Εγγραφή    Σύνδεση    Δ. Συζήτηση    Αναζήτηση    Συχνές Ερωτήσεις



Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 33 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: 4 pot
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 15, 2009 1:50 am 
Χωρίς σύνδεση
Διπλωματικό Σώμα
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:11 pm
Δημοσιεύσεις: 3222
Λεπόν αφού έφτασαν και οι φωτό είπα να ξεκινήσω.

Το κιτάκι αγοράστηκε από τον Παναγιώτη τον γλήγορο (E30maniac) και περιείχε τα ΠΑΝΤΑ για την πλήρη μετατροπή.

Δλδ δαγκάνες από RX7 (δε ξέρω ποιο)
δισκόπλακες από VW Corrado
σωληνάκια υψηλής (και τα 6)
καθώς και τα τακάκια.

Η κατάσταση όλων των ανταλλακτικών ήταν λες και τα παραλάμβανα από αντιπροσωπεία, και οι όποιοι ενδοιασμοί που είχα έφυγαν μόλις ο Παναγιώτης είπε ότι τις φοράει στο δικό του και είδα και τους αποστάτες.

Για να κάτσει η ζάντα χρειάστηκε να κοπούν προσθήκες 10mm (ενός πόντου) και να μπουν και νέα μπουλώνια.

Οι αποστάτες και τα μπουλώνια αγοράστηκαν από τον Παύλο Πέττα στον Κηφισό έναντι 160€.

Οι ζάντες είναι BBS αράχνη οι 15άρες.

Πάμε στην εγκατάσταση τώρα, στον παιδικό μου φίλο το Στάθη.

Καταρχάς βγαίνουν οι ζάντες (μαζί με τις προσθήκες πλέον).

Εικόνα
Εδώ φαίνεται το μουαγιέ χωρίς τον τροχό και χωρίς την δαγκάνα.

Εικόνα
Εικόνα
Εδώ φαίνονται τα τακάκια από το Rx7 (αυτά είναι Ferodo, και είναι αυτά που ήταν στο κιτ του Παναγιώτη (του γλήγορου)

Και εδώ φαίνεται η δαγκάνα του RX7 μαζί με τα τακάκια της (του 325 τη μαμά δε την έχω φωτό)
Εικόνα


Εικόνα

Αριστερά είναι ο μαμά δίσκος από το 325i (260mm) και δεξιά από το Corrado (280mm).

Εδώ να πω ότι για να μπει ο δίσκος και να κάτσει σωστά στο μουαγιέ από το Ε30 πρέπει να προσέξουμε 2 πράματα :
1)να ανοίξουμε μια τρύπα για τον οδηγό, την αλενόβιδα (που μας ταλαιπωρεί να βγει), αλλά και να μην βάλουμε την αλενόβιδα δε τρέχει τίποτα, απλά κάθε φορά που θα βγάζουμε και τον τροχό ο δίσκος πιθανώς να αλλάζει θέση, δεν τίθεται θέμα ασφάλειας

2)το ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ κέντρο της προσθήκης να μην είναι φλατ, αλλά να έχει διάμετρο μια ιδέα (1mm έστω) μεγαλύτερη από το μουαγιέ του Ε30. Και αυτό γιατί ο δίσκος κάθεται ΕΛΑΧΙΣΤΑ πιο μέσα με αποτέλεσμα η προσθήκη να βρίσκει κόντρα στο μουαγιέ.

Εδώ να πω πως αν ο Παναγιώτης είχε κάνει σωστά την τρύπα για την αλενόβιδα, εγώ πιθανότατα θα είχα σκοτωθεί σε κανά στενό. Και αυτό γιατί ΔΕΝ είχα κάνει το 2ο βήμα που ανέφερα. Σαν αποτέλεσμα αυτού μόλις σφίγγαμε τα μπουλώνια η προσθήκε έβρισκε κόντρα πάνω στο μουαγιέ και δεν πίεζε όπως θα έπρεπε τον δίσκο. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα μια απειροελάχιστη ταλάντωση του δίσκου η οποία ταλάντωση σταμάταγε στα μπουλώνια, δλδ το αμάξι φρέναρε με τα μπουλώνια. Αν η αλενόβιδα έμπαινε στη θέση της ένα τέτοιο κούνημα του δίσκου με το χέρι δε θα ήταν δυνατό, έτσι σε ένα δυνατό φρενάρισμα (πχ 200 - 0, και το 200 - 0 είναι ΕΝΤΕΛΩΣ τυχαίο ΜΑ ΕΝΤΕΛΩΣ) θα κοβόνταν η αλενόβιδα και το επόμενο στοπ του δίσκου θα ήταν τα μπουλώνια τα οποία κατά 99% θα έκοβε).

