήμαινε κατανάλωση 20-22 λίτρα/100Km μέσα στην πόλη. Η μικρότερη κατανάλωση όμως ήταν 12,1 λ./100Km σε ταξίδι στην εθνική οδό.
Ξεκίνησα, λοιπόν, να ψάχνω τί συμβαίνει. Η πρώτη στραβή ήταν ότι δε συνδεόταν στο διαγνωστικό. Επίσκεψη στον ηλεκτρολόγο, διόρθωση κάποιων καλωδίων στη μετατροπή καλωδίων M50->φύσα E30 (τότε έφτιαξε και το οικονομόμετρο), αλλά και πάλι δε συνδεόταν.
Αλλαγή μάστορα. Βάζει την ασύρματη κεφαλή πάνω και του την καίει.... (ενώ ο ηλεκτρολόγος 2 φορές τσέκαρε ότι τα καλώδια ήταν εντάξει, χωρίς ο ίδιος να έχει διαγνωστικό) Τσεκάρει πλεξούδα και ανακαλύπτει καμμένη μόνωση πολλών καλωδίων κοντά στη φύσα του εγκεφάλου. Θα αλλάξουμε πλεξούδα κινητήρα μου λέει. ΟΚ του λέω και του πάω μια ίδια που πήρα φτηνά από ebay (εδώ θέλανε 3,5 φορές περισσότερα χρήματα!)
Αλλαγή "Λ" που μου τον χρέωσε 290 ευρώ........... (BangHead) Αυτόν δεν τον πήρα από ebay με 80, φοβήθηκα μήπως δεν κάνει.
Τελικά το έφτιαξε (και διάγνωση ΟΚ) και έπεσε η κατανάλωση. Είχα μέσα στην πόλη 18 και στην Αττική οδό 12-13. Μια φορά μόνο με προσεκτική οδήγηση με 130-160 έγραψε 9,9.

Πάλι όμως δεν ήμουν ικανοποιημένος με την κατανάλωση. Ένιωθα μέσα μου ότι το αμάξι δούλευε με πλούσιο μείγμα. Να πως ήταν τα μπουζί:

Εικόνα

Επίσης μου μύριζαν πολύ τα καυσαέρια. 2 μήνες αφού έγινε αυτή η μεγάλη επισκευή, πήγα ΚΤΕΟ. Τα καυσαέρια ήταν υπερβολικά και το "Λ" του μηχανήματος μέτρησης έλεγε 0.89, πράγμα που σημαίνει πλούσιο μείγμα. Πάω και το λέω στο μάστορα, το βάζει στο διαγνωστικό και βλέπει "Λ"=1 από τον εγκέφαλο.
-Ναι, του λέω, αλλά στα καυσαέρια λέει "Λ"=0.8
-Δεν παίζει ρόλο μου λέει. Μια χαρά δουλεύει το αμάξι. "Ρολόι".
-Μα τα καυσαέρια μυρίζουν.
-Και τι να πάει να πει αυτό; Είναι που δεν έχεις καταλύτη, μου λέει.

Έτσι με έπεισε να μην ασχολούμαι με το θέμα.
Έλα όμως που εγώ διάβαζα συνέχεια στα φόρα ξένους με τον ίδιο κινητήρα να βγάζουν 12 στην πόλη και 8 εθνική οδό... Έτσι άλλαξα μάστορα και τελικά βρήκα την υγειά μου.
Αυτός ο μάστορας λοιπόν, πρώτη δουλειά ήταν να μετρήσει τα καυσαέρια. Είναι πολλά μου λέει, θα το φτιάξουμε.
Για να μη πολυλογώ τί έκανε, δεν μου πήρε ούτε 1 ευρώ μέχρι να τελειώσουμε με την επισκευή. Δοκιμές με άλλο MAF και εγκέφαλο που έκανε, τις έκανε με δανεικά εξαρτήματα, και όχι να τα αγοράσει και να με χρεώσει για να κάνει τις δοκιμές του (που διαβάζω αλλού ότι κάποιοι κάνουν έτσι).
Στο τέλος άλλαξε "Λ" πάλι. Αυτό ήταν. Και τα καυσαέρια ήρθαν στα επιτρεπτά όρια για μη καταλυτικό (σύμφωνα με την άδεια) και δε μυρίζουν, και τα μπουζί ξεκαρβούνιασαν και η κατανάλωση έπεσε.

