Εγγραφή    Σύνδεση    Δ. Συζήτηση    Αναζήτηση    Συχνές Ερωτήσεις



Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 30 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: εγω, ο αλλος και το ice tea
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 07, 2009 5:27 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 11, 2009 7:29 pm
Δημοσιεύσεις: 94
Τοποθεσία: Athens, Galatsi
Αααααχ, δεν μπορω να ακουω τετοια..
Πιστευεις δηλαδη πως με 168ps@5800rpm και 1300kg (e30 325i) μπορεις να εχεις θετικα αποτελεσματα απεναντι σε ενα civic Vti '92 το οποιο βγαζει 162ps@7600rpm σε 1080kg καροτσα;

ΠΟΤΕ :twisted:

_________________
---> cheap turbo project in progress...
Εικόνα
"Speed isn't everything, you gotta look cool on the touge too" Εικόνα


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: εγω, ο αλλος και το ice tea
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 07, 2009 6:14 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Ιαν 06, 2009 5:14 pm
Δημοσιεύσεις: 107
Εγώ που είμαι 1500 κιλά πως τα είχα?????


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: εγω, ο αλλος και το ice tea
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 07, 2009 7:17 pm 
Χωρίς σύνδεση
Διπλωματικό Σώμα
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:11 pm
Δημοσιεύσεις: 3222
Το πρώην του αδερφού και νυν Drifter πάντως έτρωγε κάμποσες καρότσες από ΜΑΜΑ 160άρι Vtec.

Και εγώ έχω φάει τον άμπακο (αλλά από ότι είπε το παιδί στο φανάρι το μισό μοτέρ(περιφερειακά) ήταν Mugen και είχε κόφτη (αυτό που με ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΕ ήταν ότι είχε κόφτη στις 8500rpm... και με ΚΑΥΛΩΣΕ ο ήχος).

Δεν αμφισβητώ τον Θοδωρή γιατί ξέρω πως πάει το όχημα του, απλά θα ήθελα να το δω με τα μάτια μου για να το πιστέψω 100%, όπως του έχω πει άλλωστε.


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: εγω, ο αλλος και το ice tea
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 07, 2009 9:31 pm 
Χωρίς σύνδεση
Badass Motherfucker
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:16 pm
Δημοσιεύσεις: 2456
BMW523i έγραψε:
Με το Ε39 έβαλα συνολικά 15 φορές με αυτά διότι κανείς τους δεν το χώνευε!!! Το ένα ήταν στημένο και για κόντρες με 4τάχυτο σασμάν και ένα σκασμό πράγματα στο μοτέρ (μαμά ήταν με τα 125???Είχε κεράσει τσάι σε πολλά αυτοκίνητα)! Το άλλο δεν ξέρω τι είχε πάνω(Κοζάνη ήταν), μου είχε αραδιάσει κάτι χταπόδια από ιντέγκα φίλτρα πρόγραμμα κτλ(κάπου στα 180 μου είχε πει ότι είναι)! Από στάση έφευγα αρκετά και μετά διαφορά γινόταν με το κούμπωμα 4αρτης!! Ο άλλος μου ζήτησε κόντρα για 400αρη μπας και αλλά πάλι τίποτε! Αυτά όλα έγιναν μπροστά σε καμιά 100 άτομα! Το καλοκαιράκι πλησιάζει λάστιχα καινούργια βάλαμε και είμαστε έτοιμοι!!! Συγνώμη για το κάπως οφφ τοπίκ με το Ε39 αλλά πιστεύω πάλι ότι και ένα καλό 2,5 κάνει θαύματα! Α και ναι το μαμά σιβικ ήταν κουλός αλλά φιλαράκι και ήθελε να δει κάποια πράγματα!!



Με τα 125 ειναι το esi ! Και μερικα απο αυτα σκοτωνουν κιολας! ( πολυ λιγα, αλλα εχω δει μερικα να πηγαινουν σχεδον κοπια με vti )

Αυτος με τα χταποδια κτλ μαλλον μαλακιες βελτιωσεις εκανε.. Αν κατι ΔΕΝ χρειαζονται τα honda ειναι χταποδι... ( αντιθετως με τα bmw ) γιαυτο και το αμαξι δεν πηγαινε καλα ( συγκριτικα με τα αλογα του )

Με 2.5 δεν κανεις θαυματα, αλλα πας παρα πολυ καλα! Αν αφαιρεσεις λιγο βαρος κιολας πηγαινεις πολυ καλυτερα. ;)

manos_e30_323i έγραψε:
Αααααχ, δεν μπορω να ακουω τετοια..
Πιστευεις δηλαδη πως με 168ps@5800rpm και 1300kg (e30 325i) μπορεις να εχεις θετικα αποτελεσματα απεναντι σε ενα civic Vti '92 το οποιο βγαζει 162ps@7600rpm σε 1080kg καροτσα;
ΠΟΤΕ :twisted:

