Συγγραφέας |
Μήνυμα |
GeoMar
|
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 02, 2009 2:07 pm |
|
|
Το Κακο Παιδι! |
|
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 11, 2009 8:23 pm Δημοσιεύσεις: 3514 Τοποθεσία: Ίλιον
|
|
|
|
|
oldcarskickass
|
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 02, 2009 2:17 pm |
|
|
Διπλωματικό Σώμα |
|
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:11 pm Δημοσιεύσεις: 3222
|
Μέσα και εγώ.
Στείλτε κανά μύνημα, ή αν δε με βρίσκετε στο κινητό, και επειδή έχω και Γ@μώ τις σχέσεις με τα τηλ στο σταθερό.
Η αν ακόμα και εκεί δε με βρίσκεται πάρτε τα για μένα και τα βρίσκουμε τα χρήματα μετά.
Βασικά τώρα που το ξανασκέφτομαι, μην επικοινωνήσετε καθόλου, πάρτε τα κατευθείαν. (από τον I.E.)
Κουφάλες, καμικάζι.
|
|
|
|
|
scaraveos
|
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 03, 2009 1:18 am |
|
Εγγραφή: Τρί Ιαν 06, 2009 1:37 am Δημοσιεύσεις: 123 Τοποθεσία: Glyfada, Athens
|
Κ μια φωτο απο το αμαξι μου για να ξερουμε για τι μιλαμε. Το μεσα μπρατσο ρυθμιζει camber και το εξω συγκλιση.
_________________ Track Addict! Going Insane!!! http://p-bmw-e30.nethttp://ep82.net
|
|
|
|
|
GeoMar
|
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 03, 2009 9:27 am |
|
|
Το Κακο Παιδι! |
|
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 11, 2009 8:23 pm Δημοσιεύσεις: 3514 Τοποθεσία: Ίλιον
|
Βασίλη χρειάστηκες να κωλήσεις τα πλακάκια;
|
|
|
|
|
scaraveos
|
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 03, 2009 1:21 pm |
|
Εγγραφή: Τρί Ιαν 06, 2009 1:37 am Δημοσιεύσεις: 123 Τοποθεσία: Glyfada, Athens
|
GeoMar έγραψε: Βασίλη χρειάστηκες να κωλήσεις τα πλακάκια; Ναι αν προσεξεις καλα την φωτπ θα το δεις.
_________________ Track Addict! Going Insane!!! http://p-bmw-e30.nethttp://ep82.net
|
|
|
|
|
GeoMar
|
Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 06, 2009 3:18 pm |
|
|
Το Κακο Παιδι! |
|
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 11, 2009 8:23 pm Δημοσιεύσεις: 3514 Τοποθεσία: Ίλιον
|
Λοιπόν να κάνω μία ανακεφαλέωση. Υπάρχουν δύο τύποι κιτ, το ένα είναι σαν αυτό της bavarian autosport που αποτελείται από συνεμπλόκ μαζί με έκκεντρες βίδες, τα πλεονεκτήματα αυτού του κιτ είναι ότι παίρνεις πακέτο και τα συνεμπλόκ και δεν χρειάζεται να "χαλάσεις" την γέφυρα σου, τα μειονεκτήματα έιναι ότι ρυθμίζονται ποιο δύσκολα και απορυθμίζονται με την χρήση. Το άλλο κιτ είναι σαν αυτό της ireland engineering και αποτελείται από πλακάκια που πρέπει να κωληθούν στην γέφυρα και έκκεντρες βίδες, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα είναι το ακριβώς αντίθετα με το άλλο κιτ. Υποθέτω ότι με αυτό το κιτ θα έχεις και μεγαλύτερο εύρος ρύθμισης. Οι ενδιαφερόμενοι για ποιο κιτ ενδιαφέρονται; Πόσο εύκολα απορυθμίζεται το πρώτο κιτ; Πόσο εύκολα κολιούνται τα πλακάκια του δεύτερου; Αν όλα πάνε καλά τι ρυθμίσεις θα δώσετε; Βασίλη help!!!
|
|
|
|
|
scaraveos
|
Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 06, 2009 3:46 pm |
|
Εγγραφή: Τρί Ιαν 06, 2009 1:37 am Δημοσιεύσεις: 123 Τοποθεσία: Glyfada, Athens
|
Γιωργο το μονο κακο με τα πλακακια ειναι οτι θελουν ακριβια στο πως κ που θα κωληθουν γιατι λιγο εξω να πεσεις θα γινουν ολα μανταρα :( Το δυσκολο κομματι ειναι να ευθυγραμμισεις τα πλακακια με το πανω μερος του κυλινδρου μεσα στο οποιο μπενει το συνεμπλοκ της γεφυρας, πρεπει να ειναι παραλληλα. Ιδανικα πρεπει να φτιαχτει κατι με το οποιο να μπορεις να κεντραρεις ακριβως το πλακακι. Αν αποφασισεται να τα βαλετε μπορω να βοηθησω στη διαδικασια αν βρειτε καποιον συνεργασιμο με κοληση.
