Ανοιγμα με 2 φιλαρακια απο στασεις μεχρι τα 180. (Το S3 παιζει ρολο διαιτητη περισσοτερο για να ξηγιομαστε, αλλα το οδηγαει κουλος) Οχι το καλυτερο ξεκινημα για μενα
1ες 1 καροτσα πισω απο το S3 και μπροστα απο το ΤΤ μιση.
2ες καθαρα μπροστα απο TT και μιση!!! απο το S3
3ες το S3 εξαφανιστηκε και πηγε να περιμενει πιο κατωενω το TT αρχισε να μαζευει. Στα 140 περιπου ημασταν διπλα και
4ες μεχρι την ωρα που περασαμε το S3 το ΤΤ ηταν λιγο μπροστα (ουτε μιση καροτσα). Με λιγα λογια στο φασμα χιλιμετρων 120-180 με μαζεψε.
Πιστευω αν ξεκιναγα λιγο καλυτερα η αν εσπαγα λιγο ακομα η ανα δεν ημουν τοσο βαρυς(οχι εγω το αμαξι) η αν ηταν αυτος πιο βαρυς (ειναι 60 κιλα ο πουστης) θα περναγα ανετα.
Το φιλαρακι με το S3 που πλεον ειναι 1ο σταδιο στα 270 αλογα εχασε κοντρα απο rallye 16v στα 150hp!!! Το αμαξι πραγματικα πρεπει να φυγει απο τα χερια του ΧΑΡΑΜΙΖΕΤΑΙ!!! Το πηρα βολτα και σκοτωνει! Ο τυπος θελει 1sec στην κυριολεξια να αλλαξει σχεση. Μπορεις να το μετρησεις κανονικα! 1sec!! Η δικαιολογια ειναι οτι δεν θελει να μεινει απο δισκοπλατο! Ακουσον ακουσον! Αμαξι με 5000 Ε σε extra!! Τι να πω...