Εγγραφή    Σύνδεση    Δ. Συζήτηση    Αναζήτηση    Συχνές Ερωτήσεις



Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 13 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ Δεκ 24, 2012 9:36 pm 
Χωρίς σύνδεση
E30 Noise ID Specialist.
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:13 pm
Δημοσιεύσεις: 5762
Τοποθεσία: Athens
ΙΙ. BMW E30: Μετατροπή φαναριών κλειστού τύπου (sealed beams) σε facelift φανάρια με το χαμόγελο (Ellipsoids/Smileys).

Τα pre-facelift Ε30 έχουν τα λεγόμενα κλειστού τύπου φανάρια (Sealed Beams) τα οποία εκτός του ότι είναι σχεδίαση και υλοποίηση τέλους δεκαετίας ’70, δεν έχουν καμία σχέση σε απόδοση με τα νέου τύπου φανάρια (Ellipsoids) που μπήκαν σε Ε30 από το 1987 και μετά και λόγω του χαρακτηριστικού χαμόγελου ονομάζονται Smileys. Η μετατροπή σε Smileys είναι μεν εύκολη διαδικασία, αλλά δεν είναι ακριβώς plug n play λόγω διαφορετικής συνδεσμολογίας κυρίως για την μεσαία σκάλα και τα parking lights (τις λεγόμενες ψείρες).

Αυτά που θα χρειαστούν για την όλη φάση είναι τα παρακάτω:

 Έναν φίλο για παρέα/βοήθεια/τρολλάρισμα/χριστοπαναγίες/γέλια κτλ.
Στην συγκεκριμένη περίπτωση τον ρόλο έπαιξε ο oldcarskickass (Λευτέρης).

 Ένα μέτρο καλώδιο μονόκλωνο καλής ποιότητας που να σηκώνει τουλάχιστον 55W αν και στην ουσία αντέχει πολύ παραπάνω, όπως και τα καλώδια γενικά της Ε30 απ το εργοστάσιο. (1€)

 Ένα κάρο μαλακιούλες που χρησιμεύουν στο να ενώνεις δυο γυμνά καλώδια μεταξύ τους και μετά να τα συμπιέζεις με μία τανάλια με στρογγυλά άκρα (κροκοδειλάκια) για να μείνουν ενωμένα. Οι μαλακιούλες αυτές φαίνονται στην εικόνα παρακάτω με τα βέλη καθώς και κάτι άλλα ψιλο μαλακιούλες που χρειάζονται για να κουμπώσουν τα καλώδια πάνω στα φις των προβολέων (τα μπλε στην δεύτερη εικόνα).Όλα αυτά τα βρίσκετε σε ηλεκτρολόγο εύκολα και είναι πάμφθηνα.
ΛΟΛ Περιγραφή ότι να ναι όχι μαλακίες! :rofl: (Pr)

ΕικόναΕικόνα

 Θερμοσυστελόμενο «μανίκι» που καλύπτει τις ενώσεις των καλωδίων για μεγαλύτερη προστασία από υγρασία.Αυτό μπαίνει από πάνω και μετά με αναπτήρα προσεκτικά το θερμαίνουμε έτσι ώστε να γίνει ένα σώμα ει δυνατόν με τους παραπάνω πλαστικούς ακροδέκτες.

 Τανάλιες/μυτοτσίμπιδο/κοπίδι/κατσαβίδια.

 Πολύμετρο με μπαταρίες για να μαστε σίγουροι τι κάνουμε όταν το κάνουμε.

 Υπομονή και διάθεση για αυτοσχεδιασμό αν και εφόσον χρειαστεί.
(Θα χρειαστεί)
:Priest:

Copyright © Blitzkri3g

Ακολουθει το Δευτερο μερος...

_________________
Εικόνα


Share on FacebookShare on Twitter
Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ Δεκ 24, 2012 10:38 pm 
Χωρίς σύνδεση
E30 Noise ID Specialist.
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:13 pm
Δημοσιεύσεις: 5762
Τοποθεσία: Athens
Λίγα λόγια για το ποιο καλώδιο πάει που κι όλα αυτά τα κινέζικα.

