Συγγραφέας |
Μήνυμα |
old school driver
|
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 17, 2013 11:59 pm |
|
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 18, 2009 1:42 pm Δημοσιεύσεις: 459 Τοποθεσία: GREVENA
|
Έγινε πάτημα μεταξύ εμου και φίλου με S3 2000 TFSI.
Εγώ 286 άλογα 1100 κιλά.
Το S3 279 δυναμομετρημενα και 1450++ κιλά.
Πατήσαμε από 2ρες ρολλ στα μέτρα του, το BMW μπροστά από την αρχή της κόντρας και τελειώματα 4αρτης με 200χμ περίπου 3 κενά πίσω το S3.
Και κάναμε και ένα πάτημα και από στάση (4Χ4 το S3) δεν ξεκίνησε καλά τα S3 ,και πάλι εγώ μπροστά από την αρχή με 2,5 κενά στα 200χμ.
_________________ BMW 340i D-SPEC Τα πάντα για Ε30 E21
|
|
|
|
|
JPS
|
Δημοσιεύτηκε: Δευτ Μαρ 18, 2013 12:59 am |
|
|
a.k.a GPS |
|
Εγγραφή: Τρί Αύγ 09, 2011 2:05 am Δημοσιεύσεις: 1417
|
Λογικοτατο το μπανιο του S3, μια ελπιδα ισως ειχε απο εκκινηση λογω προσφυσης, αλλα αφου δεν του κατσε περαστικα του. Γενικα εχεις προσφυση με τετοια ροπακλα? Τι βημα εχεις? Λαστιχα?
_________________ Bassakos έγραψε: απο τι βλεπεις, ολοι προβληματικοι ειμαστε εδω!
|
|
|
|
|
old school driver
|
Δημοσιεύτηκε: Δευτ Μαρ 18, 2013 1:05 am |
|
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 18, 2009 1:42 pm Δημοσιεύσεις: 459 Τοποθεσία: GREVENA
|
Βήμα 2,78
Λάστιχα 205-55-16
Πίεση 24 Kpg.
Το θέμα είναι ότι με τέτοια ροπακλα και κούτσουρο ντριφταδικια ανάρτηση που έχω εγώ πρέπει να το πουλήσω στην εκκίνηση να ξεκινήσω με πάρα πολύ λίγες στροφές χαλαρά και αφου ξεκινήσω να μετριάσω και πάλι το γκάζι ώστε να μην σπινιαρω.
Αν το πετύχω όλο αυτό έχω κάνει μια πετυχημένη εκκίνηση.
_________________ BMW 340i D-SPEC Τα πάντα για Ε30 E21
|
|
|
|
|
JPS
|
Δημοσιεύτηκε: Δευτ Μαρ 18, 2013 1:16 am |
|
|
a.k.a GPS |
|
Εγγραφή: Τρί Αύγ 09, 2011 2:05 am Δημοσιεύσεις: 1417
|
Λογικο αφου εισαι στημενος για drift. Για χρονομετρημενα θα παταγε το αμαξι (προφανως με διαφορες στην αναρτηση) ή απλα θα πάλευες με το θηρίο? (που ειναι ο Bassakos να κραξει? Κοντραδικο θεμα θα το γυρισω για πιστα, ο μεγας στριφτης και καλα! )
_________________ Bassakos έγραψε: απο τι βλεπεις, ολοι προβληματικοι ειμαστε εδω!
|
|
|
|
|
Bassakos
|
Δημοσιεύτηκε: Δευτ Μαρ 18, 2013 2:04 am |
|
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 30, 2010 10:12 am Δημοσιεύσεις: 5673 Τοποθεσία: Κερατσινι
|
ηταν αναγκη να το διαβασω τωρα εγω αυτο? ufffffffff!!!!!!!
λογικο το αποτελεσμα ! 3 κενα στα 200 ειναι σεβαστη διαφορα
οπως επισης οτι ΚΑΙ απο εκινηση δεν σε περασε,ή δεν σταθηκε διπλα, πολυ καλο και αυτο! ναι μεν αυτος δεν εκανε καλη εκινηση αλλα οπως ειπες και το δικο σου δεν ειναι στημενο για 0-100, 0-400 μετρα
well done!!!!
(ζηλευω οσο δεν γινετε!!! να ακους τον V8 να κοχλαζει, και το S3 να μενει πισω στον καθρεφτη ....)
_________________ 318is loading ...........i am back!
|
|
|
|
|
BlitzKri3g
|
Δημοσιεύτηκε: Δευτ Μαρ 18, 2013 5:44 am |
|
|
E30 Noise ID Specialist. |
|
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:13 pm Δημοσιεύσεις: 5762 Τοποθεσία: Athens
|
Καλή φάση Γιάννη! /,,/ Η εκκίνηση με τέτοιο μοτέρ και τέτοια ανάρτηση είναι άσκηση αυτοέλεγχου και υπομονής! Εν τω μεταξύ πόσα " θέλει για 200χλμ/ω;!; Έχεις μετρήσει; Ν.
Not Sent From My ST15i.
_________________
|
|
|
|
|
kanonas
|
Δημοσιεύτηκε: Δευτ Μαρ 18, 2013 12:17 pm |
|
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 06, 2010 2:39 pm Δημοσιεύσεις: 644
|
old school driver έγραψε: Έγινε πάτημα μεταξύ εμου και φίλου με S3 2000 TFSI.
Εγώ 286 άλογα 1100 κιλά.
Το S3 279 δυναμομετρημενα και 1450++ κιλά.
Πατήσαμε από 2ρες ρολλ στα μέτρα του, το BMW μπροστά από την αρχή της κόντρας και τελειώματα 4αρτης με 200χμ περίπου 3 κενά πίσω το S3.
Και κάναμε και ένα πάτημα και από στάση (4Χ4 το S3) δεν ξεκίνησε καλά τα S3 ,και πάλι εγώ μπροστά από την αρχή με 2,5 κενά στα 200χμ. σου ρθε τώρα εε να παίξεις με το πόνο μας εεε ,πολυ καλά αν και θα θελα να βλεπα το πρόσωπου του φίλου σου....
|
|
|
|
|
Bassakos
|
Δημοσιεύτηκε: Δευτ Μαρ 18, 2013 3:10 pm |
|
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 30, 2010 10:12 am Δημοσιεύσεις: 5673 Τοποθεσία: Κερατσινι
|
_________________ 318is loading ...........i am back!
|
|
|
|
|
PetrosD
|
Δημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 19, 2013 11:26 am |
|
|
Technical Muthafucka |
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 28, 2012 6:39 pm Δημοσιεύσεις: 1335
|
Τί αηδία κοντέρ έχει το Audi Και δε μου λες, χωράνε στο θόλο πίσω τα 205/55/16 άνετα;
_________________ (OO=[][]=OO)
|
|
|
|
|
|