Εγγραφή    Σύνδεση    Δ. Συζήτηση    Αναζήτηση    Συχνές Ερωτήσεις

Κανόνες Δ. Συζήτησης


Το παρόν forum είναι κλειδωμένο και έιναι μόνο προς ανάγνωση. Τυχόν ερωτήσεις η προτάσεις, συμβουλές, ένδειξη ύπαρξης κάποιου λάθους σε κάποιον οδηγό DIY, η οτιδήποτε άλλο παρακαλούμε να τα αναφέρετε εδώ

Εάν θέλετε να συντάξετε τον δικό σας οδηγό DIY για οποιοδήποτε θέμα ( είτε τεχνικό είτε αισθητικό κλπ ) κάντε το σε αυτήν εδώ την κατηγορία ( σε όποιο subforum πιστεύετε ότι ανήκει, και εμείς θα το μεταφέρουμε στο section εδώ, αφήνοντας το αρχικό thread στην θέση του.



Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 34 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Ε30 Ανακατασκευή (; )
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 15, 2009 10:09 pm 
Χωρίς σύνδεση
Διπλωματικό Σώμα
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:11 pm
Δημοσιεύσεις: 3222
Καλησπέρααααααααααααα


Λοιπόν έχω ένα 325 (το Ε30 σε αυτό το φόρουμ είναι περιττό).

Το αμάξι το πήρα από τον πατέρα μου σαν 316, από τότε έχει αλλάξει 3 μοτέρ και τώρα φοράω ένα 25άρι Μ20.

Το σκαρί έχει περί τα 400.000 χιλ χλμ ΧΩΡΙΣ σημαντικό τρακάρισμα (μιλάω για να πάρει σασί, όχι λαμαρινοδουλειές όπως φτερά κτλ) και αυτό το ξέρω 100% καθώς ήταν στα χέρια της οικογένειας όλο το διάστημα.

Οπότε αμαρτίες εκεί δεν έχει.

Με τα χρόνια όμως και την απειρία τη δική μου και του πατέρα μου έγιναν αρκετά χαζά πράματα στον ηλεκτρολογικό τομέα και έχω καταλήξει με ένα ηλεκτρικό μπάχαλο, με αποτέλεσμα να μην δείχνει (και κατά συνέπεια να μην είναι) 100% όπως πρέπει.

Μετά το πάσχα προγραμματίζεται μια ριζική αναπαλαίωση η οποία περιλαμβάνει :
1)Σαλόνι, έχω τα μπάκετ από τη μάνα του οπότε πάμε για ταπετσαρίες μόνο, έχω μιλήσει με την Autopelle.gr και μου είπαν 1300€ για 100% δέρμα.

2)Βάψιμο, ευτυχώς εκτεταμένες σκουριές δεν έχω, απλά είναι εδω και εκεί και είναι καιρός να τακτοποιηθούν για να μην ανοίξουν και άλλες πληγές, καθώς τώρα συν τοις άλλοις μένω στα 10 μέτρα (ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ νούμερο) από τη θάλασσα. Πήρα προσφορά από ένα παιδί στο http://www.bmw-motorsport.gr τον Σωτήρη (για όσους τον ξέρουν) του οποίου δουλειά έχω δει και με έχει ικανοποιήσει. Full βάψιμο και περιποίηση σκουριών θα βγει 1000 με 1200€. Πρέπει να προσέξω κάτι που μου διαφεύγει (όπως τα φτερά , εμπρός πίσω και το πλαίσιο πινακίδας); Πρέπει να κάνω κάτι έξτρα, πχ να βάψω την πίσω γέφυρα ή το κάτω μέρος του οχήματος δεδομένου ότι μένω στη θάλασσα;

Επίσης ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ τοποθέτηση Bodykit ακόμα και Mtech I ΔΕΝ θα γίνει για πολλούς και διάφορους λόγους, όχι οικονομικούς. Δε θέλω το αμάξι να δείχνει τι είναι και δε θέλω και τι βρώμα που μαζεύεται κάτω από τα body kits. Άντε να βάλω κανένα spoiler από το is μπροστά.

