Εγγραφή    Σύνδεση    Δ. Συζήτηση    Αναζήτηση    Συχνές Ερωτήσεις

Κανόνες Δ. Συζήτησης


Το παρόν forum είναι κλειδωμένο και έιναι μόνο προς ανάγνωση. Τυχόν ερωτήσεις η προτάσεις, συμβουλές, ένδειξη ύπαρξης κάποιου λάθους σε κάποιον οδηγό DIY, η οτιδήποτε άλλο παρακαλούμε να τα αναφέρετε εδώ

Εάν θέλετε να συντάξετε τον δικό σας οδηγό DIY για οποιοδήποτε θέμα ( είτε τεχνικό είτε αισθητικό κλπ ) κάντε το σε αυτήν εδώ την κατηγορία ( σε όποιο subforum πιστεύετε ότι ανήκει, και εμείς θα το μεταφέρουμε στο section εδώ, αφήνοντας το αρχικό thread στην θέση του.



Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 2 Δημοσιεύσεις ] 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ Απρ 23, 2012 10:19 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Ιαν 30, 2010 10:12 am
Δημοσιεύσεις: 5673
Τοποθεσία: Κερατσινι
για όσους έχουν MotoMeter καντράν , μπορούν να ρυθμίσουν τα Κμ που θα δείχνει το κοντέρ,
για όσους έχουν VDO , δεν υπάρχει η δυνατότητα αυτή

για να αναγνωρίσει κάποιος την κατασκευάστρια εταιρία του καντραν , αρκεί μια ματιά σε αυτά. Στο κάτω μέρος ανάμεσα στο κοντέρ και το στροφόμετρο με ανάγλυφα γράμματα αναφέρετε η μάρκα του κατασκευαστή

βασική προϋπόθεση για να ρυθμίσει κάποιος το κοντέρ και να δείχνει σωστά τα ΚΜ ,είναι να υπάρχει GPS , αφού λοιπόν πάρουμε το GPS ανά χείρας , βγαίνουμε στο δρόμο και κοιτάμε στα 100 κμ του GPS πόσα ΚΜ μας δείχνει το κοντέρ

εδω βλεπουμε την διαδικασια αφιαρεσης του καντραν

Για την συγκεκριμένη δουλειά θα χρειαστούμε δύο ίσια κατσαβίδια, ένα λεπτό και ένα χοντρό, και ένα σταυροκατσάβιδο με μυτερή μύτη.
Εικόνα

Αφαιρούμε τις τρεις πλαστικές ασφάλειες που μοιάζουν με βίδες και συγκρατούν την επένδυση κάτω από το τιμόνι χρησιμοποιώντας το χοντρό ίσιο κατσαβίδι, αυτές ξεκλειδώνουν περιστρέφοντας τις ώστε η σχισμή να είναι κάθετα.
Εικόνα
Μετά αφαιρούμε την ασφάλεια που έχει κάτω από την κολόνα του τιμονιού, την συγκεκριμένη ασφάλεια δεν έχω δει κανένα Ε30 στην ζωή μου να έχει την γνήσια οπότε αφαιρείτε ανάλογα με το τι ασφάλεια έχει το δικό σας...
Εικόνα
Αφήνουμε την επένδυση να κρέμεται, δε χρειάζεται να την βγάλουμε
Εικόνα
Μετά βάζουμε το χέρι μας κάπως έτσι
Εικόνα
για να εντοπίσουμε δύο στρογγυλές βίδες που ξεβιδώνουν με το χέρι, η μία είναι δεξιά από την κολόνα του τιμονιού και μία αριστερά. Η βίδες είναι αυτές
Εικόνα
και εδώ αφαιρεμένη
Εικόνα
Μετά αφαιρούμε αυτό το πλαστικό τραβώντας το με κλήση κάπως έτσι
Εικόνα
Μετά αφαιρούμε τις έξι βίδες που συγκρατούν το πλαστικό πλαίσιο του καντράν χρησιμοποιώντας το σταυροκατσάβιδο
Εικόνα
Εικόνα
και το αφαιρούμε κάπως έτσι
Εικόνα
Μετά ξεβιδώνουμε τις δύο τελευταίες βίδες που συγκρατούν το καντράν χρησιμοποιώντας το σταυροκατσάβιδο
Εικόνα
Μετά τραβάμε με κλήση κάπως έτσι το καντράν και το αφήνουμε εκεί για να βγάλουμε τις φύσες του
Εικόνα
Οι φύσες είναι δύο, μία δεξιά και μία αριστερά και ανάλογα το μοντέλο μπορεί να υπάρχει και τρίτη στην μέση οριζόντια. Και οι τρεις είναι ίδιες αλλά έχουν διαφορετικό χρώμα για να μην τις μπερδέψεις. Αφαιρούνται αφού ξεκλειδώσουμε την ασφάλεια τους με το ίσιο λεπτό κατσαβίδι κάπως έτσι
Εικόνα
και την τραβάμε προς τα πάνω με το ίδιο κατσαβίδι
Εικόνα
Μετά βγάζουμε το καντράν γυρίζοντας το στο πλάι κάπως έτσι
Εικόνα
Το επόμενο βήμα μας είναι να αφαιρέσουμε από το καντράν το ταχύμετρο ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα
Ξεβιδώνουμε τις βίδες στο πίσω μέρος του καντράν χρησιμοποιώντας το σταυροκατσάβιδο
Εικόνα
Προσοχή δεν ξεβιδώνουμε προς το παρόν τις εφτά πιο λεπτές βίδες που είναι στο πάνω μέρος του καντράν
Εικόνα
Μετά τραβάμε προσεχτικά το πίσω μέρος του καντράν, θέλει λίγη δύναμη και να το τραβάτε όσο γίνετε πιο ίσια γιατί πρέπει να ξεκουμπώσουν κάτι ακροδέκτες
Εικόνα
και παίρνουμε στα χέρια μας αυτό
Εικόνα
Μετά αφαιρούμε τις τέσσερις λεπτές βίδες που συγκρατούν το ταχύμετρο χρησιμοποιώντας το σταυροκατσάβιδο, είναι αυτές που δεν ξεβιδώσαμε πιο πάνω
Εικόνα
και τραβάμε προσεχτικά και ίσια τον χιλιομετρητή για να ξεκουμπώσει από τους ακροδέκτες του
Εικόνα