Ασε την wikipedia κατω ρε :p

Αν ειναι μαμα και τα δυο τοτε παιζει ανετα το bmw να περασει πολυ μπροστα. Αν το civic εχει φιλτρο εξατμιση ( οχι προγραμμα και λοιπες μαλακιες, γιατι δεν δινουν σχεδον τιποτα στα honda, πρεπει να ριξεις πολλα λεφτα για να παρεις αλογα σε αυτα τα αμαξια γιατι ειναι ηδη πουσαρισμενα ) και το bmw κανα χταποδι κτλ κτλ τοτε θα ειναι 1-2 καροτσες μπροστα το οποιοδηποτε ειναι λιγοτερο ταλαιπωρημενο και σχετικα ελαφρυτερο.

oldcarskickass έγραψε:
Το πρώην του αδερφού και νυν Drifter πάντως έτρωγε κάμποσες καρότσες από ΜΑΜΑ 160άρι Vtec.


Εμενα ειχε και κοφτη στις 6100 ομως, και το αμαξι εδινε μεχρι και τις 6100 στο φουλ, ακομα και με πεμπτη που την τερματιζε ευκολα.

Η διαφορα με το civic του Κωστα ηταν 1μιση-2 καροτσες εγω πισω. Αυτος φοραει φιλτρο εξατμιση, εγω χταποδι και καινουρια εξατμιση μαμα, αλλα ο κοφτης δεν ηταν στις 6500 οπως επρεπε. Αν ηταν πιστευω θα ημασταν μαζι αν οχι εγω μπροστα *( θα εξηγησω μετα γιατι ).

Η διαφορα με εμενα χωρις χταποδι και με ψιλοσκατα εξατμιση ηταν κολωνα και βαλε, απο σταση ολα τα ανοιγματα.

Η φαση με την συγκεκριμενη κοντρα ηταν καπως ετσι : Σταση, ξεκιναμε και ειμαι μπροστα δυο καροτσες μεχρι και τελειωμα της δικης μου τριτης, ωσπου μετα μαζευει την διαφορα και καθεται 1μιση-2 καροτσες μπροστα μεχρι και το τελος. Αν ημουν με σωστο κοφτη θα ειχα φυγει αρκετα πριν απο την αρχη και δεν θα προλαβαινε να μαζεψει πιστευω. Ποτε δεν ανοιξα ομως μετα απο αυτο γιατι το πουλησα οπως ηταν.

Το θεμα με τα honda ΔΕΝ ειναι τα αλογα και το μοτερ τους παντως. Ειναι ο συνδυασμος του μοτερ με την μεταδοση ( κατι στο οποιο η bmw επισης πασχει - οχι στα m τα μοντελα, αλλα σε ΟΛΑ τα αλλα ).

Χωρις να πειραξουν βηματα σασμαν-διαφορικου κτλ ( καθως εγω για παραδειγμα φορουσα 391 βημα το οποιο στα 325 ηταν εξαιρετικα σπανιο, οποτε θεωρειται και αυτο βελτιωση ;) ) η κλιμακωση των σχεσεων και το πως δουλευει η καθε σχεση στο δρομο και σε κοντρες/διαδρομες ειναι απιστευτη κατα την γνωμη μου, η καθε μια σχεση ειναι ρυθμισμενη ετσι ωστε να μπορει να την τελικιασει ανετα το αμαξι χωρις να του λειπει η τελικη και χωρις να ειναι μακρυ η οτιδηποτε.


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: εγω, ο αλλος και το ice tea
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Κυρ Φεβ 08, 2009 2:40 am 
Χωρίς σύνδεση
Διπλωματικό Σώμα
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:11 pm
Δημοσιεύσεις: 3222
Σημείωση, ΌΛΑ τα σασμάν BMW που έχω δει από το 1988 και μετά ΟΛΑ ΜΑ ΟΛΑ έχουν ΑΚΡΙΒΩΣ την ίδια σχέση υποπολλαπλασιαμού.

ΜΑ ΟΛΑ, από 316 μέχρι Μ3.


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: εγω, ο αλλος και το ice tea
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Κυρ Φεβ 08, 2009 3:41 am 
Χωρίς σύνδεση
Badass Motherfucker
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:16 pm
Δημοσιεύσεις: 2456
oldcarskickass έγραψε:
Σημείωση, ΌΛΑ τα σασμάν BMW που έχω δει από το 1988 και μετά ΟΛΑ ΜΑ ΟΛΑ έχουν ΑΚΡΙΒΩΣ την ίδια σχέση υποπολλαπλασιαμού.

ΜΑ ΟΛΑ, από 316 μέχρι Μ3.


Νομιζα τα Μ ηταν διαφορετικα. Εκανα λαθος δηλαδη.

Μεγαλη μαλακια αυτο, ΠΟΛΥ μεγαλη ομως.


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: εγω, ο αλλος και το ice tea
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Κυρ Φεβ 08, 2009 1:48 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Ιαν 06, 2009 10:28 pm
Δημοσιεύσεις: 385
oldcarskickass έγραψε:
Το πρώην του αδερφού και νυν Drifter πάντως έτρωγε κάμποσες καρότσες από ΜΑΜΑ 160άρι Vtec.

