Εγγραφή    Σύνδεση    Δ. Συζήτηση    Αναζήτηση    Συχνές Ερωτήσεις



Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 46 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: to turbo or not???
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Κυρ Αύγ 29, 2010 7:04 pm 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: Δευτ Ιουν 28, 2010 5:34 pm
Δημοσιεύσεις: 79
καλησπερα σε ολους.εχω στην κατοχη μου ενα 320 του 90.ειμαι φοιτητης και το αμαξι το εχω για καθημερινη χρηση και για πιστα-αγωνες οποτε μπορω.μιλουσα με το μηχανικο μου και μου ανεφερε οτι υπαρχουν πραγματα και φθηνα για να το τουρμπισω.μεχρι 0.7.καμια γνωμη??


Share on FacebookShare on Twitter
Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: to turbo or not???
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Κυρ Αύγ 29, 2010 7:48 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Ιαν 06, 2009 10:28 pm
Δημοσιεύσεις: 385
Ολα εξαρτωνται(λογω οτι εισαι φοιτητης) τι οικονομικη ευχερια εχεις!Οταν λες φθηνα πραγματα εννοεις καινουρια η μεταχειρισμενα?Και τι πραγματα?Απο προσωπικη εμπειρια μου φαινετε δυσκολο να τουρμπισεις Μ20 με σχετικα λιγα λεφτα.Γιατι ποσα λεφτα μιλαμε?
Σαν ιδεα συμφωνω αλλα ολα ειναι σχετικα...

_________________
Ε30 325i turbo by Gianneas Bros Garage
Ε30 M5 3.6 by Gianneas Bros Garage

http://www.e30maniac.blogspot.com


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: to turbo or not???
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ Αύγ 30, 2010 3:41 pm 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: Δευτ Ιουν 28, 2010 5:34 pm
Δημοσιεύσεις: 79
E30MANIAC έγραψε:
Ολα εξαρτωνται(λογω οτι εισαι φοιτητης) τι οικονομικη ευχερια εχεις!Οταν λες φθηνα πραγματα εννοεις καινουρια η μεταχειρισμενα?Και τι πραγματα?Απο προσωπικη εμπειρια μου φαινετε δυσκολο να τουρμπισεις Μ20 με σχετικα λιγα λεφτα.Γιατι ποσα λεφτα μιλαμε?
Σαν ιδεα συμφωνω αλλα ολα ειναι σχετικα...
E30MANIAC έγραψε:
Ολα εξαρτωνται(λογω οτι εισαι φοιτητης) τι οικονομικη ευχερια εχεις!Οταν λες φθηνα πραγματα εννοεις καινουρια η μεταχειρισμενα?Και τι πραγματα?Απο προσωπικη εμπειρια μου φαινετε δυσκολο να τουρμπισεις Μ20 με σχετικα λιγα λεφτα.Γιατι ποσα λεφτα μιλαμε?
Σαν ιδεα συμφωνω αλλα ολα ειναι σχετικα...

κοιταξε.τουρπμινα γυρω στα 250
intercooler τσαμπα απο ενα φιλο μου.
κολαρα πρεπει να βρω που δεν ξερω ποσο κανουν.
προγραμμα και μπεκ εχω βρει στ ιντερνετ 100 δολαρια
και χταποδι μαλλον θα φτιαξει ο μηχανικος μου.
η αλλη λυση και πιο αξιοπιστη πιστευω.... πως ειναι το 2.5αρι.
αλλα ειμαι σε τρελο διλλημα


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: to turbo or not???
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ Αύγ 30, 2010 4:51 pm 
Χωρίς σύνδεση
Badass Motherfucker
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:16 pm
Δημοσιεύσεις: 2456
Βαζεις το 25αρι, με ενα χταποδι+μια εξατμιση και τελειωνει το θεμα.


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: to turbo or not???
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ Αύγ 30, 2010 5:24 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Ιαν 06, 2009 10:28 pm
Δημοσιεύσεις: 385
TheCondor έγραψε:
Βαζεις το 25αρι, με ενα χταποδι+μια εξατμιση και τελειωνει το θεμα.


Εν μερει σωστος,Βασιλη.Υπολθετω οτι ο φιλος θα θελει πιο πολλα αλογα απο ενα 2.5 πρωτου σταδιου.

