Βήμα δεύτερο. Ετοιμάζουμε την καλωδίωση για τα Ellipsoids.Θυμάστε το καλώδιο που λέγαμε να χετε αγοράσει στο πρώτο ποστ; Ε αυτό το κόβουμε σε 12 ίσα μέρη με μήκος περίπου 10 εκατοστά το καθένα και γυμνώνουμε τις δύο άκρες του κάθε κομματιού σε μήκος ενός εκατοστού περίπου. Σπαστική δουλειά εκτός κι αν πίνεις καφέ και έχεις έναν φίλο να το κάνει για σένα. Γιατί 12; Επειδή έχει 6 υποδοχές για καλώδια το κάθε φανάρι (δύο για τις Η1 και δύο για τις Τ10 το κάθε πορείας και δύο για τις Η1 το κάθε προβόλι, άρα 6 Χ 2 για το κάθε φανάρι).
Αν την παλεύετε λιγάκι θα έχετε στο τέλος μία τέτοια εικόνα:
Τα μπλε ακροφίσια με λίγο σφίξιμο και πειράματα θα πρέπει να μένουν σταθερά στα φις των φαναριών (σφίγγουμε τις άκρες με την ειδική πένσα) και απ την άλλη μεριά θα πρέπει να χετε ελεύθερο καλώδιο για να γίνει η ένωση με τα καλώδια που θα κρέμονται στο αυτοκίνητο εφόσον αφαιρέσετε τις φίσες και κόψετε τις άκρες τους. Θα πρέπει να φαίνονται όπως στα κόκκινα βέλη της εικόνας δηλαδή. Σπαζαρχίδικο, αλλά εύκολο οκ.
Στην πλευρά του αυτοκινήτου βγάζουμε το λαστιχένιο περίβλημα απ την κάθε φίσα όπως φαίνεται στην εικόνα και κόβουμε τις άκρες των καλωδίων αφήνοντας ένα περίπου εκατοστό ελεύθερου καλωδίου στην άκρη για να ενωθούν με τις άκρες που «ξεγυμνώσατε» στα φανάρια.
ΠΡΟΣΟΧΗ: ΠΡΙΝ ΚΟΨΟΥΜΕ ΡΑΨΟΥΜΕ ΒΑΨΟΥΜΕ ΝΥΧΙΑ ΚΟΖΑΡΟΥΜΕ ΤΟ ΓΚΟΜΕΝΑΚΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΠΟΥ ΣΙΧΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΚΩΛΑΜΑΞΟ ΜΑΣ ΑΠΟΣΥΝΔΕΟΥΜΕ ΤΟΝ ΘΕΤΙΚΟ ΠΟΛΟ ΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ!Οκ; Το κάνατε; Πείτε τώρα και αντίο σε κάθε ρύθμιση του ράδιοCD σας ή του κασετοφώνου αν είστε παλιομοδίτες ή απλά τσίπηδες. Έχουν πέσει οι τιμές εδώ και χρόνια. Που βρίσκετε κασέτες δηλαδή; Έλεος ξεκολλάτε ρε καμένοι και πάρτε κάνα CD MP3 να γράφετε 100023 τραγούδια σε κάθε CD και να μην βρίσκετε ποτέ ξανά αυτό το «γαμάτο» τραγούδι που αρέσει και στην γκόμενα, παρά μόνο τυχαία ΑΦΟΥ την έχετε πάει σπίτι της. Να πεις ότι κάνατε και σεξ, να πω εντάξει, αλλά κάνατε; Καλώδιο όμως μάθατε να ξεγυμνώνετε έτσι;
Και να θυμάστε. Το καφέ καλώδιο είναι η γείωση. Όλο τα ίδια λέμε εδώ μέσα.ΠΡΟΣΟΧΗ: ΕΝΩΝΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΤΟΝ ΘΕΤΙΚΟ ΠΟΛΟ ΜΕ ΤΗΝ ΜΠΑΤΑΡΙΑ.Στο σημείο αυτό ο Λευτέρης μέτρησε ένα-ένα τα ελεύθερα καλώδια απ την μεριά του αυτοκινήτου με εμένα μέσα στο αυτοκίνητο να ανάβω τα φώτα διαδοχικά διακόπτης-1η-2η σκάλα ξεχωριστά για την κάθε πλευρά για να βεβαιωθούμε ότι όλα τα καλώδια δίνουν ρεύμα αλλά και να είμαστε για τις γειώσεις. Λες και το ρεύμα ξαφνικά θα ντρεπόταν να περάσει ξερωγώ. Αλλά καλό είναι να είσαστε σίγουροι για το τι κάνετε γιατί σε αυτό το σημείο ξεχωρίζουμε και το ποιο καλώδιο θα ενωθεί με τι. Για τις ψείρες και τα Η1 πορείας όλος ο ντόρος. Στους προβολείς είπαμε όλα ίδια μένουν.
