Συγγραφέας |
Μήνυμα |
TheCondor
|
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 04, 2009 11:03 pm |
|
|
Badass Motherfucker |
|
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:16 pm Δημοσιεύσεις: 2456
|
Εδω και καιρο σκεφτομαι για κατι τετοιο. Πιο πολυ για μειωση του βαρους αλλα και αυξηση των γενικοτερων επιδοσεων χωρις πειραγμα στο μοτερ. Εχω δει λοιπον στο http://www.bmw2002.com και πραγματικα θελω να το δω το θεμα με το που μαζεφτουν τα λεφτα, με τον επομενο μισθο λογικα. Επειδη τα links δεν ανοιγουν εαν τα κανω paste, μπειτε στο site που εδωσα παραπανω,πηγαινετε Ε30 parts, Performance Parts Body/Chassis και θα τα δειτε. 275 δολαρια κανει το καπω και 175 το καπω του πορτ μπαγκαζ. Αυτο ειναι ισο με 194 ευρω το καπω και 125 το καπω του πορτ μπαγκαζ. Πολυ λιγα λεφτα πιστευω. Το θεμα ειναι αν παιζει να ενδιαφερεται και κανενας αλλος ( Παντελη ? ) για να αγορασουμε μαζι και να μπορεσουμε να μειωσουμε καμια τιμη και να μοιραστουν τα μεταφορικα. Πειτε και τη γνωμη σας αν θελετε για μια τετοιου ειδους αλλαγη στο αμαξι!
|
|
|
|
|
Marios_E36
|
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 04, 2009 11:24 pm |
|
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 03, 2009 11:01 pm Δημοσιεύσεις: 176 Τοποθεσία: Patras- Coventry UK
|
TheCondor έγραψε: Εδω και καιρο σκεφτομαι για κατι τετοιο. Πιο πολυ για μειωση του βαρους αλλα και αυξηση των γενικοτερων επιδοσεων χωρις πειραγμα στο μοτερ. Εχω δει λοιπον στο http://www.bmw2002.com και πραγματικα θελω να το δω το θεμα με το που μαζεφτουν τα λεφτα, με τον επομενο μισθο λογικα. Επειδη τα links δεν ανοιγουν εαν τα κανω paste, μπειτε στο site που εδωσα παραπανω,πηγαινετε Ε30 parts, Performance Parts Body/Chassis και θα τα δειτε. 275 δολαρια κανει το καπω και 175 το καπω του πορτ μπαγκαζ. Αυτο ειναι ισο με 194 ευρω το καπω και 125 το καπω του πορτ μπαγκαζ. Πολυ λιγα λεφτα πιστευω. Το θεμα ειναι αν παιζει να ενδιαφερεται και κανενας αλλος ( Παντελη ? ) για να αγορασουμε μαζι και να μπορεσουμε να μειωσουμε καμια τιμη και να μοιραστουν τα μεταφορικα. Πειτε και τη γνωμη σας αν θελετε για μια τετοιου ειδους αλλαγη στο αμαξι! Αλλο fiberglass ή αλλιώς υαλονήματα άλλο Carbon Fiber Reinforced Plastic/Carbon Fiber δλδ ανθρακόνημα... Παντως πιστεύω οτι αν γλυτώνεις αρκετό βάρος, τοτε έιναι καλή αγορά!!! Γιατι δεν ειναι μονο βαρος, μπορεις να βελτιώσεις και την όλη κατανομή βάρους ;) (Παντελη εσενα θα σε ενδιαφέρει αυτο χιχι)