3)Το μοτέρ και το ηλεκτρολογικό χάλι τώρα. Το Μ20 πάει αρκετά καλά αλλά θέλω να βάλω 24v, καθώς είναι ακόμα πιο τεχνολογία και το power delivery του είναι πιο γλυκό και ομαλό, επίσης δεν καίει και ΤΙΠΟΤΑ.

Έχω βρει Μ50TUB25 από Ε34 αυτόματο με 102.000 (ισχυριζόμενα χλμ) στα 2000 κομπλέ με την πλεξούδα του. Το συγκεκριμένο μοτέρ (εκτός από το σασμάν το οποίο θα γίνει χειροκίνητο)μπαίνει στο μηχανοστάσιο κουτί και χωρίς πατέντες στα ηλεκτρολογικά. Το Μ52Β28 πάει στα 2800 με 3000€, αξίζει λέτε η διαφορά; Για rebuild του Μ20 δε το πολυσκέφτομαι.

4)από ανάρτηση κατά πάσα πιθανότητα θα πάω σε coil over. Είμαι ανάμεσα στην FK και την D2racing. Είναι πολύ σκληροπυρηνικές για μέτρια χρήση δρόμου στο 90% των περιπτώσεων ή λέτε ένα καλό σετ αμορτισέρ ελατήριο είναι οκ; Αν ναι πιο; Επίσης θα μπουν σινεμπλοκ powerflex παντούς (πλην του διαφορικού)

5)για φρένα ή θα πάρω τα 4 πίστονα του Παναγιώτη (Ε30maniac) ή αν μέχρι τότε τα έχει πουλήσει θα καταφύγω στα 300mm της willwood, στα 850€. Έχει κανείς κάποια εμπειρία ή πρόταση; Οι ζάντες θα παραμείνουν ΟΙ ΙΔΙΕΣ, οι bbs αράχνη καθώς για εμένα ΔΕΝ υπάρχουν ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ για Ε30. Άντε και οι bbs lm αλλά ξεκινάνε από 17άρες, και ΟΤΙ ζάντα και να μπει ΑΝ μπει θα είναι 15άρα τετραμπούλονη.-


Αν έχει κάποιος να προτείνει το οτιδήποτε (από φαναρτζή, μέχρι μάστορα) ας το κάνει, αφήνοντας όμως αν είναι δυνατόν υποκειμενικά σχόλια, και θα παρακαλούσα να μιλήσει όποιος μιλήσει για άλλον ΜΟΝΟ αν έχει ο ίδιος εμπειρία Ή έχει δει δουλειά του ο ίδιος και όχι μέσω φωτογραφιών.

Στο 90% των παραπάνω περιπτώσεων έχω καταλήξει μετά από ψάξιμο -πρώτα τον δικών μου αναγκών και μετά της αγοράς- εδώ και 2 χρόνια. Απλά θέλω αν μπορείτε να μου πείτε απόψεις και ιδέες για να βγάλώ ένα όχημα με το οποίο δε θα ασχοληθώ πέραν της συντήρησής του για καμιά 5 - 6 χρόνια. Δλδ δεν δέχομαι ποιοτικά ημίμετρα (θα προτιμούσα δλδ ένα ΚΑΛΟ δίλιτρο μοτέρ από ένα ίδιο 25άρι ή 28άρι, για παράδειγμα).


Οποιαδήποτε πρόταση - ιδέα δεκτή και όταν ξεκινήσει το πρότζεκτ (κατά πάσχα, αν όλα πάνε καλά) εδώ θα το μάθετε!

Ευχαριστώ.

Με τιμή Λευτέρης


Share on FacebookShare on Twitter
Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ε30 Ανακατασκευή (; )
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 16, 2009 5:33 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ Ιαν 05, 2009 3:14 pm
Δημοσιεύσεις: 112
Τοποθεσία: Athens
Καλημερα απο μενα....

