Εγγραφή    Σύνδεση    Δ. Συζήτηση    Αναζήτηση    Συχνές Ερωτήσεις



Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 24 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ Αύγ 09, 2010 1:24 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Ιαν 06, 2009 1:37 am
Δημοσιεύσεις: 123
Τοποθεσία: Glyfada, Athens
Καλημερα παιδες!

Εχω αγορασει εναν προφυλακτιρα M3 ρεπλικα των DTM 91-92 για να τον βαλω στο αμαξι μου που ειναι non-M Ε30. Οποτε εχω 2 επιλογες. Ειτε κοβω τον προφυλακτιρα κ τον κανω πιο στενο για να μπει με τα στοκ φτερα, ειτε βαζω φτερα μπροστα απο Μ3. Η δευτερη λυση ειναι λιγο καγκουρικη γιατι θα ειναι φουσκοτο εμπρος και στοκ πισω (http://www.ewo-motorsport.de/Texte/ewobmw/mesch.jpg). Η πρωτη λυση περιλαμβανει κοψιμο σε κατι αρκετα ακριβο και θελω να το αποφυγω.

Το αμαξι πλεων το εχω μονο για πιστα οποτε η εμφανιση δε με ενδιαφερει πολυ (το προφυλακτιρα τον πηρα για αεροδυναμικους λογους).

Υπαρχει 3η λυση; Τι λετε; Υπαρχει καποιος που να φτιαχνει χειροποιητα flares;

_________________
Εικόνα
Track Addict! Going Insane!!!
http://p-bmw-e30.net
http://ep82.net


Share on FacebookShare on Twitter
Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 10, 2010 12:44 pm 
Χωρίς σύνδεση
E30 Noise ID Specialist.
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:13 pm
Δημοσιεύσεις: 5762
Τοποθεσία: Athens
Καλημερα/καλησπερα και σε σενα! drinkingcheers

Βασικα σιγουρα θα υπαρχει καποιος Αθηνα να κανει χειροποιητα τετοιες δουλειες,αλλα ποσο θα παει το μαλλι ειναι το θεμα...
Δεν εχω δυστυχως κανεναν να σου προτεινω.Θα μ ενδιεφερε κι εμενα να βρω κανα σποιλερακι PVC ή απ οτι υλικο το κανουν τεσπα.

Παντως σχετικα με οτι ρωτας θα προτεινα να τον κοψεις για να μην κανεις τ αμαξι μισο μισο ή να τον πουλησεις (πιστευω θα φυγει)
και να παρεις κανεναν που να ξερεις οτι μπαινει 1000% στ αμαξι σου.Μαλακια θα πεις τοσος κοπος,αλλα... icon_scratch

Ν.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 10, 2010 1:21 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Ιαν 06, 2009 1:37 am
Δημοσιεύσεις: 123
Τοποθεσία: Glyfada, Athens
Βασικα ο συγκεκριμενος προφυλακτιρας εχει αγοραστει συγκεκριμενα επειδη ειναι σωστος αεροδυναμικα σε σχεση με τους κουκουρουκου προφυλακτιρες M3 style που βρησκεις στο εμποριο. Ειναι ακριβης αντιγραφη των late DTMs που ετρεχαν 1991-92. Εχει undertray, splitter, brake ducts και βασεις carbon BMW Motorsport ;)

Λεω να δοκιμασω να τραβηξω να μαμα φτερα προς τα εξω. Θα επανελθω!

_________________
Εικόνα
Track Addict! Going Insane!!!
http://p-bmw-e30.net
http://ep82.net


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 10, 2010 4:49 pm 
Χωρίς σύνδεση
Διπλωματικό Σώμα
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:11 pm
Δημοσιεύσεις: 3222
Αυτό λέω και εγώ.

Τα φτερά κάνουν 100€ το ζευγάρι και τα βρίσκεις παντού, πειραματίσου πρώτα με αυτά και μετά με τον προφυλακτήρα.

Και το επόμενο αεροδυναμικό βήμα είναι το πάτωμα να υποθέσω;


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 10, 2010 7:40 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Ιαν 06, 2009 1:37 am
Δημοσιεύσεις: 123
Τοποθεσία: Glyfada, Athens
Το πατωμα ειναι λιγο δυσκολο να κλεισει τελειως γιατι πρεπει να περναει αερας για να ψυχεται το σασμαν κ οτι υπαρχει απο κατω. Μια καλη ιδεα θα ηταν να κλεισω το σημειο οπου βρησκοταν το εργοστασιακο ντεποζιτο μιας κ εχω βαλει ντεποζιτο στο πορτ παγκαζ και ο χωρος εκεινος ειναι τελειος ανοιχτος.

Αεροδυναμικα σε αυτη την καροτσα δεν μπορεις να κανεις και πολλα. Η Μ3 ειχε διαφορετικη κληση στο πισω παραθυρο ωστε να εχει καλυτερη ροη ο αερας γενικα αλλα και προς την αεροτομη (βλ. αεροτομη με flap που ειχαν τα M3 Evo). Μελλοντικα αν δω οτι χρειαζεται πισω αεροτομη θα αναγκαστω να βαλω κατι τετοιο http://www.renn-spec.com/v/vspfiles/ass ... G_1056.jpg αν και δε μου αρεσει πολυ.

