Εγγραφή    Σύνδεση    Δ. Συζήτηση    Αναζήτηση    Συχνές Ερωτήσεις



Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 239 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 20, 21, 22, 23, 24
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1988 BMW E30 318i με M50TUB25.
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 20, 2015 9:33 am 
Χωρίς σύνδεση
E30 Noise ID Specialist.
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:13 pm
Δημοσιεύσεις: 5762
Τοποθεσία: Athens
Άλλοι και άνεργοι ακόμα ρίχνουν περισσότερο λεφτά στο Ε30 κι από άλλους που εργάζονται,πού κολλάς πια; :-P

Not sent by me.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1988 BMW E30 318i με M50TUB25.
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 20, 2015 2:55 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Ιαν 30, 2010 10:12 am
Δημοσιεύσεις: 5673
Τοποθεσία: Κερατσινι
πες τα ρε μαν!

να μην φατε σπιτι ρε συ για κανα μηνα να βαλεις καθισματα στο αμαξι! :rofl: :rofl: :rofl:

_________________
318is loading ...........i am back!


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1988 BMW E30 318i με M50TUB25.
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 20, 2015 3:24 pm 
Χωρίς σύνδεση
Technical Muthafucka

Εγγραφή: Κυρ Οκτ 28, 2012 6:39 pm
Δημοσιεύσεις: 1314
:goodpost: :rofl: :rofl:

_________________
(OO=[][]=OO)


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1988 BMW E30 318i με M50TUB25.
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 20, 2015 3:35 pm 
Χωρίς σύνδεση
E30 Noise ID Specialist.
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:13 pm
Δημοσιεύσεις: 5762
Τοποθεσία: Athens
Χαχαχαχαχαχαχα έτσι έτσι

Not sent by me.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1988 BMW E30 318i με M50TUB25.
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ Ιούλ 29, 2019 9:42 pm 
Χωρίς σύνδεση
Technical Muthafucka

Εγγραφή: Κυρ Οκτ 28, 2012 6:39 pm
Δημοσιεύσεις: 1314
Απ' ό,τι βλέπω έχω να γράψω πάαααρα πολύ καιρό στο θέμα μου για το αγαπημένο μου αυτοκίνητο. Από το 2015 πολλά έχουν γίνει, θα αναφέρω επιγραμματικά μερικές εργασίες, με αφορμή το σημερινό μπάξιμο, το οποίο και θα αναφέρω στο τέλος.
Ξεκινάω λοιπόν!

1. Άλλαξα* τρόμπα φρένων, αν και νομίζω ότι δεν είχε πρόβλημα, απλά ήθελε αλλαγή υγρού μόνο.
2. Άλλαξα* αισθητήρα στροφάλου, γιατί ένα από τα καλώδια του παλιού δεν έκανε καλή επαφή και δεν επισκευαζόταν.
3. Μπαταρία.
4. Άλλαξα* συνδέσμους αντιστρεπτικής.
5. Άλλαξα * τακάκια πίσω.
6. Πήγα και μου κόλλησαν την βάση του διαφορικού, γιατί άνοιξε.
7. Το 2017 άλλαξα σασμάν, γιατί έσπασα τη φουρκέτα αλλαγής από 1η σε 2α, σε μια κακιά στιγμή απελπισίας, με τουλάχιστον 3 πράγματα να πηγαίνουν στραβά.
8. Με την ευκαιρία, τοποθέτησα και την αλουμινένια θερμομόνωση εκεί.
9. Άλλαξα * τακάκια εμπρός.
10. Ανακατασκεύασα* την εμπρός αριστερή δαγκάνα (τη δεξιά την είχα κάνει παλιότερα).
11. Τοποθέτησα* θερμοστάτη 92 βαθμών κελσίου.
12. Άλλαξα * μπουζί.
13. Έσπασα το κάρτερ (2 φορές...) και μου το κόλλησαν. Άλλαξαν και λάδια.
14. Μου κόλλησαν τη γέφυρα και από τις πλευρές.
15. Άλλαξα * σωλήνα από την εισαγωγή στη βαλβίδα ρελαντί.
16. Άλλαξα * υγρό φρένων, υγρό κρεμαγιέρας και ψυκτικό.

Και τέλος, σήμερα πήγα στον Ηλία Αθανασίου και μου έκανε πλήρες service τα 2 πίσω Bilstein αμορτισέρ μου. Φυσικά, τα έβγαλα και έβαλα μόνος μου.

*Με αστερίσκο = Μόνος μου.

_________________
(OO=[][]=OO)


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1988 BMW E30 318i με M50TUB25.
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ Νοέμ 09, 2019 10:00 pm 
Χωρίς σύνδεση
Technical Muthafucka

Εγγραφή: Κυρ Οκτ 28, 2012 6:39 pm
Δημοσιεύσεις: 1314
Σήμερα έβαλα 2 καινούρια ελαστικά 205-45-16 στις 9άρε BORBET. Τα προηγούμενα τα έλιωσα κάπου κοντά στο σπίτι μου.
Έπεται και συνέχεια με τις στενές ζάντες για πίσω και τα μπροστά.

_________________
(OO=[][]=OO)


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1988 BMW E30 318i με M50TUB25.
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 12, 2019 9:52 am 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Ιαν 09, 2016 10:10 pm
Δημοσιεύσεις: 148
Τοποθεσία: Halkida
Διαφορικό εντάξει, όλοι όσοι σε γνωρίζουμε από κοντά καταλαβαίνουμε γιατί το έκοψες, αλλά τη γέφυρα πως την κατάφερες?
Είχε σαπίλες? Είχαν λιώσει τα σινεμπλόκ και κοπάναγε δεξιά αριστερά?


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1988 BMW E30 318i με M50TUB25.
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 12, 2019 6:41 pm 
Χωρίς σύνδεση
Technical Muthafucka

Εγγραφή: Κυρ Οκτ 28, 2012 6:39 pm
Δημοσιεύσεις: 1314
Είναι βαρύ το μοτέρ και δεν ήταν καθόλου ενισχυμένη. Οπότε το αυτάκι που έχει δεξιά πήρε τον κατήφορο.

Σήμερα ψώνισα και τακάκια FERODO για μπροστά, τα φορούσα παλαιότερα και είμαι πολύ ευχαριστημένος.

_________________
(OO=[][]=OO)


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1988 BMW E30 318i με M50TUB25.
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ Νοέμ 18, 2019 7:48 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Μάιος 15, 2010 9:06 pm
Δημοσιεύσεις: 123
πετραν το 325. στα χερια σου, βογκάει περισσοτερο και από Σουλιωτισσα μοιρολογιστρα!!
τουλάχιστον αλλαξες λάστιχα. αντε να ξαναπαμε Σεσι να βαλω και εγω το ε30 μεσα!


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 239 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 20, 21, 22, 23, 24


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com