Οπως και ο Λεφο, ειμαι και εγω στην ιδια φαση....
Η ΤΙΜΙΑ καροτσα μου 318i οπως εχω ξανα-αναφερει αγοραστηκε απο την οικογενεια το Μαιο του 89 με παραλαβη απο τον Ναο του Munich Park.
Aπο εκεινη την στιγμη μεχρι τωρα που γραφω η καροτσα εχει κοντα στις 309,000 km χωρις καμια μα καμια παρουσιαση σοβαρης ζημιας, εκτος απο 2 τρομπες βενζινης, (προσφατα) μια τρομπα νερου, κατι σωληνακια στην εισαγωγη βενζινης που ξερενονταν απτον καιρο και 3 μπαταριες....Με αλλα λογια...ΤΙΠΟΤΑ δεν εχει ζητησει το καημενο.
Απο λαμαρινα ειμαστε οπως μας εβγαλε το εργοστασιο να χτυπησω ξυλο εκτος απο μια χαρακια στην μερια του οδηγου απο το φτερο ως την μεση της πορτας του οδηγου.
Οι σκεψεις-βλεψεις ειναι καταρχην να μαζευτουν κατι χτυπηματακια,βαθουλωματακια κτλ (η κατασταση του χρωματος για τα χρονια του ειναι τελεια, καθως ολα τα χρονια της ζωης του τα περασε σε γκαραζ.
Για βαψιμο ακομα δεν το εχω αποφασησει αλλα αν θα γινει θα ειναι ολικο εξω, σε χρωμα πιο σκουρο απο οτι ειναι τωρα ( Lachssilber Metallic) με την τοποθετηση M-tech II. (To να ξηλωσω τον δικο μου ουρανο και να περαστει ουρανος με ηλιοροφη, μαλλον τεινω να το αποκλεισω, αν και αμα βλεπω ηλιοροφη....αχχχ!).
Απο σαλονι τι αλλο απο bucket ///M!! (Αν και τα πισω καθισματα βλεπω απλως να ξηλωνωνται τελειως και να μενει μια μοκετα να μη φαινοντε αντλιες και φλοτερ) καθως ο προορισμος του αυτοκινητου ειναι καθαρα ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΣ με οτι μπορει να σημαινει αυτο.
Εδω να σημειωθει οτι αγοραστηκε μια Lancia Delta HPE 1,6 για να αναλαβει καθηκοντα καθημερουνου μουλαριου για τον επομενο,και οσο χρειαστει καιρο, οποτε η μπεμπα γινεται...project!

Στο θεμα μοτερ λοιπον που ειναι και το πιο "ζεστο", ο στοχος ειναι 250+hp και οι επιλογες ειναι:

1. Μ40Β18 full rebuilt, turbocharged @ 1.0 Bar - ΟVerboost !?!?!?! (Φυσικα εκτος απο την "χαρτουρα" το rebuilt θα γινει με τα χερακια μου και αναλογα με το μπαγιοκο θα πεσουνε και τα σωθηκα, γιαυτο και το overboost ακομα ειναι υndefined!!!!)
O μονος λογος που γινετε η σκεψη αυτη να κρατησω το ΜΑΜΑ μοτερ του και να του "δωσω φτερα" ειναι ο προβληματισμος που μου εθεσε ο Λεφο στη σκεψη οτι θα πονεσω να δω την καρδουλα του να ξεριζωνετε.Περαν αυτου (που οκ...στο Is δε με πειραξε να πω και την αληθεια) ειναι οτι το αμαξι θα ειναι "γνησιο" με την εννοια οτι μενει το μοτερ που το γεννησε η μανα του και ΕΓΩ το ανεστησα!! χιχιχιχι

2. M20B25, overbore στα 2,7 (Αlpina), Χταποδια (εχει ήδη πανω το συγκεκριμενο μοτερ), εκκεντροφορο, και ψαξιμο για εισαγωγη (ισως και πολυπεταλουδη), φυσικα και εδω θα πεσει αγραφος να ρυθμιστει ΣΩΣΤΑ το αυτοκινητο.