Όλη η δυσκολία (παπάρια δυσκολία, απλά αν είσαι μπετόβλακας σαν κι εμένα δεν θα τα καταλάβεις ποτέ αν δεν ασχοληθείς με τα ηλεκτρικά ενός αυτοκινήτου) είναι στα φώτα πορείας. Στους προβολείς ουσιαστικά ότι καλώδιο χρησιμοποιείται στα παλιά φανάρια ταιριάζει και στα νέα. Ακριβώς όμως.
Στα φώτα πορείας τα κλειστού τύπου λοιπόν η BMW χρησιμοποιεί τρία καλώδια. Δύο φάσεις για το ρεύμα (Η μία καταλήγει στην ψείρα, σε λαμπάκι τύπου Τ10 και η άλλη στην λάμπα Η1) και μία φάση για την γείωση (που έχει πάντα χρώμα καφέ στα Ε30). Στα νέα φανάρια Ellipsoid με το χαμόγελο χρησιμοποιούνται δύο ξεχωριστά ζεύγη φάσης ρεύματος, ένα για τις ψείρες και ένα για τις Η1, το καθένα με την δική του γείωση. Με βάση τα παραπάνω το μόνο «δύσκολο» της όλης εγκατάστασης είναι να χωριστεί η original γείωση του φαναριού σε δύο, κάτι που γίνεται εύκολα.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ Δεκ 24, 2012 10:44 pm 
Χωρίς σύνδεση
E30 Noise ID Specialist.
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:13 pm
Δημοσιεύσεις: 5762
Τοποθεσία: Athens
Βήμα πρώτο. Αφαίρεση των παλιών φαναριών απ το Ε30.

Νταξ, εύκολο στάδιο αυτό. Σε όλα τα Ε30 αρχικά αφαιρείται η μάσκα μπροστά απ το κάθε φανάρι που πιάνει πάνω στην μετώπη με δύο βίδες (σταυροκατσάβιδο) στο σημείο που είναι τα λευκά βέλη. Η μάσκα πιάνεται κι από μέσα απ το καπό με κλιπσάκια μεταλλικά στα σημεία που είναι τα κόκκινα βέλη.

Εικόνα

Το ίδιο κάνουμε κι απ την άλλη μεριά και μένει το αμάξι κώλος και πανάσχημο όπως στην φωτογραφία.

Εικόνα

Ανοίγουμε το καπό κανονικά και αφαιρούμε τις φίσες πάνω απ τα φανάρια μαζί με τις λάμπες τους.

Στην συνέχεια ξεβιδώνουμε τις τρεις βίδες πάλι βλέποντας το αυτοκίνητο από μπροστά. Οι βίδες βρίσκονται εκεί που δείχνουν τα τρία λευκά βέλη και χρησιμοποιούμε σταυροκατσάβιδο πάλι.

Εικόνα

Προσέχουμε στην τελευταία βίδα μην μας πέσουν κάτω τα σκουπίδια … ε εννοώ φανάρια.
Είμαστε έτοιμοι για το επόμενο βήμα που θα φτιάξουμε την καλωδίωση για τα νέα φώτα.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 25, 2012 12:23 am 
Χωρίς σύνδεση
E30 Noise ID Specialist.
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:13 pm
Δημοσιεύσεις: 5762
Τοποθεσία: Athens
Βήμα δεύτερο. Ετοιμάζουμε την καλωδίωση για τα Ellipsoids.

Θυμάστε το καλώδιο που λέγαμε να χετε αγοράσει στο πρώτο ποστ; Ε αυτό το κόβουμε σε 12 ίσα μέρη με μήκος περίπου 10 εκατοστά το καθένα και γυμνώνουμε τις δύο άκρες του κάθε κομματιού σε μήκος ενός εκατοστού περίπου. Σπαστική δουλειά εκτός κι αν πίνεις καφέ και έχεις έναν φίλο να το κάνει για σένα. Γιατί 12; Επειδή έχει 6 υποδοχές για καλώδια το κάθε φανάρι (δύο για τις Η1 και δύο για τις Τ10 το κάθε πορείας και δύο για τις Η1 το κάθε προβόλι, άρα 6 Χ 2 για το κάθε φανάρι).
Αν την παλεύετε λιγάκι θα έχετε στο τέλος μία τέτοια εικόνα:

