Λεπόν αφού έφτασαν και οι φωτό είπα να ξεκινήσω.
Το κιτάκι αγοράστηκε από τον Παναγιώτη τον γλήγορο (E30maniac) και περιείχε τα ΠΑΝΤΑ για την πλήρη μετατροπή.
Δλδ δαγκάνες από RX7 (δε ξέρω ποιο)
δισκόπλακες από VW Corrado
σωληνάκια υψηλής (και τα 6)
καθώς και τα τακάκια.
Η κατάσταση όλων των ανταλλακτικών ήταν λες και τα παραλάμβανα από αντιπροσωπεία, και οι όποιοι ενδοιασμοί που είχα έφυγαν μόλις ο Παναγιώτης είπε ότι τις φοράει στο δικό του και είδα και τους αποστάτες.
Για να κάτσει η ζάντα χρειάστηκε να κοπούν προσθήκες 10mm (ενός πόντου) και να μπουν και νέα μπουλώνια.
Οι αποστάτες και τα μπουλώνια αγοράστηκαν από τον Παύλο Πέττα στον Κηφισό έναντι 160€.
Οι ζάντες είναι BBS αράχνη οι 15άρες.
Πάμε στην εγκατάσταση τώρα, στον παιδικό μου φίλο το Στάθη.
Καταρχάς βγαίνουν οι ζάντες (μαζί με τις προσθήκες πλέον).
Εδώ φαίνεται το μουαγιέ χωρίς τον τροχό και χωρίς την δαγκάνα.
Εδώ φαίνονται τα τακάκια από το Rx7 (αυτά είναι Ferodo, και είναι αυτά που ήταν στο κιτ του Παναγιώτη (του γλήγορου)
Και εδώ φαίνεται η δαγκάνα του RX7 μαζί με τα τακάκια της (του 325 τη μαμά δε την έχω φωτό)
Αριστερά είναι ο μαμά δίσκος από το 325i (260mm) και δεξιά από το Corrado (280mm).
Εδώ να πω ότι για να μπει ο δίσκος και να κάτσει σωστά στο μουαγιέ από το Ε30 πρέπει να προσέξουμε 2 πράματα :
1)να ανοίξουμε μια τρύπα για τον οδηγό, την αλενόβιδα (που μας ταλαιπωρεί να βγει), αλλά και να μην βάλουμε την αλενόβιδα δε τρέχει τίποτα, απλά κάθε φορά που θα βγάζουμε και τον τροχό ο δίσκος πιθανώς να αλλάζει θέση, δεν τίθεται θέμα ασφάλειας
2)το ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ κέντρο της προσθήκης να μην είναι φλατ, αλλά να έχει διάμετρο μια ιδέα (1mm έστω) μεγαλύτερη από το μουαγιέ του Ε30. Και αυτό γιατί ο δίσκος κάθεται ΕΛΑΧΙΣΤΑ πιο μέσα με αποτέλεσμα η προσθήκη να βρίσκει κόντρα στο μουαγιέ.
Εδώ να πω πως αν ο Παναγιώτης είχε κάνει σωστά την τρύπα για την αλενόβιδα, εγώ πιθανότατα θα είχα σκοτωθεί σε κανά στενό. Και αυτό γιατί ΔΕΝ είχα κάνει το 2ο βήμα που ανέφερα. Σαν αποτέλεσμα αυτού μόλις σφίγγαμε τα μπουλώνια η προσθήκε έβρισκε κόντρα πάνω στο μουαγιέ και δεν πίεζε όπως θα έπρεπε τον δίσκο. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα μια απειροελάχιστη ταλάντωση του δίσκου η οποία ταλάντωση σταμάταγε στα μπουλώνια, δλδ το αμάξι φρέναρε με τα μπουλώνια. Αν η αλενόβιδα έμπαινε στη θέση της ένα τέτοιο κούνημα του δίσκου με το χέρι δε θα ήταν δυνατό, έτσι σε ένα δυνατό φρενάρισμα (πχ 200 - 0, και το 200 - 0 είναι ΕΝΤΕΛΩΣ τυχαίο ΜΑ ΕΝΤΕΛΩΣ) θα κοβόνταν η αλενόβιδα και το επόμενο στοπ του δίσκου θα ήταν τα μπουλώνια τα οποία κατά 99% θα έκοβε).
Προσοχή λοιπόν στο ΝΟΥΜΕΡΟ 2.
