Εγγραφή    Σύνδεση    Δ. Συζήτηση    Αναζήτηση    Συχνές Ερωτήσεις



Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 41 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Βεντιλατερ χμμμ...
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιούλ 22, 2011 11:35 am 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ Μάιος 24, 2010 9:29 pm
Δημοσιεύσεις: 161
Τοποθεσία: 1.Χανια, 2.Νεο Ηρακλειο
Λοιπον, το θεμα ειναι το εξης.. το αμαξι ανεβαζει θερμοκρασιες οταν πηγαινει πορεια και κατεβαζει οταν ειναι σε κινηση... Μεχρι προσφατως πιστευα οτι ισως ειναι φλατζα διοτι αλλαξα θερμοστατη υστερα βαλβιδα για να ξεκιναει νωριτερα το βεντιλατερ αλλα τπτ. Σημερα επεσα σε ενα forum με μηχανακια στο οποιο ελεγε καποιος οτι εχει το ιδιο προβλημα και οτι το εντοπισε στην λειτουργια του βεντιλατερ... Γραφει σχετικα:

1. Να βάζω από νωρίς το βεντιλατέρ σε λειτουργία πχ όταν σταματάω στα διόδια... ώστε να μην ξεπεράσει τους 104 και μετά να το σβήνω.... = Δεν δούλεψε... αν έμενα με ζέστη πίσω από αυτοκίνητο για 40sec η θερμοκρασία ανέβαινε και όταν έπαιρνε το βεντιλατέρ έβλεπα 110-115 +++
2. Άλλαξα πολικότητα ώστε να γυρνάει ανάποδα.... δηλαδή να βοηθαει τη φορά του αέρα!! Φοβερή λειρουργία!! ΑΛΛΑ.. μέσα στην πόλη όταν το δοκίμασα ήταν θέμα 5min να δω 118C... γιατί μου έστελνε τον καυτό αέρα του κινητήρα στο ψυγείο.
3. Άλλαξα πολικότητα και γύρισα και την πτερωτή ώστε να έχω το μέγιστο αποτέλεσμα μήπως και.... αλλά πάλι είχε πρόβλημα στην κίνηση.
4. Έβαλα διακόπτη που κλείνω το βεντιλατέρ χειροκίνητα και όταν το κάνω ανάβει και ένα κόκκινο led ώστε να θυμάμαι ότι είναι κλείστό.... επιτέλους δεν δουλεύει υπερωρίες το βεντιλατέρ και στους 110C ενώ είσαι εθνική...

Συμπέρασμα δικό μου: Μέσα στην πόλη δεν έχει ανάγκη... παέι μόνιμα με βεντιλατερ (μιλάμε για καλοκαίρι με θερμοκρασίες τύπου Αθήνας 35-42C - όπως και όλα τα μεγάλα μηχανάκια ζεσταίνεται). Στην εθνική και οπουδήποτε μετά τα 85-90Km/h απλά το κλείνω και η θερμοκρασία πέφτει.. αλλιώς ανεβαίνει.


Οποτε εγω τι μπορω να κανω? Πως μπορω να κλεινω το βεντιλατερ οταν δεν εχει κινηση?? (Παντα DIY...)


Share on FacebookShare on Twitter
Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βεντιλατερ χμμμ...
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιούλ 22, 2011 2:05 pm 
Χωρίς σύνδεση
Διπλωματικό Σώμα
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:11 pm
Δημοσιεύσεις: 3222
Περίμενε γιατί δεν καταλάβα.

1)Έχεις ηλεκτρικό βεντιλατέρ αντί για το υδραργυρικό κομπλέρ;

2)Η μιλάμε για το βεντιλατέρ που είναι ΜΠΡΟΣΤΑ από το ψυγείο; (που είναι για το A/C)

Αν λέμε για το 1 τότε το βεντιλατέρ είναι μιας σκάλας ή δύο;

Τι θερμοκρασίες είναι η φύσα του δλδ σε τι θερμοκρασία ανάβει;

Ο θερμοστάτης του ψυγείου που ανοίγει τα νερά, τι θερμοκρασία έχει;

Δική μου φιλοσοφία πάντως είναι να πηγαίνεις από τα φθηνά στα ακριβά, από την στιγμή που ΔΕΝ είσαι σίγουρος το τι φταίει. δλδ καλό θα είναι αν δεν έχεις αλλάξει θερμοστάτη να αλλάξεις, και βάλε κάποιον που να ανοίγει σε ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ θερμοκρασία από την χαμηλότερη που ανοίγει το βεντιλατέρ.