Και εγώ έχω φάει τον άμπακο (αλλά από ότι είπε το παιδί στο φανάρι το μισό μοτέρ(περιφερειακά) ήταν Mugen και είχε κόφτη (αυτό που με ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΕ ήταν ότι είχε κόφτη στις 8500rpm... και με ΚΑΥΛΩΣΕ ο ήχος).

Δεν αμφισβητώ τον Θοδωρή γιατί ξέρω πως πάει το όχημα του, απλά θα ήθελα να το δω με τα μάτια μου για να το πιστέψω 100%, όπως του έχω πει άλλωστε.


Ωπα,ωπα,αυτο σηκωνει συζητηση,γιατι ο Σωτηρακης λεει οτι παταει VTi.
Φυσικα το ΟPC της γυναικας μου το περναγε απο πανω(ακομη αστρωτο το Corsaki)και ο Σωτος με χταποδι και προγραμμα(τον εφτιαξα παλι 8-) ),αλλα δεν ξερω τι να πω σχετικα με το VTi.

_________________
Ε30 325i turbo by Gianneas Bros Garage
Ε30 M5 3.6 by Gianneas Bros Garage

http://www.e30maniac.blogspot.com


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: εγω, ο αλλος και το ice tea
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Κυρ Φεβ 08, 2009 1:50 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Ιαν 06, 2009 10:28 pm
Δημοσιεύσεις: 385
TheCondor έγραψε:
oldcarskickass έγραψε:
Σημείωση, ΌΛΑ τα σασμάν BMW που έχω δει από το 1988 και μετά ΟΛΑ ΜΑ ΟΛΑ έχουν ΑΚΡΙΒΩΣ την ίδια σχέση υποπολλαπλασιαμού.

ΜΑ ΟΛΑ, από 316 μέχρι Μ3.


Νομιζα τα Μ ηταν διαφορετικα. Εκανα λαθος δηλαδη.

Μεγαλη μαλακια αυτο, ΠΟΛΥ μεγαλη ομως.


Το σασμαν του Μ3 εχει διαφορετικες σχεσεις!

_________________
Ε30 325i turbo by Gianneas Bros Garage
Ε30 M5 3.6 by Gianneas Bros Garage

http://www.e30maniac.blogspot.com


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: εγω, ο αλλος και το ice tea
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Κυρ Φεβ 08, 2009 2:26 pm 
Χωρίς σύνδεση
Badass Motherfucker
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:16 pm
Δημοσιεύσεις: 2456
E30MANIAC έγραψε:
oldcarskickass έγραψε:
Το πρώην του αδερφού και νυν Drifter πάντως έτρωγε κάμποσες καρότσες από ΜΑΜΑ 160άρι Vtec.

Και εγώ έχω φάει τον άμπακο (αλλά από ότι είπε το παιδί στο φανάρι το μισό μοτέρ(περιφερειακά) ήταν Mugen και είχε κόφτη (αυτό που με ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΕ ήταν ότι είχε κόφτη στις 8500rpm... και με ΚΑΥΛΩΣΕ ο ήχος).

Δεν αμφισβητώ τον Θοδωρή γιατί ξέρω πως πάει το όχημα του, απλά θα ήθελα να το δω με τα μάτια μου για να το πιστέψω 100%, όπως του έχω πει άλλωστε.


Ωπα,ωπα,αυτο σηκωνει συζητηση,γιατι ο Σωτηρακης λεει οτι παταει VTi.
Φυσικα το ΟPC της γυναικας μου το περναγε απο πανω(ακομη αστρωτο το Corsaki)και ο Σωτος με χταποδι και προγραμμα(τον εφτιαξα παλι 8-) ),αλλα δεν ξερω τι να πω σχετικα με το VTi.


Δες το post μου Παναγιωτη για να καταλαβεις :)

Θα κανονισω κοντρα με το vti οταν ερθει ο Σωτος Αθηνα.

Συμφωνα με τα λεγομενα του θα το περασει απο πανω, αλλα εγω πιστευω πως ΑΝ ειναι μπροστα θα ειναι το πολυ ενα αμαξι. ( το vti που λεω ειναι απλα φιλτρο εξατμιση )

Ο δρομος θα μας δειξει τι πραγματικα ισχυει :D


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: εγω, ο αλλος και το ice tea
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 14, 2009 8:56 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Φεβ 07, 2009 7:54 pm
Δημοσιεύσεις: 17
Τοποθεσία: Salonika
έχω δοκίμασε με vti είναι πολύ καλά μοτέρ .


πρώτη δοκιμη είναι από στάση μέχρι τις 2 μαζί , μετά ξεκόλλησε η διαφορα μεγάλη !!

μετά τα δώσαμε στα 100χλμ τον κέρασα εγώ τσάι όλο δικό του ήταν !!

αυτά από μένα .

και έχω οδήγηση και πολλά ντι και καλά και μαμά , το κακό που έχουνε στα πολλά χιλιόμετρα δεν έχουνε νεύρο που έχει το 325i 12v


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 30 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com