Εικόνα

Τα μπλε ακροφίσια με λίγο σφίξιμο και πειράματα θα πρέπει να μένουν σταθερά στα φις των φαναριών (σφίγγουμε τις άκρες με την ειδική πένσα) και απ την άλλη μεριά θα πρέπει να χετε ελεύθερο καλώδιο για να γίνει η ένωση με τα καλώδια που θα κρέμονται στο αυτοκίνητο εφόσον αφαιρέσετε τις φίσες και κόψετε τις άκρες τους. Θα πρέπει να φαίνονται όπως στα κόκκινα βέλη της εικόνας δηλαδή. Σπαζαρχίδικο, αλλά εύκολο οκ.
Στην πλευρά του αυτοκινήτου βγάζουμε το λαστιχένιο περίβλημα απ την κάθε φίσα όπως φαίνεται στην εικόνα και κόβουμε τις άκρες των καλωδίων αφήνοντας ένα περίπου εκατοστό ελεύθερου καλωδίου στην άκρη για να ενωθούν με τις άκρες που «ξεγυμνώσατε» στα φανάρια.

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΠΡΙΝ ΚΟΨΟΥΜΕ ΡΑΨΟΥΜΕ ΒΑΨΟΥΜΕ ΝΥΧΙΑ ΚΟΖΑΡΟΥΜΕ ΤΟ ΓΚΟΜΕΝΑΚΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΠΟΥ ΣΙΧΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΚΩΛΑΜΑΞΟ ΜΑΣ ΑΠΟΣΥΝΔΕΟΥΜΕ ΤΟΝ ΘΕΤΙΚΟ ΠΟΛΟ ΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ!

Οκ; Το κάνατε; Πείτε τώρα και αντίο σε κάθε ρύθμιση του ράδιοCD σας ή του κασετοφώνου αν είστε παλιομοδίτες ή απλά τσίπηδες. Έχουν πέσει οι τιμές εδώ και χρόνια. Που βρίσκετε κασέτες δηλαδή; Έλεος ξεκολλάτε ρε καμένοι και πάρτε κάνα CD MP3 να γράφετε 100023 τραγούδια σε κάθε CD και να μην βρίσκετε ποτέ ξανά αυτό το «γαμάτο» τραγούδι που αρέσει και στην γκόμενα, παρά μόνο τυχαία ΑΦΟΥ την έχετε πάει σπίτι της. Να πεις ότι κάνατε και σεξ, να πω εντάξει, αλλά κάνατε; Καλώδιο όμως μάθατε να ξεγυμνώνετε έτσι;

Εικόνα

Και να θυμάστε. Το καφέ καλώδιο είναι η γείωση. Όλο τα ίδια λέμε εδώ μέσα.

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΕΝΩΝΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΤΟΝ ΘΕΤΙΚΟ ΠΟΛΟ ΜΕ ΤΗΝ ΜΠΑΤΑΡΙΑ.

Στο σημείο αυτό ο Λευτέρης μέτρησε ένα-ένα τα ελεύθερα καλώδια απ την μεριά του αυτοκινήτου με εμένα μέσα στο αυτοκίνητο να ανάβω τα φώτα διαδοχικά διακόπτης-1η-2η σκάλα ξεχωριστά για την κάθε πλευρά για να βεβαιωθούμε ότι όλα τα καλώδια δίνουν ρεύμα αλλά και να είμαστε για τις γειώσεις. Λες και το ρεύμα ξαφνικά θα ντρεπόταν να περάσει ξερωγώ. Αλλά καλό είναι να είσαστε σίγουροι για το τι κάνετε γιατί σε αυτό το σημείο ξεχωρίζουμε και το ποιο καλώδιο θα ενωθεί με τι. Για τις ψείρες και τα Η1 πορείας όλος ο ντόρος. Στους προβολείς είπαμε όλα ίδια μένουν.

Για να βρούμε ποιο σετ φάσης - γεώσης πάει στις ψείρες (φώτα θέσεως) και πιο στα μεσαία (διασταυρώσεως) απλά βάζουμε το πολύμετρο στη ρύθμιση DC και το κατάλληλο μέγεθος (δεκάδες Volt πχ_ βάζουμε τον ένα ακροδέκτη στη γείωση (καφέ καλώδιο) και τον άλλο ακροδέκτη στο ένα από τα υπόλοιπα δύο. Στη συνέχεια ανάβουμε την πρώτη σκάλα των φώτων (ψείρες - θέσεως) και βλέπουμε την ένδειξη του πολύμετρου. Αν η ένδειξη είναι μηδέν τότε η συγκεκριμένη φάση που είναι συνδεδεμένο το πολύμετρο είναι η φάση για τα διασταυρώσεως, αν όχι τότε είναι για τις ψείρες.