3.Μ20Β25 turbocharged @ .............?? Θα εξαρτηθει απο τα κεφια του μαστορα και το μπαγιοκο παλι. Στοχος και σε αυτη την περιπτωση θα ειναι τα 250+Hp!
Αν και ο πιο "ευκολος" τροπος να τα φτασω αυτα τα αλογα, αυτη την κεφαλη του Μ20 την φοβαμε ΩΣΑ το διατανο. Να θυμισω οτι ειμαι γνωστος λατρης του "δουλευω κοφτες"!!

Σε φρενα ο προσανατολισμος ειναι πιθανοτατα wilwood οπως ανεφερε και ο εκγαθετος συναδερφος.

Σε setup αναρτησης προς το παρον οχι τπτ extreme.(Φυσικα αντικατασταση της κρεμαγιερας με Μ.Ζ3)!!

Αυτα προς το παρον

_________________
Ακόμα και ο ΝΑΟΣ.....4κύλινδρος ειναι!!!


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ε30 Ανακατασκευή (; )
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 16, 2009 9:18 pm 
Χωρίς σύνδεση
Διπλωματικό Σώμα
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:11 pm
Δημοσιεύσεις: 3222
Ξένο στο λέω γιατί το πέρασα.

Όταν έβγαζα το μοτέρ από το αμάξι ένιωθα περίεργα και ακόμα δε μπορώ να το ξεχάσω.

Το γκάζι είναι γλυκόδ δε λέω, αλλά να δεις ότι τώρα με την άνοδο των ντριφτάδων πόσο κόψε ράψε θα πέσει στα Ε30... Οπότε το να έχεις ένα ΓΝΗΣΙΟ Ε30 σημαίνει πολλά για μένα.

Το δικό μου το μοτέρ το έψαξα πριν κανά μήνα αλλά από ότι έμαθα πουλήθηκε, χτύπησε μπιέλα και ξαναπουλήθηκε, οπότε το να το φέρω στην μαμά κατάσταση ΔΥΣΤΥΧΩΣ αποκλείεται, και ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ νιώθω ένα κενό.

Οπότε προτείνω ΟΠΟΙΑ μετατροπή κάνεις να γίνει στο ΙΔΙΟ μοτέρ (και μάλιστα αν μπορείς να αποφύγεις το ρεκτιφιέ).

Εγώ λόγω του ότι δε βρίσκω το γνήσιο μοτεράκι του θα πάω μάλλον σε Μ50 λύση, καθώς πιστάκιας δεν είμαι (και από ότι βλέπω λόγω υποχρεώσεων και ρυθμών ζωής) δε θα γίνω, οπότε το ζύγισμα δε με απασχολεί και τόσο. Και χάνεις που χάνεις με τον Μ20 φαντάσου με τον μαντεμένιο Μ50 τι γίνεται, για Μ52 το αποκλείω (αν και μπορώ οικονομικά να το αντέξω) γιατί είναι ΠΟΛΥ υπερτιμημένος για αυτά που δίνει σε σχέση με τον Μ50 (και τα δύο πάνω στο Ε30).

Απλά αυτό που θέλω είναι να βγει ένα τανκ αξιοπιστίας (όπως είναι και τώρα) αλλά και πιο ανθρώπινο, δλδ μιλάμε για purpose built με μια δόση χαμηλού κόστους (αναλογικά με αυτό που θέλω να πάρω σε βάθος χρόνου, δλδ αξιοπιστία και οικονομία σε καύσιμο και συντήρηση μαζί με την αντοχή του ίδιου του μοτέρ).


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ε30 Ανακατασκευή (; )
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 16, 2009 11:15 pm 
Χωρίς σύνδεση
Badass Motherfucker
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:16 pm
Δημοσιεύσεις: 2456
oldcarskickass έγραψε:
Ξένο στο λέω γιατί το πέρασα.