εάν κοιτάξουμε στο κοντέρ μας στο πλάι κατω απο την ενδειξη των 60κμ χαμηλα θα δούμε ένα μικρο ποτενσιόμετρο (σε κόκκινο κύκλο στην εικόνα)

Εικόνα

με ένα μικρο ίσιο κατσαβίδι ρυθμίζουμε την ένδειξη των ΚΜ ,
ΔΕΞΙΟΣΤΡΟΦΑ δίνουμε αργοπορία και ΑΡΙΣΤΕΡΟΣΤΡΟΦΑ προπορια
δλδ εάν το GPS στα 100κμ το κοντερ μας δειχνει 110, τοτε περιστρέφουμε ΔΕΞΙΑ
το ποτενσιόμετρο για να κάνουμε την διόρθωση που θέλουμε,

εάν φανταστούμε το ποτενσιόμετρο ως ρολόι, τότε κάνουμε διορθώσεις των 5 λεπτών της ώρας
το κακό είναι οτι κάθε φορα πρέπει να συναρμολογούμε τα όργανα ξανά, να τα βάζουμε στο αμάξι
να πηγαίνουμε δοκιμή και μετά ξανά να τα βγάζουμε κτλ κτλ εως να πετύχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα

προσωπικά μου πήρε 1ωρα έτσι ώστε να τα ρυθμίσω σωστά, κάθε φορά που θα συναρμολογούμε τα όργανα δεν χρειαζόμαστε να μπουν όλες οι βίδες, μόνο κάνα 2 ίσα-ισα να τα κρατάνε, κουμπώνουμε τις φυσες και απλά τα ακουμπάμε στο ταμπλό, χωρίς να βάζουμε και τα πλαστικά, απλά μόνο και μόνο για να πάμε δοκιμή, όταν στο τέλος τα έχουμε ρυθμίσει ακολουθούμε την αντίστροφη πορεία για μπουν τα όργανα στην θέση τους μαζί και τα κομμάτια του ταμπλό

χρειαζετε υπομονή λοιπόν και χρόνος

_________________
318is loading ...........i am back!


Share on FacebookShare on Twitter
Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 24, 2012 8:02 am 
Χωρίς σύνδεση
Ειναι Σουπερ Δυνατοοοος!
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Ιαν 03, 2009 10:31 pm
Δημοσιεύσεις: 3236
Από πού το έκλεψες;; :lol:


Sent from my rimadiPhone using Fapatalk

_________________
http://i.imgur.com/VK7QkYW.gif


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 2 Δημοσιεύσεις ] 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com