Εγγραφή    Σύνδεση    Δ. Συζήτηση    Αναζήτηση    Συχνές Ερωτήσεις



Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 154 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 05, 2011 6:53 pm 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: Σάβ Ιουν 19, 2010 9:10 pm
Δημοσιεύσεις: 225
bassakos έγραψε:
ερωτηση!
κοπαναει μπροστα με τα σινεμπλοκ Μ3? η απλα εγινε ποιο σφιχτο το αμαξι?

Δεν κοπανάει καθόλου.Απλά το νοιώθεις πιο δεμένο το μπροστινό και το τιμόνι βαραίνει λίγο στα πέρα δώθε. όντως αν θές αλλαξέ τα επιτόπου, τα λεφτά είναι αστεία...


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 05, 2011 8:26 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Ιαν 30, 2010 10:12 am
Δημοσιεύσεις: 5673
Τοποθεσία: Κερατσινι
εννοειται οτι οταν μπει αναρτηση θα τα βαλω! απλα ειπα να ρωτησω κιολας πως ειναι
thanks! ! drinkingcheers

_________________
318is loading ...........i am back!


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 07, 2011 8:17 pm 
Χωρίς σύνδεση
E30 Noise ID Specialist.
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:13 pm
Δημοσιεύσεις: 5762
Τοποθεσία: Athens
Μην του λες thanks! Η δικη μου απαντηση ηταν καλυτερη! icon_e_surprised rofl
Ν.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ Ιούλ 18, 2016 5:43 pm 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: Σάβ Ιουν 19, 2010 9:10 pm
Δημοσιεύσεις: 225
Ασχετο (λίγο) με τα παραπάνω αλλά μην ανοίγω άλλο θέμα....

Λοιπόν 6ποντα ελατήρια,αμορισέρ ΚΟΝΙ χοντρομπούκαλα για χαμηλωμένο, ζάντα 15" ΕΤ12, με λάστιχο 205/55/15....ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ....

Τα πίσω λάστιχα βρίσκουν συνέχεια στους θόλους, τα έχω 6μήνες και τα έχω ξεσκίσει...εάν κάτσουν και άτομα πίσω πρέπει να οδηγάς συνέχεια επιφυλακτικά για να μην βρίσκεις κάθε 100μέτρα!!!

Ερωτήσεις τώρα :
1. Λέω να πάω σε 3ποντα ελατήρια. Δεν με νοιάζουν τα σκληρά-τραπέζια κοκ, τα βαρέθηκα αυτά...!! Κόιταξα τα thread με τις σκληρότητες και είδα ότι τα EIBACH είναι πιο μαλακά και από τα μαμά...Είναι καλό αυτό ή θα κάτσει το αμάξι σε ένα χρόνο και μη κάτσει και στραβά απο μεριά σε μεριά...Γενικά ποιά 3ποντα λέτε να βάλω...??
2. Ερώτηση πιο σημαντική από την πρώτη. Ρε παιδιά μήπως επειδή το offset είναι λάθος, είναι για Ε21, και με τα τρίποντα δεν βρώ την λύση και τζάμπα τα λεφτά? Είχς κανένας τέτοια ζάντα να μου δώσει συμβουλή??? Έχω ακόμα τις 14'' σιδερένιες με τα μαμά ελατήρια, αλλά μετά θέλει και αμορτισέρ και λάστιχα και πάει πολλά λεφτά το θέμα...

*BlitzKri3g ....εσύ που είχες (σόρυ ρε φίλε για το είχες...διάβασα για το τράκο...αλλά αφού είσαι εσύ καλά να πάει να μαμηθεί....πρίν μια βδομάδα ήμουνα στην εθνική και όπως έψαχνα να στηρίξω τον καφέ πήγε το αμάξι δεξιά χωρίς να το καταλάβω και έγδαρα όλο το πλαινο στις μπάρες + καθρέπτης....άσε χορηγός της BMW θα γίνω...)...λοιπόν εσύ που είχες 205.55.15 λάστιχο, τι ελατήριο είχες και θυμάσαι τι offset ήταν η ζάντα...?*


