Dirt-E30 http://www.dirt-e30.com/dirte30/e30_forum/ | |
Καθαρισμός ICV (Βαλβίδας Ρελαντί). http://www.dirt-e30.com/dirte30/e30_forum/viewtopic.php?f=28&t=275 |
Σελίδα 1 από 1 |
Συγγραφέας: | Luca_Toni [ Τετ Ιούλ 08, 2009 3:48 pm ] |
Θέμα δημοσίευσης: | Καθαρισμός ICV (Βαλβίδας Ρελαντί). |
Μετάφραση από το http://www.r3vlimited.com/board/showthread.php?t=111370 Παρακαλώ να σημιωθούν λάθη καθώς δεν ήταν αναλυτική και η πηγή. Καθαρισμός ICV (Βαλβίδα Ρυθμίσεως Ρελαντί) Λόγοι : Δεν κρατάει σταθερό ρελαντί . θέλουμε να γλυτώσουμε 100ευρω για να μην πάρουμε καινούργιο . Υλικά που θα χριαστούμε . #Σπρει καθαρισμού Καρμπυρατέρ #Γυαλιστικό Σπρει , καθαρισμού βρομιας/γράσου #Φακός ανάλογα με το που θα δουλέψουμε #Κοφτάκι #Σφηχτίρας για αντικατάσταση #Μπατονέτες #2 γαλλικά κλειδιά , ένα 10αρι για να βγάλουμε την ICV και άλλο ενα που διαφέρει ανάλογα το αμάξι για να βγάλουμε τον σφηχτίρα. Συνημμένο: Συνημμένο: Πρώτα πρέπει να αφαιρέσουμε την φίσα του ρευματός . Είναι κάπως κρυμμένη αλλά θα την βρείτε κάτω απο το ένα σωληνάκι. Συνημμένο:
|
Συγγραφέας: | Luca_Toni [ Τετ Ιούλ 08, 2009 3:50 pm ] |
Θέμα δημοσίευσης: | Re: ICV |
Συνημμένο: Τώρα θα μπορείτε να δείτε τις δύο βίδες που πρέπει να βγάλουμε . Είναι πιο ευκολο να αφαιρεθεί το κομμάτι που κρατάει την ICV επάνω στην μηχανή για να μας διευκολύνει να βγάλουμε την ICV απο τα σωληνάκια . Ο ένας σφηχτίρας βγηκε ευκολα , ο άλλος όμως όχι , γι αυτον θέλουμε το κοφτάκι . Πρέπει να επιλέξουμε ακριβές μέγεθος σφηχτίρα για να κάνουμε την δουλειά μας . Συνημμένο: Συνημμένο:
|
Συγγραφέας: | Luca_Toni [ Τετ Ιούλ 08, 2009 3:52 pm ] |
Θέμα δημοσίευσης: | Re: ICV |
Συνημμένο: Όπως θα παρατηρήσατε , υπάρχει μία εισαγωγή απο την πλευρά της εισαγωγής και μία εξαγωγή η οποία είναι παράλληλα με τον κινητήρα όταν η ICV είναι μονταρισμένη .Παίρνουμε το σπρει του καθαρισμου του καρμπυρατέρ και προσεκτικά και αργά (δεν χριάζετε ποσότητα) του ψεκάζουμε (οχι κατευθείαν απο το σπρει αλλά απο το σωληνάκι που έχουν μαζί στην συσκευασία ) στην εισαγωγή και να βγει απο τον πάτο . Τώρα το καθαρίζουμε με το γυαλιστικό και μια πετσέτα τρίβωντας το και από έξω . Το αφήνουμε να στεγνώσει περίπου 1 ώρα πρίν το ξανα τοποθετήσουμε . Και εφόσον το έχουμε βάλει επάνω περιμένουμε ενα 6ωρο πρίν το βάλουμε μπροστά . Η εγκατάσταση είναι το ανάποδα φυσικά βήματα απο αυτά που κάναμε για να την βγάλουμε . Συνημμένο: Συνημμένο:
|
Συγγραφέας: | oldcarskickass [ Τετ Ιούλ 08, 2009 6:52 pm ] |
Θέμα δημοσίευσης: | Re: ICV |
Το μοτέρ αυτό είναιτο ΕΤΑ, τα Μη ΕΤΑ έχουν την ICV μετά το AFM. |
Σελίδα 1 από 1 | Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |