Ασχετο,αλλα ημουν στην Κυμης στην αρχη στο φαναρι που εχει το βενζιναδικο διπλα με κατευθυνση προς Πευκη και πετυχα ενα ανοιγμα στο ασχετο με τα παραπανω.Η Ferrari του κουτιου σε τελεια κατασταση:
Το Rallye ανοιξε απο πισω οταν ειδε οτι ο οδηγος της Ferrari to πατησε και τον εφτασε σχεδον χαλαρα...:shok:
Οσο προλαβα να δω ηταν διπλα και το Rallye αρχισε ν ανοιγει σιγα σιγα...:original:
Τεσπα,δεν ειχα ιδεα για τεχνικες προδιαγραφες της dino,αλλα βρηκα αυτα.
Παράθεση:
The 206 GT used a transverse-mounted 2.0 L all-aluminum, 160 hp (119 kW) @ 8000 rpm redline, 65 degree V6 engine, Dual overhead camshafts, 9.7:1 Compression ratio. Torque was 138 pounds*foot @ 6500 rpm.0-100=7.50s
Μπορει ομως και να ταν αυτη:
Παράθεση:
Calls for more power were answered with the 2.4 L (2418 cc) Dino 246. The motor was a 65 degree, dual overhead camshaft, 9.0:1 compression ratio, iron block with alloy heads. The European motor produced 195 bhp (at 7,600 rpm), and was available as a fixed-top GT coupe.0-100=7.10s
Οπως και να χει,ειδα live την διαφορα που εχουν πλεον τα συγχρονα hot hatces με τα παλιοτερα supercar.
Ειχε το ενδιαφερον του! :17)
Ν.