Εγγραφή    Σύνδεση    Δ. Συζήτηση    Αναζήτηση    Συχνές Ερωτήσεις



Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 8 Δημοσιεύσεις ] 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ Ιαν 12, 2009 7:10 pm 
Χωρίς σύνδεση
E30 Noise ID Specialist.
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:13 pm
Δημοσιεύσεις: 5762
Τοποθεσία: Athens
Ρύθμιση Περισσ.ΥΠΟστροφή Περισσ.ΥΠΕΡστροφή
_____________________ __________________ ___________________
1. Εμπρός Αντιστρεπτική Παχύτερη/Σκληρότερη Λεπτότερη/Πιο Εύκαμπτη
2. Πίσω Αντιστρεπτική Λεπτότερη/Πιο Εύκαμπτη Παχύτερη/Σκληρότερη
3. Εμπρός Ελατήρια Σκληρότερα Πιο Μαλακά
4. Πίσω Ελατήρια Πιο Μαλακά Σκληρότερα
5. Εμπρός camber Πιο Θετικό Πιο Αρνητικό
6. Πίσω camber Πιο Αρνητικό Πιο Θετικό
7. Πίεση Εμπρός Ελαστικών Χαμηλότερη Υψηλότερη
8. Πίεση Πίσω Ελαστικών Υψηλότερη Χαμηλότερη

N.

_________________
Εικόνα


Share on FacebookShare on Twitter
Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 28, 2009 11:48 pm 
Χωρίς σύνδεση
Badass Motherfucker
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:16 pm
Δημοσιεύσεις: 2456
Η σειρα που μπηκαν τα παραπανω εχει να κανει με την αποτελεσματικοτητα η ειναι τυχαια?


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 02, 2009 1:58 pm 
Χωρίς σύνδεση
E30 Noise ID Specialist.
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:13 pm
Δημοσιεύσεις: 5762
Τοποθεσία: Athens
TheCondor έγραψε:
Η σειρα που μπηκαν τα παραπανω εχει να κανει με την αποτελεσματικοτητα η ειναι τυχαια?

Με βαση αποτελεσματικοτητα! ;)
Ν.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 26, 2014 10:43 am 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ Αύγ 01, 2011 6:19 pm
Δημοσιεύσεις: 313
Τοποθεσία: Χανια
Ας κοτσαρω μια παρατηρηση εδω, μιας και ειναι γενικως μια λεπτομερεια που εχει σχεση με το στησιμο.

Εβαλα προσφατα δυο λαστιχα 205/50/15 86V μπροστα, και αντικατεστησα τα δυο 205/50/15 89V XL που ειχα, και τα εβαλα πισω.
Φρεσκα και αυτα παντως.

Αυτο που θελω να πω ειναι οτι το σκληροτερο πλαϊνο του 89v XL (extra load) οντως φαινεται.
Στο ματι πρωτα, και στο δρομο ισως. Μπορει να ειναι εντυπωση μου αλλα μου φαινεται οτι κρυο το λαστιχο "φευγει" πιο ευκολα. Σπαει την πλευρικη προσφυση πιο ευκολα δηλαδη.
Σιγουρα παιζει ρολο και το λαστιχο (gt-radial champiro uhp1), αλλα τα avon που ειχα πισω πριν, ενω ειχανε βαθος, ητανε παλια και "ξεραμενα".

Μην το δεσετε και κομπο βεβαια περι προσφυσης, δεν τα εχω ΚΑΝ ζορισει ακομα,
αλλα γενικα μιλωντας για τα "extra load", αυτο που μπορω να πω σιγουρα ειναι
οτι μπορει να βολεψουνε καποιον που παιζει με τα "χιλιοστα" με το υψος.

Με το να μην εχει "sag" το XL, κερδιζεις ετσι ενα ελαχιστο υψος.
thumbupright


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 26, 2014 4:01 pm 
Χωρίς σύνδεση
E30 Noise ID Specialist.
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:13 pm
Δημοσιεύσεις: 5762
Τοποθεσία: Athens
Μεγειά Νίκο!

Not sent from my xPERIA M.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μαρ 27, 2014 12:36 am 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Αύγ 21, 2012 8:22 pm
Δημοσιεύσεις: 140
Είναι απολυτα λογικη η συμπεριφορα των Xl ελαστικων που περιγραφεις καθως όλα τα ελαστικα του τυπου αυτό ακομα και τα run flat, εχουν αρκετα ισχυρη ατσαλινη ζωνη ενισχυσης στα πλαινα για να αντεχουν τα επιπροσθετα κιλα ειτε λογο βαρυτερο οχήματος αλλα και χαμηλοτερου προφιλ, οποτε ενώ μεν μπορουν να σηκωσουν περισσοτερες πλευρικες φορτισεις χωρις παραμορφώσεις (κατι που θα μετεβαλε δραστικα την επιφανεια επαφης με τον δρομο, αν θεωρήσουμε ότι η αναρτηση είναι ικανη να διαχειριστεί σωστα τα φορτια που περνανε από τα ελαστικα στο σασι), όταν η πρσφυση τελειωσει, αυτό γινεται πολύ απότομα και ατσαλα. Ακομα και στο βρεγμενο τετοιου τυπου ελαστικα δεν εμφανιζουν καλη συμπεριφορα, και γενικοτερα φερνουν και πολλους κραδασμούς στο σασι λογο της κατασκευης τους. icon_winkle

_________________
Εικόνα
Εικόνα--> Omicron Technics Motorsport


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ Απρ 21, 2014 12:18 am 
Χωρίς σύνδεση
a.k.a GPS
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Αύγ 09, 2011 2:05 am
Δημοσιεύσεις: 1417
Ισως δεν είναι στο σωστό τόπικ αλλά ας θαυμάσουμε τη δουλειά του M Division στην Μ3 GroupA/DTM.
http://www.s14.net/jakesdtmtours/image-html/sus1.html

_________________
Bassakos έγραψε:
απο τι βλεπεις, ολοι προβληματικοι ειμαστε εδω!


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ Απρ 21, 2014 12:30 am 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Ιαν 30, 2010 10:12 am
Δημοσιεύσεις: 5673
Τοποθεσία: Κερατσινι
icon_wtf
οκ.....

_________________
318is loading ...........i am back!


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 8 Δημοσιεύσεις ] 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com