Ο Bic ο αναπτήρας είναι απλά για σύγκριση, just for reference που λένε και οι αγγλάρες.
Εδώ βλέπουμε τον αντάπτορα για να ταιριάξει η δαγκάνα στο άκρο του Ε30. Όπως παρατηρείται λοίπον οι λεγόμενες << κιθάρες >> (πρώτη φορά από τον Παναγιώτη το άκουσα αυτό), οι κιθάρες είναι το νούμερο 4 στο παρακάτω link
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=34&fg=05(ΚΑΙ ΝΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑ είμαστε στο archive του realoem)
λείπουν, ο Παναγιώτης (ο γλήγορος) μου είπε να τα κόψω ώστε να χωρέσει ο αντάπτορας, το θέμα είναι ότι η όλη δουλειά έγινε Παρασκευή απόγευμα, ΜΕΤΑ το σχόλασμα του Στάθη (ο οποίος ήταν στο συνεργείο από τις 8 το πρωί), και όταν μας έκατσε το θέμα με την προσθήκη (που καθόνταν στο μουγιέ και όχι στο δίσκο), ψάχναμε τόρνο, ο οποίος βρέθηκε χάρη στον κοντράκια και ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ καμένο βοηθό του Στάθη, τον Αλέξανδρο,σε μια συζήτηση που είχαμε για τα reedάκια του Ζ125 του (που μόνο 125 δεν ήταν), έτσι και για να μη καθυστερούμε, και χωρίς να θέλω να τραβήξω και άλλο τον κακόμοιρο το Στάθη αποφασίσαμε να τις βγάλουμε τελείως.
Εδώ φαίνεται και ανφας (και αν δε φας) το μουαγιέ με τον αντάπτορα, εδώ να πω ότι για να βγει η κιθάρα πρέπει να βγει και το ρουλεμάν, το οποίο επ ευκαιρία γρασάραμε το απέξω μέρος του, το μέσα είναι πρεσαριστό. Παρεπιπτόντως μετά από περίπου 600.000 χλμ ήταν σε ΑΡΙΣΤΗ κατάσταση.-
Εδώ φαίνεται ο Στάθης, μαζί με το άκρο και τα τετραπίστονά μου!
Και εδώ είναι μια πισινή άποψη από τα νέα μου φρένα.
Το φρενάρισμα ΑΠΛΑ άλλαξε τελείως, το ίδιο και η αντοχή των φρένων, κοινώς όταν πατάς φρένο (και σε συνδυασμό με τα νέα μου TOYO PROXXES T1R)είναι λες και έχεις βεντούζαααααααααααααααααααααααααααααααα
(Η εν λόγω φωτογραφία είναι βγαλμένη ΜΟΛΙΣ τώρα, και είναι η πλάτη η δική μου, μετά από καμιά 50αριά βεντούζες λόγω ΤΡΟΜΕΡΟΥ κρυώματος, είναι επίσης και από τις πρώτες φωτό της νέας μου φωτογραφικής μηχανής!)
Ότι απορίες έχετε εδώ είμαι, και να πω ότι όλο και κάτι θα ξεχνάω και λόγω της ώρας αλλά και λόγω ότι είμαι ΚΟΜΜΑΤΙΑ από μια ίωση που με ταλαιπωρεί από προχθές).
Εδώ να ευχαριστήσω τον Παναγιώτη (τον γλήγορο ΝΤΕ) ο οποίος ήταν ΑΨΟΓΟΣ σε όλη τη φάση της συνδιαλαγής μας (από πριν πάρω τα φρένα μέχρι και τώρα) και ήταν παρών σε ΟΤΙ πρόβλημα και να συνάντησα, το technical knowledge του σε συνδυασμό με τον τρόπο του είναι συνδυασμός ΠΟΛΥ CO
BETITION, επίσης στο Στάθη το φίλο και μηχανικό μου και στο κινητό του (γιατί χωρίς αυτό δε θα έβγαζα τις φωτό λολ), στον Αλέξανδρο, τον τρελό πιτσιρίκο με το Ζ125 που μας έβγαλε ασπροπρόσωπους με τον τόρνο και σε εσάς που καθίσατε και διαβάσατε για το πως να βάλετε 4 πίστονα φρένα σε ένα σκαρί 20+χρονών, το οποίο έχει τη μισή αξία από το όλο νταβαντούρι!