Για να βρούμε ποιο σετ φάσης - γεώσης πάει στις ψείρες (φώτα θέσεως) και πιο στα μεσαία (διασταυρώσεως) απλά βάζουμε το πολύμετρο στη ρύθμιση DC και το κατάλληλο μέγεθος (δεκάδες Volt πχ_ βάζουμε τον ένα ακροδέκτη στη γείωση (καφέ καλώδιο) και τον άλλο ακροδέκτη στο ένα από τα υπόλοιπα δύο. Στη συνέχεια ανάβουμε την πρώτη σκάλα των φώτων (ψείρες - θέσεως) και βλέπουμε την ένδειξη του πολύμετρου. Αν η ένδειξη είναι μηδέν τότε η συγκεκριμένη φάση που είναι συνδεδεμένο το πολύμετρο είναι η φάση για τα διασταυρώσεως, αν όχι τότε είναι για τις ψείρες.
ΠΡΟΣΟΧΗ: ΑΠΟΣΥΝΔΕΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΤΟΝ ΘΕΤΙΚΟ ΠΟΛΟ ΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ. ΜΗΝ ΚΑΨΟΥΜΕ ΚΑΜΜΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΚΟΠΤΟΡΑΠΤΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ.Για να ενώσουμε τις ελεύθερες άκρες των καλωδίων τις στρίβουμε μεταξύ τους, περνάμε από πάνω ένα παπαράκι καφέ σαν αυτό της εικόνας (λευκό βέλάκι) και τα σφίγγουμε με την ειδική τανάλια για να μείνουν σταθερά ενωμένα μεταξύ τους.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Στην γείωση των smileys ενώνουμε δύο (2) καλώδια απ την μεριά που θα βλέπουν στα φανάρια γιατί όπως είπαμε χρειαζόμαστε μία γείωση για τις ψείρες και μια για τις λάμπες Η1. Από πάνω περνάμε για έξτρα προστασία θερμοσυστελόμενο υλικό το οποίο το καίμε προσεκτικά με αναπτήρα για να κολλήσει πάνω στην ένωση των καλωδίων.
Εφόσον με το πολύμετρο έχουμε καταλήξει όσον αφορά το ποιο καλώδιο πάει που, φέρνουμε τα φανάρια κοντά στο Ε30 κι αρχίζουμε να ενώνουμε τις ελεύθερες άκρες των καλωδίων τους με αυτές που πρέπει απ την πλευρά του αυτοκινήτου. Πάλι στρίψιμο τις άκρες, καφέ παπαράκι, τανάλια για να πιεστούν μεταξύ τους και θερμοσυστελόμενο από πάνω που το καίμε.
Αν όλα πάνε καλά θα έχετε μπροστά αυτό το τερατούργημα:
ΠΡΟΣΟΧΗ (ΑΧΤΟΥΝΓΚ): ΕΝΩΝΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΤΟΝ ΘΕΤΙΚΟ ΠΟΛΟ ΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ.Μετά μπαίνουμε στο Ε30 και παίζουμε μανιακά με τον διακόπτη των φώτων για να δούμε ότι όλα λειτουργούν όπως θα έπρεπε. Αν είστε τυχεροί θα ανάψουν τα φανάρια κανονικά.
Και παμε για το τελευταιο βημα!