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βεντιλατερ χμμμ...
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιούλ 22, 2011 3:21 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Ιαν 30, 2010 10:12 am
Δημοσιεύσεις: 5673
Τοποθεσία: Κερατσινι
μπας το ψυγειο που εχεις ειναι μικρο? απο 318 πχ?
τσεκαρε αυτο πρωτα! ειχα το ιδιο προβλημα στο Golf οταν ειχα βαλει το VR6 (2800 CC)
το ψυγειο μου ηταν 2τρου και στην εθνικη ειχα ακριβως το ιδιο θεμα! ανεβαζε θερμοκρασιες
οταν μεσα στην αθηνα με 40 βαθμους ολα κομπλε, αλλαξα ψηγειο με αλλο και ολα εστρωσαν

επισης αν το βεντιλατερ δουλεβει συνεχεια! τοτε εχεις θεμα! η ειναι μικρο το ψυγειο (οπως ειπα και πριν)
η οι θερμοστατες σου ειναι λαθος! δλδ εχεις χαμηλοτερο θερμοστατη βεντιλατερ απο οτι νερου

_________________
318is loading ...........i am back!


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βεντιλατερ χμμμ...
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιούλ 22, 2011 4:07 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ Μάιος 24, 2010 9:29 pm
Δημοσιεύσεις: 161
Τοποθεσία: 1.Χανια, 2.Νεο Ηρακλειο
Το ψυγειο ειναι σιγουρα το σωστο μιλαω για το βεντιλατερ που βρισκεται προς τον οδηγο, θερμοστατη αλλαξα καθως και βαλβιδα για να ανοιγουν τα νερα νωριτερα αλλα παλι τα ιδια. Γεγονος ειναι οτι οσο δουλευει το βεντιλατερ με ακινητο το αμαξι ο αερας φευγει προς τα εξω. Δεν γνωριζω αν δουλευει συνεχεια αλλα η θερμοκρασια ειναι μονιμα πανω απο την μεση οποτε λογικα θα δουλευει. Επισης οπως διαβασατε η θερμοκρασια δειχνει να ανεβαινει καθε φορα που σταματαω σε διοδια ας πουμε και μου ακουγεται πολυ λογικο να δουλευει η φανα σπρωχνοντας τον αερα προς τα εξω καθως κινειται και εμποδιζοντας τον φρεσκο αερα να μπει μεσα .
Γυρνωντας ομως την πολικοτητα φαινεται οτι θα ανεβαζει θερμοκρασια οταν το αμαξι ειναι σταματημενο σε κινηση αφου εκει πρεπει να διωχνει τον ζεστο αερα. Το καλυτερο δεν θα ηταν απλα να σταματαει η φανα οταν υπαρχει ροη αερα??


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βεντιλατερ χμμμ...
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιούλ 22, 2011 4:28 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Ιαν 30, 2010 10:12 am
Δημοσιεύσεις: 5673
Τοποθεσία: Κερατσινι
οπα! δλδ οταν δουλεβει το βεντιλατερ σου, ο αερας δεν τον σπρωχνει πρως τα πισω αλλα πρως τα εμπρος! σωστα καταλαβα? ? ?
αν συμβαινει αυτο! τοτε πολυ απλα αλλαξε την πολικοτητα και καθαρισες λογικα....στην εθνικη οδο δεν πρεπει να σου αναβει το βεντιλατερ μιας και ο αερας που χτυπα το αμαξι με 100κμ ας πουμε ειναι υπερ αρκετος ετσι ωστε η θερμοκρασια να ειναι αναμεσα στον θερμοστατη νερου και βεντιλατερ

κατι δνε παει καλα στο ολο σκηνικο....δλδ και με σωστη ροη αερα του βεντιλατερ παλι σου ανεβαζει θερμοκρασια οταν σταματας, τι βαλδιβες εχεις βαλει? ? ?
δλδ τα νερα που ανοιγουν? το βεντιλατερ?