Οσον αφορα τη συγκλιση παιζεις οσο θες. Με το camber αν εισαι πολυ χαμηλωμενος οπως εγω(που εκτως κ αν εχεις πισω coilover δε νομιζω να μπορεις να χαμηλωσεις τοσο) δε μπορεις να βγαλεις πολυ camber. Εγω πισω εχω -2. Εσεις θα μπορειται να παιξετε ανετα κ με λιγοτερο. Και τα 2 κιτ εχουν τους ιδιους περιορισμους πανω κατω αναλογα ποσο εκκεντρα ειναι.
Εγω σε ενα road αμαξι θα εβαζα τα εκκεντρα συνεμπλοκ κ δε θα εμπλεκα καν με τις βιδες λογο της πολυπλοκοτητας της τοποθετησης.
Γενικα αν ολα πανε καλα βαζεις την εργοστασιακη συγκλιση πισω και λιγη camber 1.3-1.5. Μη ξεχναμε οτι με την γεωμετρια της πισω αναρτηση οσο συμπιεζεται τοσο αυξανει η camber κ η συγκλιση γι αυτο κ βαζεις λιγη camber στατικα.
_________________ Track Addict! Going Insane!!! http://p-bmw-e30.nethttp://ep82.net
|
|
|
|
|
Action Man
|
Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 06, 2009 4:27 pm |
|
|
Ειναι Σουπερ Δυνατοοοος! |
|
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 03, 2009 10:31 pm Δημοσιεύσεις: 3236
|
Bασίλη εγώ έχω βάλει τα έκεντρα,αλλά... ...αν δεν είναι σωστή η ανάρτηση... άσχετο Αν θές ανάφερε γιατί έβγαλες τις αντιστρεπτικές.(στο σχετικό θρέντ)
|
|
|
|
|
GeoMar
|
Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 06, 2009 6:10 pm |
|
|
Το Κακο Παιδι! |
|
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 11, 2009 8:23 pm Δημοσιεύσεις: 3514 Τοποθεσία: Ίλιον
|
Παντελή έχεις βάλει έκκεντρα σινεμπλοκ πίσω; Που τα βρήκες; Βασίλη έρχεσαι στα λόγια μου, πιστεύω για την δουλειά που τα θέλω το κιτ της bavarian είναι ότι πρέπει Αυτή την στιγμή με το χαμήλωμα και τα εμπρός έκκεντρα συνεμπλόκ έχω εμπρός μηδενική σύγκλιση, 1,5 μοίρα κάμπερ και κάτι λιγότερο από 9,5 μοίρες κάστερ. Πίσω έχω πάνω από 3,40 συνολική σύγκλιση, 2,5 μοίρες κάμπερ δεξιά και 3 μοίρες αριστερά Με την μικτή χρήση που του κάνω πιστεύω ότι εμπρός είμαι οκ και σκευτόμουνα για αρχή να ρυθμίσω και την πίσω ανάρτηση με τις ίδιες τιμές με τα εμπρός, πιστεύω έτσι θα έχω λιγότερη φθορά στα πίσω λάστιχα, ποιο υπερστροφική συμπεριφορά και θα είναι ποιο "φιλικό" στο όριο. Μήπως θα έπρεπε να δώσω λίγη σύγκλιση πίσω; Ακούω γνώμες
|
|
|
|
|
GeoMar
|
Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 08, 2009 9:57 am |
|
|
Το Κακο Παιδι! |
|
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 11, 2009 8:23 pm Δημοσιεύσεις: 3514 Τοποθεσία: Ίλιον
|
GeoMar έγραψε: Παντελή έχεις βάλει έκκεντρα σινεμπλοκ πίσω; Που τα βρήκες; Παντελή με λαμβάνεις; που τα βρήκες ρε; Πείτε ρε παιδιά γνώμες για πίσω γεωμετρία, όταν τα πάρουμε τι θα ζητήσουμε από τον ευθυγραμμισά μας;
|
|
|
|
|
|