Εγγραφή    Σύνδεση    Δ. Συζήτηση    Αναζήτηση    Συχνές Ερωτήσεις



Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 244 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 21, 22, 23, 24, 25
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1988 BMW E30 318i με M50TUB25.
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ Μαρ 01, 2021 9:57 am 
Χωρίς σύνδεση
Technical Muthafucka

Εγγραφή: Κυρ Οκτ 28, 2012 6:39 pm
Δημοσιεύσεις: 1335
Άλλαξα φίλτρο βενζίνης και προχτές έβγαλα τα μπεκ να τα καθαρίσω.

_________________
(OO=[][]=OO)


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1988 BMW E30 318i με M50TUB25.
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 29, 2021 12:57 pm 
Χωρίς σύνδεση
Technical Muthafucka

Εγγραφή: Κυρ Οκτ 28, 2012 6:39 pm
Δημοσιεύσεις: 1335
Τελικά το ένα μπεκ ήταν σχεδόν για πέταμα και τα υπόλοιπα έσταζαν, σύμφωνα με τον τεχνικό που τα πήγα για καθάρισμα και έτσι έβαλα μια άλλη μεταχειρισμένη εξάδα, οπότε από μπεκ είμαι καλά.
Έχω ένα ρετάρισμα κατά την επιτάχυνση όμως, που οφείλεται σε είσοδο αέρα στον 4 κύλινδρο μεταξύ πολλαπλής εισαγωγής και κυλινδροκεφαλής. Οπότε θα βγάλω την πολλαπλή, θα παραγγείλω καινούρια λάστιχα στεγανοποίησης και θα κοιτάξω όλους τους σωλήνες εκεί για διαρροές.

_________________
(OO=[][]=OO)


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1988 BMW E30 318i με M50TUB25.
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 16, 2021 5:08 pm 
Χωρίς σύνδεση
Technical Muthafucka

Εγγραφή: Κυρ Οκτ 28, 2012 6:39 pm
Δημοσιεύσεις: 1335
Έχει μήνες τώρα που έφτιαξα τη διαρροή στην εισαγωγή, το πρόβλημα όμως δεν ήταν από εκεί. Λίγες μέρες μετά, το βρήκα, ήταν μια πίπα που είχε κάνει τρύπα με αποτέλεσμα ο σπινθίρας να μη φτάνει ποτέ στο μπουζί, αλλά να βραχυκυλώνει με την κεφαλή. Άλλαξα πίπα και όλα διορθώθηκαν.

Πριν λίγες μέρες άλλαξα πίσω δισκόπλακες, μιας και μαζί με το τελείωμα των τακακιών, αυτές έφτασαν τα 4-5 χιλιοστά πάχος. Έβαλα άλλες δισκόπλακες μαζί με τακάκια EBC Yellow, γιατί ήθελα να έχω καλό πιάσιμο στο φρένο πίσω. Ακόμα δεν έχουν κάνει τα χιλιόμετρα για να πατήσουν καλά, ούτε έχω τρέξει καθόλου, οπότε δεν έχω εντυπώσεις.

_________________
(OO=[][]=OO)


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1988 BMW E30 318i με M50TUB25.
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 16, 2022 11:46 pm 
Χωρίς σύνδεση
Technical Muthafucka

Εγγραφή: Κυρ Οκτ 28, 2012 6:39 pm
Δημοσιεύσεις: 1335
Άλλαξα αισθητήρα "λ" με καινούριο BOSCH, γιατί ο παλιός τα έφτυσε εδώ και καιρό.

_________________
(OO=[][]=OO)


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 244 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 21, 22, 23, 24, 25


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 15 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com