_________________
318is loading ...........i am back!


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βεντιλατερ χμμμ...
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιούλ 22, 2011 4:50 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ Μάιος 24, 2010 9:29 pm
Δημοσιεύσεις: 161
Τοποθεσία: 1.Χανια, 2.Νεο Ηρακλειο
bassakos έγραψε:
δλδ και με σωστη ροη αερα του βεντιλατερ παλι σου ανεβαζει θερμοκρασια οταν σταματας, τι βαλδιβες εχεις βαλει? ? ?
δλδ τα νερα που ανοιγουν? το βεντιλατερ?


Η σωστη ροη ειναι οταν ο αερας παει προς τα μεσα ετσι? δεν το εχω κανει ετσι ακομα, προφανως την μλκια την εκανε ο ηλεκτρολογος που εβαλε αναποδα την πολικοτητα και σπρωχνει προς τα εξω. Δεν θυμαμαι τι βαλβιδες αλλα ειναι οι χαμηλοτερες που βγαζει η bmw. To βεντιλατερ ειναι 2 ταχυτητων. Δεν ειχα ποτε σωστη ροη, και τον χειμωνα δεν το καταλαβαινα αλλα τωρα δειχνει θερμοκρασιες απλα επειδη διαβασα τα παραπανω στο forum ειπα να το αναφερω εδω και να μου πειτε πως γινεται αν μπορω να το κανω μονος μου και να μην χρειαστει να δωσω 30 ευρω στον ηλεκτρολογο. Μονο την πολικοτητα πρεπει γυρισω δλδ?


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βεντιλατερ χμμμ...
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιούλ 22, 2011 4:58 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Ιαν 30, 2010 10:12 am
Δημοσιεύσεις: 5673
Τοποθεσία: Κερατσινι
θεωρητικά βρησκεις τα ρευματα απλα βαζεις το (+) στην θεση του (-) και αναποδα και εισαι οκ!
αλλα δεν το εχω κανει ποτε και δεν ξερω να σου πω , επισης δες αν ειναι ευκολο να βαλεις το βεντιλατερ
"αναποδα" δλδ να το βγαλεις και να το ξαναβαλεις μηπως εκει εχει γινει εκει η μλκια και εχει ωστη συνδεση
αλλα ειναι βαλμενο αναποδα

αν βλεπεις τα σκουρα γενικοτερα για να μην κανεις καμια ζημια και καψεις κανενα βεντιλατερ
τραβα να στο φτιαξουν

_________________
318is loading ...........i am back!


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βεντιλατερ χμμμ...
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιούλ 22, 2011 5:03 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ Μάιος 24, 2010 9:29 pm
Δημοσιεύσεις: 161
Τοποθεσία: 1.Χανια, 2.Νεο Ηρακλειο
Δεν νομιζω οτι μπορει να μπει αναποδα, δεν ταιριαζει στις βασεις...


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βεντιλατερ χμμμ...
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιούλ 22, 2011 5:09 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Ιαν 30, 2010 10:12 am
Δημοσιεύσεις: 5673
Τοποθεσία: Κερατσινι
καταλαβα......
παντος τωρα που το ξανασκεφτομαι

1τον μου ακουγετε κουφο να εχουν βαλει αναποδα την πολικοτητα μιας και εχεις 2 σκαλες ρευματος μια για την μικρη και μια για την μεγαλη σκαλα του βεντιλατερ οποτε εχει 2 φασεις το βεντιλατερ και μια γειωση, αρα πως θα κανεις αναστροφη πολικοτητας για να δουλεψει αναποδα? αρα σε αυτην την περιπτωση το βεντιλατερ σου μαλον ειναι για εξωτερικη τοποθετηση και το εχουν βαλει εσωτερικο


2τερον εαν εχεις μονο μια σκαλα βεντιλατερ τοτε ειναι ευκολο να αλλαξεις τα καλωδια αλλα απαο την αλλη θα δουλεψει "αναποδα" το μοτερ?
η θα το καψεις? η δεν θα δουλεψει καθολου?

_________________
318is loading ...........i am back!


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βεντιλατερ χμμμ...
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιούλ 22, 2011 5:39 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ Μάιος 24, 2010 9:29 pm
Δημοσιεύσεις: 161
Τοποθεσία: 1.Χανια, 2.Νεο Ηρακλειο
Και εγω αυτο σκεφτηκα, οτι ειναι για εξωτερικη τοποθετηση. Αν ισχυει αυτο μπορω να το βαλω μετα το ψυγειο η θα ηταν καλυτερο να βαλω αλλο βεντιλατερ?


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 41 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com