Καλησπέρααααααααααααα
Λοιπόν έχω ένα 325 (το Ε30 σε αυτό το φόρουμ είναι περιττό).
Το αμάξι το πήρα από τον πατέρα μου σαν 316, από τότε έχει αλλάξει 3 μοτέρ και τώρα φοράω ένα 25άρι Μ20.
Το σκαρί έχει περί τα 400.000 χιλ χλμ ΧΩΡΙΣ σημαντικό τρακάρισμα (μιλάω για να πάρει σασί, όχι λαμαρινοδουλειές όπως φτερά κτλ) και αυτό το ξέρω 100% καθώς ήταν στα χέρια της οικογένειας όλο το διάστημα.
Οπότε αμαρτίες εκεί δεν έχει.
Με τα χρόνια όμως και την απειρία τη δική μου και του πατέρα μου έγιναν αρκετά χαζά πράματα στον ηλεκτρολογικό τομέα και έχω καταλήξει με ένα ηλεκτρικό μπάχαλο, με αποτέλεσμα να μην δείχνει (και κατά συνέπεια να μην είναι) 100% όπως πρέπει.
Μετά το πάσχα προγραμματίζεται μια ριζική αναπαλαίωση η οποία περιλαμβάνει :
1)Σαλόνι, έχω τα μπάκετ από τη μάνα του οπότε πάμε για ταπετσαρίες μόνο, έχω μιλήσει με την Autopelle.gr και μου είπαν 1300€ για 100% δέρμα.
2)Βάψιμο, ευτυχώς εκτεταμένες σκουριές δεν έχω, απλά είναι εδω και εκεί και είναι καιρός να τακτοποιηθούν για να μην ανοίξουν και άλλες πληγές, καθώς τώρα συν τοις άλλοις μένω στα 10 μέτρα (ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ νούμερο) από τη θάλασσα. Πήρα προσφορά από ένα παιδί στο
http://www.bmw-motorsport.gr τον Σωτήρη (για όσους τον ξέρουν) του οποίου δουλειά έχω δει και με έχει ικανοποιήσει. Full βάψιμο και περιποίηση σκουριών θα βγει 1000 με 1200€. Πρέπει να προσέξω κάτι που μου διαφεύγει (όπως τα φτερά , εμπρός πίσω και το πλαίσιο πινακίδας); Πρέπει να κάνω κάτι έξτρα, πχ να βάψω την πίσω γέφυρα ή το κάτω μέρος του οχήματος δεδομένου ότι μένω στη θάλασσα;
Επίσης ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ τοποθέτηση Bodykit ακόμα και Mtech I ΔΕΝ θα γίνει για πολλούς και διάφορους λόγους, όχι οικονομικούς. Δε θέλω το αμάξι να δείχνει τι είναι και δε θέλω και τι βρώμα που μαζεύεται κάτω από τα body kits. Άντε να βάλω κανένα spoiler από το is μπροστά.
3)Το μοτέρ και το ηλεκτρολογικό χάλι τώρα. Το Μ20 πάει αρκετά καλά αλλά θέλω να βάλω 24v, καθώς είναι ακόμα πιο τεχνολογία και το power delivery του είναι πιο γλυκό και ομαλό, επίσης δεν καίει και ΤΙΠΟΤΑ.
Έχω βρει Μ50TUB25 από Ε34 αυτόματο με 102.000 (ισχυριζόμενα χλμ) στα 2000 κομπλέ με την πλεξούδα του. Το συγκεκριμένο μοτέρ (εκτός από το σασμάν το οποίο θα γίνει χειροκίνητο)μπαίνει στο μηχανοστάσιο κουτί και χωρίς πατέντες στα ηλεκτρολογικά. Το Μ52Β28 πάει στα 2800 με 3000€, αξίζει λέτε η διαφορά; Για rebuild του Μ20 δε το πολυσκέφτομαι.
4)από ανάρτηση κατά πάσα πιθανότητα θα πάω σε coil over. Είμαι ανάμεσα στην FK και την D2racing. Είναι πολύ σκληροπυρηνικές για μέτρια χρήση δρόμου στο 90% των περιπτώσεων ή λέτε ένα καλό σετ αμορτισέρ ελατήριο είναι οκ; Αν ναι πιο; Επίσης θα μπουν σινεμπλοκ powerflex παντούς (πλην του διαφορικού)
5)για φρένα ή θα πάρω τα 4 πίστονα του Παναγιώτη (Ε30maniac) ή αν μέχρι τότε τα έχει πουλήσει θα καταφύγω στα 300mm της willwood, στα 850€. Έχει κανείς κάποια εμπειρία ή πρόταση; Οι ζάντες θα παραμείνουν ΟΙ ΙΔΙΕΣ, οι bbs αράχνη καθώς για εμένα ΔΕΝ υπάρχουν ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ για Ε30. Άντε και οι bbs lm αλλά ξεκινάνε από 17άρες, και ΟΤΙ ζάντα και να μπει ΑΝ μπει θα είναι 15άρα τετραμπούλονη.-
Αν έχει κάποιος να προτείνει το οτιδήποτε (από φαναρτζή, μέχρι μάστορα) ας το κάνει, αφήνοντας όμως αν είναι δυνατόν υποκειμενικά σχόλια, και θα παρακαλούσα να μιλήσει όποιος μιλήσει για άλλον ΜΟΝΟ αν έχει ο ίδιος εμπειρία Ή έχει δει δουλειά του ο ίδιος και όχι μέσω φωτογραφιών.
Στο 90% των παραπάνω περιπτώσεων έχω καταλήξει μετά από ψάξιμο -πρώτα τον δικών μου αναγκών και μετά της αγοράς- εδώ και 2 χρόνια. Απλά θέλω αν μπορείτε να μου πείτε απόψεις και ιδέες για να βγάλώ ένα όχημα με το οποίο δε θα ασχοληθώ πέραν της συντήρησής του για καμιά 5 - 6 χρόνια. Δλδ δεν δέχομαι ποιοτικά ημίμετρα (θα προτιμούσα δλδ ένα ΚΑΛΟ δίλιτρο μοτέρ από ένα ίδιο 25άρι ή 28άρι, για παράδειγμα).
Οποιαδήποτε πρόταση - ιδέα δεκτή και όταν ξεκινήσει το πρότζεκτ (κατά πάσχα, αν όλα πάνε καλά) εδώ θα το μάθετε!
Ευχαριστώ.
Με τιμή Λευτέρης