Προσοχή λοιπόν στο ΝΟΥΜΕΡΟ 2.

Ο Bic ο αναπτήρας είναι απλά για σύγκριση, just for reference που λένε και οι αγγλάρες.


Εικόνα

Εδώ βλέπουμε τον αντάπτορα για να ταιριάξει η δαγκάνα στο άκρο του Ε30. Όπως παρατηρείται λοίπον οι λεγόμενες << κιθάρες >> (πρώτη φορά από τον Παναγιώτη το άκουσα αυτό), οι κιθάρες είναι το νούμερο 4 στο παρακάτω link

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=34&fg=05

(ΚΑΙ ΝΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑ είμαστε στο archive του realoem)

λείπουν, ο Παναγιώτης (ο γλήγορος) μου είπε να τα κόψω ώστε να χωρέσει ο αντάπτορας, το θέμα είναι ότι η όλη δουλειά έγινε Παρασκευή απόγευμα, ΜΕΤΑ το σχόλασμα του Στάθη (ο οποίος ήταν στο συνεργείο από τις 8 το πρωί), και όταν μας έκατσε το θέμα με την προσθήκη (που καθόνταν στο μουγιέ και όχι στο δίσκο), ψάχναμε τόρνο, ο οποίος βρέθηκε χάρη στον κοντράκια και ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ καμένο βοηθό του Στάθη, τον Αλέξανδρο,σε μια συζήτηση που είχαμε για τα reedάκια του Ζ125 του (που μόνο 125 δεν ήταν), έτσι και για να μη καθυστερούμε, και χωρίς να θέλω να τραβήξω και άλλο τον κακόμοιρο το Στάθη αποφασίσαμε να τις βγάλουμε τελείως.

Εικόνα

Εδώ φαίνεται και ανφας (και αν δε φας) το μουαγιέ με τον αντάπτορα, εδώ να πω ότι για να βγει η κιθάρα πρέπει να βγει και το ρουλεμάν, το οποίο επ ευκαιρία γρασάραμε το απέξω μέρος του, το μέσα είναι πρεσαριστό. Παρεπιπτόντως μετά από περίπου 600.000 χλμ ήταν σε ΑΡΙΣΤΗ κατάσταση.-

Εικόνα

Εδώ φαίνεται ο Στάθης, μαζί με το άκρο και τα τετραπίστονά μου!

Εικόνα

Και εδώ είναι μια πισινή άποψη από τα νέα μου φρένα.

Το φρενάρισμα ΑΠΛΑ άλλαξε τελείως, το ίδιο και η αντοχή των φρένων, κοινώς όταν πατάς φρένο (και σε συνδυασμό με τα νέα μου TOYO PROXXES T1R)είναι λες και έχεις βεντούζαααααααααααααααααααααααααααααααα

Εικόνα

(Η εν λόγω φωτογραφία είναι βγαλμένη ΜΟΛΙΣ τώρα, και είναι η πλάτη η δική μου, μετά από καμιά 50αριά βεντούζες λόγω ΤΡΟΜΕΡΟΥ κρυώματος, είναι επίσης και από τις πρώτες φωτό της νέας μου φωτογραφικής μηχανής!)


Ότι απορίες έχετε εδώ είμαι, και να πω ότι όλο και κάτι θα ξεχνάω και λόγω της ώρας αλλά και λόγω ότι είμαι ΚΟΜΜΑΤΙΑ από μια ίωση που με ταλαιπωρεί από προχθές).

Εδώ να ευχαριστήσω τον Παναγιώτη (τον γλήγορο ΝΤΕ) ο οποίος ήταν ΑΨΟΓΟΣ σε όλη τη φάση της συνδιαλαγής μας (από πριν πάρω τα φρένα μέχρι και τώρα) και ήταν παρών σε ΟΤΙ πρόβλημα και να συνάντησα, το technical knowledge του σε συνδυασμό με τον τρόπο του είναι συνδυασμός ΠΟΛΥ COBETITION, επίσης στο Στάθη το φίλο και μηχανικό μου και στο κινητό του (γιατί χωρίς αυτό δε θα έβγαζα τις φωτό λολ), στον Αλέξανδρο, τον τρελό πιτσιρίκο με το Ζ125 που μας έβγαλε ασπροπρόσωπους με τον τόρνο και σε εσάς που καθίσατε και διαβάσατε για το πως να βάλετε 4 πίστονα φρένα σε ένα σκαρί 20+χρονών, το οποίο έχει τη μισή αξία από το όλο νταβαντούρι!