_________________
Εικόνα
Track Addict! Going Insane!!!
http://p-bmw-e30.net
http://ep82.net


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 10, 2010 9:22 pm 
Χωρίς σύνδεση
E30 Noise ID Specialist.
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:13 pm
Δημοσιεύσεις: 5762
Τοποθεσία: Athens
Σωστος ο Λευτερης! Δεν το σκεφτηκα σωστα ομολογω... yellow

Παντως σε συγχαιρω γιατι δεν εισαι περαστικος απ τα Ε30 οπως οι 9 στους 10!
Κι εδω μεσα τελικα οπως αποδεικνυεται εχουμε μαζεψει τον 1 στους 10 που τ αγαπαει το αυτοκινητο!
Κι οσο κλισε ν ακουγεται,πιστευω αυτη ειναι η ουσια. thumbupright
Ν.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 10, 2010 10:05 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Ιαν 06, 2009 10:28 pm
Δημοσιεύσεις: 385
Αυτοι οι 9 στους 10 βρεθηκαν με την ανοδο του drift και μιας η αγορα ενος Ε30 σε μετρια κατασταση ειναι σχεδον φθηνη περιπτωση γεμισε ο κοσμος Ε30.Αυτο δεν ειναι απαραιτητα κακο!!

ΜΙΑ ΖΩΗ Ε30!!!!!!!! rockon yellow yellow

_________________
Ε30 325i turbo by Gianneas Bros Garage
Ε30 M5 3.6 by Gianneas Bros Garage

http://www.e30maniac.blogspot.com


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 10, 2010 11:05 pm 
Χωρίς σύνδεση
Διπλωματικό Σώμα
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:11 pm
Δημοσιεύσεις: 3222
scaraveos έγραψε:
Το πατωμα ειναι λιγο δυσκολο να κλεισει τελειως γιατι πρεπει να περναει αερας για να ψυχεται το σασμαν κ οτι υπαρχει απο κατω. Μια καλη ιδεα θα ηταν να κλεισω το σημειο οπου βρησκοταν το εργοστασιακο ντεποζιτο μιας κ εχω βαλει ντεποζιτο στο πορτ παγκαζ και ο χωρος εκεινος ειναι τελειος ανοιχτος.

Αεροδυναμικα σε αυτη την καροτσα δεν μπορεις να κανεις και πολλα. Η Μ3 ειχε διαφορετικη κληση στο πισω παραθυρο ωστε να εχει καλυτερη ροη ο αερας γενικα αλλα και προς την αεροτομη (βλ. αεροτομη με flap που ειχαν τα M3 Evo). Μελλοντικα αν δω οτι χρειαζεται πισω αεροτομη θα αναγκαστω να βαλω κατι τετοιο http://www.renn-spec.com/v/vspfiles/ass ... G_1056.jpg αν και δε μου αρεσει πολυ.


Ναι εκεί πίσω ουσιαστικά έχεις ένα αλεξίπτωτο, ειδικά αν έχεις αφαιρέσει και τη ρεζέρβα.

Για το κομμάτι που λες και εσύ εννοώ και εγώ.

δλδ εκεί πίσω που κάνει την κλίση προς τα κάτω ο προφυλακτήρας.

δλδ σκέφτομαι ένα ενιαίο (σχεδόν) κομμάτι που να καλύπτει το μέρος από εκεί που πιάνει η γέφυρα στο αμάξι μέχρι και το νύχι της λαμαρίνας πίσω από την ρεζέρβα.

Κατάλαβες τι εννοώ.

Καλή η φάση με τα αεροδυναμικά αλλά πραγματικά όταν σκέφτομαι ότι υπάρχει περίπτωση να βάλεις και άλλα που προσθέτουν αρνητική άντωση (δλδ αφαιρούν θετική lol) είναι σα να παίζεις με συναρτήσεις χαοτικές.

Και αυτό γιατί από τη στιγμή που τα βοηθήματα ΔΕΝ πιάνουν στις πλήμνες θα έχεις ΤΕΡΑΣΤΙΟ πρόβλημα να υπολογίσεις τα χαρακτηριστικά της ανάρτησης.

Κατάλαβες πάλι τι λέω; (είμαι κουρασμένος και δε μπορώ να γράψω το σκεπτικό μου πλήρως)


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 11, 2010 1:23 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Ιαν 06, 2009 1:37 am
Δημοσιεύσεις: 123
Τοποθεσία: Glyfada, Athens
Λευτερη αυτο εννοουσα
Εικόνα

Σε εκεινο το σημειο ηταν το ντεποζιτο και τωρα ειναι κενο. Πιο πισω με τα ψαλιδια ειναι δυσκολο να κανεις κατι :(

_________________
Εικόνα
Track Addict! Going Insane!!!
http://p-bmw-e30.net
http://ep82.net


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 11, 2010 8:05 pm 
Χωρίς σύνδεση
Διπλωματικό Σώμα
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:11 pm
Δημοσιεύσεις: 3222
Ναι αυτό ακριβώς λέω.

Καθώς και ακριβώς πίσω από εκεί που τελειώνει η φωτογραφία, πίσω από το διαφορικό μέχρι το κάτω κομμάτι του προφυλακτήρα.


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 24 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com