Όταν έβγαζα το μοτέρ από το αμάξι ένιωθα περίεργα και ακόμα δε μπορώ να το ξεχάσω.

Το γκάζι είναι γλυκόδ δε λέω, αλλά να δεις ότι τώρα με την άνοδο των ντριφτάδων πόσο κόψε ράψε θα πέσει στα Ε30... Οπότε το να έχεις ένα ΓΝΗΣΙΟ Ε30 σημαίνει πολλά για μένα.

Το δικό μου το μοτέρ το έψαξα πριν κανά μήνα αλλά από ότι έμαθα πουλήθηκε, χτύπησε μπιέλα και ξαναπουλήθηκε, οπότε το να το φέρω στην μαμά κατάσταση ΔΥΣΤΥΧΩΣ αποκλείεται, και ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ νιώθω ένα κενό.

Οπότε προτείνω ΟΠΟΙΑ μετατροπή κάνεις να γίνει στο ΙΔΙΟ μοτέρ (και μάλιστα αν μπορείς να αποφύγεις το ρεκτιφιέ).

Εγώ λόγω του ότι δε βρίσκω το γνήσιο μοτεράκι του θα πάω μάλλον σε Μ50 λύση, καθώς πιστάκιας δεν είμαι (και από ότι βλέπω λόγω υποχρεώσεων και ρυθμών ζωής) δε θα γίνω, οπότε το ζύγισμα δε με απασχολεί και τόσο. Και χάνεις που χάνεις με τον Μ20 φαντάσου με τον μαντεμένιο Μ50 τι γίνεται, για Μ52 το αποκλείω (αν και μπορώ οικονομικά να το αντέξω) γιατί είναι ΠΟΛΥ υπερτιμημένος για αυτά που δίνει σε σχέση με τον Μ50 (και τα δύο πάνω στο Ε30).

Απλά αυτό που θέλω είναι να βγει ένα τανκ αξιοπιστίας (όπως είναι και τώρα) αλλά και πιο ανθρώπινο, δλδ μιλάμε για purpose built με μια δόση χαμηλού κόστους (αναλογικά με αυτό που θέλω να πάρω σε βάθος χρόνου, δλδ αξιοπιστία και οικονομία σε καύσιμο και συντήρηση μαζί με την αντοχή του ίδιου του μοτέρ).


Ποιο γνησιο μοτερ ρε?

Για το 316 λες?


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ε30 Ανακατασκευή (; )
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 22, 2009 7:28 pm 
Χωρίς σύνδεση
Διπλωματικό Σώμα
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:11 pm
Δημοσιεύσεις: 3222
TheCondor έγραψε:

Ποιο γνησιο μοτερ ρε?

Για το 316 λες?



Ναι για αυτό λέω, αν το έβρισκα θα το έβαζα (ξέρω ακούγεται πολύ άκυρο).


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ε30 Ανακατασκευή (; )
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 22, 2009 10:37 pm 
Χωρίς σύνδεση
Ειναι Σουπερ Δυνατοοοος!
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Ιαν 03, 2009 10:31 pm
Δημοσιεύσεις: 3236
oldcarskickass έγραψε:
TheCondor έγραψε:

Ποιο γνησιο μοτερ ρε?

Για το 316 λες?



Ναι για αυτό λέω, αν το έβρισκα θα το έβαζα (ξέρω ακούγεται πολύ άκυρο).

