DIMITRISM3 έγραψε:
ερωτηση!!
το μ10 εχει πλατινες?
ή κατι σε κινητο μερος στο ντιστριμπιτερ που να ειναι αναλωσιμο και να θελει αλλαγμα?
Δεν θα το έλεγα αναλώσιμο αλλά χρειάζεται συντήρηση
Κάτω από το ράουλο – καπάκι έχει ένα ματάκι που διαβάζει την σπίθα το ο διανομέας έχει έναν άξονα ο οποίος γυρίζει και με τον καιρό και την τριβή βγάζει ρινίσματα που εμποδίζει στο ματάκι να το διαβάσει σωστά συν ότι γυρίζει σαν χαλασμένη ζάντα ποδηλάτου κάνει οχτάρια ….
Πως θα καταλάβεις ότι έχει πρόβλημα ….κατά 99% Α)Σε ανηφόρα σταματημένος και σχετικά με κρύο μοτέρ βάλε πρώτη και ξεκίνα ….λογικά θα σου σβήσει , ενώ με 2η ταχύτητα και αν η ανηφόρα το επιτρέπει θα ξεκινήσει
Β)Κάποιες φορές δεν θα παίρνει μπροστά με αποτέλεσμα εάν επιμένεις σε αρκετά μιζαρίσματα να γεμίσεις με άκαυτες και να σου ανοίξει το καζανάκι σαν γαρίφαλο !
Μετά από κανένα δίωρο μπορεί να πάρει…
Γ)Με σχετικά χαμηλή θερμοκρασία περιβάλλοντος 20 και κάτω η εξάτμιση σου δεν θα έχει καμιά διαφορά από το τζάκι του γείτονα ….
Θεραπεία Α)Βγάζεις το καπάκι ράουλο του διανομέα και το φυσάς με πεπιεσμένο αέρα (με αυτό καθαρίζουν εσωτερικά τους πύργους στα pc) αλλά και τον διανομέα (εκεί που κάνει επαφή το ράουλο με τον διανομέα ) , θα φύγουν όλα τα ρινίσματα καθαρίζει και θα πάρει με την πρώτη ιδίως εάν προτού κάνεις αυτό το έχεις δοκιμάσει και δεν παίρνει μπροστά….
Β)Αντικατάσταση με καινούργιο (αυτό έκανα εγώ 450 ευρώ το 2009)
Γ)Όταν είχε έρθει οδική για να με σηκώσει , ήταν ένας Κύριος γύρο στα 65 το κοπάνησε 5-6 φορές από πάνω καθώς γυρνούσα την μίζα και πήρε …αλλά δεν συνιστώ τέτοιες ταλιμπανιές ..
Πες μου τώρα κάτι κι εσύ….
Την φωτο από το Μ10 μοτέρ που την βρήκες , την τράβηξες εσύ ή την βρήκες από το net;