Συγγραφέας |
Μήνυμα |
BlitzKri3g
|
Δημοσιεύτηκε: Δευτ Ιαν 26, 2009 1:41 pm |
|
|
E30 Noise ID Specialist. |
|
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:13 pm Δημοσιεύσεις: 5762 Τοποθεσία: Athens
|
r3v limited έγραψε: Stock:
318i(m10): Front: 18mm Rear: none 318is(m42): Front: 20mm Rear: 12mm 318ic(m42): Front: 21mm Rear: 12mm 325e(pre 9/86): Front: 18.5mm Rear: 12mm 325e(9/86): Front: 20mm Rear: 12mm 325i(m20): Front: 20mm Rear: 12mm 325is(m20): Front: 20mm Rear: 12mm 325ic(m20): Front: 21mm Rear: 12mm 325ix(M20): Front: 17mm Rear: 14.5mm 325ix Touring(M20): Front: 18mm Rear: 14.5mm M3(s14): Front: 19mm Rear: 14.5mm
Aftermarket:
AC Schnitzer: Front: 20mm Rear: 16mm Eibach: Front: 20mm Rear: 16mm Suspension Techniques: Front: 22mm Rear: 19mm Ireland Engineering (adjustable): Front: 25mm Rear: 22mm H&R (adjustable): Front: 22mm Rear: 18mm Racing Dynamics Early Style (adjustable): Front: 22mm Rear: 16mm Racing Dynamics Late Style (adjustable): Front: 22mm Rear: 19mm M-Technik: Front: 20mm Rear: 14.5mm
_________________
|
|
|
|
|
GeoMar
|
Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 27, 2009 10:25 am |
|
|
Το Κακο Παιδι! |
|
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 11, 2009 8:23 pm Δημοσιεύσεις: 3514 Τοποθεσία: Ίλιον
|
Και οι διαφορές σκληρότητας ανά πάχος
|
|
|
|
|
BlitzKri3g
|
Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 27, 2009 8:44 pm |
|
|
E30 Noise ID Specialist. |
|
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:13 pm Δημοσιεύσεις: 5762 Τοποθεσία: Athens
|
GeoMar έγραψε: Και οι διαφορές σκληρότητας ανά πάχος Ωραιος! Πολυ καλη προσθηκη φιλε! ;) Ν.
_________________
|
|
|
|
|
Action Man
|
Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 28, 2009 11:41 pm |
|
|
Ειναι Σουπερ Δυνατοοοος! |
|
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 03, 2009 10:31 pm Δημοσιεύσεις: 3236
|
Ήθελα να θυμηθώ διαστάσεις αντιστρεπτικών,μπήκα εδώ και τέλος! Aυτά είναι!!
|
|
|
|
|
Action Man
|
Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 28, 2009 11:49 pm |
|
|
Ειναι Σουπερ Δυνατοοοος! |
|
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 03, 2009 10:31 pm Δημοσιεύσεις: 3236
|
Φοράω 18mm μπροστά και 12mm πίσω...να τις αφήσω;Καλά δεν είναι; O Scaraveos τις έχει βγάλει εντελώς!
|
|
|
|
|
TheCondor
|
Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 28, 2009 11:51 pm |
|
|
Badass Motherfucker |
|
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:16 pm Δημοσιεύσεις: 2456
|
Tι ειδους διαφορες θελεις να δεις?
Αυτη ειναι η ερωτηση που πρεπει να σκεφτεσαι, για να κανεις και την καταλληλη ερευνα μετα.
Εγω παντως που οδηγουσα Ε30 χωρις αντιστρεπτικη πισω ( το πρωτο μου, 320 ) η συμπεριφορα του κωλου ηταν αρκετα χειροτερη για τα οδηγικα μου "θελω" ( ισως και "μπορω" δεν ξερεις ποτε ) και η διαφορα με το 325 που ειχε αντιστρεπτικη ηταν αρκετα μεγαλη.