Share on FacebookShare on Twitter
Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 4 pot
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 15, 2009 2:41 am 
Χωρίς σύνδεση
Ειναι Σουπερ Δυνατοοοος!
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Ιαν 03, 2009 10:31 pm
Δημοσιεύσεις: 3236
Καλή φάση...πορώθηκα!!ΤΟΥΜΠΑΝΟ τα φρένα και πολύ αναλυτική η επεξήγηση σου!!!!......ΑΛΛΑ.....θα βάλεις καμιά φώτο από το όχημα ρε μαστορα;;;;

(περαστικά κιόλας ρε)

_________________
http://i.imgur.com/VK7QkYW.gif


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 4 pot
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 15, 2009 9:37 am 
Χωρίς σύνδεση
Το Κακο Παιδι!
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 11, 2009 8:23 pm
Δημοσιεύσεις: 3514
Τοποθεσία: Ίλιον
Μήπως μπορείς να κάνεις και ένα diy για βεντούζες; :lol: :lol: :lol:


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 4 pot
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 15, 2009 10:47 am 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Ιαν 06, 2009 10:28 pm
Δημοσιεύσεις: 385
Λευτερη μου,καταρχην περαστηκα σου!!Ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια :D !Οποτε με χρειαστεις ειμαι στις υπηρεσιες σου!Ειμαι σιγουρος οτι θα ευχαριστηθεις τα καινουρια σου φρενα και σε αποδοση και σε look!! :D

_________________
Ε30 325i turbo by Gianneas Bros Garage
Ε30 M5 3.6 by Gianneas Bros Garage

http://www.e30maniac.blogspot.com


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 4 pot
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 15, 2009 11:32 am 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 9:18 pm
Δημοσιεύσεις: 490
Οι βεντουζες ειναι value for mani? Poy boi8an...

xarhka :P

καλοριζικες οι τετραπιστονες ρααααα

αντε βαλε και ενα σετ σεμισλικς να πετας αγκυρα καθε φορα που πατας φρενο

_________________
24 hours in a day, 24 beers in a case! Coincidence? I don't think so!!!


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 4 pot
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 15, 2009 1:00 pm 
Χωρίς σύνδεση
Διπλωματικό Σώμα
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:11 pm
Δημοσιεύσεις: 3222
Action Man έγραψε:
Καλή φάση...πορώθηκα!!ΤΟΥΜΠΑΝΟ τα φρένα και πολύ αναλυτική η επεξήγηση σου!!!!......ΑΛΛΑ.....θα βάλεις καμιά φώτο από το όχημα ρε μαστορα;;;;

(περαστικά κιόλας ρε)


Αφού είπα θα βάλω και τα φρένα και το έκανα, εν μέσω αρρώστιας (με προφορά όπως του Βλαδήμιρου Κυριακίδη στις Βαρβαρότητες), θα βγάλω και το αμάξι όταν στρώσω λίγο γιατί με περιτριγυρίζει πνευμονία.

Ένα σου λέω, ΜΕΣΑ στο σπίτι από όταν πήρα τη μηχανή (εδώ και 4 μέρες) έχω βγάλει περίπου 1300 φωτογραφίες, στο αμάξι θα τσιγγουνευτώ; Λίγο υπομονή όμως να έρθω στα ίσια μου.

Ευχαριστώ για τα περαστικά.