_________________ Got E30?comin'soon by Marios_E36Οι γραμμές είναι για τα τετράδια...
|
|
|
|
|
TheCondor
|
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 04, 2009 11:29 pm |
|
|
Badass Motherfucker |
|
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:16 pm Δημοσιεύσεις: 2456
|
Marios_E36 έγραψε: TheCondor έγραψε: Εδω και καιρο σκεφτομαι για κατι τετοιο. Πιο πολυ για μειωση του βαρους αλλα και αυξηση των γενικοτερων επιδοσεων χωρις πειραγμα στο μοτερ. Εχω δει λοιπον στο http://www.bmw2002.com και πραγματικα θελω να το δω το θεμα με το που μαζεφτουν τα λεφτα, με τον επομενο μισθο λογικα. Επειδη τα links δεν ανοιγουν εαν τα κανω paste, μπειτε στο site που εδωσα παραπανω,πηγαινετε Ε30 parts, Performance Parts Body/Chassis και θα τα δειτε. 275 δολαρια κανει το καπω και 175 το καπω του πορτ μπαγκαζ. Αυτο ειναι ισο με 194 ευρω το καπω και 125 το καπω του πορτ μπαγκαζ. Πολυ λιγα λεφτα πιστευω. Το θεμα ειναι αν παιζει να ενδιαφερεται και κανενας αλλος ( Παντελη ? ) για να αγορασουμε μαζι και να μπορεσουμε να μειωσουμε καμια τιμη και να μοιραστουν τα μεταφορικα. Πειτε και τη γνωμη σας αν θελετε για μια τετοιου ειδους αλλαγη στο αμαξι! Αλλο fiberglass ή αλλιώς υαλονήματα άλλο Carbon Fiber Reinforced Plastic/Carbon Fiber δλδ ανθρακόνημα... Παντως πιστεύω οτι αν γλυτώνεις αρκετό βάρος, τοτε έιναι καλή αγορά!!! Γιατι δεν ειναι μονο βαρος, μπορεις να βελτιώσεις και την όλη κατανομή βάρους ;) (Παντελη εσενα θα σε ενδιαφέρει αυτο χιχι) Σωστος για την διορθωση... Γλιτωνεις αρκετο βαρος, και στην ουσια φτιαχνεις την επιταχυνση, την επιβραδυνση, και το κρατημα, χωρις να ξοδευεις ενα σκασμο λεφτα!! Εξαρταται βεβαια και απο τα μεταφορικα παντα, αλλα απο το να αρχισεις να φτιαχνεις το μοτερ και να βαζεις φρενα και αλλη αναρτηση και και και παει μακρυα η βαλιτσα!
|
|
|
|
|
TheCondor
|
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 04, 2009 11:31 pm |
|
|
Badass Motherfucker |
|
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:16 pm Δημοσιεύσεις: 2456
|
Παντελη ψηνεσαι να στειλω κανα email να ρωτησω για την ολη φαση ?
Και να ψαχτουμε και απο εδω στην Ελλαδα μπας και υπαρχει καμια λυση προσιτη?
|
|
|
|
|
Action Man
|
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 04, 2009 11:33 pm |
|
|
Ειναι Σουπερ Δυνατοοοος! |
|
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 03, 2009 10:31 pm Δημοσιεύσεις: 3236
|
Βill εγώ είμαι μέσα! Αν γίνεται να περιμένουμε λίγο καιρό....γιατί έχω και άλλες υποχρεώσεις αυτό τον καιρό και....έχω ήδη παραγγείλει κάποια πράγματα για την Ε30..
|
|
|
|
|
TheCondor
|
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 04, 2009 11:34 pm |
|
|
Badass Motherfucker |
|
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:16 pm Δημοσιεύσεις: 2456
|
Action Man έγραψε: Βill εγώ είμαι μέσα! Αν γίνεται να περιμένουμε λίγο καιρό....γιατί έχω και άλλες υποχρεώσεις αυτό τον καιρό και....έχω ήδη παραγγείλει κάποια πράγματα για την Ε30.. Ναι ρε εννοειται. Απλα λεω αν ενδιαφερεσαι οντως για να ξερω. Και εγω καμποσο καιρο θα κανω καθως θα μπει για μοτερ μεσα το δικο μου και για φουλ βαψιμο.