εγώ το βρήκα το δικό μου! :mrgreen:

_________________
http://i.imgur.com/VK7QkYW.gif


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ε30 Ανακατασκευή (; )
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 24, 2009 11:43 pm 
Χωρίς σύνδεση
Διπλωματικό Σώμα
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:11 pm
Δημοσιεύσεις: 3222
Action Man έγραψε:
εγώ το βρήκα το δικό μου! :mrgreen:



Το 318 Μ10 μετατροπή ήταν;


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ε30 Ανακατασκευή (; )
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 25, 2009 4:01 am 
Χωρίς σύνδεση
Ειναι Σουπερ Δυνατοοοος!
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Ιαν 03, 2009 10:31 pm
Δημοσιεύσεις: 3236
oldcarskickass έγραψε:
Action Man έγραψε:
εγώ το βρήκα το δικό μου! :mrgreen:



Το 318 Μ10 μετατροπή ήταν;

oxi,alla vrika allo m10...poy tha faei episkevi trlh...as einai me liga xlm

_________________
http://i.imgur.com/VK7QkYW.gif


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ε30 Ανακατασκευή (; )
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ Σεπ 17, 2009 7:20 pm 
Χωρίς σύνδεση
Το Κακο Παιδι!
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 11, 2009 8:23 pm
Δημοσιεύσεις: 3514
Τοποθεσία: Ίλιον
Βαριόμουνα και χάζευα παλιά thread και ξεθάυω αυτό για να ρωτήσω μετά από 8 μήνες τον Λευτέρη και τον Ξενοκράτη τι έχει γίνει με τα project τους ή τι πρόκειται να γίνει, είμαι όλος αυτιά... μάλλον μάτια!


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ε30 Ανακατασκευή (; )
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ Σεπ 17, 2009 8:23 pm 
Χωρίς σύνδεση
Διπλωματικό Σώμα
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:11 pm
Δημοσιεύσεις: 3222
Εν πρώτοις ΞΑΝΑΠΑΩ για κάρτερ...

Έχει μια τρύπα άδειασε το λάδι και πάλι καλά το πήρα χαμπάρι και δε το έβαλα μπροστά.

Το θέμα είναι ότι τελευταία φορά το είχε πάρει ο τεράστιας μηχανολογικής γνώσης κουνιάδος μου και λέει ότι άναψε ή άναΒε το λαμπάκι του λαδιού...

Αν την πάτησα πάλι το αμάξι θα μπει στον πάγο και όταν βγω από φαντάρος θα μπει 24v (ότι ναναι, όχι μόνο 28άρι).

Έτσι και αλλιώς στον πάγο είναι τώρα, δεν παίζουν φράγκα ΟΥΤΕ για βενζίνη...

Και με το 120d με 20λίτρα κάνω 400 - 450 χλμ μέσα στην πόλη.
Τώρα έχτισα γνώση και πιστεύω ότι μπορώ να το κάνω το 24v.

Δυστυχώς αλλιώς τα προγραμμάτιζα ΠΟΛΛΑ πράγματα και αλλιώς ήρθαν.

Πχ ΔΕΝ προγραμμάτιζα για αμάξι το καλοκαίρι αλλά για μέσα στο χειμώνα.

Έσκασε η ΠΟΛΥ καλή ευκαιρία για αυτό που ήθελα (ναι ήθελα ΜΟΝΟ το 120d) είδα ότι εδώ ζητάνε τα μαλλιά της κεφαλής τους (πχ η σειρά 1 ΝΤΙΖΕΛ στο car.gr, τα αυτοκίνητα αυτά τα έβλεπα στις ΙΔΙΕΣ ΤΙΜΕΣ πριν 4μήνες, και τα ίδια είναι και τώρα), έσκασα και τα χρήματα και τέλος Αυγούστου αποφάσισα ένα πρωινό να κόψω την αναβολή...


Μεταξύ μας όμως, όλα τα θεωρώ δικαιολογίες, αν πραγματικά ήθελα να το κάνω και να λουστώ ότι θα επακολουθούσε (βλέπε γκρίνια) θα το έκανα.

ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΕΙ για απόσυρση όμως, και σε αυτό είμαι ΑΠΛΑ κάθετος.


ΥΓ: τώρα στον ελεύθερο χρόνο διαβάζω για Μ60/2 swaps, και μέχρι τη μετατροπή (γιατί μετατροπή θα γίνει αλλά δεν ξέρω πότε) μεσολαβεί τουλάχιστον 12μήνες...


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 34 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενο


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com