Συγγραφέας |
Μήνυμα |
scaraveos
|
Δημοσιεύτηκε: Δευτ Αύγ 09, 2010 1:24 pm |
|
Εγγραφή: Τρί Ιαν 06, 2009 1:37 am Δημοσιεύσεις: 123 Τοποθεσία: Glyfada, Athens
|
Καλημερα παιδες! Εχω αγορασει εναν προφυλακτιρα M3 ρεπλικα των DTM 91-92 για να τον βαλω στο αμαξι μου που ειναι non-M Ε30. Οποτε εχω 2 επιλογες. Ειτε κοβω τον προφυλακτιρα κ τον κανω πιο στενο για να μπει με τα στοκ φτερα, ειτε βαζω φτερα μπροστα απο Μ3. Η δευτερη λυση ειναι λιγο καγκουρικη γιατι θα ειναι φουσκοτο εμπρος και στοκ πισω ( http://www.ewo-motorsport.de/Texte/ewobmw/mesch.jpg). Η πρωτη λυση περιλαμβανει κοψιμο σε κατι αρκετα ακριβο και θελω να το αποφυγω. Το αμαξι πλεων το εχω μονο για πιστα οποτε η εμφανιση δε με ενδιαφερει πολυ (το προφυλακτιρα τον πηρα για αεροδυναμικους λογους). Υπαρχει 3η λυση; Τι λετε; Υπαρχει καποιος που να φτιαχνει χειροποιητα flares;
_________________ Track Addict! Going Insane!!! http://p-bmw-e30.nethttp://ep82.net
|
|
|
|
|
BlitzKri3g
|
Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 10, 2010 12:44 pm |
|
|
E30 Noise ID Specialist. |
|
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:13 pm Δημοσιεύσεις: 5762 Τοποθεσία: Athens
|
Καλημερα/καλησπερα και σε σενα! Βασικα σιγουρα θα υπαρχει καποιος Αθηνα να κανει χειροποιητα τετοιες δουλειες,αλλα ποσο θα παει το μαλλι ειναι το θεμα... Δεν εχω δυστυχως κανεναν να σου προτεινω.Θα μ ενδιεφερε κι εμενα να βρω κανα σποιλερακι PVC ή απ οτι υλικο το κανουν τεσπα. Παντως σχετικα με οτι ρωτας θα προτεινα να τον κοψεις για να μην κανεις τ αμαξι μισο μισο ή να τον πουλησεις (πιστευω θα φυγει) και να παρεις κανεναν που να ξερεις οτι μπαινει 1000% στ αμαξι σου.Μαλακια θα πεις τοσος κοπος,αλλα... Ν.
_________________
|
|
|
|
|
scaraveos
|
Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 10, 2010 1:21 pm |
|
Εγγραφή: Τρί Ιαν 06, 2009 1:37 am Δημοσιεύσεις: 123 Τοποθεσία: Glyfada, Athens
|
Βασικα ο συγκεκριμενος προφυλακτιρας εχει αγοραστει συγκεκριμενα επειδη ειναι σωστος αεροδυναμικα σε σχεση με τους κουκουρουκου προφυλακτιρες M3 style που βρησκεις στο εμποριο. Ειναι ακριβης αντιγραφη των late DTMs που ετρεχαν 1991-92. Εχει undertray, splitter, brake ducts και βασεις carbon BMW Motorsport ;)
Λεω να δοκιμασω να τραβηξω να μαμα φτερα προς τα εξω. Θα επανελθω!
_________________ Track Addict! Going Insane!!! http://p-bmw-e30.nethttp://ep82.net
|
|
|
|
|
oldcarskickass
|
Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 10, 2010 4:49 pm |
|
|
Διπλωματικό Σώμα |
|
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:11 pm Δημοσιεύσεις: 3222
|
Αυτό λέω και εγώ.
Τα φτερά κάνουν 100€ το ζευγάρι και τα βρίσκεις παντού, πειραματίσου πρώτα με αυτά και μετά με τον προφυλακτήρα.
Και το επόμενο αεροδυναμικό βήμα είναι το πάτωμα να υποθέσω;
|
|
|
|
|
scaraveos
|
Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 10, 2010 7:40 pm |
|
Εγγραφή: Τρί Ιαν 06, 2009 1:37 am Δημοσιεύσεις: 123 Τοποθεσία: Glyfada, Athens
|
Το πατωμα ειναι λιγο δυσκολο να κλεισει τελειως γιατι πρεπει να περναει αερας για να ψυχεται το σασμαν κ οτι υπαρχει απο κατω. Μια καλη ιδεα θα ηταν να κλεισω το σημειο οπου βρησκοταν το εργοστασιακο ντεποζιτο μιας κ εχω βαλει ντεποζιτο στο πορτ παγκαζ και ο χωρος εκεινος ειναι τελειος ανοιχτος. Αεροδυναμικα σε αυτη την καροτσα δεν μπορεις να κανεις και πολλα. Η Μ3 ειχε διαφορετικη κληση στο πισω παραθυρο ωστε να εχει καλυτερη ροη ο αερας γενικα αλλα και προς την αεροτομη (βλ. αεροτομη με flap που ειχαν τα M3 Evo). Μελλοντικα αν δω οτι χρειαζεται πισω αεροτομη θα αναγκαστω να βαλω κατι τετοιο http://www.renn-spec.com/v/vspfiles/ass ... G_1056.jpg αν και δε μου αρεσει πολυ.