_________________
(OO=[][]=OO)


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1988 BMW E30 318i με M50TUB25.
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ Νοέμ 12, 2012 6:05 pm 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: Κυρ Απρ 25, 2010 8:19 pm
Δημοσιεύσεις: 145
Για τον λ σου πηρε παρα πολλα,ο τριτος μαστορας ποσα πηρε?


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1988 BMW E30 318i με M50TUB25.
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ Νοέμ 12, 2012 6:14 pm 
Χωρίς σύνδεση
Technical Muthafucka

Εγγραφή: Κυρ Οκτ 28, 2012 6:39 pm
Δημοσιεύσεις: 1335
Ακόμα τίποτα, μου έχει βάλει έναν δικό του μεταχειρισμένο και τον δοκιμάζω.

_________________
(OO=[][]=OO)


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1988 BMW E30 318i με M50TUB25.
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ Νοέμ 12, 2012 6:37 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Ιαν 30, 2010 10:12 am
Δημοσιεύσεις: 5673
Τοποθεσία: Κερατσινι
εχεις ταλαιπωρηθει αρκετα βλεπω ...τι καρβουνιλα ειναι αυτη στα μπουζι? πω πω πω!!
290 ευρω, σε εσκισε κανονικα !

τουλαχιστον τωρα δουλευει σωστα το αμαξι
τι καταναλωσεις εχεις τωρα?

_________________
318is loading ...........i am back!


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1988 BMW E30 318i με M50TUB25.
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ Νοέμ 12, 2012 7:24 pm 
Χωρίς σύνδεση
E30 Noise ID Specialist.
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:13 pm
Δημοσιεύσεις: 5762
Τοποθεσία: Athens
Αυτό με τα ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά του κινητήρα σε μετατροπές είναι κλασσικά θέματα εδώ στο Ελλαδιστάν.Αφού τα λυσες,πάλι καλά! Πας παρακάτω!

Για τα σινεμπλοκ/βάσεις κτλ και οκ να ταν αρχικά δεν θα τα απέφευγες στο μέλλον όπως και να χει.

Ν.

Sent Using One Of My 5 iPads.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1988 BMW E30 318i με M50TUB25.
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ Νοέμ 12, 2012 10:37 pm 
Χωρίς σύνδεση
Διπλωματικό Σώμα
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:11 pm
Δημοσιεύσεις: 3222
Πέτρο αυτό με τους μάστορες...

Λοιπόν δεν δυσφημούμε κανέναν αλλά θεωρώ ότι πρέπει να πεις τα ονόματα των ατόμων που έκαναν σωστή δουλειά και αυτών που έκαναν παπάτζες, όχι σε φάση δριμύ κατηγορώ, αλλά σε στυλ πήγα στον ΤΑΔΕ έκανα ΑΥΤΑ και πάλι είχα θέματα, μετά πήγα στον ΔΕΙΝΑ έκανα εκείνα και είδα αποτέλεσμα.


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1988 BMW E30 318i με M50TUB25.
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ Νοέμ 12, 2012 10:50 pm 
Χωρίς σύνδεση
Technical Muthafucka

Εγγραφή: Κυρ Οκτ 28, 2012 6:39 pm
Δημοσιεύσεις: 1335
Δε νομίζω ότι είναι και πολύ σωστό. Άσε να το σκεφτώ σήμερα και άμα είναι γράφω αύριο. Ας πει και κανένας άλλος τη γνώμη του.
Και άμα είναι, θα γράψω και τα καλά του καθενός αλλά και που δεν μου άρεσε η αντιμετώπιση.

_________________
(OO=[][]=OO)


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 244 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 25  Επόμενο


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com