_________________
Ε30 325i turbo by Gianneas Bros Garage
Ε30 M5 3.6 by Gianneas Bros Garage

http://www.e30maniac.blogspot.com


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: to turbo or not???
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ Αύγ 30, 2010 5:33 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Ιαν 06, 2009 10:28 pm
Δημοσιεύσεις: 385
kakuma έγραψε:
E30MANIAC έγραψε:
Ολα εξαρτωνται(λογω οτι εισαι φοιτητης) τι οικονομικη ευχερια εχεις!Οταν λες φθηνα πραγματα εννοεις καινουρια η μεταχειρισμενα?Και τι πραγματα?Απο προσωπικη εμπειρια μου φαινετε δυσκολο να τουρμπισεις Μ20 με σχετικα λιγα λεφτα.Γιατι ποσα λεφτα μιλαμε?
Σαν ιδεα συμφωνω αλλα ολα ειναι σχετικα...
E30MANIAC έγραψε:
Ολα εξαρτωνται(λογω οτι εισαι φοιτητης) τι οικονομικη ευχερια εχεις!Οταν λες φθηνα πραγματα εννοεις καινουρια η μεταχειρισμενα?Και τι πραγματα?Απο προσωπικη εμπειρια μου φαινετε δυσκολο να τουρμπισεις Μ20 με σχετικα λιγα λεφτα.Γιατι ποσα λεφτα μιλαμε?
Σαν ιδεα συμφωνω αλλα ολα ειναι σχετικα...

κοιταξε.τουρπμινα γυρω στα 250
intercooler τσαμπα απο ενα φιλο μου.
κολαρα πρεπει να βρω που δεν ξερω ποσο κανουν.
προγραμμα και μπεκ εχω βρει στ ιντερνετ 100 δολαρια
και χταποδι μαλλον θα φτιαξει ο μηχανικος μου.
η αλλη λυση και πιο αξιοπιστη πιστευω.... πως ειναι το 2.5αρι.
αλλα ειμαι σε τρελο διλλημα


Κοιτα,πρεπει να αποφασισεις γιατι αυτα τα δυο ειναι τελειως διαφορετικα πραγματα.
Προγραμμα που εχεις βρει στο ιντερνετ για Μ20Β20 turbo?
Μηπως ειδες κατι τσιπακια που ειναι για 325i?
Οσο για το κοστος,ουτε κατα διανοια δεν εχει σχεση με τα περιπου 400Ε που εχεις γραψει παραπανω.Οι τιμες των κολλαρων ειναι γυρω στα 200Ε.
Υποθετικα παντα,ενας Μ20Β20 turbo με 0.7 bar θα βγαζει γυρω στα 200-220 αλογα.Ενας Μ20Β25 θελει πολυυυυ χρημα για αυτα τα αλογα και την ροπη φυσικα.Οσο για αξιοπιστια σιγουρα ενας ατμοσφαιρικος ειναι πιο αξιοπιστος απο εναν πουσαρισμενο με 'μαμα' σωθικα.
Εχεις σχεφτει την ιδεα ενος 3.5 icon_winkle icon_winkle ?

_________________
Ε30 325i turbo by Gianneas Bros Garage
Ε30 M5 3.6 by Gianneas Bros Garage

http://www.e30maniac.blogspot.com


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: to turbo or not???
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ Αύγ 30, 2010 8:40 pm 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: Δευτ Ιουν 28, 2010 5:34 pm
Δημοσιεύσεις: 79
E30MANIAC έγραψε:
kakuma έγραψε:
E30MANIAC έγραψε:
Ολα εξαρτωνται(λογω οτι εισαι φοιτητης) τι οικονομικη ευχερια εχεις!Οταν λες φθηνα πραγματα εννοεις καινουρια η μεταχειρισμενα?Και τι πραγματα?Απο προσωπικη εμπειρια μου φαινετε δυσκολο να τουρμπισεις Μ20 με σχετικα λιγα λεφτα.Γιατι ποσα λεφτα μιλαμε?
Σαν ιδεα συμφωνω αλλα ολα ειναι σχετικα...
E30MANIAC έγραψε:
Ολα εξαρτωνται(λογω οτι εισαι φοιτητης) τι οικονομικη ευχερια εχεις!Οταν λες φθηνα πραγματα εννοεις καινουρια η μεταχειρισμενα?Και τι πραγματα?Απο προσωπικη εμπειρια μου φαινετε δυσκολο να τουρμπισεις Μ20 με σχετικα λιγα λεφτα.Γιατι ποσα λεφτα μιλαμε?
Σαν ιδεα συμφωνω αλλα ολα ειναι σχετικα...