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΑΠΟΣΥΝΔΕΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΤΟΝ ΘΕΤΙΚΟ ΠΟΛΟ ΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ. ΜΗΝ ΚΑΨΟΥΜΕ ΚΑΜΜΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΚΟΠΤΟΡΑΠΤΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ.

Για να ενώσουμε τις ελεύθερες άκρες των καλωδίων τις στρίβουμε μεταξύ τους, περνάμε από πάνω ένα παπαράκι καφέ σαν αυτό της εικόνας (λευκό βέλάκι) και τα σφίγγουμε με την ειδική τανάλια για να μείνουν σταθερά ενωμένα μεταξύ τους.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Στην γείωση των smileys ενώνουμε δύο (2) καλώδια απ την μεριά που θα βλέπουν στα φανάρια γιατί όπως είπαμε χρειαζόμαστε μία γείωση για τις ψείρες και μια για τις λάμπες Η1.

Από πάνω περνάμε για έξτρα προστασία θερμοσυστελόμενο υλικό το οποίο το καίμε προσεκτικά με αναπτήρα για να κολλήσει πάνω στην ένωση των καλωδίων.
Εφόσον με το πολύμετρο έχουμε καταλήξει όσον αφορά το ποιο καλώδιο πάει που, φέρνουμε τα φανάρια κοντά στο Ε30 κι αρχίζουμε να ενώνουμε τις ελεύθερες άκρες των καλωδίων τους με αυτές που πρέπει απ την πλευρά του αυτοκινήτου. Πάλι στρίψιμο τις άκρες, καφέ παπαράκι, τανάλια για να πιεστούν μεταξύ τους και θερμοσυστελόμενο από πάνω που το καίμε.

Αν όλα πάνε καλά θα έχετε μπροστά αυτό το τερατούργημα:

Εικόνα

ΠΡΟΣΟΧΗ (ΑΧΤΟΥΝΓΚ): ΕΝΩΝΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΤΟΝ ΘΕΤΙΚΟ ΠΟΛΟ ΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ.

Μετά μπαίνουμε στο Ε30 και παίζουμε μανιακά με τον διακόπτη των φώτων για να δούμε ότι όλα λειτουργούν όπως θα έπρεπε. Αν είστε τυχεροί θα ανάψουν τα φανάρια κανονικά.

Εικόνα

Και παμε για το τελευταιο βημα!

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 25, 2012 12:32 am 
Χωρίς σύνδεση
E30 Noise ID Specialist.
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:13 pm
Δημοσιεύσεις: 5762
Τοποθεσία: Athens
Βήμα τρίτο. Επανασυναρμολόγηση του Ε30 σας.

Συγχαρητήρια.

Αν φτάσατε ως εδώ σημαινει οτι δεν εχετε ζωη.Για γκομενα ουτε λογος.

Μένει μόνο να τα βάλετε όλα στη θέση τους μιας που θα χει βραδιάσει απ ότι το κόβω ως αυτή την στιγμή και θα έχετε αρχίσει να πεινάτε και θα σας έχει πάρει και η γκόμενα / γυναίκα / φίλος σας 100 τηλέφωνα για να την πάτε στον σταθμό του τραίνου να προλάβει να πάει στο πατρικό της εκτός Αθηνών ή επειδή θα χει κλειδωθεί μέσα στην κουζίνα με το μωρό να κλαίει απ έξω και θα πρέπει να πάτε να την / τον ξελασπώσετε ή επειδή δουλεύει βράδυ και έχει να σηκώσει τηλέφωνο κανα μήνα αλλά σας θυμήθηκε τώρα ή επειδή όλη μέρα ασχολείται με Excelόφυλα κι έχει καραπήξει και θέλει να σας μιλήσει για ρομαντισμούς και τζάκια ή επειδή είναι στη δουλειά και βαριέται και θέλει να σας κάνει πλάκα και να σας πάρει να σας πουλήσει κάνα πακέτο κινητής τηλεφωνίας ξερωγω. Τα σενάρια ατελείωτα, αλλά δε σας νοιάζει γιατί μόλις τελειώσατε ότι κάνατε κι έχετε νέα φανάρια στο Ε30 σας!

