BMW523i έγραψε:
Με το Ε39 έβαλα συνολικά 15 φορές με αυτά διότι κανείς τους δεν το χώνευε!!! Το ένα ήταν στημένο και για κόντρες με 4τάχυτο σασμάν και ένα σκασμό πράγματα στο μοτέρ (μαμά ήταν με τα 125???Είχε κεράσει τσάι σε πολλά αυτοκίνητα)! Το άλλο δεν ξέρω τι είχε πάνω(Κοζάνη ήταν), μου είχε αραδιάσει κάτι χταπόδια από ιντέγκα φίλτρα πρόγραμμα κτλ(κάπου στα 180 μου είχε πει ότι είναι)! Από στάση έφευγα αρκετά και μετά διαφορά γινόταν με το κούμπωμα 4αρτης!! Ο άλλος μου ζήτησε κόντρα για 400αρη μπας και αλλά πάλι τίποτε! Αυτά όλα έγιναν μπροστά σε καμιά 100 άτομα! Το καλοκαιράκι πλησιάζει λάστιχα καινούργια βάλαμε και είμαστε έτοιμοι!!! Συγνώμη για το κάπως οφφ τοπίκ με το Ε39 αλλά πιστεύω πάλι ότι και ένα καλό 2,5 κάνει θαύματα! Α και ναι το μαμά σιβικ ήταν κουλός αλλά φιλαράκι και ήθελε να δει κάποια πράγματα!!
Με τα 125 ειναι το esi ! Και μερικα απο αυτα σκοτωνουν κιολας! ( πολυ λιγα, αλλα εχω δει μερικα να πηγαινουν σχεδον κοπια με vti )
Αυτος με τα χταποδια κτλ μαλλον μαλακιες βελτιωσεις εκανε.. Αν κατι ΔΕΝ χρειαζονται τα honda ειναι χταποδι... ( αντιθετως με τα bmw ) γιαυτο και το αμαξι δεν πηγαινε καλα ( συγκριτικα με τα αλογα του )
Με 2.5 δεν κανεις θαυματα, αλλα πας παρα πολυ καλα! Αν αφαιρεσεις λιγο βαρος κιολας πηγαινεις πολυ καλυτερα. ;)
manos_e30_323i έγραψε:
Αααααχ, δεν μπορω να ακουω τετοια..
Πιστευεις δηλαδη πως με 168ps@5800rpm και 1300kg (e30 325i) μπορεις να εχεις θετικα αποτελεσματα απεναντι σε ενα civic Vti '92 το οποιο βγαζει 162ps@7600rpm σε 1080kg καροτσα;
ΠΟΤΕ Ασε την wikipedia κατω ρε :p
Αν ειναι μαμα και τα δυο τοτε παιζει ανετα το bmw να περασει πολυ μπροστα. Αν το civic εχει φιλτρο εξατμιση ( οχι προγραμμα και λοιπες μαλακιες, γιατι δεν δινουν σχεδον τιποτα στα honda, πρεπει να ριξεις πολλα λεφτα για να παρεις αλογα σε αυτα τα αμαξια γιατι ειναι ηδη πουσαρισμενα ) και το bmw κανα χταποδι κτλ κτλ τοτε θα ειναι 1-2 καροτσες μπροστα το οποιοδηποτε ειναι λιγοτερο ταλαιπωρημενο και σχετικα ελαφρυτερο.
oldcarskickass έγραψε:
Το πρώην του αδερφού και νυν Drifter πάντως έτρωγε κάμποσες καρότσες από ΜΑΜΑ 160άρι Vtec.
Εμενα ειχε και κοφτη στις 6100 ομως, και το αμαξι εδινε μεχρι και τις 6100 στο φουλ, ακομα και με πεμπτη που την τερματιζε ευκολα.
Η διαφορα με το civic του Κωστα ηταν 1μιση-2 καροτσες εγω πισω. Αυτος φοραει φιλτρο εξατμιση, εγω χταποδι και καινουρια εξατμιση μαμα, αλλα ο κοφτης δεν ηταν στις 6500 οπως επρεπε. Αν ηταν πιστευω θα ημασταν μαζι αν οχι εγω μπροστα *( θα εξηγησω μετα γιατι ).
Η διαφορα με εμενα χωρις χταποδι και με ψιλοσκατα εξατμιση ηταν κολωνα και βαλε, απο σταση ολα τα ανοιγματα.
Η φαση με την συγκεκριμενη κοντρα ηταν καπως ετσι : Σταση, ξεκιναμε και ειμαι μπροστα δυο καροτσες μεχρι και τελειωμα της δικης μου τριτης, ωσπου μετα μαζευει την διαφορα και καθεται 1μιση-2 καροτσες μπροστα μεχρι και το τελος. Αν ημουν με σωστο κοφτη θα ειχα φυγει αρκετα πριν απο την αρχη και δεν θα προλαβαινε να μαζεψει πιστευω. Ποτε δεν ανοιξα ομως μετα απο αυτο γιατι το πουλησα οπως ηταν.
Το θεμα με τα honda ΔΕΝ ειναι τα αλογα και το μοτερ τους παντως. Ειναι ο συνδυασμος του μοτερ με την μεταδοση ( κατι στο οποιο η bmw επισης πασχει - οχι στα m τα μοντελα, αλλα σε ΟΛΑ τα αλλα ).
Χωρις να πειραξουν βηματα σασμαν-διαφορικου κτλ ( καθως εγω για παραδειγμα φορουσα 391 βημα το οποιο στα 325 ηταν εξαιρετικα σπανιο, οποτε θεωρειται και αυτο βελτιωση ;) ) η κλιμακωση των σχεσεων και το πως δουλευει η καθε σχεση στο δρομο και σε κοντρες/διαδρομες ειναι απιστευτη κατα την γνωμη μου, η καθε μια σχεση ειναι ρυθμισμενη ετσι ωστε να μπορει να την τελικιασει ανετα το αμαξι χωρις να του λειπει η τελικη και χωρις να ειναι μακρυ η οτιδηποτε.