κοιταξε.τουρπμινα γυρω στα 250
intercooler τσαμπα απο ενα φιλο μου.
κολαρα πρεπει να βρω που δεν ξερω ποσο κανουν.
προγραμμα και μπεκ εχω βρει στ ιντερνετ 100 δολαρια
και χταποδι μαλλον θα φτιαξει ο μηχανικος μου.
η αλλη λυση και πιο αξιοπιστη πιστευω.... πως ειναι το 2.5αρι.
αλλα ειμαι σε τρελο διλλημα


Κοιτα,πρεπει να αποφασισεις γιατι αυτα τα δυο ειναι τελειως διαφορετικα πραγματα.
Προγραμμα που εχεις βρει στο ιντερνετ για Μ20Β20 turbo?
Μηπως ειδες κατι τσιπακια που ειναι για 325i?
Οσο για το κοστος,ουτε κατα διανοια δεν εχει σχεση με τα περιπου 400Ε που εχεις γραψει παραπανω.Οι τιμες των κολλαρων ειναι γυρω στα 200Ε.
Υποθετικα παντα,ενας Μ20Β20 turbo με 0.7 bar θα βγαζει γυρω στα 200-220 αλογα.Ενας Μ20Β25 θελει πολυυυυ χρημα για αυτα τα αλογα και την ροπη φυσικα.Οσο για αξιοπιστια σιγουρα ενας ατμοσφαιρικος ειναι πιο αξιοπιστος απο εναν πουσαρισμενο με 'μαμα' σωθικα.
Εχεις σχεφτει την ιδεα ενος 3.5 icon_winkle icon_winkle ?

το εχει βρει ο μηχανικος μου δεν ξερω σε ποια σελιδα.
για 3.5 δεν το σκεφτομαι καθολου.δεν μου αρεσει σαν μοτερ.το θεωρω υπερβολικο.
εχετε κανενα 2.5αρι υποψην που να πουλιεται???


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: to turbo or not???
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ Αύγ 30, 2010 8:42 pm 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: Δευτ Ιουν 28, 2010 5:34 pm
Δημοσιεύσεις: 79
TheCondor έγραψε:
Βαζεις το 25αρι, με ενα χταποδι+μια εξατμιση και τελειωνει το θεμα.


μαλλον προς τα εκει κλεινω......


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: to turbo or not???
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 31, 2010 3:11 am 
Χωρίς σύνδεση
Badass Motherfucker
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:16 pm
Δημοσιεύσεις: 2456
E30MANIAC έγραψε:
TheCondor έγραψε:
Βαζεις το 25αρι, με ενα χταποδι+μια εξατμιση και τελειωνει το θεμα.


Εν μερει σωστος,Βασιλη.Υπολθετω οτι ο φιλος θα θελει πιο πολλα αλογα απο ενα 2.5 πρωτου σταδιου.


Tα προβληματα ομως ?

Το τουρμπο σε τετοια μοτερ ειναι καταστροφικο.

Δεν προκειται να δουλεψει για παραπανω απο μια δυο βολτες.


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: to turbo or not???
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 31, 2010 3:13 am 
Χωρίς σύνδεση
Badass Motherfucker
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:16 pm
Δημοσιεύσεις: 2456
Η καλυτερη λυση ειναι να βαλεις το 28αρι μοτερ απο Ε36.

Ξεχνας και φτιαγμενα Μ20 και μαλακιες. Και απο βαρος εισαι πιο κατω απο 325 Ε30 με Μ20.

Συν το οτι θα δουλευει πολυ καλυτερα απο ενα τουρμπο, χωρις προβληματα και η αποσβεση του θα ειναι απειρως καλυτερη αναλογικα.


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 46 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com