Εικόνα

Απομένει μονο να τα ρυθμίσετε για να μην τυφλώνετε όλο τον κόσμο.
Μπορέιτε κι αυτό να το κάνετε μόνοι,αλλά πάω στοίχημα οτι θα γελάσουν και τα τσιμλεντα μετά κι ας το κανε ένας μπατζανάκης μόνος του σ ένα Mini Cooper παλιό και το κανε καλά και το πέτυχε και δεν τυφλώνει κανέναν. Τραβάτε σε κάναν φίλο συνεργειατζή (Έλα τωρα, έχεις αμάξι 30 ετών και δεν έχεις μηχανικό φίλο; Άσε μας κουκλίτσα μου!) ή εναλλακτικα ο ένας αντε δύο που έχουν δουλειά και πληρώνονται ακόμα ας δώσει σε έναν ηλεκτρολόγο 10€ να του τα ρυθμίσει εκείνος!

:Priest:

2012 © Blitzkri3g για το www.dirt-e30.com.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 27, 2012 6:10 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Οκτ 28, 2012 6:22 pm
Δημοσιεύσεις: 345
επειδη εισαι παραπονιαρησ!!!!!!! πολυ ωραια αναλυση του θεματοσ κι πιστευω θα βοηθησει πολυ οσουσ εχουν ε30 με τα απλα φωτα κι θελουν να κανουν την αλλαγη!!! ταφωτα με χαμογελο ειναι πολυ ωραια κι να ρωτησω κι κατι? εχω ενα θεμα τωρα που γραφω το θυμηθηκα το χαμογελο στο αριστερο φαναρι μου δεν αναβει σωστα τουλαχιστον!! εχω αλλαξει φαναρια να δω αλλα παλι το ιδιο ετσι ειναι σε ολα η τι μπορει να συμβαινει? εχω ξενον στη μεσαια απλα το αναφερω οχι οτι εχει διαφορα!!

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 27, 2012 7:40 pm 
Χωρίς σύνδεση
E30 Noise ID Specialist.
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:13 pm
Δημοσιεύσεις: 5762
Τοποθεσία: Athens
:Grin: (Pr)

Βασικα να δεις συμπτωση εχει κι ο Bassakos απο δω μεσα το ιδιο προβλημα.
Καποια στιγμη θα ανοιξουμε και θα κοιταξουμε και τα δικα του να καταλαβω
ποιο ειναι το θεμα.Απ οτι μου ειπε εχουν διαφορετικη σχεδιαση τα λαμακια
που πιανουν εσωτερικα τον φακο μεσα στο φαναρι.Δεν εχω ιδεα τι και πως
ακομα,αλλα θα το ψαξουμε και θ ανεβασουμε και φωτογραφιες.

Τα φαναρια σου καταρχας ειναι καθαρα,οι λαμπες και οι καθρεφτες οκ;
Ν.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 27, 2012 9:44 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Ιαν 30, 2010 10:12 am
Δημοσιεύσεις: 5673
Τοποθεσία: Κερατσινι
Νικήτα όσο και βρόμικα να είναι, είναι τόσο δύνατα τα ξένον που πίστεψε με θα φωτιζόταν το χαμόγελο

send from mobile

_________________
318is loading ...........i am back!


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 27, 2012 9:52 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Οκτ 28, 2012 6:22 pm
Δημοσιεύσεις: 345
ειναι καθαρα κι εχω δοκιμασει 3 φαναρια δεν ξερω!! κι το σχεδιο μεσα που κοιτουσαμε ιδιο φαινεται τωρα τι να πω????

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 28, 2012 7:44 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Δεκ 07, 2010 5:59 pm
Δημοσιεύσεις: 345
Τοποθεσία: Αθήνα
Εμενα που φαινονται ετσι τι εχουν παθει? Πανε για πεταμα?


Συνημμένα:
20121228_173448.jpg
20121228_173448.jpg [ 193.64 KiB | 22943 προβολές ]
Κορυφή 
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 13 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com