|
|
|
|
|
oldcarskickass
|
Δημοσιεύτηκε: Δευτ Ιαν 05, 2009 1:53 am |
|
|
Διπλωματικό Σώμα |
|
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:11 pm Δημοσιεύσεις: 3222
|
Εγώ πάντως το βρίσκω πατάτα για τους εξής λόγους (παρόλο που η τιμή είναι ελεϊνα χαμηλή)
1)έρχεται από Αμέρικα οπότε το τόσο θα το πληρώσεις άλλο τόσο 2)αν το σπάσεις κτλ κτλ 3)λόγω του ότι ΔΕΝ είναι 100% fiberglass αλλά πλαστικό κατά βάση πιστεύω ότι σε ΠΟΛΥ μικρό χρόνο (μη ρωτήσετε πόσο) και με την ηλιοφάνεια που έχουμε το καλοκαίρι θα αρχίσει τα μόνιμα φλεξαρίσματα. 4)θα είναι δύσκολο να πετύχεις ομοιόμορφη βαφή και << ωρίμανση >> της σε όλο το αμάξωμα.
Το πιο φτηνό πιστεύω από τέτοιες μόντες (δλδ ανορθόδοξες) είναι το να καλύψει κανείς με φύλλο λαμαρίνας το μέρος του πατώματος εκατέρωθεν της εξάτμισης και τον χώρο πίσω από το διαφορικό.
Αν το δεις από κάτω το Ε30 είναι σα να έχεις 2.000.000 αλεξίπτωτα από θέμα ροής.
Χώρια του ότι αυτό που λέω δεν κοστίζει (θεωρητικά) τίποτα, απλά φύλλα λαμαρίνας και 20 - 30 βίδες είναι.
|
|
|
|
|
Bellof-3
|
Δημοσιεύτηκε: Δευτ Ιαν 05, 2009 11:20 pm |
|
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 9:18 pm Δημοσιεύσεις: 490
|
Εκτος αν υπαρχει θεμα πληρους ελαφρωματος και κατ' επεκταση κατανομης του βαρους τοτε ναι αξιζει σαν κινηση, αλλιως με τα ιδια λευτα υπαρχουν αλλες βελτιωσεις με πολυ καλυτερα αποτελεσματα. Παντως ριχτε και μια ματια σε ενα site απο ευρωπη http://www.vinkmotorsport.nl/
_________________ 24 hours in a day, 24 beers in a case! Coincidence? I don't think so!!!
|
|
|
|
|
BMW523i
|
Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 07, 2009 10:17 am |
|
Εγγραφή: Τρί Ιαν 06, 2009 5:14 pm Δημοσιεύσεις: 107
|
|
|
|
|
kostas
|
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 20, 2010 12:13 am |
|
Εγγραφή: Τρί Μάιος 18, 2010 2:32 pm Δημοσιεύσεις: 937
|
TheCondor έγραψε: Εδω και καιρο σκεφτομαι για κατι τετοιο. Πιο πολυ για μειωση του βαρους αλλα και αυξηση των γενικοτερων επιδοσεων χωρις πειραγμα στο μοτερ. Εχω δει λοιπον στο http://www.bmw2002.com και πραγματικα θελω να το δω το θεμα με το που μαζεφτουν τα λεφτα, με τον επομενο μισθο λογικα. Επειδη τα links δεν ανοιγουν εαν τα κανω paste, μπειτε στο site που εδωσα παραπανω,πηγαινετε Ε30 parts, Performance Parts Body/Chassis και θα τα δειτε. εμενα με ενδιαφερει η φαση αυτη............αλλα δεν εχω εικονα να δω να σου πω σιγουρα για να κρινω...δεν μπορω να βρω αυτο που λες..... 275 δολαρια κανει το καπω και 175 το καπω του πορτ μπαγκαζ. Αυτο ειναι ισο με 194 ευρω το καπω και 125 το καπω του πορτ μπαγκαζ. Πολυ λιγα λεφτα πιστευω. Το θεμα ειναι αν παιζει να ενδιαφερεται και κανενας αλλος ( Παντελη ? ) για να αγορασουμε μαζι και να μπορεσουμε να μειωσουμε καμια τιμη και να μοιραστουν τα μεταφορικα. Πειτε και τη γνωμη σας αν θελετε για μια τετοιου ειδους αλλαγη στο αμαξι!
_________________ #ΜΕ ΤΟ ΠΛΑ'Ι' ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΝΤΟΥΜΠΑ'Ι'........#
|
|
|
|
|
|