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ Ιούλ 18, 2016 6:00 pm 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: Σάβ Ιουν 19, 2010 9:10 pm
Δημοσιεύσεις: 225
BlitzKri3g έγραψε:
Ασχετο (λίγο) με τα παραπάνω αλλά μην ανοίγω άλλο θέμα....Λοιπόν 6ποντα ελατήρια,αμορισέρ ΚΟΝΙ χοντρομπούκαλα για χαμηλωμένο, ζάντα 15" ΕΤ12, με λάστιχο 205/55/15....ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ....Τα πίσω λάστιχα βρίσκουν συνέχεια στους θόλους, τα έχω 6μήνες και τα έχω ξεσκίσει...εάν κάτσουν και άτομα πίσω πρέπει να οδηγάς συνέχεια επιφυλακτικά για να μην βρίσκεις κάθε 100μέτρα!!!Ερωτήσεις τώρα :1. Λέω να πάω σε 3ποντα ελατήρια. Δεν με νοιάζουν τα σκληρά-τραπέζια κοκ, τα βαρέθηκα αυτά...!! Κόιταξα τα thread με τις σκληρότητες και είδα ότι τα EIBACH είναι πιο μαλακά και από τα μαμά...Είναι καλό αυτό ή θα κάτσει το αμάξι σε ένα χρόνο και μη κάτσει και στραβά απο μεριά σε μεριά...Γενικά ποιά 3ποντα λέτε να βάλω...??2. Ερώτηση πιο σημαντική από την πρώτη. Ρε παιδιά μήπως επειδή το offset είναι λάθος, είναι για Ε21, και με τα τρίποντα δεν βρώ την λύση και τζάμπα τα λεφτά? Είχς κανένας τέτοια ζάντα να μου δώσει συμβουλή??? Έχω ακόμα τις 14'' σιδερένιες με τα μαμά ελατήρια, αλλά μετά θέλει και αμορτισέρ και λάστιχα και πάει πολλά λεφτά το θέμα...*BlitzKri3g ....εσύ που είχες (σόρυ ρε φίλε για το είχες...διάβασα για το τράκο...αλλά αφού είσαι εσύ καλά να πάει να μαμηθεί....πρίν μια βδομάδα ήμουνα στην εθνική και όπως έψαχνα να στηρίξω τον καφέ πήγε το αμάξι δεξιά χωρίς να το καταλάβω και έγδαρα όλο το πλαινο στις μπάρες + καθρέπτης....άσε χορηγός της BMW θα γίνω...)...λοιπόν εσύ που είχες 205.55.15 λάστιχο, τι ελατήριο είχες και θυμάσαι τι offset ήταν η ζάντα...?*
BlitzKri3g έγραψε:
Μην του λες thanks! Η δικη μου απαντηση ηταν καλυτερη! icon_e_surprised rofl
Ν.


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ Ιούλ 18, 2016 9:00 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Ιαν 30, 2010 10:12 am
Δημοσιεύσεις: 5673
Τοποθεσία: Κερατσινι
το 12 οφσετ εννοειται ειναι λαθος και σε συνδυασμό με το υεπρβολικο χαμηλωμα
βρισκεις πισω, ακομα και με 3ποντα οταν εχεις κοσμο μεσα παλι θα βρισκεις

με 3ποντα ΜΟΝΟ οταν εισαι αδειος δεν θα βρισκεις ,
σου μηλαω εκ πειρας μιας και ειχα αποστατες πισω 1,5 ποντο οποτε το 25 εφσετ το ειχα κανει 10 , επισης ειχα 205/50 λαστιχο και οχι 55 προφιλ
αλλα και παλι με 3 ποντα ελατηρια + κοσμος στο πισω καθησμα, το αμαξι σε λακουβες κτλ εβρισκε και ας ειχα γυρισει τα "χειλακια " στα πισω φτερα

τα μαλακα ελατηρια ειναι ανετα μεν, αλλα με φορτωμα καθετε ευκολα το αμαξι πισω

_________________
318is loading ...........i am back!


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιούλ 23, 2016 9:13 am 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: Σάβ Ιουν 19, 2010 9:10 pm
Δημοσιεύσεις: 225
Καθόμουν και έψαχνα τα ofset και γενικά τα περί ζαντών και ελατηρίων για να δω τι θα κάνω...Τώρα που έχω βάλει ζάντα με οφφσετ 12 και η μάνα του ειχε 24, σημαίνει μεταξύ άλλων ότι έχει μεγαλώσει το μετατρόχιο 12mm από δεξιά και 12mm από αριστερά, δηλαδή 24mm... Αυτό είναι καλό ή έχει παρενέργειες ???

Κάτι άλλο...τα eibach να τα βάλω ή όχι????


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιούλ 23, 2016 12:30 pm 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: Σάβ Ιουν 19, 2010 9:10 pm
Δημοσιεύσεις: 225
Κοιτάχτε τι βρήκα εδω :

http://www.e30zone.net/e30zonewiki/index.php/Wheels

Λέει ότι το standard fitment είναι από ΕΤ15 έως ΕΤ35.

Λέω να πάω τις δικές μου που είναι ΕΤ12 να τις πλανίσω στο τόρνο και να τις κάνω ΕΤ15...

Το έχει κάνει κανένας? Είνα ασφαλές ή θα ραγίσουν οι ζάντες???


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιούλ 23, 2016 9:27 pm 
Χωρίς σύνδεση
Technical Muthafucka

Εγγραφή: Κυρ Οκτ 28, 2012 6:39 pm
Δημοσιεύσεις: 1335
Θα πληρώσεις αρκετά χρήματα για τορνάρισμα. Και θα είναι μόνο για 3 χιλιοστά. Αξίζει;

_________________
(OO=[][]=OO)


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιούλ 23, 2016 10:26 pm 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: Σάβ Ιουν 19, 2010 9:10 pm
Δημοσιεύσεις: 225
PetrosD έγραψε:
Θα πληρώσεις αρκετά χρήματα για τορνάρισμα. Και θα είναι μόνο για 3 χιλιοστά. Αξίζει;


όταν λές πολλά, για πόσα μιλάμε...? Η πιο σωστή επιλογή είναι να πάω να πάρω τις μαμά 15άρες αλλά....αν τις βρείς θα πάνε ακριβά και πρέπει να πουλήσω και τις δικές μου.....μπλέξιμο...
Να τις κόψω 5mm ? Ποιό πολύ νομίζω ότι δεν θα είνα ασφαλές....
Πάντως να μείνω έτσι δεν το αντέχω....δεν μπορώ να οδηγήδω το αμάξι...τα λάστιχα μόνο κάνανε 500€...και αν συνεχίσω έτσι θα τα βγάλω άχρηστα


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 154 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Επόμενο


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com