Εξαρταται παντα τι ψαχνεις Παντελη, το να τις βγαλεις εντελως σε ποιον τομεα θα αλλαζε η συμπεριφρα του αμαξιου, ξερουμε?
|
|
|
|
|
Action Man
|
Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 28, 2009 11:57 pm |
|
|
Ειναι Σουπερ Δυνατοοοος! |
|
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 03, 2009 10:31 pm Δημοσιεύσεις: 3236
|
TheCondor έγραψε: Tι ειδους διαφορες θελεις να δεις?
Αυτη ειναι η ερωτηση που πρεπει να σκεφτεσαι, για να κανεις και την καταλληλη ερευνα μετα.
Εγω παντως που οδηγουσα Ε30 χωρις αντιστρεπτικη πισω ( το πρωτο μου, 320 ) η συμπεριφορα του κωλου ηταν αρκετα χειροτερη για τα οδηγικα μου "θελω" ( ισως και "μπορω" δεν ξερεις ποτε ) και η διαφορα με το 325 που ειχε αντιστρεπτικη ηταν αρκετα μεγαλη.
Εξαρταται παντα τι ψαχνεις Παντελη, το να τις βγαλεις εντελως σε ποιον τομεα θα αλλαζε η συμπεριφρα του αμαξιου, ξερουμε? Πρέπει να μπεί ο σκαραβέος,για να μας εξηγήσει πιο αναλυτικά τους λόγους που τις έβγαλε!(νομίζω για να λειτουργεί ανεξ'αρτητα ο κάθε τροχός...μισο να κοιτάξω και επιστρέφω)
|
|
|
|
|
GeoMar
|
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 30, 2009 11:05 am |
|
|
Το Κακο Παιδι! |
|
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 11, 2009 8:23 pm Δημοσιεύσεις: 3514 Τοποθεσία: Ίλιον
|
Η θεωρία λέει ότι η ανεξάρτητη ανάρτηση είναι καλύτερη αλλά για να δουλέψει μία ανεξάρτητη ανάρτηση χωρίς μεγάλες κλήσεις θα πρέπει να έχει πολύ σκληρά ελατήρια και έτσι χάνεται η άνεση, έτσι για να συμβιβαστεί η άνεση με τις κλήσεις βάζουμε αντιστρεπτικές. Άρα αν το αυτοκίνητο σου βγαίνει στο δρόμο μόνο για να πάει στην πίστα ξηλώνεις τις αντιστρεπτικές και φτιάχνεις μία custom ανάρτηση, αν θες το αυτοκίνητο σου για μικτή χρήση όσο πιο χοντρή αντιστρεπτική βάλεις όσο θα χάσεις σε άνεση τόσο θα κερδίσεις σε μείωση κλήσεων
|
|
|
|
|
eliase30
|
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 30, 2009 7:50 pm |
|
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 4:45 pm Δημοσιεύσεις: 58 Τοποθεσία: Nikea,Greece
|
Αυτές που φοράω εγώ στο δικό μου ειναι 21 μπροστα-14,5 πισω!! Ίσως γι αυτό δεν έχω τόσες κλίσεις... Βασικά όχι ίσως, αυτός είναι ο λόγος!! Τις έχω μετρήσει εγώ προσωπικά με παχύμετρο πριν 3 χρόνια περίπου... Παντελή σου πουλάω τις αντιστρεπτικές μου...χαχαχαχα
_________________ e30 325.... ena autokinhto,mia zwi....
|
|
|
|
|
Action Man
|
Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 01, 2009 12:02 am |
|
|
Ειναι Σουπερ Δυνατοοοος! |
|
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 03, 2009 10:31 pm Δημοσιεύσεις: 3236
|
eliase30 έγραψε: Αυτές που φοράω εγώ στο δικό μου ειναι 21 μπροστα-14,5 πισω!! Ίσως γι αυτό δεν έχω τόσες κλίσεις... Βασικά όχι ίσως, αυτός είναι ο λόγος!! Τις έχω μετρήσει εγώ προσωπικά με παχύμετρο πριν 3 χρόνια περίπου... Παντελή σου πουλάω τις αντιστρεπτικές μου...χαχαχαχα Βάλτες στον κώλο σου τσιφούτιιι Δεν είναι αποκλειστικά αυτός ο λόγος που έχει κλίσεις το όχημα.Είναι πολλοί παράγοντες μαζι.
|
|
|
|
|
|