GeoMar έγραψε:
Μήπως μπορείς να κάνεις και ένα diy για βεντούζες; :lol: :lol: :lol:

Your Wish is my command, αναμείνατε στο ακουστικό σας! (και αυτό είναι δέσμευση)

E30MANIAC έγραψε:
Λευτερη μου,καταρχην περαστηκα σου!!Ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια :D !Οποτε με χρειαστεις ειμαι στις υπηρεσιες σου!Ειμαι σιγουρος οτι θα ευχαριστηθεις τα καινουρια σου φρενα και σε αποδοση και σε look!! :D



Παναγιώτη ευχαριστώ για τα περαστικά, ξέρεις πιστεύω ότι καλά λόγια δε θα υπήρχαν αν η αντιμετώπιση και το όλο θέμα δεν ήταν competition, το look είναι το τελευταίο που με ενδιαφέρει, εννοώ για το τι θα πουν οι άλλοι, και από τη στιγμή που ο οποιοσδήποτε άλλος μιλάει με σεβασμό για τον κόπο μου Ο,ΤΙ και να πει είναι ευπρόσδεκτο.

Bellof-3 έγραψε:
Οι βεντουζες ειναι value for mani? Poy boi8an...

xarhka :P

καλοριζικες οι τετραπιστονες ρααααα

αντε βαλε και ενα σετ σεμισλικς να πετας αγκυρα καθε φορα που πατας φρενο


Γιατροσόφι για την αντιμετώπιση του κρυολογήματος είναι και κατά ένα ΜΗ επιστημονικό τρόπο βοηθάν!

Ευχαριστώ Κώστα, για τα semi ήμουν one click away αλλά...


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 4 pot
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 15, 2009 1:30 pm 
Χωρίς σύνδεση
E30 Noise ID Specialist.
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:13 pm
Δημοσιεύσεις: 5762
Τοποθεσία: Athens
Λευτερη,καταρχας περαστικα ρε φιλε.Ελπιζω συντομα να σαι 100% οκ!
Κατα δευτερον καλοριζικα τα φρενα-αγκυρες! :)
Οντως ο Παναγιωτης ειναι πολυ οκ παιδι! ;)
Να σαι καλα και για το εκτενες write up με τις λεπτομερειες! Πολυ χρησιμο!
Ν.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 4 pot
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 15, 2009 6:48 pm 
Χωρίς σύνδεση
Διπλωματικό Σώμα
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:11 pm
Δημοσιεύσεις: 3222
Fad3.In έγραψε:
Λευτερη,καταρχας περαστικα ρε φιλε.Ελπιζω συντομα να σαι 100% οκ!
Κατα δευτερον καλοριζικα τα φρενα-αγκυρες! :)
Οντως ο Παναγιωτης ειναι πολυ οκ παιδι! ;)
Να σαι καλα και για το εκτενες write up με τις λεπτομερειες! Πολυ χρησιμο!
Ν.



Ευχαριστώ ρε dark lord.

Ρε συ μπες λίγο και ψάξε για τα tech spec της Sony DSC W170, είναι όντως καλή;

Μη γίνω ρεζίλι, αύριο μάλλον βγαίνω για photoshoot, για πες καμιά πρόταση για καλύτερες λήψεις.

ήθελα να δω πόσο οκ παιδία θα είμασταν αν το turbo και το downpipe ήταν εδώ σαλονίκη τώρα!!

Χοχο σε τσουρουφλίσαμε ε;

Ήθελα να έχω και περισσότερες φωτό και περισσότερες λεπτομέρειες, αλλά μας έκατσε η στραβή με τις προσθήκες και είχαμε μια 2ωρη καθυστέρηση.

Δε μπορούσα να είμαι καθόλου ήρεμος γιατί το αμάξι έπρεπε να είναι έτοιμο (και ασφαλές) για το ταξίδι την επομένη. Πράγμα που ήταν και ο κύριος στόχος!

Επιφυλάσσομαι για φωτογραφία της μαμά δαγκάνας (με τον αναπτήρα για reference) και για φωτό της δαγκάνας μέσα από τη ζάντα.


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 4 pot
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 15, 2009 7:30 pm 
Χωρίς σύνδεση
Ειναι Σουπερ Δυνατοοοος!
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Ιαν 03, 2009 10:31 pm
Δημοσιεύσεις: 3236
Φωτο ρεεεεεεεεεεεεεεεε

_________________
http://i.imgur.com/VK7QkYW.gif


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 4 pot
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 15, 2009 10:37 pm 
Χωρίς σύνδεση
Διπλωματικό Σώμα
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:11 pm
Δημοσιεύσεις: 3222
Action Man έγραψε:
Φωτο ρεεεεεεεεεεεεεεεε



Remember βεντούζα; (δε το λέω για δικαιολογία πίστεψέ με, δε μπορώ να αναπνεύσω καλά καλά)


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 33 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενο


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com