_________________ Track Addict! Going Insane!!! http://p-bmw-e30.nethttp://ep82.net
|
|
|
|
|
BlitzKri3g
|
Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 10, 2010 9:22 pm |
|
|
E30 Noise ID Specialist. |
|
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:13 pm Δημοσιεύσεις: 5762 Τοποθεσία: Athens
|
Σωστος ο Λευτερης! Δεν το σκεφτηκα σωστα ομολογω... yellow Παντως σε συγχαιρω γιατι δεν εισαι περαστικος απ τα Ε30 οπως οι 9 στους 10! Κι εδω μεσα τελικα οπως αποδεικνυεται εχουμε μαζεψει τον 1 στους 10 που τ αγαπαει το αυτοκινητο! Κι οσο κλισε ν ακουγεται,πιστευω αυτη ειναι η ουσια. Ν.
_________________
|
|
|
|
|
E30MANIAC
|
Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 10, 2010 10:05 pm |
|
Εγγραφή: Τρί Ιαν 06, 2009 10:28 pm Δημοσιεύσεις: 385
|
Αυτοι οι 9 στους 10 βρεθηκαν με την ανοδο του drift και μιας η αγορα ενος Ε30 σε μετρια κατασταση ειναι σχεδον φθηνη περιπτωση γεμισε ο κοσμος Ε30.Αυτο δεν ειναι απαραιτητα κακο!! ΜΙΑ ΖΩΗ Ε30!!!!!!!! yellow yellow
_________________ Ε30 325i turbo by Gianneas Bros Garage Ε30 M5 3.6 by Gianneas Bros Garage http://www.e30maniac.blogspot.com
|
|
|
|
|
oldcarskickass
|
Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 10, 2010 11:05 pm |
|
|
Διπλωματικό Σώμα |
|
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:11 pm Δημοσιεύσεις: 3222
|
scaraveos έγραψε: Το πατωμα ειναι λιγο δυσκολο να κλεισει τελειως γιατι πρεπει να περναει αερας για να ψυχεται το σασμαν κ οτι υπαρχει απο κατω. Μια καλη ιδεα θα ηταν να κλεισω το σημειο οπου βρησκοταν το εργοστασιακο ντεποζιτο μιας κ εχω βαλει ντεποζιτο στο πορτ παγκαζ και ο χωρος εκεινος ειναι τελειος ανοιχτος. Αεροδυναμικα σε αυτη την καροτσα δεν μπορεις να κανεις και πολλα. Η Μ3 ειχε διαφορετικη κληση στο πισω παραθυρο ωστε να εχει καλυτερη ροη ο αερας γενικα αλλα και προς την αεροτομη (βλ. αεροτομη με flap που ειχαν τα M3 Evo). Μελλοντικα αν δω οτι χρειαζεται πισω αεροτομη θα αναγκαστω να βαλω κατι τετοιο http://www.renn-spec.com/v/vspfiles/ass ... G_1056.jpg αν και δε μου αρεσει πολυ. Ναι εκεί πίσω ουσιαστικά έχεις ένα αλεξίπτωτο, ειδικά αν έχεις αφαιρέσει και τη ρεζέρβα. Για το κομμάτι που λες και εσύ εννοώ και εγώ. δλδ εκεί πίσω που κάνει την κλίση προς τα κάτω ο προφυλακτήρας. δλδ σκέφτομαι ένα ενιαίο (σχεδόν) κομμάτι που να καλύπτει το μέρος από εκεί που πιάνει η γέφυρα στο αμάξι μέχρι και το νύχι της λαμαρίνας πίσω από την ρεζέρβα. Κατάλαβες τι εννοώ. Καλή η φάση με τα αεροδυναμικά αλλά πραγματικά όταν σκέφτομαι ότι υπάρχει περίπτωση να βάλεις και άλλα που προσθέτουν αρνητική άντωση (δλδ αφαιρούν θετική lol) είναι σα να παίζεις με συναρτήσεις χαοτικές. Και αυτό γιατί από τη στιγμή που τα βοηθήματα ΔΕΝ πιάνουν στις πλήμνες θα έχεις ΤΕΡΑΣΤΙΟ πρόβλημα να υπολογίσεις τα χαρακτηριστικά της ανάρτησης. Κατάλαβες πάλι τι λέω; (είμαι κουρασμένος και δε μπορώ να γράψω το σκεπτικό μου πλήρως)
|
|
|
|
|
scaraveos
|
Δημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 11, 2010 1:23 pm |
|
Εγγραφή: Τρί Ιαν 06, 2009 1:37 am Δημοσιεύσεις: 123 Τοποθεσία: Glyfada, Athens
|
Λευτερη αυτο εννοουσα Σε εκεινο το σημειο ηταν το ντεποζιτο και τωρα ειναι κενο. Πιο πισω με τα ψαλιδια ειναι δυσκολο να κανεις κατι :(
_________________ Track Addict! Going Insane!!! http://p-bmw-e30.nethttp://ep82.net
|
|
|
|
|
oldcarskickass
|
Δημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 11, 2010 8:05 pm |
|
|
Διπλωματικό Σώμα |
|
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:11 pm Δημοσιεύσεις: 3222
|
Ναι αυτό ακριβώς λέω.
Καθώς και ακριβώς πίσω από εκεί που τελειώνει η φωτογραφία, πίσω από το διαφορικό μέχρι το κάτω κομμάτι του προφυλακτήρα.
|
|
|
|
|
|